viikon 7 plussaajat-pino

May-79
Terve... tai siis sairas...

Meille tuli nuorikkiin ykätauti. Eilen alotti puol viideltä illalla ja yön oli rauhalllinen ja aamulla alkoi uudestaan. Kiva, kun mukana on myös ripuli. Ei muuten mitään, mutta kun nuorikki on nyt 1v4kk niin pitää tuota vointia seurata ettei kuivu. Eli taas meillä ollaan sairaana pääsiäinen. Eihän tuo ole kuin 5 vuotta vanha perinne...siis tuo sairastelu.

No, positiivisesti pitää aatella. Onneksi muihin muksuihin ei oo vielä iskeny tämä tauti ja aikuisetkin on selvinny ilman ykää. Mulla ollu maha kipee ja paha olo. Vessassa saa ravata sekä että toiminnoilla. Pyöreä kumpu keskivartalosta on enää muisto vain, mutta turvottaa silti.

Meillä oli miehen kanssa kerrankin menosuunnitelmia huomiseksi, mutta nehän väistyy. Ei tuollaisessa kunnossa olevaa muksua voi mummolaan tms. paikkaan hoitoon viedä. Mummo kyllä oli ottamassa eikä tuntunut tauti häirihtevän... Mut tulee niitä muitakin aikoja, toivottavasti parempia. Jospa vaikka toukokuussa voitais viettää 5-vuotis hääpäivää kahestaan. Tai no, onko se nyt taas oikee aika, kun lapset on kuitenkin niin rakkaita... Vaikka toisiemme kanssahan me naimisiin mentiin ja muksut tuli siinä mukavana extrana.

No, menipä taas kummaksi.

Mites te muut? Onko ykää? Eihän mene pääsiäisruuat hukkaan?

Peukkuja!!!
 
Halloota?

Johan sain kaivella tätä pinoa kaukaa.. Kalenteri: Pariisissa -voi veljet ja siskot minä tahdon kans!! :LOL: Kuulostaa ihanalta..

May-79: ei onneksi pääsiäisriesaksi tullut oksennustautia, mutta nyt on kurkku tosi kipeä. Mikä lie pöpö sinnkein pesiytynyt.. :/ No, kunhan ei angiinaksi rupea. Toivottavasti siellä ollaan jo terveempiä!

Eka neuvola oli siis 24.3 ja siellä mittailtiin ja punnitiin ja yritettiin kuunella sydänääniä... Eihän niitä sitten saatu kuulumaan, vaikka kuinka pyysin tätiä kuuntelemaan joka kulmasta :( Oma syke siinä vain nousi, ja päätin lopultakin mennä sinne yksityiseen ultraan. Aika on perjantaina ja jännittää ihan älyttömästi. Normiultra-aika olisi meillä ollut vasta kesäkuun alussa. Päätin, etten jaksa kitua niin kauaa.. No, muuten homma meni ihan ok. Hb oli vain hieman alhainen, 118. Sanoi että on vielä ihan ok, muttei kauheasti saisi enää laskea. Verenpaine hyvä ja painoakin oli tullut loppujen lopuksi vain 1,9 kg.

Nyt täytyy mennä syömään, ranskikset muuten kylmenee..

Kertokaahan muut kuulumisia!

-kanttis
 
Heippa vaan pitkästä aikaa !!

Tänään oli kunnan tarjoama ultra. Siellä pienokainen huiskutteli äipälle kovin innokkaasti. Ihanaa nähdä, että kaikki on hyvin. Vähän säikähdin pitkänäperjantaina, kun tuli vähän veristä vuotoa. Onneksi tänään sain varmistuksen, että kaikki masussa on hyvin. :heart:
Tänään kävin myöskin neuvolalääkärillä ja kuulin jo sydänäänetkin.

