viikon 7 plussaajat-pino

Nea
Heipparallaa..
Huh hellettä, mä en tykkää enää yhtään kun on noin kuuma, ei jaksa tehdä mitään!

Tänään sain sitten äitiyspakkauksen =) Ihania pikkusia vaatteita ja vaikka mitä kivaa.

Eilen kärsin kamalista supistuksista kolmisen tuntia, en voinu edes istua kun heti sattui ihan hirveesti! Makasin sitten sohvalla ja kultsi teki ruoan ja siivos ja kaikkea sillä aikaa :) Onneks sitten loppuivat levolla.

Nyt täytyy lähteä katsastamaan auto joten moikkamoi ja lämmintä viikonalkua!

-nea 24+3
 
Enpä ole aikoihin käynyt täällä on ollut kaikenlaisia kesähommia. Maha kasvaa ja vointi on hyvä eikä tunnu helle paljoa oloa haittaaavan, saa nähdä jos tätä pitkään jatkuu miten käy.
Huomenna viikkoja 25 tasan ja äitiyspakkausta odottelen jospa tulis ennen loman alkua.
 
Heippa kaikille ja kiva kuulla että että muillakin samoja tuntemuksia.. Välillä itkua, raivoa, hikeä, potkuja ja närästystä ja muita ihania onnen tunteita vauvaa odottaessa.. :LOL: Täällä voidaan paksusti, painoa ei ole tullut kuin nelisen kiloa ja kaikki tohon navan seudulle. Masua kaikki ihmettelevät ja miettivät huijaanko lasketun ajan kanssa =) Neuvolassa käytiin viimeviikolla ja kaikki näyttäs olevan kunnossa, lääkäriajan sain vasta elokuun lopulle ja onneksi eri lääkäri kuin viimex!! Muistatteko lääkärin, joka ehdotti aborttia kun olin sairastunut masennukseen viime syksynä.. Nykyään mieli korkealla ja elo tuntuu ihanalta! Avioliitossa 16 päivää ja vauva tulossa, kesä ja koulukin loppusuoralla.. :heart: Sympatiat lopputyön tekijöille!! Omakin kesken.. :snotty:

Hauskaa ja lämmintä kesäpäivää kaikille! Aurinko on pehmentänyt pään joten teksi on vaikeaselkoista...
Toivottelee Marukka
 
Miltäpäs rouvana oleminen tuntuu, Marukka? :) Jaa että joku ehdottanu aborttia masennuksen takia? :eek: HUH HUH... :hug: Toivottavasti mieliala pysyy hyvänä. =)

Täällä selkä- ja vatsavaivat kiusanneet. Iskiaskivut (niitä ne todennäköisesti oli) menivät onneksi ohi. Toivottavasti pysyvätkin poissa. Talvea odottelen innolla. Tietenkin vauvan takia ja sitten siksi, että kesä on veemäistä aikaa ja vihaan tätä kuumuutta. :whistle: :headwall:

Esikoinen yöhoidossa mummilassa ekan kerran. Viimeksi oli muistaakseni jonkun 9 tuntia siellä, mutta ei sitten yöhoidossa ollutkaan, vaikka sitäkin mietittiin. Nyt sitten nautin rauhallisesta aamusta. Nukahdin sohvalle ja nukuin n. 10 tuntia. :D Olisin varmaan nukkunut pitempäänkin, jos ulkona ei olisi kuulunut kolinaa ja meteliä. \|O Hartiat ja selkä "hiukan" jumissa nyt. Sängyssä vaikea enää saada hyvää asentoa. Nukkumiseen siis, köh. :D
 
kanttis
pikatiedote: saatiin kämppä, kolmio, aika vanha mutta tilava. tänään oltiin siivoomassa sitä. ikkuann pesua ja muuta :) tuli siisti. väsyttää..

nea: kuinka kauan meni papereiden postiin laitosta siihen ,että pakkaus kotona? täälläkin malttamattomana odotellaan.. ;)

-kanttis
 
Nea
Kanttis: Onnea uudesta asunnosta! :) Pakkaus tuli tasan kahden viikon päästä siitä, kun vein hakemukset postiin ja oi on se vaan niin ihana. Etköhän sinäkin kohta omasi saa =)

Ihanaa, sataa vettä, jospa vähän ilma viilenis.. Ei tota kuumuutta yksinkertasesti kestä! Tulis vaan se syksy jo.

