viikon 7 plussaajat-pino

Heissan ja terveisiä rakenneultrasta!

Vauva näytti olevan elämänsä kunnossa -ei mitään rakenteellisia poikkeuksia siis näkynyt -huh! :whistle: Meinasi tulla vähän kiire, kun ultra oli 10.40 ja olin menossa 10.00 lähtevällä bussilla, mutta bussit olivatkin siirtyneet eilen kesäaikaan ja jouduin odottamaan 10.15 asti.. Ehdin sitten juuri ja juuri, onneksi neuvolassa aikataulu vähän jäljessä.. Mutta olipa ihanaa nähdä sitä pikkuista! :heart: Ehkä suloisin hetki oli se, kun lääkäri ultrasi pienen jalkapohjia (täydelliset, pienet jalkapohjat..) ja samalla pieni alkoi heilutella jalkoja.. :D Aivan kun olisi kävellyt siinä monitorin ruudun päällä..
Koko vastasi viikkoja 20+1, mutta koska eroa vanhaan tietoon alle viikko, ei lähtenyt aikaa muuttamaan. Eli virallisesti tässä mennään 19+4 tänään. Ehkä piu sulla vastaava tilanne? Aikaa ei siis oliskaan virallisesti muutettu, koska ero sen verran pieni?

Asiasta kukkapurkkiin.. Mietin tuossa bussissa istuksiessani, että miksi menkoista sanotaan että täti? Johtuneeko siitä, että kun tulee menkat, ei ole tulossa äidiksi, vaan joutuu jäämään "tädiksi"? Loogistahan se olisi. No, sen enempiä filosofioimatta..

Kuulemiin!

-kanttis 19+4
 
HEI taas mielettömän tauon jälkeen!

Kivaa kuulla Kanttarellin ultrasta ja muista neuvolakokemuksistanne! Meil oli kanssa perjantaina rakenneultra, jonka mukaan mitä todennäköisimmin poikaa odotetaan. Meinasi tulla hoppu, kun sairaalan pihalla 5 min ennen aikaa huomasin, että neuvolakortti puuttuu. Kun en tiennyt, onko välttämätön, laitoin miehen hakemaan kotoa autolla parin kilsan päästä ja jännäsin sitten koko ajan, ehtiikö ajoissa. Vähän myöhästyi, mutta aikaa oli paljon eikä menettänyt sillä tavalla mitään. Kaikki kunnossa, kyllä oli Tirpalla ihanat jalkapohjat, niin kuin Kanttis sanoit omastakin, ja kovasti siellä joi vettä, kun mulla verensokeri koholla kiireessä haukatun hampurilaisen jälkeen. Myönnän, että tuntemukseni sukupuolesta olivat aluksi ristiriitaiset: olen ajatellut odottavani poikaa, mutta kuitenkin olen jostain syystä aina halunnut tyttöä... Muutaman tunnin mietteliäisyyden jälkeen olin asian kanssa sinut ja onnellinen meidän ihanasta lapsesta, joka kovasti ryömyää.

Tultiin tänään Tukholmasta ja olo ollut nyt väsynyt, kun appivanhempien kaa siellä kuljettiin. Eilisaamuna puoliso piti kättään masullani, kun nukuin, ja sanoi myöhemmin tunteneensa kolme potkua. Ihanaa! :) Saunassa laivalla myös pieni potki ja ruokapöydässä ja metrossa Tukholmassa. Tänään ollut enemmänkin muljahtelunomaista tuo liikkuminen. Kyllä Piu sinullakin rupeaa pian tuntumaan, ei mitään hermoilua! Mulle selvisi ultrassa, että aikaisemmin etinen ja hyvin alhaalla ollut istukka olikin siirtynyt takaseinään, mikä vaikuttaa ilmeisesti potkujen tuntumiseen paljonkin.

