Hei tosi pitkästä aikaa!
Niin paljon tullut juttua välissä, että ehdin vain pikaisesti vilkuilla ja nyt ihan äkisti jotain heittää ennen kuin menen - ÄÄH - sen lopputyön kimppuun. Mulla on siis näyttely tulossa, ja lehdistötiedotteet, lehdistön osoitteet yms. kaivuun alla. Netti surisee ja jännään kauheasti sitä, mahdanko saada hakemani apurahan, jotta ei menisi mm. kutsujen postitus (joka kuluista pienimmästä päästä) omasta pussista. Että vielä raha-asiatkin päälle, kun muutenkin riittäisi miettimistä!
V: Kerrohan ihmeessä, mitä ultra näytti, pystyitkö arvailemaan? Että tuleeko tyttö, jolla hiukset lantiomittaa, vai jotain muuta?
Piu: kyllä vaan, sama on meillä la eli 23.10. Nyt siis jo 30 + 2, ajatella, että niin pitkällä jo ollaan. Ja kuitenkin vielä useampi kuukaus aikaa!
Saatiin kertiksiä tutuilta, joiden rääpäleelle ei mahtunut enää, olivat saaneet jostain. Siitä siis matkavaraa sekä laiskempien päivien iloksi. Muuten olen ilman muuta sitä mieltä, että kestikset käyttöön. Uskon lukemiani tilastoja, joiden mukaan ympäristön kuormitus jää joka tapauksessa alle kertisten vaatiman, ja lisäksi oon aina inhonnut esim. TV:n vaippamainoksia! =) Syy sekin kai.
En kuitenkaan oikein noille villahoususysteemeille lämpene, kun inhottaa ajatus pelkästä tuulettamisesta ilman pesua. Jotkut oikein tosi simppelit (ja ilmeisesti valitettavasti kalliitkin sitten) täytyy ostaa, jotta ei tule liian isoa rumbaa. Kanttis, onko nuo fuzzit sellaiset all-in-one-systeemit eli helpoimmasta päästä? Tuo Janne on itse asiassa paljon paremmin perillä eri vauvantarvikkeista kuin minä, hän kun tykkää seurailla erilaisia vertailuja ja on kovasti innostunut hankkimaan tavaraa Tirpalle.
Meillä nimipohdinnat tällä hetkellä jäissä. Aslak ja Oula ovat kyllä kivoja. Meillä perheessä eteläsuomalaisuudesta suht lappalaisromanttisia nimiä, joten ei vieroksuta minua.
Täällä muuten voinnit ihan ok, välillä vähän supistaa, mutta tuntuu, että vähemmän, ja alhaalla tuntuneet vihlonnat olleet tosi vähissä. V: mulla myös tuntuu lapsi välillä ihan vain toisella puolella, yleensä vasemmalla. Potkut sen sijaan oikeassa kyljessä lähes aina. Niin se terkkarikin sanoi pienen olevan.
Niin joo, neuvolassa torstaina kaikki kunnossa, hb jopa 115 ja painoa tullut lähtölukemiin 10,5 kg lisää... Kohdunpohja oli nyt 28 cm:n korkeudella. Välillä jo henkeä ahdistaa, kun pieni potkii ylös.
Valkosoluista Piulle: ne ovat ilmeisesti koholla juuri jos on jokin tulehdus tai sitten jotain muuta, mitä vastaan elimistö puolustautuu, varmaan siitä haaveristasi jäänyt korjattavaa kroppaan. Kyllä ne siitä laskevat.
Mukavaa päivää,
toivottelee Kalenteri =)