Hei vaan!
Kiirettä taas pitänyt! Ja kun tuli kerran puhetta Simsistä, olen taas ollut tuon pelin kimpussa senkin vähän aikaa, kun olen paikallani!
Harmittaa vaan, kun kone ei tykkää tuosta pelistä ja tilttailee.
Yhtä ja samaa lasta olen yhdelle pariskunnalle odottanut ties kuinka kauan, kun aina kone simahtaa!!!
Lueskelin juttujanne, ja ensinnäkin Piulle, että hieno kuulla, ettei pyörän kaa käynyt pahemmin! Pelkään vähän pyörällä ajamista, mulla on monta kymmentä vuotta vanha anopin vanha jopo ruosteisena odottamassa, että joskus saisimme sen kuntoon, mutta en ole mitenkään malttamaton, kun jännittää ajaa.
Ajamisesta muuten: mähän sain kortin toukokuun lopussa, siksipä kakkosvaiheeseen on kaikeksi onneksi vielä aikaa. Oli hyvä harjoitella ajamista raskaana, mies on antanut taannoisen mustan silmän jo anteeksi, kun oli hyvä syy!
No oikeasti en ole niin väkivaltainen, mutta kerran vimmastuin ja yritin vähän kevyesti humauttaa sivullepäin, mutta osuinkin rilleihin, ja kipeää teki... :ashamed: Olen ajanut yksin supervähän, mutta ensi viikonloppuna pitäis ajaa täältä Hyvinkäältä Hämeenlinnaan tyttöjen iltaan, eli ei ole turvallista kakkoskuskia/kartturia vieressä. Jännäävät nuo motarit, mahdolliset hirvet sekä eksyminen, joka on mulla verissä.
Vai on Kanttis käynyt marjoja poimimassa! Minäpä kävin kanttiksia poimimassa eilen! Janne on onneksi kunnon sienestäjä, niin että saatiin iltaruoaksi kanttiskastiketta oman maan perunoiden kanssa, nam!
Mustikat houkuttelisivat kanssa, mutta mustikkametsään taas Jannea ei saa, enkä malta yksinkään lähteä. Eikä tässä lähellä oikein taida asua muutenkaan potentiaalisia lähtijöitä, kun tunnen täältä aika vähän ihmisiä ja hekin kiireisiä, ja loput kaverit melkeinpä Helsingissä... Meillä on pari viinimarjapuskaa pihalla, niitä olen tyhjennellyt vähän, mutta kun pitäisi vielä jaksaa keittää mehuksi (en välitä tuoreena niin paljon).
Eilen oli masussa aktiivinen päivä, tänäänkin jonkin verran mutta vähän vaisumpaa. Kävellessä tuli tänään sellaista inhottavaa vihlovaa kipua jonnekin ihan alas ja pelkäsin rupeavani aukeilemaan tai jotain. Mutta kaikenlaisista vihlonnoista tuntuu olevan muillakin juttua joka sivulauseessa, joten ehkä tämä on sitten normaalia... Erilaista kuin aikaisemmat kipuilut kuitenkin ja kovin ärsyttävää.
Lopputyön kimppuun palasin loman jälkeen kunnolla tänään, oih ja voih. Niin paljon käytännön asioita, joissa kaikissa olen tasapuolisesti HUONO. Näin kai sitä toisaalta oppii.
Vointeja kovasti toivottelee Kalenteri 29+1, joka odottelee säiden selkiytymistä, lämpöä ja auringonpaistetta B) - täällä ainakin on vielä oivat säät niille, jotka eivät lämmöstä välitä!