viikon 35 jatkot:)

Piitu-Liinu :hug: negasta! Toivon kovasti, että lääkärikäynti tuo selvyyttä asiaan ja hyviä uutisia :heart:

Annuli81: Ootko pystynyt oleen vielä töissä mahaturvotuksesta huolimatta? Toivottavasti ultrassa on tänään sen kokoiset rakkulat, että pääsette toimiin jo maanantaina :heart:
Elmerille kuuluu hyvää =) Tänään käytiin neuvolalääkärillä ja kuultiin sydänäänet ja nähtiin ultrakuvassa kovasti potkiskeleva pieni :heart:

Tsemppimieltä ja plussatuulia oikein kovasti teille jokaiselle :heart:

Rentouttavin viikonlopputerkuin, kaneliomppu :wave:
 
:hug: Piitu-Liinulle tädistä!
Kaneliomena, olen ollut nyt eilisen ja tämän päivän poissa. Ultra oli taas aamulla, ja nyt oli jo tarkasti laskettuna 29 follikkelia! Näistä parikytä suuria, ja loput taisi olla 14millisiä. Ei ole ihmekkään että sattuu masuun ja turvottaa... Punktioon päästään siis maanantaina =) Alkion siirto olisi sitten torstaina.
Pelottaa nyt vaan nuo miehen simpat, mutta eiköhän ne löydä sieltä muutaman hyvän yksilön. Näyte menee kuulema heti vasta-aineita laimentamaan nesteeseen, joita simpoissa siis runsaasti.

Ihanaa Kaneliomena että kaikki hyvin pikkuisella! Varmasti mahtava tunne kuulla ne sydänäänet... :heart:
 
Lauantai 19.1.2008


Piitu-Liinu............kp 3/28-30.............yk11.............2. Toiveissa
Annuli81..............kp 17/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 24/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 24/28-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 25/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 29/29-39...........yk10............1.Toiveissa






Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
Lauantai 19.1

Piitu-Liinu............kp 3/28-30.............yk11.............2. Toiveissa
Annuli81..............kp 17/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 24/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 24/28-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 25/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 29/29-39...........yk10............1.Toiveissa






Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
Kyllpäs tämä kone sekoilee, piti poitaa toinen eilen kirjoittamistani viesteistä kun niitä oli tullut kaksin kappalein, mutta poistikin molemmat :headwall:

Annieta taisin huhuilla, ja ultrakuulumisia?! :) Mukavaa sunnuntaita kaikille!
 
Sunnuntai 20.1


Piitu-Liinu............kp 4/28-30.............yk11.............2. Toiveissa
Annuli81..............kp 18/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 25/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 25/28-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 26/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 30/29-39...........yk10............1.Toiveissa






Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
Sunnuntai 20.1


meela..................kp 1/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 4/28-30.............yk11.............2. Toiveissa
Annuli81..............kp 18/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 25/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 25/28-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 26/24-32...........yk8............1.Toiveissa







Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
Juu, täällä tiputtiin taas :headwall: :headwall:
Kyllä alkaa oleen ihan toivotonta kun ei tapahdu mitään. Tuntuu niin pahalta kun ei anna pientäkään toivetta/merkkiä onnistua. Nyt huomenna mun on ihan pakko tilata lääkäri kun tää joka kertainen epäonnistuminen alkaa niin ahdistaa. Mä en ymmärrä mikä on vikana. Toisaalta ajattelen asiaa joskus liikaa, mutta oon ollut tässä kierrossa tosi positiivisella mielellä yms. Luulis silti, että joku edes löytäisi perille... mutta ei...
Pahin pelko on, että jommalla kummalla meistä on jotain pahasti vialla :'(

On tässä ainakin se hyvä puoli, että kierto on taas tasainen.
Kyllä tämä tästä taas lähtee, täytyi vähän päästä purkamaan mieltään

Kovasti plussaonnea kaikille :heart:
 
meela :hug: tätsyn tulosta.

Annuli81: Oikein paljon tsemppiä huomiselle!!!!!!! Ja runsain mitoin pikaliimaa takataskuun pienen murun torstaiselle hakumatkalle :heart:

Meillä alkaa talviloma huomenna ja Vuokattiin ollaan lähdössä hiihteleen ja laskettelemaan. Tai jos sielläkään on lunta - täällä Pirkanmaalla päin ei oo ainakaan täplän täplää :D

Plussatuulia puhallellen, kaneliomena
 
Voi ei! Meela, :hug: tädin tulosta. Samoilla linjoilla ja kovin samoilla päivilä ollaan pyöritty jo todella pitkään. Soita ihmeessä lääkärille aikaa jotta alkaa selviämään teidänkin tilanne. :)

Kaneliomena: Me ollaan kans lähdössä kolmen viikon päästä lomailemaan hieman katinkultaan koko poppoon kera. Ihana päästä rentoutumaan. :) Täytyy viedä elukat mummolaan hoitoon ja sit alkaa lomailu. :D

Annulille kovasti onnea huomiselle. :heart:
 
Kiitos Piitu-Liinu
Meillä menee kierrot samaa rataa! Vuoron perään ollaan tiputtu ja piinailtu. Nyt on silti jo parempi mieli kuin aiemmin päivällä. Ootko sä muuten käynyt tohtorilla? Huomasinkin samalla, että sulla olikin reilun viikon päästä aika varattuna. Mä päätin, että mä soitan huomenna ajan! Nyt loppui pelleily!!! ;)

Minäkin lähetän Annulille kovasti tsemppiä ja onnea :flower:
 
meelalle :hug: tädin tulon johdosta! Kannattaa varmasti käydä lääkärillä, saa ainakin mielenrauhan! Ensin kannattaisi muuten melkein tutkituttaa mies, miehen tutkimukset on niin paljon halvempia...

