viikon 35 jatkot:)

8.12008 Tiistai


Annuli81..............kp 6/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 13/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 13/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 14/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 18/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 20/28-30...........yk10.............2.Toiveissa





Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
Hui,nyt on polttareista selvitty ja mitä mitä silmäni näkivätkään.. Annie on plussannut!!! Hirmuisesti onnea ja hyviä vointeja raskauden kulkuun. :heart: Aivan mahtava homma! :)
Nyt tytöt, jospa plussaputki aukenis pitkästä aikaa kun Annie sen hienosti aloitti. ;)
 
Minustakin on mukava Annie, että käyt täällä vielä. Johan sitä tulisi muuten ikävä, kun ollaan niin kauan yhdessä piinailtu =)

Milloinka teillä Piitu-Liinu olikaan ne häät? :heart: Oliko kivat polttarit?

Meillä oli tänään se nollaultra, jossa kaikki oli hyvin, ja nyt päästiin sitten pistosvaiheeseen. Ihanaa kohta loppuu kuumat aallot, unettomuus ja kaikki muu ikävä sumuista johtuva sivuoire :D
Nanna, vaklasin tuota toista ketjua, ja luin että olet käynyt ennustajalla. Arvaa vaan tekisikö minun mieli mennä, mielessä ollut useasti tämän prosessin aikana. Haluiaisi vaan kysyä että tuleeko tämä nyt heti onnistumaan tällä hoidolla??!! En ole kuitenkaan uskaltanut mennä, joten pitää yrittää nyt sinnitellä ilman tätä varmaa tietoa :D Teillähän kuulosti kyllä ennustukset hyvältä, toivottavasti käy pian toteen! :)
 
Annuli: Juu tai en käyny kun soitin. Pidemmän aikaa olen miettiny ja sitte päätin että eipä siitä mitään haittaakaan varmaan ole :D . Hienoa että teillä on päästy jo noin paljo eteenpäin! Osaatko vielä sanoa millon ne punktiot yms tulee olemaan?? Miten se muuten tehdään? Tai tiedän että neulalla ilm otetaan, mutta onko siinä nukutus, puudutus vai miten??
 
Mäkin oon aina halunnut ennustajalle! En tiedä sitten koska sen toiveen saisi toteutettua... Toisaalta se on aika pelottava ajatus jos tuleekin jotain sellaista esille mitä ei haluaisi :/
Ennustaja-Ellille lähetin joskus postia niin mun pitäisi sen huuhaan mukaan saada 3 poikaa! Apua, mä oon aina halunnut pienen tytön! Eka 10.2.2008 (se eräpäivä on jo mennyt! ellen sitten saa tolloin plussaa...) toinen 1.10.2013 ja kolmas 10.6.2018!!!

Oliko Piitu-Liinulla kyseessä omat polttarit?
Mitä siviilisäätyä muut edustaa? Itse olen kihloissa, yhdessä ollaan oltu kohta 8 vuotta ja kihloissa 6,5 vuotta siitä ajasta.
 
Me ollaan kihloihin menty kesällä. Ja nyt on 2,5 vuotta yhdessä oltu. Huh, kun alkaa laskeen niin ollaan yhdessä olon aikana yli puolet ajasta toivottu perheenlisäystä. Eli siis sitä on nyt 1v 5 kk kuumeilua takana.
Minulle ennustaja lupas 2 lasta. Nyt just olisin kyllä tyytyväinen yhteenki kunhan se vain tulis sieltä.
 
Me ollaan naimisissa oltu reilu kaksi vuotta, kihlojen vaihdosta taitaa olla viitisen vuotta, hieman yli. Kyllä se aika menee kamalan nopeesti...

Nanna, tuossa punktiossa ei nukuteta, mutta annetaan suonensisäinen rauhoittava-ja kipulääkitys. Eli aika lääketokkurassa ollaan kuitenkin. Luultavasti kahden viikon päästä on mulla tuo punktio, riippuen ihan siitä miten nuo munasolut lähtee kasvamaan.
 
Kyseltiin tuolla siviilisäätyä ni naimisissa ollaan oltu kesäkuusta lähtien eli sen aikaa mitä on ollu yritys/tjottailu päällä.