Tänään ollu aamusta asti ihan kauhee olo, koko ajan oksettaa vaikka mitä syö tai juo :( Olen sitten nukkunut tässä puol päivää ja aattelinpa alkaa nyt jotain leffaa katsomaan.
 
Täällä on käyty keskusteluja kumpiko on tulossa, katsokaapa tuosta alla olevasta linkistä. Olen kuullut, että monella se on pitänyt paikkansa, mullakin esikoisen kohdalla. Nyt olisi tulossa tuon mukaan toinen poika, mutta senhän näkee vasta lokakuussa, pitikö paikkansa.

http://www.geocities.com/huuhaat/testi2.html

Perjantaina neuvolaan kuuntelemaan, ah niin ihanaa jumpsutusta :heart: .

Masunkasvattelua ja kesänautintoja kaikille !

kuu-ukko ja masuasukki rv 24+2
 
Kiitokset!

Kävin siellä äskön taas jynssäämässä.. Oishan sen pitänyt olla puhdas jo entisenkin asukkaan jäljiltä, mutta keittiössä etenkin semmosta pinttynyttä rasvaa joka paikassa :x No, ei ole enää, kiitos tehokkaan pesuaineen ja karhunkielen! ;)

Mulla nyt tasan viikko siitä kun vein hakemukset postiin.. KELA:lta tulee vissiin ensin kirjallinen päätös ja sitte vasta ilmotus postista? Näin olen käsittänyt.

Nyt on kyllä liian kuuma jo munkin makuun. Tuntuu että kärvistyy tuolla ulkona :snotty: Kohta varmaan taas poltan nenäni tai jotain. Olen kyllä yrittänyt pysytellä kävellessänkin varjoisella puolella tietä ja niin edelleen. Nyt jyrsin tässä jääpaloja ja tunnen itseni inhottavan nihkeäksi.. Ollapa nyt mehujäätelöitä pakaste pullollaan! :p

Pitänee soittaa poliisille, vaikka tuskin ne sille mitään mahtaa. Sitte aattelin tässä lähipäivinä soittaa myös löytötavaratoimistoon. Vai onkohn se poliisin yhteydessä? Soittamallapa se selviää.

Huh huh, kuulemiin taas!

-kanttis 23+5
 
kuu-ukko, tuon meijän Aleksin pitäis olla tyttö. :D Nyt sitten pitäisi tulla poika. Jos se toimiikin mulla käänteisesti, eli jospa nyt tulis tyttö. :LOL:

Helle saisi mennä ohi juu... Tänään yhtäkkiä tuli ukkonen ja kunnon vesisade. Juuri kun poitsu nukahti. Onneksi ei sentään herännyt. Saisi vaikka sataa vuorokauden putkeen. Saisi talvi tulla jo.

Tänään näkyi ekan kerran todella selvästi liikkeet ulospäin. Aiemmin oli jotain epäselvempää, mutta nyt täysin varmaa. :) En muistanutkaan että se on NIIN pöhkön näköistä kun vauva liikkuu. Ja viikkojen kuluessa näyttääkin jo sitten siltä, kuin kaksi kissaa tappelisi säkissä. :D

-rv 22+2-
 
Hei, sählin ja niinpä kirjoitteluni menivät ilmeisesti aivan omaksi aiheekseen jonnekin tuonne... :ashamed: Koska meillä kuitenkin on hyvä ketju tässä, kopio tänne:

Hehei!