Kiitoksia tsempeistä :heart: Olenkin ihan kohta lähdössä toimenpiteeseen.
 
Piitu-Liinu ja kaneliomena, jos meinaatte Vuokatin suunnalle lomaileen ni voin sanoo että varmasti lunta on. Nytki sataa jo ainaki toista päivää putkeen ja ihan tässä naapurikaupungissa Kajaanissa.

Mulla tuntu aamulla et menkat alkaa just (oli pientä kipua), mut ei ainakaan vielä oo alkanu. Täytyy koputtaa puuta. Tosin nyt on vasta dpo 7 eli myöhään oli ovis ja sen perusteella on ihan turha oottaa vielä menkkoja. Toivottavasti ees yks sitkee simppa ois päässy perille ja onnistunu. Yritystä ainaki on ollu joten ei pitäis siitäkään olla kiinni.

Mulla väsyttää ihan hirveesti vaikka nukkuisinki miten paljo tahansa. Ja alaselkä on kipee. Mitenkä muuten toi limapolitiikka menee raskautuessa? Mulla tuli tuossa yks päivä ainaki sellasta ihan selkeetä kananmunan valkuaista vaikka ovis oli sillon menny jo melkeen viikkoo aikasemmin. En oo tänään vielä ehtiny seuraan. Meinasin et testaisin tuota kn juttuaki et miltä se vaikuttaa mut en oo vielä ehtiny. Onhan tässä päivää vielä jälellä.
 
Maanantai 21.1.2008


meela..................kp 2/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 5/28-30.............yk11.............2. Toiveissa
Annuli81..............kp 19/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 26/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 26/28-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 27/24-32...........yk8............1.Toiveissa







Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
meela :hug: tädin tulosta!! Hitto kun ei osaa pysyä poissa. Hienoa kuitenkin että sait ajan lääkärille, ni ehkä se sitten helpottuu.

Annuli Kovasti tsemppiä ja onnea tämän päiväiseen! Tai taitaa olla toimenpide jo ohitse.

HenLai Paljon plussatuulia sulle, jotta nyt olis tärpännyt. Kovin lupaavalta kuulostaa. :)

(.) Ei kummempia kuulu. Vatsassa on välillä todella, todella mietoa menkkakipua, joka kestää vain pienen hetken. Se tosin ei merkkaa mitään suuntaan eikä toiseen...ainakaan niin että sen perusteella vois mitään päätellä. Viikonloppuna äiti muuten ihan yht'äkkiä kysy multa, että ootko raskaana?, ja koitti mun vatsaa. :D Mä vaan yllättyneenä tokasin etten ole. ;)
 
Annulille kovasti onnea toimenpiteeseen!

Meelalle :hug: , toivottavasti pääsette nopeasti tutkimuksissa eteenpäin!

Henlai nuo juilinnathan voi olla ihan oikeita oireitaki!

).( Itse kovasti jännäilen. FF on tässä kierrossa piirtäny tosi lupaavan käyrän, jollaista aikasemmin ei ole ollu. Testin hätäsenä tein jo dpo10 :ashamed: (eikä ollu edes herkkä!). Jonku näkönen viivan paikka siihen tuli, mutta kun niitähän nyt on tullu ennenki joten en vielä halua edes miettiä tuota asiaa... Toisaalta taas olis hirvee hinku käydä hakemassa joku herkempi testi ja testata jo. Eipä tulis sitte niin isoa pettymystä parin päivän päästä.

Mehän ollaanki näköjään Mirandan kanssa samoilla päivillä menossa =) !
 
Nannalle, Mirandalle ja HenLaille +++++++++++++tuulia :whistle: Toivottavasti oireet johtuisvat raskaudesta, lupaavalta ainakin kuulostaa!

Kopsaan tuolta lapsettomuuspuolelta kirjoittamani tekstin tuosta punktiosta, kun olen niin laiska etten jaksa sitä nyt uudelleen kirjoittaa.
Punktiosta kotiuduttu :) Kaikki meni oikeastaan mukavasti. Ikävintä oli alapään pesut, sattui aikalailla munasarjoihin. Itse toimenpiteestä en kamalasti muista, humahti niin kivasti lääkkeet päähän :LOL: Mies sanoi että muutaman kerran olin valitellut, että "sattuu" ja saanut sitten lisää lääkettä. Tunnin verran lepäilin heräämössä, sitten otettiin tippa pois ja mentiin käymään vielä lääkärin luona. Saaliiksi tuli 24 munasolua =) Pitääpi toivoa, ettei kävisi kamala kato hedelmöitys-ja jakaantumisvaiheessa.Keskiviikkona voi kuulema soitella labraan ja kysellä solujen vointia, ja torstaina on sitten itse siirto. Kahden alkion siirtoon ajateltiin näillä näkymin lähteä, riippuen tietysti laadusta. Varoiteltiin kyllä riskeistä, mutta jotenkin en osaa niitä ainakaan nyt pelätä... Lähinnä nyt pelottaa että jos käviskin niin ettei siirrettävää oliskaan...
 

Yhteistyössä