Sitten telkkari kutsuu, jos mahoineni sinne saakka jaksan edes raahautua - yhtäkkiä tuntuu kuin maha olisi tosiaan tullut ulos ja ruvennut painamaan ja viemään energiaa kauheasti. Kaipa tähänkin tottuu, vaikka eihän se toki tästä vähään aikaan pienene... =)

Terveisin Kalenteri ja Tirppa 20 + 2
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2005 klo 16:36 Viblsp kirjoitti:
Kanttarelli82 hienoa että vauveli kunnossa ja eläväinen. =) Hmm, mulla näkyy et sul ois 230 viestiä..?
Juu niin, mutta tässä 7-viikon plussaajat -kasassa tuli 500 täyteen! (enkä ihmettele, vaikka niistä nuo liki 200 ois mun rustaamia.. :D :D :D )
 
Kalenteri: Mulla vähän samanlainen olo tällä hetkellä, että toivon ehkä hitusen enemmän tyttöä, mutta luulen sen olevan poika. Rakenneultrassa ei kysytty mitään, eikä meille mitään sitten kerrotukaan, mutta on olo on vain sen suuntainen. Toki aivan sama loppuseltaan kumpi sieltä tulee, kunhan olis kunnossa! =) Ja kovasti odottelen, että isäntäkin tuntisi pienen liikkeet.. Mutta aina kun isän käsi on mun masun päällä, pieni on niin hiljaa että! Ja annas olla kun istahdan tähän koneen ääreen -eiköhän ala pieni pulikoida! On varmaan jo kovin rakastunut tähän koneen hurinaan ja näppiksen näpytykseen.. Tietää, että nyt saa jopa pari tuntia malskata rauhassa kun äiti on paikoillaan kuitenkin.. :LOL: No, en tiedä, mutta aina tässä koneen ääressä pieni alkaa tosiaan melskata. Mutta hyvä että näin, tiedänpähän ainakin minä varmuudella, että pienellä kaikki ok! :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2005 klo 21:59 Kanttarelli82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2005 klo 16:36 Viblsp kirjoitti:
Kanttarelli82 hienoa että vauveli kunnossa ja eläväinen. =) Hmm, mulla näkyy et sul ois 230 viestiä..?
Juu niin, mutta tässä 7-viikon plussaajat -kasassa tuli 500 täyteen! (enkä ihmettele, vaikka niistä nuo liki 200 ois mun rustaamia.. :D :D :D )
Jaa niin. :D Kirjoittelet kyllä tiheästi tähän ketjuun, pitäskö laskea sun viestit... :whistle: ;)

Onpas heikko olo. Poitsu kipeänä ja ilmeisesti mullekin tulossa joku räkätauti tms. :/ Ja silti tuo jaksaa kapinoida, minä vain en jaksais koko aikaa kieltää. Kipeän lapsen hoitaminen kun itselläkään ei ole hyvä olo, ei kiva...
 
Huomenta!

Tai päivähän nyt jo on, mutta kun vasta puoli tuntia sitten heräsin.. :ashamed: On se ihme, miten voi ihmislasta väsyttää välillä! Nukun melkein joka yö vähintään 10 tuntia, ja silti toisinaan vielä päiväunet kaupan päälle.. \|O Hohhoijjaa..

Tänään lähden taas ilmeisesti reissuun. Ensin kotiin sukuloimaan ja sitten Tampereelle lapsenlikaksi. Ja gradu edistyy huimaa vauhti, juu juu.. :ashamed: ;) :D No, onhan mulla lokakuuhun asti aikaa..

Kämppä on ihan älyttömän pölyinen ja keittiö sotkuinen, mutta en millään viitsisi siivota. Tiskaaminen ja imurointi eivät kuulu lempipuuhiini.. Sen sijaan pyykinpesu ja luuttuaminen ovat kivoja! :D Jonku pitäis vaan ensin imuroida, että pääsisin luuttuamaan. ;)

Vauva on ollut tämän aamun hiljaa. Illalla töni (aina silloin kun miehen käsi EI ollut masun päällä) senkin edestä. Niin muuten, seuraava neuvola aika saatiin ..oisko ollu 26.6.. ja sillon saan ne kela-laput ja sitten ei muuta kuin äp tilaukseen! Ihanaa! :D

Nyt siivomaan keittiötä.