Onnea Kanttikselle uudesta asunnosta minunkin puolestani! :flower: Ja Marukalle naimisiinmenosta! :flower: Kiva kuulla mukavia uutisia. Toisaalta ikävä kuulla, että Kanttiksen pyörä on "sosialisoitu", toivottavasti asia selviää, pyörä löytyy ja tekijä joutuu telkien taakse! :p

Minä puolestani nautin tästä lämpimästä ilmasta toden teolla. Ei niinkään auringossa olemisesta kuin siitä, ettei ole kylmä. Oon aina ollut sellainen, tuntuu että kuumaa kyllä pääsee jotenkin pakoon mutta kylmä vain käy luihin ja ytimiin.

Minulle on tuon kiinalaisen jutun perusteella tulossa poika, ja samaahan se ultrakin sanoo. Ei auta, kai tuo sitten pitää uskoa. :)

Huomasinpa minäkin masun liikkuvan tuossa oliko toissapäivänä. Kyllä on hullunkurisen näköistä! Mies ihasteli kovasti. Varmaan on liikkunut jo kauan, koska nykyään tajuttuani katsoa liikkeet näkyvät kyllä aina kun tuntuvatkin.

Sain postista ne Carriwellin liivit, kiitoksia Viblsp vinkistä! Hyvin istuvat nuo L:t, vaikka olkaimien voisi toivoa olevan hiukan lyhyemmät, mutta myönteinen ylläri kuitenkin! Ympärysmitta on ihan sopiva. =)

Äitiysavustushakemus jätettiin Kelalle vasta maanantaina, vaikka olisin voinut olla lähes kahta viikkoa nopeampikin. Niinpä saa nähdä, tuleeko pakkaus juuri lähdettyämme lomamatkalle... :\| Toivottavasti se säilyy postissa kuitenkin.

Huomisaamuna neuvolaan hb-kontrolliin, jospa olisi vähän kiritty sen kanssa eikä tarttis labratesteihin TAAS mennä.

Mitähän muuta tässä oli? Ei kai muuta kuin kiireesti petiin, puoliso menee jo, palaillaan ja jaksamista + vointeja!

Toivottelee Kalenteri
 
Ääh, mulla on varmaan hiivatulehdus ja kovasti nyt yritän tuota a-jugurttia molempiin päihin.. :headwall:

Täällä ei olla vielä nähty vauvan liikkuvan vatsanahkaa pitkin, mutta potkut kyllä näkyy. Ne on vaan semmosia yksittäisiä muksuja, jotka tekee nahkaan "kuplan", mutta esim. jalkapohjan liukumista nahan alla ei ole vielä näkynyt. Sitä odotellessa..

Nyt muuten käsittää kuinka kirjaimellisesti "nainen odottaa lasta" onkaan totta! Aiemmin en osaanut ajatella, että se on tosiaan ODOTTAMISTA, ei pelkää raskaana olemista. Odotetaan positiivista testitulosta, odotetaan ekaa neuvolaa, odotetaan ekoja sydänääniä, odotetaan liikkeitä, ultraa, ekaa hikkaa, vatsanahan muljumista, äitiyspakkausta, lapsen kääntymistä raivotarjontaan, kokoarviota, synnytysvalmennusta, vaunuja, synnytystä... ja ennen kaikkea tietysti sitä omaa tuhisevaa nyyttiä!! :heart: Välillä niin piinavaa aikaa, mutta enimmäkseen niin ihanaa. En vaihtaisi päivääkään pois. =)

Ja eikun nukkumaan, huomenna on taas yksi päivä vähemmän odotettavaa.. ;)

-kanttis 23+5 (kysyin tänään Jussilta, tietääkö hän, montako viikkoa vauvamme on. Hän sanoi, että 22.. 23?? -olin ihan hämmästynyt, en arvannut hänen olevan noinkin hyvin selvillä, sillä minä ei ole raskausviikkoista hänelle jauhanut juuri sanallakaan. Lähinnä raportoin aina siihen tyyliin, että niin ja niin monta kuukautta/viikkoa/päivää h-hetkeen.. Ehkä hän onkin lukenut sitä vau kirjan isälle tarkoitettua puolikasta. Huomasin sen siirtyneen hänen vessalukemistoonsa nimittäin.. :D )
 