Nautitaan ja kasvatellaan masua ! :hug:
 
triinu
moikka kaikille viikon tauon jälkeen!!

täällä ollaan nautittu pääsiäisvapaasta ja hyvästä ruuasta =) viimeisestä ehkä vähän turhaankin paljon :ashamed: pääsiäisenä kerkesin vähän huolestua, kun alkoivat sellaiset todella menkkamaiset kivut.... kävin vähän välillä vessassa peläten, että nyt alkaa verinen vuoto :eek: mutta onneksi ei mitään sellaista tullut. kivutkin hellittivät parin päivän päästä. itse ajattelin, että johtuivatko siitä, että minun 5 viikon kierrolla laskien olisi pitänyt alkaa silloin menkat?!

niin ja toinen juttu: olen huomannut, että jos kävelen vähän nopeampaa tahtia, niin alavatsasta alkaa molemmalta puolelta "repiämään", lieneeko jotain kasvukipuja??

mulla olisi ensimmäinen kunnan ultra ens tiistaina ja odottelen sitä oikein jännittyneenä........ kävin silloin alkuraskuadessa ultrasa viikolla 5+ ja silloin näkyi ainoastaas sikiöpussi. pakko myöntä, että tämä mittarin tapaus vähän pelotteli, että jos meilläkään ei ole alkio ruvennut kehittymään ollenkaan??? :eek: noh, mutta onneksi ei ole enää monta päivää siihen ultraan =)

keväistä torstaita kaikille mammoille ja masuille!
 
MMOOII kaikki!

Pitkästä aikaa, ihan tajuton kiire ollut ja on koulun kanssa. Loputtomia päiviä pitää tehdä, ja aikaiset heräämiset vetävät vakavaksi. Nytkin vähän kiireessä (nukkumaan), jotta lyhyesti tässä vain...

Joo, Suomeen on nyt tosiaan sitten palattu, ja niinhän se on, että reissun jälkeen on vain entistä enemmän hommaa pinossa - minkäs teet. :\|

Kuu-ukko ja Triinu: taisi olla oireenne nimenomaan menkkojen jäänteitä - aivan samaa mullakin. Alavatsan nippailua, ei tosin erityisen kovaa mutta itseä huolestuttavaa, se alkoi pitkänäperjantaina mulla myös, lauantaina hiukan ruskehtavaa vuotoa! :/ Silloin oli menossa kp 9 + 6, teillähän taitaa olla aika samat ajat kyseessä, vaikka kiertohan tähän enemmän kai vaikuttaa. Soitin jopa polille, mutta siellä neuvottiin vain pysymään rauhallisena, ellei kummempaa tule - onneksi ei tullut. En kestä oottaa, vielä vajaat kaksi viikkoa ultraan ja sen jälkeen pari päivää neuvolaan, siellä sitten sydänääniä. Toivottavasti ultrassa näkyy jotain. Mutta varmasti näkyy, ja niin Triinullakin!

Kanttis: miten se perjantain ultra meni? Kovasti oon innokas uutisia kuulemaan, kun itsellä tuollaiset vielä edessä. Itse oon hemoglobiinia nostellut Kräuterblutsaft-valmisteella. Tai yrittänyt siis, en tiedä, mihin on siitä sadan paikkeilta heilahdellut. :\| Tiedän, että luontaistuotteita pitäisi varoen käyttää, mutta tuota ovat niin monet suositelleet ja turvalliseksi vakuutelleet, että uskalsin kokeilla, kun olo on välillä ollut aika vetämätön.

Mulla on jo maha vähän pyöristynyt! :) :heart:
Hyviä unia, palaillaan taas, t. Kalenteri =)
 
May-79
Terve!!!

Mukava oli lukea teidän hyviä kuulumisia!! Tsemppiä vaan!

Meillä mahaa on kasvanut reilusti ja peittely onnistuu vielä tosi löysillä vaatteilla. Ihme, että mahasta on enää mitään jäljellä, kun se ykä/kuratauti iski niin rajusti. Meinas kyllä huumori olla tosi tiukilla, kun kaikki muksut ykäs vuorotellen ja pyykkiä tuli vuoritolkulla. Ite ykäsin kans erittäin reilusti. Onneksi äiti ja sisko tuli apuun ja vei muksut pois, kun ite ja ukko oltiin niin heikkona. Mutta nyt parempana siis. Paitsi nuorikki...

Keskiviikkona vein nuorikin taas lääkäriin ja Kysiin tuli lähtö, tyttö parka oli alkanut kuivua. Ihan kuten epäilinkin. No, oltiin siellä sit yön yli tipassa ja nyt yritetään selvitä kotona. Ei oikein vieläkään tuolle mikään ruoka maistu ja vesi on ainut juoma mikä kelpaa, mutta hyvä että edes se. Uni maistuu itelle ja muksulle... Isot tytöt on mummolassa hoidossa, että saadaan levätä kunnolla ja seurata pikkupimua.

Mutta jatketaan ja ootellaan seuraavaa neuvolakäyntiä ja ultraa... olis nla 20.4....
 