-kanttis 19+5
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2005 klo 10:11 Viblsp kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2005 klo 21:59 Kanttarelli82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2005 klo 16:36 Viblsp kirjoitti:
Kanttarelli82 hienoa että vauveli kunnossa ja eläväinen. =) Hmm, mulla näkyy et sul ois 230 viestiä..?
Juu niin, mutta tässä 7-viikon plussaajat -kasassa tuli 500 täyteen! (enkä ihmettele, vaikka niistä nuo liki 200 ois mun rustaamia.. :D :D :D )
Jaa niin. :D Kirjoittelet kyllä tiheästi tähän ketjuun, pitäskö laskea sun viestit... :whistle: ;)

Onpas heikko olo. Poitsu kipeänä ja ilmeisesti mullekin tulossa joku räkätauti tms. :/ Ja silti tuo jaksaa kapinoida, minä vain en jaksais koko aikaa kieltää. Kipeän lapsen hoitaminen kun itselläkään ei ole hyvä olo, ei kiva...
Sunki pitää nyt kuule nukkua oikein urakalla! Aina kun saat nuhaisen vesselin päiväunille, köllähdä vain viereen tuutimaan. =) Ja muista pitää villasukkia! :hug:
 
Hei Naiset! Täällä perässä taaperretaan ja uutiset sen mukaiset =) eli ultrassa näkyi vikkelä vauva, jonka La siirtyi neljä päivää eteenpäin. Neuvolassa taas kuului todella jyhkeät sydänäänet ja syke peräti 158 eli ns. tyttösykkeet. Paitsi meidän tytöillä sykkeet ovat liikkuneet välillä 120 - 150 eli eipä noista tiedä. Minäkin haaveilen tytöstä, mutta toisaalta sitten olishan se poikakin mukava, kun tuota poikakokemusta ei vielä ole.

Vielä muutama viikko, niin minäkin voisin liikkeitä odotella. Ihanaa tuo pulputus ja möyrintä. Meillä muuten myös kuopus ei alkuun 'suostunut' potkimaan isäänsä vaan aina vasta jälkeen. Viblsp: Meilläkin kuopus räkätaudissa ja väsyttänyt yöllä itsensä sekä vanhempansa uuvuksiin itkuillansa. Tänään lääkärissä löytyi molemmista korvista tulehdus! Onneksi pienemme alkaa pian kuntoutua, sai antibiootit ja kipumikstuuran.

:wave: Ametisti
 
Kanttarelli82
Voi kun pääsiskin peiton alle. Rasittavaa. :/ Kaipa tää joskus iloksi muuttuu.

Ametisti, pelkään korvatulehdusta kyllä. Se olisi jotenkin "luonnollinen jatke" tälle pa.skalle kaudelle. :kieh: Vajaa pari viikkoa sitten käytin esikoista lääkärillä, tutki korvat (ei tulehdusta silloin ainakaan), keuhkot, sydämen ja pisti verikokeisiin. Verikokeitten tulokset oli hyvät. Eilen muksautti naamansa lattiaan ku juoksi ja kaatui. Verta tuli yms. ja nyt en sitten tiiä et meneekö käsi suuhun sen vaiko hampaiden takia. Jos tuo yskä ei hellitä, niin pakko sitä on varata uusi aika lekurille.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2005 klo 13:02 Ametisti kirjoitti:
Hei Naiset! Täällä perässä taaperretaan ja uutiset sen mukaiset =) eli ultrassa näkyi vikkelä vauva, jonka La siirtyi neljä päivää eteenpäin. Neuvolassa taas kuului todella jyhkeät sydänäänet ja syke peräti 158 eli ns. tyttösykkeet. Paitsi meidän tytöillä sykkeet ovat liikkuneet välillä 120 - 150 eli eipä noista tiedä. Minäkin haaveilen tytöstä, mutta toisaalta sitten olishan se poikakin mukava, kun tuota poikakokemusta ei vielä ole.

Vielä muutama viikko, niin minäkin voisin liikkeitä odotella. Ihanaa tuo pulputus ja möyrintä. Meillä muuten myös kuopus ei alkuun 'suostunut' potkimaan isäänsä vaan aina vasta jälkeen. Viblsp: Meilläkin kuopus räkätaudissa ja väsyttänyt yöllä itsensä sekä vanhempansa uuvuksiin itkuillansa. Tänään lääkärissä löytyi molemmista korvista tulehdus! Onneksi pienemme alkaa pian kuntoutua, sai antibiootit ja kipumikstuuran.

