Kanttis kaipa se on mahdollista, että hikka.
Se on kyllä pöljän tuntuista.
Nyt on hiljentynyt tämän ketjun vauhti juu... Johtuukohan kesästä vaiko siitä, että nyt on ne suurimmat muutokset tulleet: useimmilla maha kasvanut, liikkeet tuntuvat ja näkyvät ja rakenneultrassakin käyty. Enää ei oikein ole niin hirmuisesti uutta kerrottavaa siis.
Itselläni muutenkin kirjottelu vähän vähentynyt. Messengeriä, irkkaamista, palstalla kirjottelua ja meilailua ei jaksa samaan tahtiin harrastaa jostain syystä.
Antibioottikuuri viisaudenhampaan takia nyt menossa. Oli viehkosti märkinyt hampaan ja ikenen välissä. :x Kunhan röntgenkuvat Forssan hammashoitolasta tulevat elokuun alussa, alkaa viisureiden poisto olla ajankohtainen asia.
Eivät viitti täällä uutta röntgeniä ottaa raskauden takia. Hammashoitaja ja -lääkäri ihmettelivät mahaani; luulivat että synnytän hetkenä minä hyvänsä.
Ihme, ettei silti ole tullut kuin 3-4 kg lisää...
Ihana kun ollut viileitäkin päiviä pari tässä. =) =) =) Eilen oli tosin kuuma ja sen huomasi jo siinäkin, etten eilen jaksanut siivota. Ja nyt asunto on kanssa sen näköinen.
Mies ei oikein uskalla enää ottaa mua syliinsä halimaan. Kysyy aina että oonko käyny milloin viimeksi veskis ja oonko juonu paljon nesteitä.
Mullahan nimittäin kävi pieni vahinko tällä viikolla kun istuin sen sylissä ja yskäisin tai aivastin.
Miehen housut lähti vaihtoon ja minä meinasin kuolla nauruun.
Isosiskon luona käytiin sitten myöhemmin ja kovasti huvittui kun kerroin hälle tosta. Sitten totesinkin että "taas pitää vessaan mennä", ni siskopa sanoi, että "niin tai voithan sie istua mun syliin", hoh.
Kiero huumorintaju taitaa kulkea suvussa.
Että sellasta täällä. Nyt muuten tätä kirjottaessa aurinko tullu taas esiin turhankin voimakkaasti. :/ Taitaa jäädä iltakävely väliin siis. Onneksi ennen päikkäreitä ehdittiin käymään ulkona pojan kanssa kävelemässä.
- Rv 24+4 -