Moi vaan täältäkin!

Ultra oli ihan mahtava kokemus -näimme toukan ihan omin silmin ja vekara jopa heilutteli tuleville vanhemmilleen!! :D :heart: :D :heart: Saimme muistoksi kaksi kuvaa ja niitä ihailen tasaisin väliajoin -oikea pieni sulotarmussukka!! :LOL: Olkoonkin vain 3,2 cm pitkä ja vielä hieman kehittymätön ;) Isännän mielestä pienellä niin iso pää, ettei voi olla kuin poika :LOL: Ontuvasta perustelusta huolimatta kallistun samaan arvaukseen -ihan tuli poikaolo kun pientä ruudusta ihasteli.. Lääkäri sanoi kaiken näyttävän hyvältä ja sikiö juuri 10 viikkoiselta (menkkojen mukaan nyt 9+5). sydän löi, käsien ja jalkojen aiheet näkyivät selvästi ja niskassa ei ainakaan tässä vaiheessa näkynyt mitään ylimääräistä. Oikeaan np-tutkimukseen ajankohta oli toki liian varhainen.. Kuitenkin! Olen nyt oikein rohkealla ja levollisella mielellä, hymyilyttää =)

Hyviä ultrahetkiä myös triinulle ja kalenterille!!

Mulla maha tuntuu hieman pienentyneen rv 6-8 verrattuna. Kumma juttu. Jopa noin puolet housuistani mahtuu taas jalkaan =) Vatsakipujakaan ei ole oikeastaan ollut, mitä nyt eilen kouristeli kovastikin, mutta se johtui vatsataudista. Onneksi kesti vain eilisillan!

Viikonloppu edessä, mutta se pitäisi paiskia kouluhommia.. Voi kikkare sentään! Ehkä vielä tämän illan voin levätä ja huomenna aloitan toden teolla, jep jep.. ;) No, kuulumisiin taas!

-iloinen kanttis
 
Kalenteri harmaana
Heippa!

Mieheni koneella, pääsi tunnus unohtumaan, siksi harmaa...

Kanttis, ihana kuulla uutisesi! =) Meillä vielä yli viikko ensimmäiseen ultraan, hermostuttaa kun ei ole mitään konkreettista todistetta ipanan olemassaolosta, no paitsi tietysti nämä oireet, joita ei voi kiistää... pahoinvointia lähestulkoon koko ajan paitsi aamuisin.

Ystäväni saivat tyttären viime yönä, ja siitä tietysti iloitaan täällä meillä myös. Oli ollut helppo synnytys tekstiviestin mukaan, samaa toivotaan meille kaikille sitten aikanaan!

Nyt katsomaan, etteivät piparit pala! Viikonloppuja, t. Kalenteri
 
Hei kaikille ja onnea....
Sinulle joka valitit krampeista,aika normaalia ja varaudu myös pieneen veriseen vuotoonkin, itselläni jo 2 lasta ja kolmatta odotan, viikkoja jo 27 ....Sen voin vain sanoa, että vaikka olisi kuinka monta kertaa kokenut raskauden, ikinä ei helppoa ole ja aina jotkut asiat huolettavat. Tämän raskauden aikana jouduin syömään antibioottikuurin..ja vaikka tiedän että lääke turvallinen, silti mietityttää.
Sydänäänistä sen verran,että välttämättä neuvolassa ei edes kuunnella ekalla kerralla, varsinkaan ensikertalaisilta. Pettymys voi olla tosi paha jos eivät kuulukaan....joillakin menee jopa viikoille 14, niin pienet ovat meinaan tosi nopeita liikkeissään, eivät meinaa neuvolatädit pysyä perässä.
 
annastiina: jutussa on järkeä, taidetaan me ensikertalaiset olla sen verran säikkyä porukkaa, että sen sydänäänten kuuntelun vois suosiolla jättää eka nuvolareissulla pois =) Mutta sitten hermostuttas ja tuskastuttas, kun ei tietäs että kuulusko niitä vai ei jos nyt kuunneltas.. :D

Tietääkö muuten joku, milloin kohdun voi tuntea? Minusta kun tuntuu jo nyt, että tuossa n. 13 cm navan alapuolella tuntuu pienoisen appelsiinin kokoinen kiinteämpi ja kovempi "palloalue".. Tiedä sitten, mikä lie virtsarakko... =) Siitä kun nimittäin painaa, niin tulee vähän sellainen pissahätäolo. Miten teillä muilla?

