viikon 7 plussaajat-pino

mittari harmaana
Huomenta...

Nyt on sitten ratkaisun hetket... :'( tänään se piina loppuu. Menen ultraan klo 9:45 ja siellä nyt nähdään lopullinen tuomio, että onko tosiaan se tuulimuna, eikä alkiota. Olen yrittänyt olla ajattelematta asiaa että jaksan tähän päivään asti. Mies ei pääse mukaan, mutta ystävä onneksi. Vatsa on ihan sekaisin ja mieli on surullinen. Jotenkin aavistan ja olen ollut tietävinäni, että siellä ei ketään ole. :eek:
Nyt jos koskaan toivon olevani väärässä....

noista raskausviikoista, jos on esim. 8+4 niin silloin ollaan 9 raskausviikolla kun 8 on jo täynnä, eli 8 viikkoa ja 4 päivää, siis yhdeksättä mennään. Mä silloin merkkasin itseni sellaiseen kalenteriin, josta pystyi seuraamaan ja se aina ilmoitti monetta mennään...

http://www.tekay.fi/index.shtml

eli tuossa linkkin jos joku haluaa siihen merkkailla ja seurata =)

Pitäkää peukkuja! :heart:
 
Terveisiä nenäliina kasan keskeltä...

ajattelin nyt sitten ilmoittaa, että poistun tästä pinosta. Kohdussa oli tyhjää vain pussi, tai oikeastaan 2 tyhjää pussia, eli todennäköisesti identtiset kaksoset olisi ollut tulollaan, mitäänhän ei voi varmasti sanoa... maanantaina kaavintaan. :'(

tuntuu että oli taas elämäni raskain kokemus. itkeä siinä vieraiden ihmisten edessä ultra-laite sisuksissa ja harjoittelijoita huone täynnä... onneksi ystävä oli pitämässä kädestä kiinni. nyt on taas toivo mennyt hetkeksi jonnekkin. keskityn nyt täysillä muuttoon ja uuteen kotiin, ihan uuteen elämään.

siitä hetkestä tähän päivään kun näin haamuviivan testissä, tuntuu että kerkesin iloita niin paljon, että olo on kertakaikkisen tyhjä nyt. ehdin miettiä kaikkia ihania asioita mitä vauva mukanaan toisi... pitkään toivottu lapsi ja niin rakastettu kuin se olisikaan ollut....

Hyvää jatkoa kaikille ja enkeleitä matkaan! :heart:

-mittari-
 
pirpana74 harmaana
:'( :'( :'( :hug:

toivottavasti vielä tavataan, uutta toivoa täynnä.. meitä ei nyt siunattu ihmeellä (mikä jokainen lapsi on..), mutta pakko uskoa, että vielä joskus.. MIKSI ei meille, jos muillekin.. :'( :attn:

-pirpana-
 
Auli L
Voi ei... en voi muuta kuin itkeä täällä teidän kaikkien menettäneiden puolesta. :'( Voimia ja lämmin :hug: , muuta en osaa ja auttaako siihen mikään muu kuin aika?! Voimia!!! :hug: :heart:
 
Voi Mittari :'( :hug:

Palatkoon ilo pian elämääsi, ei siitä koskaan taida haittaa olla vaikka sureminenkin on aina välillä paikallaan. Tulehan tänne taas pian toukan kanssa! Jos vaikka se uusi koti antaisi uutta ajateltavaa... Voimia kauheasti, olet ajatuksissani! :heart:
 
Eilen alkoivat jalat ja selkä kipuilla kuukausien tauon jälkeen -tulin siihen tulokseen, että kyseessä issias. En muutakaan keksi. Kirjoittelin ko. aiheesta tuonne lokakuulaisten puolelle tarkemmin.. No, tänään kivut kintuissa lähes pois ja selkäkin ihan ok. Päivä tuntuu siis hyvältä. =) Lisäksi kävin kaupungilla ostamassa joustohousut, joiden vyötärökaistale leveää, sinkuvaa resoria. Eipähän tarvi tuskailla liian tiukoiksi jääneissä farkuissa enää! Sitten kaupungilla haahuilun jälkeen mentiin Rossoon syömään miehen töihinpääsyn kunniaksi ja hyvää oli :p Jälkkäriksi tiramisua.. Jos oisin rikas, niin kävisin kerran viikossa syömässä ulkona, on se niin mukavaa! Nyt vatsa näyttää siltä, kuin olisin nielaissut pienehkön jalkapallon :D

Lauantaita kaikille! :wave:
 
Mittari, voimia sinulle :hug: Pidän sinulle ja teille muillekin, jotka menetitte pikkuisen, peukut pystyssä jotta pian saatais teidät takaisin tänne!! Nyt ainakin tiedätte, että olette kykeneväisiä tulemaan raskaaksi :) jotain positiivistakin...
 