En oo vielä tähän kiertoon saanu sitä o-plussaa mutta tänään jo näytti paljo vahvemmalta viiva ku eilen joten eiköhän se ovis sieltä kohta tuu.
 
Me ollaan oltu maaliskuussa 2 vuotta naimisissa. Kihloihin mentiin kolmisen vuotta sitten.

Tässä kierrossa en testaile ovista testeillä. Päätin koittaa ihan muuten onnea. Näinä päivinä kuitenkin oviksen pitäisi lähestyä. Peittoja siis pitäisi ahkerasti heilutella. Oon tässä hiukan pitänyt hiljaiseloa, kun on tuntunut niin mahdottomalta plussan saaminen.
 
9.1.2008 Keskiviikko

Annuli81..............kp 7/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 14/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 14/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 15/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 19/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 21/28-30...........yk10.............2.Toiveissa





Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
Täällä alkaa oleen lämmöt korkealla. Heräsin äsken päikkäreiltä niin mittasin heti ja 36.9 c tuli. Kirkkaita limoja tulee vieläkin ja toisin hetkin tuntuu aivan kuivalta. Vitsi kun tietäis, että onko se ovis jo ohi vaiko ei!
 
Tuun vielä aikani kuluksi juttelemaan omasta ).( :whistle:
Täytyy yrittää hehkutella ukkoa kun se pääsee töistä, laitoin saunankin päälle.. Se voi olla, että ei irtoa kun on jo aika paljon hommailtu, mutta yrittänyttä ei laiteta!
Pientä nippailua on ollut hetkittäin ja valkkaria on sillai hiukan normaalia enemmän. Ja mahaa turvottaa. Tulispa se tärppi jo! Jotenkin on ollut paljon luottavaisempi mieli kuin aiemmilla kierroilla (kun nyt vaan ei putoaisi kovaa ja korkealta...). Johtuu varmaan mun kovasta uskosta vitamiineihin yms kikkoihin! Ja tässä kierrossa on tota seksiä ollut enemmän kuin esim. viimeksi ja ehkä vielä oikein ajoitettuna?! Nyt saisi onnetar tai joku hedelmällisyyden jumala tulla avuksi :LOL:


Olipas siinä taas itsestä.. Mitenkäs muut, onko kukaan luottavaisin mielin onnistumisen suhteen?
 
10.1. Torstai

Annuli81..............kp 8/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 15/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 15/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 16/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 20/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 22/28-30...........yk10.............2.Toiveissa





Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
Mun on pää kipeä, mutta en uskalla ottaa buranaa tai migreenilääkettä! Keitin äsken kahvia kun en oo tänään vielä juonut yhtään ja se juomattomuus voi tehdä pään särkyä.
En sitten onnistunut kaatamaan ukkoa eilen illalla. Tänään täytyy korjata se asia B)
 
Perjantai 11.1

Annuli81..............kp 9/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 16/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 16/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 17/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 21/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 23/28-30...........yk10.............2.Toiveissa





Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
Heissan ystäväiset :wave:
Toivotaan meela että ahkera pupuilu tuottaisi nyt tulosta :D
Mitenkäs meidän viimeisin plussaaja Annie voi? Millonkas sulla oli varhaisultra? Entäs Kaneliomena, mikä vointi sinulla?

Täällä ollaan nyt pistelty neljänä aamuna Puregonia ja Menopuria. Ihanaa, olo Synarelan jäljiltä tasaantunut. Olo alkoikin olla melkein yhtä he**ettiä sekä fyysisesti että psyykkisesti...Ens ma taas ultra samoin perjantaina, ja sitä seuraavana viikkona sitten tivottavasti punktio ja alkionsiirto =)

Mukavaa viikonloppua kaikille :heart: :heart:
 
Juu kyllä sitten täytyy olla jotain vikaa jossakin päin jos ei tällä pupuilulla tule plussaa! Jotenkin tuntuu, että rinnat alkaa kipeytymään. Ja tänään kun heräsin niin minulla oli ja on vatsalihakset kipeänä. Ihan kuin olisin ollut salilla.