-kanttis
 
Kanttarelli... "moninkertalainenkin" voi olla tosi säikky, joskus tuntuu että tieto lisää tuskaa.Mulla kuului tämän kolmannen kanssa syd.äänet jo viikolla...(juoksee tarkistamaan...) 8+4 mutta 12+6 ei puolen tunnin kaivelun jälkeenkään kuulunut mitään....kunnes älysin käydä vessassa...siellähän se oli. Et sellasta. Ja kohdun kasvaminen ... itsellä vasta viimeinen pullahtanut malliin heti testin jälkeen. Ois niin kiva sanoa teille kaikille, että älkää hermoilko....mutta tiedän miten vaikea laji tämä on. Sitäpaitsi, sit kun kauan odotettu vauva syntyy alkaa taas uudet huolet.
 
Heippa....

Tulin lukemaan teidän kuulumisia... hyvältähän täällä näyttää :D
meillä alkaa nyt sitten uusi yritys, olen nyt toipunut kaavinnasta ja toimenpiteestä on tosiaan se 2 viikkoa... olo alkaa olla hyvä. Nyt huomaan että mulla tosiaan oli silloin pahoinvointia kun vertaan nykyiseen olooni, eli nyt sen osaan hahmottaa. Väsynyt olen toki vieläkin, mutta hieman eri syistä... jospa se uusi asunto ja kevät aurinko antaisi voimia. Toivottavasti tärppäisi pian että saisin tulla takaisin tänne... eli jospa se 3. kerta toden sanoisi ;)

Aurinkoisia päiviä kaikille B)

-mittari-

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2005 klo 12:23 mittari kirjoitti:
Heippa....

Tulin lukemaan teidän kuulumisia... hyvältähän täällä näyttää :D
meillä alkaa nyt sitten uusi yritys, olen nyt toipunut kaavinnasta ja toimenpiteestä on tosiaan se 2 viikkoa... olo alkaa olla hyvä. Nyt huomaan että mulla tosiaan oli silloin pahoinvointia kun vertaan nykyiseen olooni, eli nyt sen osaan hahmottaa. Väsynyt olen toki vieläkin, mutta hieman eri syistä... jospa se uusi asunto ja kevät aurinko antaisi voimia. Toivottavasti tärppäisi pian että saisin tulla takaisin tänne... eli jospa se 3. kerta toden sanoisi ;)

Aurinkoisia päiviä kaikille B)

-mittari-
Hei Mittari ja muutkin!

Kiva kuulla, että elämä asettunut Mittarilla ja vointi hyvä! Veikkaanpa, että valostuvat päivät kyllä tuovat energiaa itse kullekin. Odotan jo, milloin sulta kuullaan taas plussausuutisia, vaikka kivahan toki kuulla susta muutenkin.

Täällä puolestaan ihmetellään yhä vain jatkuvia pahoinvointeja, ei toisaalta herkkua mutta ehkä tämä tästä. Nyt tasan 11 viikkoa koossa.

Ei kun aurinkolaseja kaivamaan! B)
 
Ai niin, Kanttis, veikkaanpa, että virtsarakko se on - siitä nimittäin, että itselläni kyllä tulee tuosta painaessa myös vessa mieleen! :LOL: Ylempää on maha kyllä pömpöllään, joten voi kun se kohtu ois enemmänkin tuossa navan kohdalla, niin ei tarttis vain ajatella, että olen lihonut...

Hienoa, aurinkoista päivää toivotellen Kalenteri :)
 
triinu
hyvää maanantaita kaikille =)

oli kiva kuunnella, että Mittarin vointikin on parantanut! Olet ollut monet kerrat ajatuksissani, voimia!

tässä sitä viikonloppu taas meni, että hurisi.......lauantaina oli todella hyvä olo ja pyörin koko päivän raksalla siivomassa. sunnutaina sitten olikin veto ihan kokonaan pois. näin se sunnuntai meni sitte makaessa ja telkkaria töllistellessään =) itseasiassa, sellainen voimaton olo on ollut jo aika monena sunnutaina: kait se kroppa vaan sano, että kuuden työpäivän jälkeen pitä otta hetkeksi rauhallisestikin :)

nyt vaan tekemään töihin ja odotelemaan huomista, päästään ultraan!! =) =)

triinu
 
Heippa !

