viikon 35 jatkot:)

Ihan hyvä on vointi. Koko ajan kyllä ramppaan vessassa katsomassa että alkoko vai ei. Ehkä sitä sitte ens viikon jälkeen kun on käyny siinä ultrassa alkaa uskomaan tähän edes jonki verran. Oireita ei hirveesti ole vain tuota alavatsan kramppailua jonki verran ja kestokrapula....
 
Mies on varovaisen onnellinen. Reppana pelkää yhtä paljo ku mie että kesken menee. Kyllä meillä minun äiti ja isä sai tietää jo viime vkl kun tulivat meille kyläilemään. Ei menny oikein minun tipaton ja tupakaton tammikuu läpi :D . Siskolle kerroin heti kun eka plussatesti oli kädessä. Muuten ollaan yritetty pitää omana tietona vielä... Varmaan sitte jos päästään maaliskuun loppuun niin uskaltaa jo alkaa kertoilemaan ihmisille =) .
 
Kiitokset jälleen päivityksestä Meela. Ja onnea myös tulevasta syntymäpäivästäsi. :flower:

Tänä aamuna laitettu taas simpat liikkeelle. Tässä kierrossa en ole testannut ovista mutta normaalisti se on ollut kp16 joten ei ois vielä ohi ehkä mennyt vaikkei eilen kaatoa tullutkaan,asia korjattiin tänään ja toivottavasti joku löytäisi tiensä perille. :)

Varovaiset onnittelut Annulille! Ihanaa! :heart:
 
Annuli toihan kuulostaa tosi hyvältä :heart: Ja vielä näin aikaisilla piiniksillä. Mä uskaltauduin ekan kerran testaileen vasta pp11 ja silloinkin vaan niiden veritippojen takia. Kovasti tsemppiä! Täällä on sormet ja varpaat pystyssä teidän puolesta :heart:

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Täytyisi varmaan itsekin pikku hiljaa laittaa simppoja liikenteeseen, että niitä olisi sitten koko ajan tarjolla :D
Toisaalta voisi olla ihan hyvä, että hommailisi vaan sillon kun haluaa ja olisi spontaani. On se lääkärikin edessä niin kannattaa varmaan ottaa tää kierto ihan vaan ren-nos-ti! Voisi ehkä onnistuakin paremmin :heart:

Mitenkäs Kaneliomenan odotus sujuu? Kysyn sinultakin saman, että oletko kertonut monelle odotuksesta?
 
Kiitoksia rakkaat tsempeistä :heart: Älkää vielä onnitelko, en yhtään jaksa uskoa että ne eiliset haamut mitään merkkasivat. Eikö ole muuten outoa,sain ne haamut eilen aconin 25IU testeillä ja tein tänään aconin 10 IU testin, johon tuli viivanpaikka eli nega :headwall:
 
Lauantai 2.2.2008


miranda-81..........kp 6/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 7/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 14/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 17/28-30.............yk11...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 30/28-32.............yk10............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
 
Lauantaita!
Mitäs kaikille kuuluu? Mulla ollut tänään surku päivä tuon negan vuoksi, mutta olen jo päättänyt yrittää olla lannistumatta vaikka nega napsahtaisikin ma sieltä verikokeesta! Ja Meelalle muuten ihanaa tulevaa synttäriä :heart: Paljonkos ikää onkaan nyt kertynyt? =)
Eipä sitä ikinä olisi uskonut miten vaivalloisen ja kalliin tien päässä tämä lasten saanti voi olla. Mutta jotenkin uskon että me jonain päivänä se nyytti tullaan saamaan, ja onpahan sitten todellakin toivottu lapsi :D
 
Sunnuntai 3.2.2008


miranda-81..........kp 7/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 8/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 15/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 18/28-30.............yk11...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 31/28-32.............yk10............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
 
Tulin vielä päivittämään sunnuntain listan kun tässä muutenkin netissä roikutaan...

Kyllä sinulle Annuli voi vielä se plussa paukahtaa negoista huolimattakin! Onko sinulla vielä mitään tuntemuksia? Mä tiedän aina paria päivää ennen tätiä, että v'tuiksi meni kun osaa niin hyvin tunnistaa oman kehonsa toiminnat. Usko menee aina viikko oletetun oviksen jälkeen, kunpa joskus olisi toisin :heart:
No, tässä kierrossa olen päättänyt olla tekemättä/stressaamatta mitään raskautumisen hyväksi jos vaikka sitten kävisi pikku "vahinko" :LOL: Kokeillaan nyt tällaista strategiaa vaihteeksi!

Juu, maanantaina on syntymiseni vuosipäivä ja (APUA, Mä en halua vanheta yhtäääääännnnn!!!!) 26 v tulee mittariin. Mä taidan päättää silti pysyväni tässä 25 v:ssa kun se on mukavampi numero :LOL: Eli olen 25 v. B)

En mäkään olisi uskonut, että tässä yrittämisessä menisi tämmösiä aikoja, eikä tiedä kuinka kauan vielä menee lisää aikaa... Kyllä sen on pakko tulla ennemmin tai myöhemmin. Ennemmin olisi parempi.

++++++++++Plussia kaikille++++++++++
Pidän kovasti peukkuja maanantaina Annuli
Olisi mahtavaa, että plussaisit mun syntymäpäivänä, se olisi ihana lahja!!!
 