Hei kaikille. Olipa surullista luettavaa. Olihan joukossa myös onnellista odotusta. Viimeksi olen ollut remmissä muistaakseni sivulla 11 joten paljon on ehtinyt tapahtua. :'( Osanottoni teille menetyksen kokeneille. Tiedän tunteen.Onnittelut uusille loka-äidelle. Pääsen aika harvoin tänne sivuille mutta koetan pysyä porukassa. Itselläni la 10.10 ja pahoinvointi alkaa olla takana kunhan muistaa syödä säännöllisesti.Kun vaan joku maistuis! Neuvolassa kävin ja hemog.oli 155. Rh normaali ja loppukuusta olisi ultra. Sitä malttamattomana odotellaan. Lapsille kerrotaan vasta sitten.Aurinkoista kevättä ihan jokaiselle!! =)
 
Tervehdys!
Mikä arvo tuo Rh oikein minni on? Mulle tuli mieleen vaan rhesus-tekijät tai jotku semmoset.. =) Niin ja tietääkö joku, mistä tukivöitä tai jotain selkäätukevia patentteja voi ostaa ja onko kallista lystiä?

Tänään olen siivoillut ja haaveillut tulevasta pääsiäislomasta kun lähdetään kotikonnuille ja minä aion sivakoida järvelle hiihtämään! Pienestä (200 ihmisen) maalaiskylästä olen kotoisin. Tällä kaupungissa ei hiihto huvita, eikä kyllä olisi suksiakaan.. Ja ekaan neuvolaan enää 4 yötä ;)

Kouluhommia pitäisi tehdä, mutta ei innosta ei :headwall: Jospa saisin ukon houkuteltua kanssani kävelylle!

Aurinkoista sunnuntaita!

-kanttis
 
Nostetaanpas ketjua, ettei se kovin pitkälle katoa !

Samalla neuvolakuulumisia. Lappusia täytettiin, kyseltiin suvun sairauksia ym., paineet ok, Hb hieman alakanttiin. Ensi viikoksi sain ajan kunnalliseen ultraan, pääsen taas kattomaan meitin pienokaista. Mitähän sille kuuluu ?? =)
Kuukauden päähän sain uuden ajan, silloin varmaan kuuluu jo sydänäänet :heart:, IHANAA .

Luulin jo, että pahoinvointini helpottaa, mutta kaikkea muuta. Viisikin kertaa paraana päivänä on tullut ihailtua pönttöä. Esikko seisoo vierellä ja katsoo mitä se äiti tekee. Painoi se tässä yksi päivä päänsä äitin olkapäähän, lohdutukseksi. =)
 
kuu-ukko: en voi edes kuvitella -viisikin kertaa päivässä :x Mulla pelkkä pahinvointi ilman loppuhuipennusta ollut tarpeeksi.. Voimia paljon sulle ja eikös se yleensä jossain rv 12 jälkeen helpota? :hug:

Mitähän kalenterille mahtaa kuulua?