Mittarin kuulumiset oli kiva kuulla. Voimia yritykseen :hug:

Täällä pahoinvointi on hiukan helpottanut, ei enää viittä kertaa päivässä. Ei edes joka päivä. Onko muilla parin tunnin välin jotain syötävä, ettei tule pahaolon tunnetta ? Täällä jääkaapin ovi käy tiuhaan ...

Aurinkoista kevätpäivää kaikille! =)
 
Hei vaan!

kuu-ukko: täälläkin jääkaapin ovi paukkaa säännöllisesti :p Eilen sain ensimmäistä kertaa polvistua pytyn eteen yökkimään, kun olin yli tunnin aamulla hereillä, enkä syönyt mitään. Tyhjää sitten sain yökkiäkin, kun vatsassa ei mitään ollut.

mittari: Aurinkoisia kevätpäiviä uuteen kotiin!! :heart:

Väsyttää kovasti, olen herännyt jo linnunlaulun aikaan tuntia valmistelemaan ja illalla vielä piti valvoa ja lukea jotain hömppäharlekiinia :LOL: Ehkä otan pienet nokoset..

-kanttis

ps: triinulle ultratsemppaukset! Hei muuten kaikki -aiotteko kysyä lapsen sukupuolta sitten kun mahdollisuus tulee? Me ainakin tässä vaiheessa olemme sitä mieltä, että odotetaan loppuun asti.. En sitten tiedä, kuinka käytännössä maltetaan.. ;)
 
kalenteri: samaan lopputulokseen olen tullut asiaa tutkailtuani -> virsarakkohan se :LOL: kyllä sitä kaikkea keksiikin, kun kovasti toivoo.. ;)

hirveä päänsärky ollut koko päivän, edes päiväumet eivät auttaneet! :( vielä sinnittelen ilman panadolia..

hyvää yötä ja kauniita unia! :wave: (juu-u, menen tosiaan nukkumaan jo nyt.. )

-kanttis
 
triinu
Käytiin eilen sitten siellä ultrassa =) Niikun vähän olinkin arvellut, sikiö ei vastanut kuukautisten mukaan laskettuja viikkoja (selittää sen todella myöhäsen plussan), vaan oli kaksi viikkoa nuorempi. Tänään sit menossa rv 10+0. Mutta näkyihän siellä pieni, 3cm pituinen sikiö, kenen sydän löi nopea tahtia ja pienet jalan-alut liikkuivat viuha tahtia :heart: :heart: Oli se kyllä niiiiiiiiin todellinen ja suloinen. Mieskin oli ihan myyty =) Np-ultraan mennään sitten 29.4 ja silloin pitäisi pikkuisen olla jo huomattavasti isompi :heart: Niin ja laskettu aikaakin siirtyi parilla viikolla ja on näillä näkymin 2.11.2005. LA tarkistetaan kyllä vielä np-ultrassa.

G: meilläkin ollaan ainakin tällä hetkellä sitä mieltä, että sukupuoli selviä vasta synnytyksessä. Mutta eipä mua itseäni ainakaan haittaa, vaikka jossain ultrassa kävisi ilmiin, onko tulossa poika vai tyttö :)

Mukavaa viikon jatkoa!
T. Onnellinen ja helpottunut Triinu
 
Hei vaan kaikille.
Olen lueskellut tätä pinoa ja seurannut sivusta hiljaisena. Nyt uskaltauduin mukaan. :wave: Raskausviikkoja kertynyt 10+3. Eli laskettu aika 31.10. Kolmas tuloillaan, vanhemmat poika 10 ja tyttö 7 vuotta. Vointi ollut kamala! 24h kuvotusta, huimausta ja väsymystä, eli lukemani perusteella ihan normaalia.. Maha kasvanut jo niin että tuttavat jo kyselevät ja melkein kaikki jo tietääkin ;)
Lämpöisiä kevätpäiviä kaikille!
 
Tervehdys

ja tervetuloa porukkaan, Marukka! =)

Oli hienoa kuulla Triinun ultrakokemuksista. Meillä vielä lähes viikko aikaa ultraan, jännittää. Voi kun olisi kaikki kunnossa!

Tänään olen ihan huilaillut kotona, flunssa iski ja on veto pois. Illalle on pakollista ohjelmaa, jota ei voi delegoida, eikä tekisi mieli muuta kuin sängyn pohjalla maata. :\| Huono olo on todella ruvennut salakavalasti iskemään iltaa kohti mennessä, kun taas aamut helpottaneet: oisinko rasittanut itseäni liikaa näiden kiireiden keskellä, kun joku sanoi, että väsymys saattaa myös aiheuttaa huonoa oloa ja todella olenkin ihan piipussa aina ennen petiin pääsemistä.

