viikon 7 plussaajat-pino

No voi jee. 2 nimeä jäi, joista toisen kohdalle mies oli kirjoittanut että "vain hätätapauksessa", eh. :kieh: Eli Anselmi hätätilanteessa ja Juliuksen hyväksyi. Olin jaotellut nimet niin, että *** nimen edessä merkkaa sitä, että kelpaa etunimeksi taikka toiseksi/kolmanneksi nimeksi. * taas tarkoittaa että vain toiseksi tai kolmanneksi nimeksi. Ja Julius on yhden tähden nimi. :D Eli eipä saatu päätettyä nimeä vieläkään. Ärsyttävän nirso mies noiden nimien suhteen. :headwall: :headwall: :headwall:
 
Huomenia!

Täältä maalta sitä taas kirjoitellaan, lähdin käymään kotikonnuilla, kun sain ilmasen kyydin.. Ajattelin täällä (tutuissa metsissä) käväistä mustikassa, sitten anoppilassa vois käydä vadelmia poimimasa ja äidin pensaista mukaan toki noukin musta+punaherukoita. Siinä alkaiskin olemaan talven marjavarastot paketissa.. =)

Mun maha on vissiin ottanut taas kasvurykäyksen, kun täällä kaikki sukulaiset asiasta mainitsi. Kai se on niitä uskottava.

Siskokin on täällä käymässä ja hän oli ostanut vauvalle aidon lampaantaljan! Kuulemma ikäänkuin kestelahja, mutta antaa sen jo nyt, kun turhaa olisi raahata sitä enää tässä välissä 800 km ympäri Suomea. Niin pehmeä ja lämmin! Voin vain kuvitella, miten taivaallista vauvasta on kölliä ilkosillaan sen päällä, tai kuinka ihanasti se lämmittää talvella vaunuissa.. Ei se sinne kyllä kauaa mahdu, on sen verta muhkea, mutta kuitenkin.

Eipä muuta kuin mukavaa alkanutta viikkoa!

-kanttis 28+3

Ai niin V: Mites olis Oula?
 
Kanttis, Oula on aika kiva; ei liian erikoinen eikä tavallinen. Mutta mies tuskin hyväksyy. :/ Niin ja eilen ehdotti sitten itse Viljamia. Sitä itsekin olin jossain vaiheessa ehdottanut, mutta mies hylännyt aiemmin sen n. miljoona kertaa. Ja varmasti muuttaa mielensä jossain vaiheessa taas. Itseä mietityttää se, että sopiiko Viljami sitten aikuisen nimeksi? :D

Mun sisko on nyt Rovaniemellä mummon luona. Kateellisena täällä olen; en ole mummoa nähnyt vuosiin. :( Saas nähdä, tuleeko siskon häihin lokakuun lopussa. Toinen mummo Rovaniemeltä on tulossa, jos terveys sen sallii.

Eilen illalla taas supisteli; alaselkä ihan tulessa. En usko että mahdollinen vti aiheuttaisi tuollaista. Aleksia odottaessahan tulehdus levisi munuaisiin, josta sitten tuli kova kipu alaselkään ja lopulta vatsaan. Se kipu vain ei loppunut, vaan oli jatkuvaa kunnes sain antibioottikuurin. Tänään sitten äiti vei ne pissaputket labraan ennen töitä. Uskon että ihan niitä supistuksia on ne selkäkivut, mitä nykyään tulee.

Jahas, Aleksi sai raivarin. Voisi mennä sen kanssa kohta ulos.