Kalenteri, hienoa että L-koko sopi! :)

Kanttis, itse en muista että Aleksia odotellessa olisin erottanut muksun raajoja vatsanahan läpi. Päänkin taisin sekoittaa pyllyyn vielä viimeisillä viikoilla. :D

Täällä kävi yöllä klassisesti. Eli sängyssä miehen kanssa kyttäämässä liikkeitä. Pari pientä tuli, mutta mies niitä ei kunnolla erottanut. Sanoi että hyvin minimaalisen liikkeen näki. No, heti kun isi meni koneelle, alkoi sellainen rumba että liikkeet näkyivät, vaikka oli t-paita ja peittona pitämäni lakanakin vielä päällä. :D No, aikaahan tässä on. Vähän liikaakin. ;) :whistle: Istuessa esim. tässä koneella liikkeet tuntuvat useammin kuin maate ollessa. Tuntuu suht pöljältä alapäässä se tärähtely.

-Rv 22+3-
 
Ei. Tämä päivä(kään) ei suju kuten toivoisin sen sujuvan. Hermostuttaa. Sain sentään sen rikosilmoituksen tehtyä!

Musta on vissiin tulossa jotenkin syrjäytynyt tai jotain. Näin tänään yhtä tuttua yliopistolla, ja juteltiin hetki. Mua alkoi hikoiluttaa ja jännittää ja vaikka mitä (eikä ollut edes vastakkaista sukupuolta! ;) Ihan kummaa. Ehkä seurustelen liikaa ihmisten sijasta tietokoneeni kanssa nykyään.

Huomenna taas perjantai. Aika menee liian nopeaa ja liian hitaasti, riippuen siitä, mistä näkökulmasta tarkkailee.. :whistle: Äh. Kun nyt sais tuon gradun edes jollekin mallille..

-kanttis 23+6
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2005 klo 17:46 Viblsp kirjoitti:
kuu-ukko, tuon meijän Aleksin pitäis olla tyttö. :D Nyt sitten pitäisi tulla poika. Jos se toimiikin mulla käänteisesti, eli jospa nyt tulis tyttö. :LOL:
Viblsp: olipa kiva kuulla, ettei se kaikilla ole pitänyt paikkaa. Minäkin hiljaa mielessä toivon tyttöä, mutta tietenkin yhtä rakas ja toivottu on jos poika sieltä maailmaan tulee.

Kanttikselle onnea uudesta asunnosta :flower: .

Huomenna sitten neuvolakuulumisia, siihen asti :wave:

Kuu-ukko ja masuasukki rv 24+3
 
Jokohan kuu-ukko on käynyt neuvolassa.. Täällä odottelen kuulumisiasi =)

Siivosin vaatekaapin ja jätesäkillinen tavaraa sieltä lähti.. Tuli oikea vimma nakella kaikki turhat kamppeet pellolle. Huomenna varmaan jo kaduttaa, mutta menköön nyt! Tällä hetkellä ainakin tyytyväinen mieli. B) Löysin lisäksi joitakin vaatteita, joita luulin jo kadonneiksi tai jotka olin vain unohtanut kaapin perälle.

Ihanaa alkavaa viikonloppua!

-kanttis 24+0
 
Joo, neuvolareissu helteisessä säässä on takana päin onnellisesti.

Kaikki kunnossa, Hb 117; jatkan raudan popsimista, paino noussut n. 400 g/viikko ja verenpaine 105/55, pissa ok, sf-mitta 25.

Pieni :heart: sydän pompotti kovaa ja potkukin kuului laitteesta. Ihanaa, että kaikki kunnossa.