:wave: Ametisti
Meillä myös tyttösyke -ekalla kerralla 150 ja toisella 155, mutta kovasti epäilen poikaa kuitenkin..
Tuleva isä suorastaan tuskastui eilen illalla, kun yritti tuntea liikkeet.. Pieni muksatteli vuoren varmasti juuri silloin, kun isä oli jo kyllästynyt odottamaan. Sitten kun minä nopsaakin nopsempaan siirsin miehen käden masulle, pieni oli hiljaa kuin hiiri.. No, eiköhän mieskin pääse ne pian tuntemaan!
Toivottavasti kuopus tokenee pian! :hug:
-kanttis 19+6
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 10:23 Kanttarelli82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.06.2005 klo 13:02 Ametisti kirjoitti:
Hei Naiset! Täällä perässä taaperretaan ja uutiset sen mukaiset =) eli ultrassa näkyi vikkelä vauva, jonka La siirtyi neljä päivää eteenpäin. Neuvolassa taas kuului todella jyhkeät sydänäänet ja syke peräti 158 eli ns. tyttösykkeet. Paitsi meidän tytöillä sykkeet ovat liikkuneet välillä 120 - 150 eli eipä noista tiedä. Minäkin haaveilen tytöstä, mutta toisaalta sitten olishan se poikakin mukava, kun tuota poikakokemusta ei vielä ole.

Vielä muutama viikko, niin minäkin voisin liikkeitä odotella. Ihanaa tuo pulputus ja möyrintä. Meillä muuten myös kuopus ei alkuun 'suostunut' potkimaan isäänsä vaan aina vasta jälkeen. Viblsp: Meilläkin kuopus räkätaudissa ja väsyttänyt yöllä itsensä sekä vanhempansa uuvuksiin itkuillansa. Tänään lääkärissä löytyi molemmista korvista tulehdus! Onneksi pienemme alkaa pian kuntoutua, sai antibiootit ja kipumikstuuran.

:wave: Ametisti
Meillä myös tyttösyke -ekalla kerralla 150 ja toisella 155, mutta kovasti epäilen poikaa kuitenkin..
Tuleva isä suorastaan tuskastui eilen illalla, kun yritti tuntea liikkeet.. Pieni muksatteli vuoren varmasti juuri silloin, kun isä oli jo kyllästynyt odottamaan. Sitten kun minä nopsaakin nopsempaan siirsin miehen käden masulle, pieni oli hiljaa kuin hiiri.. No, eiköhän mieskin pääse ne pian tuntemaan!
Toivottavasti kuopus tokenee pian! :hug:
-kanttis 19+6
Heheh, niinhän se on aluksi. ;) Mutta jossain vaiheessa ovat sitten niin selkeät ja näkyvät ulospäin, että ei voi olla huomaamatta. =)

Käytin poitsua lääkärillä; siitepölyallergia...
 
Myös V:lle voimia ja pikaista paranemista muksullesi! :hug:

Mun piti aluksi lähteä jo eilen vanhempia morjenstamaan ja maalaisilmasta nauttimaan, mutta jäinkin vielä tänne kaupungin pakokaasuihin.. Nyt pitäisi sitten tehdä jotain järkevää, mutta huomaan juuttuneeni taas koneen ääreen..

Eilen katsottiin "National treasure" ja se oli ihan ok. Ehkä hieman ennalta-arvattava tosin.. =) Karkkiakin piti käydä ostamassa sen Mitäs nyt -palstan Lapsuutesi karkki -ketjun jälkeen.. :p Kuinkahan monelle kävi samoin?

Ei muuta kuin mukavaa torstaita ja lähestyvää viikonloppua.. :wave:

-kanttis 19+6 (huomenna täytetään pyöreitä!! ;) )
 
Ootteko muuten huomannu ite eroa kohdussa? Siis koossa? Muistan kun ekalla (taikka tokalla) neuvolakäynnillä th näytti, että kohdun yläosa on pari sormenmittaa navasta alempana. Eilen hoksasin, että nyt se on hiukka navan yläpuolella. :D

Oletteko te samanlaisia pösilöitä kuin minä? Elikkäs kun käytte maate, niin kädet menee automaattisesti mahalle. Sitte ku tunnistelette, josko liikkeitä tuntuu, niin hyvä ku uskallatte hengittää ku pelkäätte että sekotatte hengityksen liikkeeseen. Ja samoin että sormenpäissä tuntuva pulssi sekoittuu liikkeeseen. Mie oon nimittäin tommonen. :D Ja sitten ku lopetan tunnustelemisen ja koitan miettiä jotain muuta, niin kädet menee äkkiä takaisin mahalle, koska "tietenkin se liikkuu heti ku sitä ei tunnustele", heh ihan kuin yllätyshyökkäys auttaisi asiaa.