Tänään olen leiponut sämpylöitä (ekaa kertaa semmosia, missä perunaa mukana taikinassa) ja olivat kyllä mehevämpiä kuin tavallisesti. Ja sitten kävin Euromarketista ostamassa kahdet entisiä himeman isommat, kaarituettomat, rintsikat. Äitini väitti näet kivenkovaa, että raskauden jälkeen tissini kutittelevat varpaiden välejä, jollen myös NUKU rintsikat päällä.. :D siksi kaarituettomat..
Ja pakotti tosiaan myös tukisukkahousut ostamaan suonikohjujen välttämiseksi.. Ite uskoi niiden auttaneen, ja onhan hänellä mummooni verrattuna 100 kertaa vähemmän kohjuja. Ehkä niistä sitten jotain apua on, en tiedä. Mutta mukavalta tuntuvat jalassa, ei siinä mitään. ;)
Ukko seuraa sivusta näitä ostoksiani ja näyttää hieman pelokkaalta.. Pari päivää sitten kysyi, eikö raskaus todellakaan saa aikaan yhtään positiivista fyysistä muutosta.. :whistle: Eipä tullut yhtään mieleen, mutta toden sanoen iloiten otan kaikki muutokset vastaan .kertovathan ne vatsassani versovasta elämänalusta! Sen rinnalla kaikki muu tuntuu niin pieneltä. =)
Jaahas. Jollain on vissiin puheripuli.. Eipä muuta tällä erää, kuulemisiin! Tai kirjoittelemisiin oikeammin..

-kanttis
 
Auli L
Heippa vaan!

Kävin siellä np-ultrassa ja kaikki oli ookoo, paitsi se lääkäri. Voi että osaa jotkut lääkärit olla KARMEITA ja HÄVYTTÖMIÄ!!! Sen enempää en kommentoi, kun että toivottavasti on muille kohteliaampi.

Neuvolassa otettiin verta ja keskusteltiin. Laskettu tuli pikkasen taaksepäin.. nyt piti olla 12+6 ja ultran mukaan onkin 13+1, mutta eihän tuo kummonen muutos ole. Laskettu on silti syyskuun lopussa.

Vointi on ihan hyvä. Flunssa hellittää ja pahoinvointi taitaa todellakin olla tällä kertaa lopullisesti ohi. Onneksi! Toivotan muille vessanpyttyä halaaville voimia!!! :hug: Ja toivottavasti se menee teilläkin pian ohi.

Minäkin haluisin ostaa housuja, mutten oo löytäny sopivia! Ne leveäresoriset housut kuulostais tosi hyville, jos vain lastenosastolla olis sopivia... Pitää yrittää keretä kauppaan, kun lapsilisät tulee. Kerkeehän nuo vielä... ainut vaan, että nämä nykyiset pöksyt alkaa olla aika huonokuntoisia ja kohta nämäkään ei pysy jaloissa. No, katsellaan.

Hohhoi... tytöt kattoi innoissaan vaavin kuvaa... raski se lääkäri antaa peräti yhen kuvan. Ei oikein vieläkään jaksa uskoo, että vaavi on tulossa, kun nyt on niin paljon helpompi raskaus kuin mikään edellisistä. Jotenkin tuntuu epätodelliselta huijaukselta... ei onneksi niitä kahta sikiötä löytynyt... Tuokohan ikä ja kokemus varmuutta vai mikä, kun mikään ei tunnu miltään? Vai onkohan tämä eri sukupuolta kuin aiemmat... no, katsellaan ja ootellaan sitäkin.

Jatkoja.
 
siiri-miina harmaana
Hei

Mittarille suuret halit :hug: voi että, miten tästä 7-viikon porukasta monelle on käynyt huonosti :'( todella moni on joutunut pettymään ja aloittamaan alusta taas.

Minulla onneksi vuoto kesti vaan kaksi päivää ja nyt odotellaan menkkoja alkavaksi.Meneeköhän kierto ihan sekaisin?
Kaksi viikkoa keskenmenosta joten kai menkat alkaa muutaman viikon kuluttua.

Miten te muut jaksatte joilla keskenmeno ollut juuri lähiaikoina?

Kaikille tällä palstalla vieraileville voima halit =) :heart: =) :heart:

T:siiri-miina
 
triinu
mittarille täältäkin lämmin :hug: ja voimia!

täällä odotellaan kärsimättömästi huhtikuuta, että pääsisi sinne ultraan katsomaan, että kaikki kunnossa. muuten on vointi ihan hyvä. aamuisin on vähän huono olo, mutta sekin yleensä helpota aamupalan jälkeen =) minäkin sain neuvolasta testien tulokset ja hoitajan mukaan kaikki olivat kunnossa...
nyt yritän päästä normaalin arkirytmiin. pitäisi mennä viimeseille kierrokselle keittiökauppoihin, mutta kun kiinnostus pyörii vaan ja ainoastaan oman napan ympärillä =) kait sitä pitäisi vaan jaksata ;)
muuten, kuinka moni tästä pinosta odottelee enimmäistä pienokaista? ja onko teidänkin miehistä tullut sellaisia ylihuolettivia kana-emoja? meikän ukko kun ei millään halua päästä minua raksalle ja jos sinne jotenkin pääsen, niin kävele suurinpiirtein perässä ja valvoa, että en missään nimessä kaatuisi tai jotain :LOL: :LOL: onkohan ihan normaalia?