Rv 27+0
 
kontrolli-ultrasta terveisiä!

edelleen kaikki muutoin ok, mut vauvalla viikkoa pienempi vartalonympärys ku "keskimäärin" kuulus olla ja istukan virtauksissa oli jotai..siis normaalirajojen sisäpuolella, mut ilmeisesti ylärajoilla, mitä se sitte tarkottaakaan..mut ei kuulemma tarvi huolestua ku kuitenki normaalin rajoilla. :whistle: niin ja muut mitat vastaa aikaa. neljän vkon päästä taas kontrolloidaan. sukupuolikin siellä "selvis" ku vihdoinki suostu näyttäytyyn sen verran, että selvän sai kumpi sieltä on tulossa, mutta jääköönpä se vain äitin ja isukin tiedoksi. ;)

millähän keinoin ne muuten laskee tuolla sairaalassa sen rv määrän, ku mulla pitäs olla nyt 27+5 ja lääkäri ja hoitsu siellä meinas, että ois tasan 28 vko menkoista laskettuna...joskus ennenki niillä on parilla päivällä heittäny toi viikkolaskuri. ei sillä ettäkö tuolla parilla päivällä ois merkitystä ;) mut ihmettelin vain. :whistle:

väääääsyttttttääää... *haukottelee hän*

sieppo 27+5
 
Hei vaan!

Kiirettä taas pitänyt! Ja kun tuli kerran puhetta Simsistä, olen taas ollut tuon pelin kimpussa senkin vähän aikaa, kun olen paikallani! :) Harmittaa vaan, kun kone ei tykkää tuosta pelistä ja tilttailee. :( Yhtä ja samaa lasta olen yhdelle pariskunnalle odottanut ties kuinka kauan, kun aina kone simahtaa!!!

Lueskelin juttujanne, ja ensinnäkin Piulle, että hieno kuulla, ettei pyörän kaa käynyt pahemmin! Pelkään vähän pyörällä ajamista, mulla on monta kymmentä vuotta vanha anopin vanha jopo ruosteisena odottamassa, että joskus saisimme sen kuntoon, mutta en ole mitenkään malttamaton, kun jännittää ajaa.

Ajamisesta muuten: mähän sain kortin toukokuun lopussa, siksipä kakkosvaiheeseen on kaikeksi onneksi vielä aikaa. Oli hyvä harjoitella ajamista raskaana, mies on antanut taannoisen mustan silmän jo anteeksi, kun oli hyvä syy! ;) No oikeasti en ole niin väkivaltainen, mutta kerran vimmastuin ja yritin vähän kevyesti humauttaa sivullepäin, mutta osuinkin rilleihin, ja kipeää teki... :ashamed: Olen ajanut yksin supervähän, mutta ensi viikonloppuna pitäis ajaa täältä Hyvinkäältä Hämeenlinnaan tyttöjen iltaan, eli ei ole turvallista kakkoskuskia/kartturia vieressä. Jännäävät nuo motarit, mahdolliset hirvet sekä eksyminen, joka on mulla verissä.

Vai on Kanttis käynyt marjoja poimimassa! Minäpä kävin kanttiksia poimimassa eilen! Janne on onneksi kunnon sienestäjä, niin että saatiin iltaruoaksi kanttiskastiketta oman maan perunoiden kanssa, nam! :p Mustikat houkuttelisivat kanssa, mutta mustikkametsään taas Jannea ei saa, enkä malta yksinkään lähteä. Eikä tässä lähellä oikein taida asua muutenkaan potentiaalisia lähtijöitä, kun tunnen täältä aika vähän ihmisiä ja hekin kiireisiä, ja loput kaverit melkeinpä Helsingissä... Meillä on pari viinimarjapuskaa pihalla, niitä olen tyhjennellyt vähän, mutta kun pitäisi vielä jaksaa keittää mehuksi (en välitä tuoreena niin paljon).

Eilen oli masussa aktiivinen päivä, tänäänkin jonkin verran mutta vähän vaisumpaa. Kävellessä tuli tänään sellaista inhottavaa vihlovaa kipua jonnekin ihan alas ja pelkäsin rupeavani aukeilemaan tai jotain. Mutta kaikenlaisista vihlonnoista tuntuu olevan muillakin juttua joka sivulauseessa, joten ehkä tämä on sitten normaalia... Erilaista kuin aikaisemmat kipuilut kuitenkin ja kovin ärsyttävää.