3,5 tunnin yöunet takana, sekavaa tekstiä ja kaipais unta... :whistle:

Rv 18+3
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 11:31 Viblsp kirjoitti:
Ootteko muuten huomannu ite eroa kohdussa? Siis koossa? Muistan kun ekalla (taikka tokalla) neuvolakäynnillä th näytti, että kohdun yläosa on pari sormenmittaa navasta alempana. Eilen hoksasin, että nyt se on hiukka navan yläpuolella. :D

Oletteko te samanlaisia pösilöitä kuin minä? Elikkäs kun käytte maate, niin kädet menee automaattisesti mahalle. Sitte ku tunnistelette, josko liikkeitä tuntuu, niin hyvä ku uskallatte hengittää ku pelkäätte että sekotatte hengityksen liikkeeseen. Ja samoin että sormenpäissä tuntuva pulssi sekoittuu liikkeeseen. Mie oon nimittäin tommonen. :D Ja sitten ku lopetan tunnustelemisen ja koitan miettiä jotain muuta, niin kädet menee äkkiä takaisin mahalle, koska "tietenkin se liikkuu heti ku sitä ei tunnustele", heh ihan kuin yllätyshyökkäys auttaisi asiaa.

3,5 tunnin yöunet takana, sekavaa tekstiä ja kaipais unta... :whistle:

Rv 18+3
Mullakin kohtu noussut juuri ja juuri navan yläpuolelle (onkohan toi nyt yhdyssana.. ;)), kun vielä pari viikkoa sitten oli selvästi sen alapuolella.
Ja ihan yhtä pösilö täälläkin! :wave: Kun menen makaamaan, livahtaa kädet automaattisesti mahan päälle ja ikäänkuin (yhdyssana?) liimautuvat siihen kiinni.. Ei malttaisi ottaa niitä pois, kun vauva kuitenkin alkaa töniä juuri silloin. Huolellisesti siirrän housujen vyötärönauhat pois mahan päältä ja jos olen nukkumassa, pitää peittokin nostaa irti mahasta, ettei häiritse liikkeiden huomaamista.. :D

Miksi yöunet jääneet noin vähälle? Lapsiko valvotti.. :/ Yritäs nyt jossain välissä ottaa edes pienet torkut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 12:15 Kanttarelli82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 11:31 Viblsp kirjoitti:
Ootteko muuten huomannu ite eroa kohdussa? Siis koossa? Muistan kun ekalla (taikka tokalla) neuvolakäynnillä th näytti, että kohdun yläosa on pari sormenmittaa navasta alempana. Eilen hoksasin, että nyt se on hiukka navan yläpuolella. :D

Oletteko te samanlaisia pösilöitä kuin minä? Elikkäs kun käytte maate, niin kädet menee automaattisesti mahalle. Sitte ku tunnistelette, josko liikkeitä tuntuu, niin hyvä ku uskallatte hengittää ku pelkäätte että sekotatte hengityksen liikkeeseen. Ja samoin että sormenpäissä tuntuva pulssi sekoittuu liikkeeseen. Mie oon nimittäin tommonen. :D Ja sitten ku lopetan tunnustelemisen ja koitan miettiä jotain muuta, niin kädet menee äkkiä takaisin mahalle, koska "tietenkin se liikkuu heti ku sitä ei tunnustele", heh ihan kuin yllätyshyökkäys auttaisi asiaa.