Maanantai 4.2.2008


miranda-81..........kp 8/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 9/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 16/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 19/28-30.............yk11...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 32/28-32.............yk10............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
 
meela: Sylintäydeltä ONNITTELUJA "25-vuotiaalle" ;) Synttärisankarille :flower: :heart: Tein muuten aikanani saman päätöksen tuon iän suhteen :D
Odotus sujuu hyvin. Käytiin viime viikolla np-ultrassa, jossa kaikki ok. Me ollaan kerrottu vanhemmille, sisaruksille ja tätä kautta ihan lähisukukin serkkuja myöten sitten tietää. Perheet tiesi meidän hedelmöityshoidoista, joten kyselivät joka viikko missä mennään. Ja mä oon ollut aina surkee valehtelija :ashamed:

Moneltakohan Annuli käy verikokeessa? Jännityksellä täällä odotellaan! *peukut pystyssä*

Hyvää alkanutta viikkoa koko pinoon :heart:
Rakkain terkuin, kaneliomena
 
Heissan! Aamulla kävin kokeissa, ja tulokset tulee sitten iltapäivällä. Tiedän kyllä tuloksen jo: negahan sieltä napsahtaa :/ Silloin to sain ne haamuviivat, sen jälkeen pelkää negaa. Olisko siellä jompikumpi koittanut kiinnittyä, vaikea sanoa. Pregnylistä ei ainakaan olisi pitänyt enää johtua. Labratyöntekijä sanoi tänään, että kyllä olisi jo eilen testissä luultavasti plussa näkynyt.
Kyllähän mua harmittaa, ettei kumpikaan Anni+Onni kyennyt jatkamaan matkaansa :'( Mutta itkin koko lauantain ja surin etukäteen, joten tänään olo ei niin huono ainakaan vielä. Ja suunnitelmissa PAS ensi kuuksi, ja mikäli sekään ei nappaa, niin uusi hoito luultavasti toukokuussa. Helpottaa ajatus siitä, että vielä tässä ei luovuteta! Vaikkakin joskus sitä on niin surkea olo, ja on aivan varma ettei saa ikinä kokea äitiyttä ja raskautta...

Meelalle oikein hyvää synttäriä :heart: :heart: Minäkin täytin loppuvuodesta 26, ja totesin myös olevani paljon mieluummin 25 tästä lähtien :D
 
Annuli: Mulle sanottiin silloin, että pp14 kotitestauksessa jo näkyy varmasti, mutta pp11 varmaa on ainoastaan veritestaus. Aika jännää, että nuokin vaihtelee paikoittain.
Toivotaan nyt vielä parasta, kun tuloksia odotellaan :heart: :heart:
 
Pitkästä pitkästä aikaa tulin tänne kurkkaamaan ja heti osui silmään Annulin jännät paikat! Voi kumpa se nyt olisi tärppi käynyt ja plussa vaan vahvistuisi, toivon sitä oikein sydämeni pohjasta! Eihän sitä vielä varmasti voi sanoa, josko olisikin ainakin toinen jatkanut matkaansa ?=) :heart:
Lohturutistus Annuli sulle, kyllä varmasti vielä sinäkin äidiksi pääset!!

Meelalle synttärionnittelut minunkin puolesta! :flower:
Tuolla odottajien puolella on niin hiljaista että sitä väkisin hakeutuu tänne vanhojen tuttujen joukkoon... :)

Omassa olossa ei ihmeempiä, hiljalleen mennään eteenpäin ja ekaa neuvolaa kovasti odottelen 11.2.
Ultrassa se sydän sykki ja toivon että se siellä sykkii edelleen...Aika tuskaista se on tämä odotuskin niinkuin on tuo plussan kuumeilukin...Ehkä se helpottaa vasta sitten kun lapsi on saatu tänne maailmaan...Tai sitten ei silloinkaan...

Toivon oikein oikein paljon plussatuulia teille kaikille+++++++++++++++ :whistle:

:heart: Annie & kullanmuru rv 8+4
 
Voi ei Annuli, mä olen niin pahoillani teidän puolesta :hug:
Mä olin ihan varma, että sä plussaisit. Kyllä se vielä onnistuu!

Kiitos kovasti onnitteluista kaikille! Ihan mukavaa on ollut täyttää uudemman kerran 25 v! Mun mieskin täyttää tällä viikolla 29 v (hän varmasti hyväksyy sen lukeman, ei oo tullut muhun... :LOL: ). Meillä oli mun vanhemmat ja siskot sekä anoppi ja appi kahvittelemassa.

Musta on tosi ihanaa, että te odottajat käytte täällä vaihtamassa kuulumisia meidän jäljelle jääneiden kanssa! Meitä on muutenkin niin pieni joukko niin saadaan enemmän juttua aikaan kun tekin tulette. :heart: Mä ainakin tykkään tietää miten teillä menee odotus ja muutenkin :D

).(
Täällä on alkanut taas oikein superliukkaat "kelit". Parissa viime kierrossa tää alkoi ja näkyy jatkuvan. Ovis alkaa varmaan oleen käsillä? Ei oo mitään hajua kun en oo jaksanut tilata tikkuja (taaskaan...). Tää liukkaus kesti viimeksikin monta päivää, harmi vaan etten pistänyt ylös tarkempia tietoja niin olisin voinut vähän vertailla. Huvikseni katoin laskurilla oviksen ajankohtaa ja se olisi sen mukaan tämä päivä ja kaksi seuraavaa. No tiedä häntä sitten? Joskus oli kp 17 tai kp 18, mutta on se voinut muuttuakin.
Tulipas taas juttua...
 
Tiistai 5.2.2008


miranda-81..........kp 9/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 10/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 17/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 20/28-30.............yk11...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 33/28-32.............yk10............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
 

Yhteistyössä