Lopputyön kimppuun palasin loman jälkeen kunnolla tänään, oih ja voih. Niin paljon käytännön asioita, joissa kaikissa olen tasapuolisesti HUONO. Näin kai sitä toisaalta oppii. :)

Vointeja kovasti toivottelee Kalenteri 29+1, joka odottelee säiden selkiytymistä, lämpöä ja auringonpaistetta B) - täällä ainakin on vielä oivat säät niille, jotka eivät lämmöstä välitä!
 
triinu
moikka taas täältäkin!

V: sulla näyyttää olevat oikein kunnoliset nimen etsintätalkoot menosaa =) =) meilläkin on tämä ongelma, että sopivaa poikanimea ei tahdo millään löytyä :/ Tytön nimiä olisi parikin odottamassa, mutta pojalle ei mitään. Tai no, on mulla muutama nimi ja miehelläkin pari ehdotusta, mutta meidän nimimaku poikien osalta ei oikein ole kovin samalainen ;) Täytyy saata aikaiseksi mennä kirjastoon, jos sieltä löytäisi jonkun hyvän nimikirjan?

Minäkin sain viime viikolla Kelan päätökset äitiyslomasta ja-rahasta sekä äitiyspaketin. Paketti oli aika kiva, vaikka se ulkohaalari meikäläisen makuun vähän turhan retro olikin =) Mutta olihan siellä paljon muuta tarpeellista, mies innostui kun löysi paketista liukastusvoiteen ja kondomit ;) :LOL: :LOL: Äippärahakin oli ihan positiivinen yllätys, kerrankin sitä halutaan maksaa enemmän, mitä itse olin varovaisesti laskenut ;) Mutta hyvä näin!

Mä olen aina ihailut ihmisiä, jotka jaksavat pakastaa marjoja ja sieniä ym. Itse olen sen verran laiska, että meidän pakkasesta ei pakastemarjoja löydy :/ Täytyy varmaan ensi vuonna tsempata ja hankkia sinne edes jotain. Itse pidän hirveästi vadelmista, mutta kävipi sunnuntaina pieni haaveri, kun menin meidän pihan perukoilta tarkastamaan vadelmapuskaa: osuin vahinkossa ampiaisten maapesään ja ennen kun edes huomasin, olin saanut pari pistosta käteen ja yhden korvaan ja yhden päähän. Ai että kun oli kipiä :kieh: Noh, ainakin oli kova vauhti päällä, kun siitä vadelmapuskasta ulos ryntäsin. pari kyytablettia ja hiukan turvotusta ja siinä se siiten oli. En onneksi ole kovin allerginen amppareille :\|

Täälläkin on iskenut kova muuttokuume ja pesärakennusvietti. Odottelen oiekin innoissaan, että milloin sitä pääsisi muuttamaan uuden taloon =) Viikonloppuna mies sai keittiökaapit kasattu, nyt pitäisi tilata vielä kivitasot ja vähän hienosäätöä, niin onkin miekäläisen keittiö valmiina =)

Niin ja ajokortista: mullakin oli suunnitelmissä ajaa tänä kesänä kakkosvaihe, kun huomenna taita tullo vuosi ykkösvaiheesta. Mutta enpä halunut isolla pötsillä sinne ajelemaan mennä, jääpi sitten keväseen ;)

triinu ja kellutin 27+5
 
Kalenteri, näytönohjaimesta saattaa johtua se, että pelatessa joko peli tai koko kone sammuu. :) Ja varmaan kymmenen muutakin vaihtoehtoa olemassa kyllä. :whistle:

Vihloo täälläkin, mutta sen ottaa jotenkin niin, että kuuluu asiaan. Oma vaisto sitten kertoo, jos jotain saattaisi olla vialla. Voisko olla liitoskipuja?