Sain nyt vasta äippärahahakemuksen, kun ei viime kerralla ollut päivät täynnä. Tosin olisi sen neuvolatäti antanut jo viime kerralla, mutta mä sanoin, ettei ole kiirettä. Kun en ota pakkausta, niin ei niillä rahoilla sellainen kiire ole.

Kuu-ukko ja masuasukki rv 24+4 lähtee siivoomaan :wave:

 
Nea
Taas viikonloppu edessä, aika menee tosi nopeesti. Eilen illalla kun en saanut unta, miettiessäni tajusin kuinka äkkiä se lokakuu lähestyykään.

Pikkunen innostu viime yönä riehumaan sitten kunnolla masussa ja sama riehuminen tuntuu jatkuvan edelleen :D Ihan kivahan se on, tietää että kaikki on ainakin ok.

Lähdenpä tästä kauppaan ja sitten ruoanlaittoa tiedossa.

Kivat viikonloput kaikille! :)

-nea 25+0
 
Lauantaita immeiset!

Piyi kyllä nauraa tuolle "äitiyspakkaus poltiittista aivopesua" -jutulle tovi.. :LOL: :LOL: Toisaalta vähän itkettää, kun ajttelee, että tuolla tavalla ajattelevia ihmisiä on olemassa. :/

Mutta täällä vietetään leppoisaa päivää rentoilu merkeissä. Kaverin kanssa käytiin uimassa ja sitten ostin mehujätskejä pakkaseen houkuttelemaan.. Eipä noita enää montaa ole.. :p Ihana kesäpäivä! Kun makoilimme sängyllä, mies tuntsi ekaa kertaa oikean liikkeitten sarjan.. Varmaan yli kymmenen potkua. =)

Mies (ja minäkin) ihan innoisaan, kun oli uusi ep päässyt brittiradion a-soittolistalle. Tästä kuulemma urkenee tie menestykseen.. ;) Ihanaahan se olisi -saataisiin ehkä jopa ostettua Brion Kombit! :D

-kanttis 24+1
 
Millaista musiikkia sun mies tekee Kanttis?

Olo on todella möhkö. Pientä marttiahtisaarimaista keinahtelua on jo kävellessä ja pitemmillä matkoilla mahaan sattuu. Liitoskivut sentään jääneet pois, ainakin toistaiseksi. Ellei oteta huomioon väsymystä, selkäkipuja ja ajoittaisia vihlaisuja mahassa, olo on sangen hyvä. Eikä iskiaskaan (jos se sitä oli) ole vaivannut vähään aikaan. :)

-Rv 22+6-
 
Kanttis, raskasta musiikkia sen olla pitääkin. ;) No juu, enemmän kyllä metalli- kuin rokki-ihminen olen, mutta silti. =)

Hoh, 20.6. kävin sairaalan labratesteissä äitiyspolin lähetteellä. TÄNÄÄN sitten hoksasin soittaa tulokset. Hitto mikä lahopää olen. :LOL: Noh, kaikki ok sentään. :)

Tämä kesä saisi mennä kyllä ohi. Nyt sentään tummia pilviä taivaalla, eikä siis aurinko porota täysillä kuten eilen.
 
Huh mikä päivä. Kävin aamulla kaupungilla katsastamassa vaunuja ja en tullut hullua hurskaammaksi. :/ Sitten reissuun autoa hakemaan, kun muutto tosiaan edessä. Isän lava-auto piti käydä siis hakemassa.. Vasta äsken tulin kotiin ja voi kun väsyttää. Pitäis vielä pakata muutama laatikko, mutta ehtiihän tuota huomennaki. *haukotus*

Olen ihan hukassa noiden vaunujen kanssa. :eek: Mies taas luottaa minun arviointikykyyn. Luottasinpa minäkin.. ;)

Postilaatikon käyn tarkistamassa muuten monta kertaa päivässä nykyään -luulis sen Kelan jo pikkuhiljaa muistavan minuakin! Kärimättömästi odotan.. :p

Öitä!

-kanttis 24+3
 

Yhteistyössä