viikon 35 jatkot:)

Keskiviikko 23.1.2008


meela..................kp 4/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 7/28-30.............yk11.............2. Toiveissa
Annuli81..............kp 21/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 28/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 28/28-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 29/24-32...........yk8............1.Toiveissa







Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76


 
Täällä jännätään ihan himputisti. ;) Saas nähdä miten käy. Ite oon kyllä pessimistisellä asenteella taas vaihteeksi liikenteessä. :/ Vasemman munasarjan kohdalla tuntuu välillä jomotusta. On jo tuntunut viikon verran. Tosin sitä ei ole joka päivä esiintynyt. Jotenkin tuntuu että rinnat olisivat tavallista kipeemmät. Kaikesta huolimatta en usko plussaan vaan odottelen tätiä. Jos mä oikein tunnistin nippailujen osalta oviken ni perjantaina olis siitä 14vrk. Sinne asti ainakin pitää ootella.

Miten nanna? Millanen on olo?
Entä mitä HenLaille kuuluu?
Ja annuli joko olet kysellyt solujen vointeja? Jännittääkö huominen?

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!!! :D
 
Niin juu tänäänhän Annuli sai kuulla uutisia! Tulehan äkkiä kertomaan miten sielä pienet alut voi!

Itsellä ei mitään uutta. Pelottaa ihan hirveesti että vuoto kuitenki huomenna alkaa. Tunteet ja ajatukset heittelee laidasta laitaan. Nyt olis menossa rv3+6, sen verran sain käytyä kattomassa tuolta. OIreita ei hirveesti tavallisista menkkaoireista poikkeavia ole. Väsymys on vain aivan mieletön. Eilen nukahdin jo kahdeksan maissa ja heräsin vasta nyt aamulla.

Miranda: noita jomotuksia tuntuu minullaki, että sehän voi olla hyvä oire :). Meinaatko testata ollenkaan nyt vai odotteletko vain sinne perjantaille? Onnea joka tapauksessa ja toivottavasti pääset näkemään plussan testissä tässä kierrossa =) !
 
nanna Tuo väsymys kuulostaa oikein hyvältä!! :D Esikoista kun aloin odottaa mulla oli ihan hirvee väsymys. En osannut sitä yhdistää yhtään raskauteen vaan ihmettelin mikä mulla on. (tuo oli hiukan ennenkuin menkkojen piti alkaa). Nyt ei oo mitään sellasta, joten en usko juuri sen vuoksi enimmäkseen että olsi tärpännyt.
Testata ajattelin vasta lauantaina jos tarvii edes sitä miettiä.
 
Edelleenki on sama tilanne eli odotellaan. Tänä aamuna herätessä tuntu et ois menkat alkanu ku kivut oli sellaset mut eipä ne ainakaan vielä oo alkanu (koputtaa puuta). Mulla vaan väsyttää ihan mielettömästi mut oikeestaan muuta en oo ees kovin tarkkaan ajatellu. Varmuuden vuoks laitoin aamulla ihan normi siteen ku koskaan ei voi tietää millon vuoto alkaa. Mulla on kyllä sen verran aikaa oviksesta ettei sen pitäis ainakaan pariin päivään alkaa.

Yks hyvä puoli tässä kierrossa on ollu. Mulla on nyt syyskuulta asti tiputellu enemmän tai vähemmän oviksen aikaan mut nyt tässä kierrossa ei oo sellasta ollu ollenkaan. Oisko sitte merkki siitä että mulla joskus hormonit heittelee ihan ilman syytä.
 
Nanna joko sut kohta siirrettäisiin plussanneisiin, aika selvältähän tuo vaikuttaa! onnea vielä kerran :heart:

Mä olin eilen ihan pa*kana, kun soittelin klinikalle ja sain tietää että olivat pystyneet tekemään mikroinjektiohedelmöityksen vain 12 munasoluun, koska käytettäviä simppoja niin vähän. Suurin osa oli edelleen kaikista laimennuksista huolimatta takertuneita toisiinsa :kieh: Ja sitten ainoastaan viisi oli hedelmöittynyt normaalisti. Olin aivan varma että nekin viisi tulevat kupsahtamaan viime yön aikana, eikä päästä siirtoon asti. Tänään kuitenkin vaikuttaa paremmalta, kaikki viisi ovat lähteneet jakautumaan. =) Jospa ne sinnittelisivät huomiseen saakka...
Eilen tuli kyllä itkettyä varmaan vuoden edestä, en kyennyt ollenkaan näkemään mitään positiivista koko tilanteessa. Ehkäpä nuo hormonit vaikuttaa ja eihän tämä hoitokaan tietysti kamalan kevyttä ole...

Tsemppiä Mirandalle ja HenLaille ja plussatuulia :whistle:
 
Annuli: Kaksi tai yksi alkiotahan riittää kuitenki! Elä menetä toivoa vielä. Jospa saisitte heti ekasta kerrasta plussan...

Ei siirretä vielä. Huomennahan se oikee eräpäivä vasta olis ja yhdesti on on ollu päivän myöhässä plussan kanssa.
 
Torstai 24.1.2008


meela..................kp 5/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 8/28-30.............yk11.............2. Toiveissa
Annuli81..............kp 22/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 29/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 29/28-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 30/24-32...........yk8............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Täytyy myöntää että tänä aamuna (DPO 10) testattu RFSU:n testillä ja roskishaamuhan siitä tuli. Tosin roskishaamuthan ei merkkaa yhtään mitään ku niitähän ei pitäis sen tietyn ajan kuluttua kattoo ollenkaan ja varsinkaan analysoida. Pitäis varmaan oman mielenrauhan vuoks hakee apteekista joku luotettavampi (ja herkempi) testi ja tehä vaikka huomenna sellanen. Oon aikasemmin saanu noihin kyseisiin testeihin viivanpaikkoja mutta nyt tuossa on vähä väriäki mukana. Ja jos totta puhutaan ni siinä näky jonkulaista viivaa jo ennen testiajan umpeutumista. Aikastahan se tässä vaiheessa on vielä testata mut ei millään malttanu oottaa pitempään.
 