Triinu, poikien nimet on hankalia... No, eilen silti saatiin jonkinlainen nimi keksittyä. Mies ehdotti ja minä sitten täysin kyllästyneenä ja väsyneenä hyväksyin heti. :LOL: Eli jos tulee poika; Aatu Samu Viljami. Häiritsee yhä se, että tytön nimi on kaksiosainen, tahtoisin kolmannen siihen keskelle, onhan Aleksillakin kolme nimeä. :/ Eli meillä on marraskuussa sitten Aleksi Saku Niklas ja Aatu Samu Viljami/Eevi Emilia. Ja mies ei vieläkään hyväksy Saagaa tohon Eevi Emilian keskimmäiseksi nimeksi. Saanaa miettii... :)

Kanttis ehdotin Oulaa, johon sitten totesi että liian outo. Kuten arvelinkin että ei hyväksy. Itse törmäsin eilen Kaspian-nimeen, se olisi ollut ihana, mutta kun mies on nirso niin ei.
 
Niin juu, sain eilen järjestettyä Aleksin vaatekaappia. Eli liian isot, pienet ja sopivat on jaoteltu. Huokaisin helpotuksesta, kunnes hoksasin kaapissa olevan ison jätesäkillisen vaatteita. Vein ne pyykkikoriin ja pesen tänään niitä. Täytyy vauvan vaatteille hankkia oma kaappi tai muuten järjestää niille tilaa jostain muualta.

Saiskohan jo soitettua tulehdustuloksia, hm...
 
piu84
Kalenteri: millon sulla on laskettuaika??
Eikö sullakin ole tänään rv 29+2, joten la 23.10 ???
Ainakin neuvolan mukaan mulla on tolleen...

miten ootte jaksanut poimii mustikoita, minunkin pitäisi mutta tuntuu ettei pysty kumartelemaan tai kyykistelemään ku menee heti kipeäksi.

Meilläkin on nimet mietitty (saa nähdä pysyykö ihan loppuun asti), jos tulee poika: Arto Juhani / tyttö: Maarit ... Oisin halunnut toiseksi nimeksi Johanna tai Susanna mutta kun sisko kerkesi laittaa tyttönsä toiseksi nimeksi Johannan ja sit minun toinen sisko on Susanna.. Eteen kävisi hirveästi nimiä mutta kun minä haluun Maaritin ekaksi nimeksi... ja sen jälkeen ei oikeen sovi mikään.

Täytyis leipoo pullaa mutta taitaa jäädä...laiskottaa taas niin kamalasti.

Pesittekö/pesettekö äitiyspakkausken vaatteet??
siinä olis tekemistä, mutta jotkut sanoo et niitä ei tarttee pestä. En tiiä, kai mä pesen ne, oli niissä sen verran outo haju.

Terviisin

Piu rv 29+2 (LA 23.10)

 
Piu, juu pestään ä-pakkauksen vaatteet. Äh, unohtui ostaa hajusteettomat pesu- ja huuhteluaineet; en voi vielä noita Aleksin vauvavaatteita pestä. :/ Minirisk on muuten hyvä, tulee kivan pehmeitä vaatteita. :)

3,5h ulkona keskustassa, Aleksin päikkärit venähti. Kohta nukkumaan sen kanssa. Toivottavasti ei tule supistuksia tänään kun noinkin pitkä aika lähes koko ajan kävelemässä. :/

Rv 27+1
 
Tuo meijän pinon nimi on kyllä vähän hämäävä.

Oula on muuten mun pikkuveljen nimi -muuten varmaan laittasin omalle muksulle.. Tykkään siis tosi paljon. Toisen pikkuveljen toinen nimi on sitten Aslak -hyvä nimi sekin. Meillä on nimet vielä aika hakusessa, eli mitään ei ole päätetty, hyvä jos yhtään molempia miellyttävää vaihtoehtoakaan olemassa.. :/ Onneksi aikaa on vielä!