Jännittääkö sinua Annuli jo edessä olevat ultrat ja alkionsiirrot?
Minäkin olisin utelias kuulemaan Annien voinnista! :wave:
 
Annuli81: Kiitos kysymästä hyvin täällä voidaan :) Tosin juniori aiheutti melkoisen säikähdyksen, kun viime perjantaina alkoi ruskea vuoto, joka ei ole loppunut vieläkään. Käytiin sitten AVAssa ultrassa ja masussa näytti olevan kuitenkin kaikki okei :heart: Vuoto johtunee todennäköisesti osittain kohdunsuun päällä olevasta istukasta.
Toivotaan, että pitää kutinsa.

Olen käynytkin lapsettomuus-puolella sun hoitokuulumisia seuraamassa. Paljonko sulla tuo Puregonin päiväannostus on? Mulla ei Menopuria ollutkaan - onko se jo jarrupiikki vai kuuluuko muuten Puregonin rinnalle? Toivotaan peukut pystyssä, että munasarjat ottaa mahdollisimman suotuisasti kaiken vastaan ja saatte kunnon saaliin ;)

Hyvää viikonloppua teille jokaiselle :heart: Ja oikein paljon plussatuulia
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

-kaneliomena-
 
Kiva kuulla taas susta Kaneliomena :heart: Ihana että jaksat käydä vielä täällä, muuten tulisi kova ikävä kun tuota piinailuaikaa yhdessä kuitenkin jo kertyi... Hih, hassua miten sitä voikin kiintyä ihmisiin virtuaalimaailmassa!
Hyvä että kaikki pienellä kunnossa, kyllä varmasti säikäytti! Tosin monillahan tuota vaaratonta vuotoa raskaudessa ilmenee. Uskon että kaikki sujuu loistavasti, jaksamista odotukseen. Kohtahan teillä np-ultrakin?

Mulla on Puregon annoksella 100IU. Tuo Menopur on kanssa tarkoitettu munisten kasvattamiseen, eli mä pistelen niitä molempia rinnakkain. Johtuu varmaan siitä, että mulla oli lh-arvo ihan vähän alakanttiin. Lääkäri sanoi että muiden arvojen kanssa täysin ok, jos olisi mahdollisuus normaaliin raskautumiseen, mutta tässä hoidossa tulee hieman vaikuttamaan lääkemäärään. Ei tartte ainakaan pelätä PCO.ta, siinä tuo lh-arvo on normaalia suurempi kuulema.
 
Ai niin Meela, ei mua punktio varsinaisesti jännitä, uskon että mut tainnutetaan lääkkeillä hyvin :D Mutta alkionsiirto jännittää kyllä kovasti, ja sekin tuleeko mitään siirrettävää. Nyt pitää vaan pitää peukut pystyssä että kaikki sujuisi mahdollisimman hyvin!
 
Heip, kiva kun kyselette kuulumisia, odottajien puolelle en edelleenkään ole saanut aikaiseksi kirjautua. =) Oma olo on niin oireeton että ihmetyttää oikein. Tietysti rinnat ovat hitusen tuolta sivuilta kosketusarat, ja muutaman haalean sininen verisuoni niihin on ilmestynyt. Pissa on suhteellisen keltaista mutta mitään sen enempää tuntemusta tämä raskaus ei ainakaan vielä ole mulle tuonut. Mulla on se alkuraskauden ultra ensi keskiviikkona, jota odotan kun kuuta nousevaa.On niin epävarma olo kun ei ole noita oireita pahemmin. Mulla pitäs tänään olla viikkoja kasassa 5+1. Olikos sulla Kaneliomena mikä viikko menossa? Oliko sulla kuinka nopsaan noita oireita? Mua niin hirvittää keskenmenot ja muut kun tätä niin kauan on toivottu.... :ashamed: mutta ei se auta kun piinailla, varmemmassa turvassa ollaan sitten viikolla12.
Tätä se kait nyt on; ensin jännäillään tuleeko se plussa ja sitten kun se viimein tulee, ei se jännäily lopu silti.
Puhallan teille kaikille sydämeni pohjasta hirmuisen paljon plussa puhureita :whistle: :whistle:
 
Lauantai 12.1.2008

Annuli81..............kp 10/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 17/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 17/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 18/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 22/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 24/28-30...........yk10.............2.Toiveissa





Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
Annuli81: Kuulostaa mun korvaan aika hurjalta pistellä nyt jo kahta, kun vielä on se jarrukin tulossa. Mutta senhän voi toisaalta pistää reiteen - ainakin jos Orgalutran. Tsemppiä vaan edelleen kovasti :heart: Alkaa homman fyysisesti vaativin osuus olla jo voitonpuolella.
Meillä on se np-ultra 30.1. Sitä tässä odotellessa :D

Annie76: Mulla menossa nyt 10+4. Olin alkuun myös tosi huolissani, kun luin kaikilla muilla olevan oireita kauhean paljon ja mulla ei ollut satunnaisia menkkakipuja lukuunottamatta yhtään mitään. Samana päivänä, kun rv 6 alkoi, alkoi myös kova etova olo ja hirmuinen väsymys. Pahoinvointi jatkuu vieläkin, mutta on helpottanut jo paljon.
Huoli tulevasta ei oo väistynyt tässä vaiheessa vielä kertaakaan. Toivottavasti parin viikon päästä helpottaa, kun eka kolmannes on takana.
Onnea ja positiivista mieltä odotukseen :heart: Muutama päivä ja pääset jo kurkkaamaan yksiöön =)

Paljon plussatuulta pinoon ++++++++++++++++ :whistle:

 
Kaneliomena, mulle ei tule enää kolmatta pisteltävää, kun pitkällä kaavalla ollaan menty. Elikkäs Synarela- sumutukset on kokoaika päällä toimimassa jarruna =) Kiitoksia tsempeistä :heart:

Mukavaa lauantaita kaikille!
 
Pääsinhän minäkin vihdoin kurkkaamaan mitä tänne kuuluu.
Meinaa kiirettä pitää joka saralla.
Omista polttareista siis oli kyse ja oli tosi mukavaa. Ainut vaan että tulee otettua alkomahoolia todella harvoin enemmälti ja sitä inhaa väsymystä jatkui sit kaksi päivää,ei kivaa. Toivottavasti ei tarvitteis lähtee juhlimaan piiiiitkiin aikoihin,kenenkään. ;)
Naimisiin mennään siis ylihuomenna. Tahdottiin vihkiminen meidän vuosipäivälle. "Hurjat" kolme vuotta ollaan oltu nyt yhdessä. :D Ajateltiin että naimisiin ollaan kuitenkin jollain aikaa menossa niin miksipä ei nyt. Juhlat sukulaisille yms pidetään sitten viikonloppuna. Pienimuotoisia suunniteltiin,mutta homma paisui hieman käsistä...liian innokas äiti ja anoppi ovat pitäneet siitä huolen,mikäs siinä. :LOL:

Hui,kauhulla luen nuita pistos hoitoja,jos siihen rumbaan itsekkin joutuu. Oon nimittäin TOSI piikkikammonen ihminen. Esikoisen synnytyksessäkin joutuivat väkipakolla työntämään tipan kun yritin viime hetkeen asti sitä vältellä,ja sitten vielä leikkaussalissa se ihana epiduraali/spinaali. Tosiasiassa,siitä en kyllä tiennyt mitään kun sen laittoivat,ihme homma. :whistle:
Toisaalta, kaikkensa sitä yrittää ja kestää sen tähden mikä onni siitä tulisi.
Kaneliomenalla näyttääkin olevan eka ultra samana päivänä kun meillä on se lääkäriaika. :) Sielläkin ilmeisesti verikokeet otetaan,näin mulle kerrottiin,äh. Jospa siellä sitten kuulisi enemmän ja ylipäänsä mihin tässä joutuu. Nyt Annulin ja Kaneliomenan jarrut,sumutteet,punktiot ym menee vähän ohi kun ei itse niistä mitään ymmärrä.

Ensi viikon keskiviikkoa aletaan nyt odotella. Sillon ois päivät täynnä. Osais nyt edes pysyä poissa. Meelakin tulee hyvää vauhtia perässä, nyt napataan uuden vuoden kunniaksi kaikki tätsyjä kivillä otsaan ja plussataan. :kieh:

muoks..Taas tuli romaani ja kaiken lisäksi sekavaa tekstiä..tämmönen täti täällä. :LOL:
 

Yhteistyössä