mukava tiistaita!
 
triinu: eka meillekin tulossa ja mies ei mitenkään erityisen huolehtivainen ole ollut. Kantaa kauppakassit ja siinä melkeen se ;) Niin ja imuroi, koska mulla selkä ei sitä kestä.. Varmasti huolehtis enemmänki jos pyytäisin, mutta ei ainakaan vielä tarvetta.

Ja noita ilmoja! Aivan mahtavia päiviä ollut nyt peräjälkeen ja sehän sopii minulle kun aika tavalla taidan olla auringollakäyvää ihmistyyppiä :D Nyt energiaa oikein tulvii, mutta hämärissä katoaa jonnekin.. Onnksi päivät tästä vaan pitenee ja kirkastuu!

Semmosen jutun olen huomannut, että lähes joka yö herään 4-5 aikaan vessaan. Liekö kohtu sitten jo virtsarakkoa likistelemässä.. :/
Muutenkin käyn päivän aikana entiseen verrattuna useammin pissalla. Muuten ei tuolla väliä, mutta aamuyöstä vaikeaa saada uudelleen unenpäästä kiinni ja sitten kasilta kellon soidessa väsyttäs niin vietävästi..

Eipä muuta tällä erää (2 yötä neuvolaan =)), kirjoittelemisiin!

-kanttis
 
triinu
kantarelli82: mulla on ihan sama juttu sen aamulla vessaan heramisen kanssa! eli joka aamuyö joutuu käymään vessassa (välillä ihan yölläkin) ja sen jälkeen on vähän vaikea nukahtaa. koko homma alkoi jo ennen, kun edes tiesin olevani raskaana... nyt onneksi alkaa jo tottua siihen ja unikin tule heräämisen jälkeen vähän nopeammin =)
 
pikatiedote:
huomenna neuvola ja lähtö kotikonnuille, en siis ehkä lähipäivinä enää koneelle pääse . . . -siis HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ kaikille teille!! :wave:

...meinasinpas murjaista jonkun ala-arvoisen vitsin munista, mutta jääköt se nyt... :D

-kanttis
 
Tervehdys kaikki! Tässä pikaiset kuulumiset:

Hetken aikaa kävin voimassa pahoin muualla, nimittäin Pariisissa. Siinä syy poissaolooni. Oli kyllä ihana ja rentouttava matka. Asuin veljelläni, joka vaikutti oikein iloiselta kuultuaan uutisemme. Kohteli huomaavaisesti eikä ollenkaan marmattanut, vaikka jouduin välillä säntäämään mihin tahansa matkan varrella olevaan ruokapaikkaan. Kyllä hän muisti usein mainita, että ruokahaluni on huomattavasti kasvanut. =)

Huono olo oli lähes poissa matkalla ollessani, paitsi että keskiviikkona etoi taas vähän ja samoin eilen, kun tein koko päivän kotimatkaa... :\| Yhtenä päivänä kävin tapaamassa lopputyönohjaajaani, muuten meni enemmänkin lomaksi - en edes mitään näyttelyjä yms. työhöni liittyvää kiertänyt vaan nautin kaikesta ympärillä olevasta yksi hetki kerrallaan. Nyt on taas voimia vaikka voida vähän huonomminkin vähän aikaa!

Maha tuntuu auttamattomasti pyöristyneen, lisäksi rinnat tursuvat ulos mistä hyvänsä vaatteista ja vessaan herään kaksi kertaa yössä. Tänään taas, varmaan kotiinpaluun kunniaksi, olen huonovointinen ja ruikutan koko ajan apua mieheltäni, joka kyllä ihanasti huolehtii vaikka onkin kipeänä nyt. Ehkä nämä olot kuitenkin helpottavat pikapuoliin.

Vointeja sekä hienoa pääsiäistä toivotellen Kalenteri :hug:
 

Yhteistyössä