Mulla ei tuu ongelmaa onneksi tuon vauvanpyykin kanssa, kun atoopikkona ja "ekohörhönä" en muutenkaan käytä huuhteluainetta ja kaikki pesuaineet on Miniriskiä, EKO:a tmv. Pidän puhtaan ulkonakuivatun pyykin tuoksua parempana, kuin mitään huuhtista.. =) Vähän tönkköjä on kyllä pyyhkeet toisinaan, mutta tosi nopeesti pehmenee. Nää taitaa olla taas näitä äidinmaidosta imettyjä juttuja. ;)

Eilen käytiin vielä siskon ja äidin kans mustikassa, kun kävin pikavisiitillä kotipuolessa. Ensin samottiin aika ankeissa mustikkaolosuhteissa (meinattiin jo luovuttaa ja lähteä kotiin), mutta sitten sisko löysi paikan, jossa sitä marjaa oli aivan sinisenä! Saatiin puolessa tunnissa liki tyhjät ämpärimme kukkuroilleen ja vielä poimuritkin täyteen. Tein sitten Ouluun saavuttuani niistä ihanan piirakan ja loput laitoin pakkaseen. Vadelmia sain myös muutaman litran anopin pusikoista. Mutta oli kyllä eilen selkä kipeä! Se ei vielä siellä metsässä niinkään tuntunut, mutta autossa kun ajeltiin kohti Oulua niin kipeytyi oikein tosissaan \|O Koko loppupäivän tepastelin sitten kuin ankka -joka askeleella kävi selkään kipeää. Nyt yön levon jälkeen on onneksi jo paljon parempana. Metsään en kyllä tänä syksynä enää mene -korkeintaan muutamia herkkutatteja käyn nappaamassa, siinä ei kerkeä selkä tulla kipeäksi.

Kiinostaisi kovasti tietää, mitenpäin vauva tuolla masussa oleilee. Onkohan jotakin kotikonsteja, joilla en vois saada selville?

Nyt pitää mennä vielä pienille unille, oli eilen varmaan sen verran raskas päivä.

-kanttis 28+5

 
Juu, hiukan hämäävä nimi tämä "viikon 7 plussaajat-pino". =) Eli tässä ketjussa vaihtelevat kuulumisia ne, jotka ovat plussanneet tämän vuoden 7.:llä viikolla. Ja parin viikon heitto kyllä suuntaan taikka toiseen on. :)

Kanttis, Aslak on ihana nimi! :) Mietin sitä itsekin ja varmasti ehdotin miehellekin, mutta... :whistle: Ja saattaisi näin Etelä-Suomessa asuvalle olla vähän outo nimi. :)

Oletko varma, ettei selkäkivut olleet supistuksia? Kun supistukset voivat tuntua alaselässä mensumaisina kipuina.

Vaikea mun mielestä päätellä kotikonstein vauvan asentoa. :/ Ehkä liikkeiden perusteella voi jotain päätellä, mutta voihan ne potkulta tuntuvat olla myös peräisin pään tai käsien liikkeistä...

Onpa kyllä veto pois. Pitäisi siivota kunnolla, mutta kun plääh. :D Katsoo muksun päikkäreiden jälkeen. Jospa itsekin saisin nukuttua.

Rv 27+2
 
Mulla tuota asennon arvailua vaikeuttaa vielä etuistukka. Tunnen liikkeitä/potkuja/naputuksia vain lähinnä mahan sivuilla. Molemmilla sivuilla aika tasapuolisesti kaiken lisäksi. että tiedä siitä sitten.. =)

Mun poikaolo on viimeaikoina vahvistunut. Nyt on jo tosi vaikeaa kuvitella, että mahassa möyris tyttö. Mitään syytä en kyllä osaa sanoa.. Saapas sitten nähdä -jännittää.

V: kyllä veikkaisin ihan selkäkivuiksi noita, on tuo selkä niin resu. Nyt tosin olen alkanut huomaamaan myös harjoitussuppareita, mutta niiden aikana vain mahassa tuntuu vähän ikävälle, ei vaikuta selkään. Toivottavasti sulla kans helpottas noiden kipuilujen kanssa :hug:

-kanttis 28+6
 
Kanttis, omiin vaistoihin kannattaakin luottaa noissa kipujutuissa. :) Eli hyvä, ettei vielä supistele.