Tuuhan annuli kertoo miten kävi toimenpiteessä? Miten voit?

HenLai Pidän peukkuja että tuo testi tarkottais kuitenkin plussaa. Tuu heti kun oot tehnyt uuden testin kertoo mitä näytti. :)

Itsellä on tissit vaan entistä kipeemmät ja tätiä ei ole vielä kuulunut. Ensi yö/huominen taitaa olla kaikkein kriittisintä aikaa.
 
Nyt on kaksi pientä kyytiläistä haettu :heart: Kahden alkion siirtoa siis hieman vastoin lääkärin suosituksia toivottiin, ja se myös nyt tehtiin. Toivotaan että pikkuiset jaksaisivat alkaa kiinnittyä... Kolme alkiota saatiin vielä pakkaseen, eli kaikki hedelmöittyneet jatkoivat matkaa mukavasti.
Toimenpiteenä tuo siirto oli helppo. Sitä alkaa olla jo niin tottunut siihen, että saa olla jatkuvasti jalat levällään, saas nähdä tuleeko vieroitusoireita kun nyt ei hetkeen tarvitse lääkärissä käydäkään :LOL:
Mites Miranda oletkos testaillut? +++++++++tuulia sinnepäin!
 
Annuli, Pidetään nyt oikein suuresti peukkuja ja varpaita pystyssä, että alkiot kiinnittyisivät!! :heart: :heart: Olen kuullut jostain että kun siirtää kaksi alkiota, ne tukevat toisiaan ja onnistumisen mahdollisuus on suurempi. Pitääkö paikkansa?

(.) En ole vielä testannut. Huomenna aikaisintaan aion testata, mutta tuskin silloinkaan. En uskalla, sillä saattaahan mun kierto vain olla vähän pitempi tai venyä. Tässä kierrossa en testaillut ovistesteillä, ni en ole yhtään varma oliko ovis 2vkoa sitten pe:na vai ei. Tuntemukset silloin olivat vain sellaiset että olisi ollut.
 
Perjantai 25.1.2008


meela..................kp 6/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 9/28-30.............yk11.............2. Toiveissa
Annuli81..............kp 23/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 30/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 30/28-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 31/24-32...........yk8............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76


 
Toivottavasti ei Annulin tarvi samoissa merkeissä jalkoja aukoakkaan vähään aikaan :D .
Menkkajomotukset jatkuu ja munasarjoissa tuntuu ikävältä, mutta ei vuotoa ole näkyny =) !
Mirandalle onnea testaukseen!
Millon Henlai meinaa testin tehdä??
 
Tänään tehty aamulla testi ja ihan samalta näytti joten eiköhän sitä kohtapuoliin pidä marssia apteekkiin ja ostaa joku ihan kunnollinen testi. Nyt niitä ei oo yhtään joten pidän teitä piinassa vielä muutaman päivän. Lähdetään tänään parin päivän reissulle kaverin häihin joten en ees mieti testausta koko reissun aikana.

Mulla kivut voimistuu mutta eipä ainakaan vielä oo tätiä näkyny ja se tässä ihmetyttää. Normaalisti täti ja kivut on alkanu samanaikasesti mutta nyt ei vuotoo oo ainakaan vielä näkyny.
 
Lauantai 26.1.2008


meela..................kp 7/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 10/28-30.............yk11...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 24/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 31/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 31/28-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 32/24-32...........yk8............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76


[/quote]

 
Nanna, vielä kerran onnea,loisto juttu :heart: Miten sun elo on muuten sujunut tupakatta? Mä lopetin alkionsiirron jälkeen, ja mieli kieltämättä tekee...
Testipäivä (verikoe) on reilun viikon päästä maanantaina.

Miranda,alkoiko menkat? Toivottavasti olisi ollut jotain muuta tiputtelua.
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! =)
 
Annuli: Tiukkaa se teki, eka viikko oli vaikein. Nyt on jo helpompaa. Vieläki tulee tietyissä tilanteissa semmosia pistänpä tupakaksi tunteita, mutta ne menee jo nopeesti ohi. Nythän on oikein hyvä syy sitte olla polttamattaki =) !
 
Sunnuntai 27.1.2008

HenLai.................kp 1/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 7/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 10/28-30.............yk11...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 24/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 31/28-32...........yk6............2.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81


Nostin itteni tuonne listan kärkeen ku kerran vuoto alko. Arvatkaa vaan syökö pahasti.
 
:hug: HenLaille. Olin jo varma että plussaat tällä kierrolla.

Mirandan suuntaan puhaltelen tsempityksiä. Pysyis nyt edes sieltä täti poissa. :)

Annulille hyviä vointeja ja onnea tulevaan. :heart:

Ja Nannalle tietenkin suuret onnittelut uudelleen. =)
 
nanna onnea vielä minunkin puolestani ja ihanaa rttä kaikki on mennyt hyvin!!

HenLai :hug: pahoittelut tädin tulosta!!

Kyllä se perhanan täti tännekin tiensä löytää. :( Ihan on merkit semmoiset. Vielä tosin ei ole kp1, kun vuoto niin pientä.
 

Yhteistyössä