3,5 tunnin yöunet takana, sekavaa tekstiä ja kaipais unta... :whistle:

Rv 18+3
Mullakin kohtu noussut juuri ja juuri navan yläpuolelle (onkohan toi nyt yhdyssana.. ;)), kun vielä pari viikkoa sitten oli selvästi sen alapuolella.
Ja ihan yhtä pösilö täälläkin! :wave: Kun menen makaamaan, livahtaa kädet automaattisesti mahan päälle ja ikäänkuin (yhdyssana?) liimautuvat siihen kiinni.. Ei malttaisi ottaa niitä pois, kun vauva kuitenkin alkaa töniä juuri silloin. Huolellisesti siirrän housujen vyötärönauhat pois mahan päältä ja jos olen nukkumassa, pitää peittokin nostaa irti mahasta, ettei häiritse liikkeiden huomaamista.. :D

Miksi yöunet jääneet noin vähälle? Lapsiko valvotti.. :/ Yritäs nyt jossain välissä ottaa edes pienet torkut.
Hehe, hyvä etten ole ainoa kaheli. :D Ja juu, peitto pois päältä, sehän se häiritsee, sama siis mulla. :LOL:

Poika valvotti juu. Ja 90% ajasta kitisee päivisin. :headwall:
 
Täällä myös yksi mahanräplääjä :wave: vaikkei vielä liikkeitä tunnukaan.

Kävin np-ultrassa aamulla ja nähtiinkin pitkä pätkä kuvaa, kun natiainen ei suostunut kääntymään mittausasentoon. Söpö oli :heart: Turvotusta vain 0.8 mm.

Raskasta tuo pienen kitinä :hug: Meillä lääkkeiden vaikutus näkyi heti ja yö oli todella rauhallinen. Toivotaan, että teilläkin lääkkeet helpottaa sekä pojan että äidin oloa.

 
Nea
Heipparallaa!
Sainpa kerrankin aikaseks jotain ja kävin vähän shoppailemassa; löysinkin aivan ihanat housut! Tähän asti olen tapellut noitten mun tavallisten housujen kanssa ja aika huonolla menestyksellä :D No mutta onneksi vihdoin löysin kivat housut.

Täällä kanssa aina kun sohvalla/sängyssä makoilen niin kädet menee automaattisesti tuohon masun päälle =) Ja kyllä niitä potkujakin välillä käteen tuntuu, se on aina niin ihanaa....

Taidanpa lähteä koiran kanssa lenkille kun on noin ihana ilma!
Iloista tulevaa viikonloppua kaikille.

-nea rv 20+6
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 14:11 nea kirjoitti:
Heipparallaa!
Sainpa kerrankin aikaseks jotain ja kävin vähän shoppailemassa; löysinkin aivan ihanat housut! Tähän asti olen tapellut noitten mun tavallisten housujen kanssa ja aika huonolla menestyksellä :D No mutta onneksi vihdoin löysin kivat housut.

Täällä kanssa aina kun sohvalla/sängyssä makoilen niin kädet menee automaattisesti tuohon masun päälle =) Ja kyllä niitä potkujakin välillä käteen tuntuu, se on aina niin ihanaa....

Taidanpa lähteä koiran kanssa lenkille kun on noin ihana ilma!
Iloista tulevaa viikonloppua kaikille.

-nea rv 20+6
Heipps! Mistä löysit nuo ihanat housut? Minä yritin viime torstaina käydä katselemassa kivoja äitiysfarkkuja (ikävä farkkuja jo!) mutta löysin vain tosi rumia.. :( Netistä löysin yhdet hyvän näköiset (oisko ollut bebesin sivuilla), mutta maksoivat sitten jotain 80e...
 
Nea
Kanttis: Lindexillä kävin ja yllätyin ihan... kävin aikasemmin joskus etsimässä housuja ja ei mitään kivoja ollut silloin. Nyt ajattelin käydä uudestaan katsomassa ja olipas tullutkin kivoja =) Eikä ollu edes kalliit kun 20? vaan maksoi.
Toivottavasti sullekin löytyy jotkut mieluisat, tosin välillä joutuu etsimään kauan ennenku löytää. Ainakin itse olen niin "kriittinen" vaatteiden suhteen että saa etsiä vaikka kuinka monesta eri paikasta ennenkuin löydän mitään mikä kelpaa :D Menipäs nyt vähän ohi aiheenkin taas tää mun selitys.
 
nea: olenkin ensi viikon Tampereella lastenlikkana, jospa sitä silloin jaksais käydä katselemassa.. Oulu tympii pelkkänä ajatuksenakin jo. Sisko asuu vielä ihan Tampereen keskustassa, ei tarvi paljoa rasittaa selkää ja kinttuja. :D
 

Yhteistyössä