Tänään saan melko varmasti tietää ne tulehdustulokset. Yritin tiistaina soittaa ja sanoivat että ke-to saa tietää. Eilen en sitten muistanut soittaa. Onneksi on antibiootteja jäljellä edellisestä raskaudesta, ei tarvi reseptiä hakea mistään. Klo 9 soitan, ei tossa puolelta ollut ketään ä-polilla, vaan puhelu ohjattiin synnytyssaliin. :D

Näinpä tämän raskauden ekan vauvaunen, en ainakaan muista nähneeni aiemmin... Sain siinä tytön näillä viikoilla. Oli nätti, lapaluihin asti ulottuva tukka jo syntyessään. :D :D :D Ja keskoseksi isokokoinen. Oli niin realistinen uni (paitsi toi hiusjuttu), että aamulla oli hölmistyny olo. :)

Ihana ilma jatkuu. Tuulta ja sadetta. Tätä oon odottanut huhti-/toukokuusta lähtien. :D Ja lumisadetta vielä enemmän, mutta sitä pitää vielä varmaan ootella pari kk. ;)

Eilen hoksasin, että vauva tuntuu olevan toooosi oudosti tuolla kohdussa... Itestäni katottuna oikealla puolella ja vasen puoli tuntuu suht tyhjältä. :D Liikkeet tuntuukin ylhäällä kyljessä, en sitten tiedä olisiko kiepsauttanut pään alaspäin, vai hakkaako nyrkeillä kylkeä. :D

Rv 27+3
 
piu84
Huomenta kaikki!!!

Täällä ollaan niiiiiiiiiin virkeinä aina aamusta aikaseen...

Eilen olin niin kamalan väsynyt ja paikat kipeenä että vasta illasta virkisty.

Leivoin sitten sämpylöitä ja tein riisipuuroa... Tänään olo tuntuu paljon paremmalta joten ajatttelin että jos imuroisin ja leipoisin taas jotain pakkaseen ettei heti tarttee olla jotain tekemässä...

Sain eilen laitettua profiiliin massustani kuvan... Näyttää isolta!!! Kuv a on eilen otettu.

Jaksamista muille toivotellen

Piu84 rv 29+4
 
piu84
Niin ja tossa aikaisemmin kirjottelin niitä nimiä.. Mulle tuli eilen ihan älynväläys... tytön toiseksi nimeksi..

Jos tulee poika: Arto Juhani
Jos tulee tyttö: Maarit Emilia

Ja mieskin kelpuutti sen... vaikka se onkin sitä mieltä et sieltä tulee Artsi...eli poikaa se halajaa!!!

Piu84
 
triinu
neuvolakuulumisia: kaikki arvot ok, SF-mitta oli pmpsahdanut kolmessa viikkossa 6 cm ja taas ollaan siellä yläkäyrän tunutmassa (mitta oli nyt 27,5 cm), painoa oli tullut +300g/vko ja sekin ihan ok. Sydänäänet kuuluivat ja olivat tänään vähän hitaamat kun yleensä (nyt 135, yleensä siinä 150-160). Kaikki hyvin!

kanttis: mullakin on etuisistukka, istukka on edessä navasta oikealla. Mutta mulla kyllä tuntuvat napakat potkut siellä istukaankin kohdalla :whistle: taitaa olla se meidän pikkuinen vaan aika vahvaa potkimaan ;) minäkään en yleensä osaa sanoa, että miten päin se muksu siellä mahassa on. Pari kerta on tullut mahalla näkyviin sellainen selkeä pallukka, kun vauva on työntänyt peppua tai päätä ulospäin :heart: ja kerran tunsin sellaisen pienen kovan pallukan, jonka veikkasin pikkuisen nyrkiksi :heart: Mutta sen kyllä tunnen, kun vauva kiepsahda kokonaan ympäriin, silloin tuntuu että maha lähtee irtiin =)

tänään olisi teidossa makuhuoneen pohjamaalaus ja seinamaalin osto. Minkäköhän väriset seinät sopisivat terrakotan värisen lattian kanssa?