Mielestäni masu näkyy nyt vähän jo ihan perusarkivaatteissani, siis suht tyköistuvissa mutta ei kireissä. Ei ollenkaan haittaa, kaikki kumminkaimat tietävät jo muutenkin! =)

Jääkaappi kutsuu kyllä minuakin vähän väliä, totta on, että syödä pitää useammin tai pahoinvointikohtaus seuraa. Mulle ovat alkaneet maistua hedelmät, nykyään ei hapankorppu ole enää niinkään pop - mutta edelleen etovat ihan samat jutut eli kaikki hedelmäleivonnaiset ja - yök - se juustokakkumainen rahkapiirakka.

Minä olisin kyllä halukas tietämään sukupuolen heti kun mahdollista, vaikka eihän sitä tietenkään voi varmaksi sanoa. Olen varma, että tuli kumpi tahansa, yhtä paljon hänestä tykkään, mutta jotenkin olen aina toivonut tyttöä... En tiedä, olenko kamala, mutta haluaisin kyllä ainakin yhden tytön saada, mutta minua ei varsinaisesti haittaisi, jos en saisi yhtään poikaa! Kuitenkin kuten sanottu, kumpi tahansa olisi erittäin tervetullut, mutta olen niin utelias tulevan lapseni suhteen, että haluaisin tietää hänestä nyt jo kaiken, sukupuolenkin. En oikeastaan kaipaa erityisesti yllätyksiä. Olipas sekavaa! :)

Eiköhän ole taas huilauksen paikka! Vointeja odottajille, toivottaa Kalenteri
 
Kiitos Kalenteri.
Meillä eka ultra 20.4 ja sitten saamme tietää mm.lukumäärän. Neuvolassa kun vähän vihjailtiin masun kasvusta päätellen monikkoa :eek:
Kärsiikö kukaan päänsäryistä? En tiedä johtuuko väsymyksestä mutta päätä särkee lähes päivittäin.

Leppoisaa loppuiltaa.
 
Tervetuloa Marukka mukaan!! =) Mulla on ollut parina päivänä kova pääkipu, ennen raskautta tuskin koskaan.. Liittynee jatkuvaan veritilavuuden kasvuun ja sitä kautta mahdollisesti verenpaineeseen, näin ainakin olettaisin.

triinu: Huippua että ultra meni hyvin! Meillä oli pieni kans tuon 3 cm ja jalkoja & käsiä heilutteli =) IHmettelen vain tuota sun LA.. Eli ollaan melko samoissa päivissä menossa, ja kuitenki sun LA melkeen kuukautta ennen mua :eek: Vai oliko tuo se vanha LA, joka tulee siis vielä taaksepäin? Niin se varmaan olikin.. Minä tässä sekoilen :headwall:

Mulla on mieli vaihdellut tosi monesti tuon sukupuolitoiveen suhteen.. Ensin (jo ennen raskautta) ja alkuraskaudessa toivoin tyttöä. Ihan selvästi. Mutta ihan viime viikkoina olen ruennut miettimään vähän toisin. Pikkuveljeni itse asiassa pääni käänsä, sillä hän on niin ihana otus :D että!! Jos poikani olisi samaa sorttia, niin ehkä se poika sitten olisikin.. No, en nyt sitten osaa sanoa, kumpaa toivoisin. Mies sanoo toivovansa tyttöä, mutta uskoo lapsen kuitenkin olevan poika. Ja puhelee masulleni tähän tyylin: "mitenkäs meidän papuboitsu voi tänään.."

Maha pömpöttää etenkin syömisen jälkeen ihan kunnon kumpuna :D

-kanttis
 
Voi, kun kiva saada uusi pinoon, joten tervetuloa Marukka ! =)

Täällä pahoinvointi sen kun jatkuu. Todellakin pitäisi syödä vähintään kahden tunnin välein, mutta aina kun ei ole mahdollisuutta ja vaakan jouset eivät näe raskauteni loppua ainaisella syömisellä. :LOL:

Ja vielä kun väsykin iskee kaiken kukkuraksi.

Mutta kaikesta huolimatta nautitaan olostamme täysin rinnoin !
 

Yhteistyössä