triinu ja kellutin 28+0
 
piu, eli sama kuin meillä tulisi tytön toiseksi nimeksi; Emilia. :) Maarit on nätti nimi. *köh* :whistle: Mun toinen nimi siis. :D Meilläkin mies sitä mieltä, että poika tulee. Siksi en tajua, miksei se hyväksy että olisi Eevi Saaga Emilia, vaan pelkkä Eevi Emilia. Jostain syystä ite haluan kolme nimeä lapselle. :)

triinu, terracottan kanssa sopisi mun mielestä tumma keltainen. :)

Ei muuten ollut tulehdusta, mutta löytyi jotain ööh... nyt on sana hukassa... *flooraa. :D Ei vaadi toimenpiteitä. (Mikä hitto toi sana olikaan...)



 
Täällä näyttää nimikeskustelu jatkuvan vilkkaana. Meillä kuopuksen kolmas nimi on Emilia, nimeä on annettu tyttösille paljon parin viime vuoden aina niin ekaks kuin jälkimmäisiksikin. Kaunis on! Tytön nimi on meillä kokonaan valmiina, pojan nimestä kaksi viimeistä on jo aika varmoja, mutta se etunimi :headwall:

Tänään oli rakenneultra. Kaikki kunnossa, painoarvio 424 g ja profiili näytti söpöltä!

terkuin Ametisti ja Timppa 21+1 ja 424g
 
Hei kaikille pitkästä aikaa :wave:
Olen kyllä lukenut kuulumisia mutta jotenkin en ole jaksanut kirjoitella mitään :$ Kiva että kaikille kuuluu hyvää!
Sairaslomalla olen ollut koko kesän ja nyt alkaa vointi olla parempi. =) Arvot sekaisin, supistelua, väsymystä, hengitysvaikeuksia!! Onneksi helteet ovat ohi!!! Nyt nautin viileistä päivistä.Olen ahminut kirjoja ja potenut huonoa omaa tuntoa kun en ole tehnyt lopputyötä... Masu on kasvanut ja vauva voi hyvin, painoarvio oli viikko sitten n. 1200g (nyt rv 28+6). Pieni istui pyllyllään joten sukupuolta emme saaneet tietää, oma tunne on poika. =) Malttamattomana odottelen jo synnytystä ja vauvatuhinaa ja touhua..
:heart:

Kaikille oikein leppoisaa syksyn alkua ja nauttikaa pimenevistä illoista!
Toivoopi Marukka ja masu
 
piu84
morjensta!!

kävin tänään sitten lääkärissä sen kivun takia mikä on ollut jo viikon tossa rinnan alapuolella. Lääkäri epäili et lihas revähtänyt (varmaankin sillon ku kaaduin sillä pyörällä) ja sano et syö panadolia.. ja jos menee kipeemmäksi niin viikonloppuna päivystykseen ja siellä sitten ilmeisesti kuvaavat (jos kuvaa kun raskaana on).

Mutta onpahan nyt jotain syytä saanut selville ettei nyt kuvittele turhia...

Lääkäri kokeili samalla minun tissit ku toinen oli ihan kuuma ja toinen kylmä... ei se kyl mitään niistä sanonut.
Verikokeeseen vaan käski mennä ku olin paidan saanut päälle...
nyt pitää vaan muistaa soittaa 14-15 välillä tulokset.

Mutta täällä tämmöistä... toivottavasti muilla parempaa!!!

Piu84 29+5
 
piu84
soitin niistä tuloksista...

hb 112, valkosolut vähän koholla... sano ettei tässä mitään hälyyttävää ole... Jatko vaan että ota panadolia, ja viikonloppuna jos kivut pahenee niin mennä päivystykseen.

Mikä se on jos on valkosolut vähän koholla.. mitä meinaa?? ei lääkäri voi selittää vaikka sitä kysyykin.

Täytyy kai aloittaa rautakuuri kun ei tuo hb ole pysynyt hyvänä.

piu84
 

Yhteistyössä