viikon 35 jatkot:)

Sunnuntai 23.12

meela..................kp 1/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 4/28-30...........yk10.............2.Toiveissa
Annie76...............kp 19/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 20/28-32.............yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 27/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 28/29-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 33/24-32...........yk7............1.Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Maanantai 24.12

meela..................kp 2/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 5/28-30...........yk10.............2.Toiveissa
Annie76...............kp 20/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 21/28-32.............yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 28/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 29/29-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 34/24-32...........yk7............1.Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Torstai 27.12

meela..................kp 5/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 8/28-30...........yk10.............2.Toiveissa
Annie76...............kp 23/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 24/28-32.............yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 31/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 32/29-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 37/24-32...........yk7............1.Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Heissan, mitäpäs kaikille kuuluu? Mirandalla, Nannalla ja HenLailla päivät pitkällä, mikäs teidän tilanne on? +++++++tuulia puhaltelen :whistle:

Täälläpäin on sitten hormonisumutteet aloiteltu. Voimakasta hikoilua olen huomannut siitä tulevan, välillä taasen paleltaa kovasti. Odottelen 8. päivää, jolloin pääsee aloittelemaan pistokset, silloin pitäisi mummo-oireidenkin tasoittua :D
 
:hug: Miranda tädistä, ei se auta kun suunnata ensi kiertoa kohti...
Annulillahan on nyt sitten tosiaan iso pyörä pyörähtänyt, kun olet nuo sumutteet päässyt aloittelemaan. Mukavaa, että asiat edistyvät =)
Nanna ja Henlai tosiaan ovat jo päivissä pitkällä, tulkaahan kertomaan mikä on tilanne? Mulla itsellä on niin oireetonta kun olla saattaa, ei edes rinnat ole kipeytyneet vaikka oviksen selkeästi bongasin ja testikin sen vahvisti kp 15. Kaikenmaailman tuntemuksia yritän tunnistaa, mutta kun mitään ei oikein tunnu missään, on kuin elimistö olisi ihan uinumistilassa... :/
 
Vielä täällä jännitetään... Tai äsken se oikeen kunnolla iski päälle. Eilen olis pitäny vuodon alkaa kaikkien laskujen mukaan, mutta vieläkään ei mitään näy. Testi oli eilen nega joten se vähän laimentaa odotuksia, mutta koko aika itteeni hilaan korkeemmalle ja korkeemmalle minuutti minuutilta. Huh tapahtuis nyt jo jotain! Mitään tuntemuksia ei mihinkään suuntaan oikeestaan ole.
 
Oikein mukavaa joulunjälkeistä eloa kaikille! Toivottavasti kaikilla oli mukava ja rauhallinen joulu läheisten kanssa. Tulin pitkästä aikaa tervehtimään teitä vanhoja tuttuja vkolta 35 ja kertomaan ne rakenneultrakuulumiset, jotka aikoinaan lupasin =)
Rakenneultra oli meillä siis 14.12. ja siellä meidän kaunis Nirppumme köllötteli päiväunillaan :heart: Vauveli oli mitoiltaan juuri sen kokoinen kuin tuossa ajassa "kuuluukin" ja kaikkien mittojen ja tutkailujen perusteella hän olisi myös terve - ja sehän on kaikkein tärkeintä! Mies toohotti vain vauvan haarusvälistä (jota tämä koitti piilotella kaikin keinoin ;) ) ja minä yritin painaa mieleeni kaiken "tärkeän" tiedon mitoista ja elimistä jne. 40 minuuttia me saimme ultrassa kulumaan ja pitkän tutkiskelun jälkeen kätilö oli suht' varma, että pieni prinsessa siellä köllöttelee :heart: Pyysi tosin suhtautumaan sukupuoliveikkaukseen pienellä varauksella: ei kuulemma tule maalaamaan lastenhuonetta, jos arvaus meneekin mönkään :LOL: Mies elättelee toiveita, että Nirppu ehtii kasvattaa pippelin 4D- ultraan mennessä (23.1.) joten lastenhuoneen sisustuspuuhat ja vauvanvaatehankinnat ovat vielä tovin jäähyllä :D

Muuten kaikki on mennyt hienosti; ei ne ihmiset valehtele sanoessaan, että keskiraskaus on raskauden parasta ja onnellisinta aikaa =)

Oikein lämmintä loppuvuotta kaikille ja kasapäin onnea raskautumisyrityksiin toivottavat,

Carmen ja Nirppu rv 21+4
 
Mirandalle :hug: tädistä! Nannalle pidän kovasti peukkuja jotta plussa vielä tulisi!
Kiva kuulla sinusta Carmen! Ihanaa että kaikki sujunut hyvin, oikein mukavaa odotusaikaa edelleenkin =)

Me käytiin miehen kanssa nopeesti tänään alennusmyynneissä. Kauaa ei pystytty olemaan mun hikoilun takia. Mies sanoi mun näyttävän saunassa käyneeltä, kun jonotin kassalle maksamaan muutaman ostoksen... Kieltämättä kasvot olikin ihan hiessä, samoin selkä läpimärkä :headwall:
Tänään tulossa mun hieman alle 2-vuotias kummilapsi hoitoon. Siinä sitä saakin hänen perässään sitten hikoilla :D
 
Voimia Nanna :hug:
Jos sulla ei umminkaan alkaisikaan menkat vaan toi olis jotain muuta ; )

Kiitos kaikille myötätunnosta ja tsempeistä kun täti yllätti, tuli paljon parempi mieli!

Huomasin, että mun kp on tänään 6 eikä 5. Viitsisikö joku muuttaa kun päivittää listan?

Mä kävin tänään hakemassa apteekista jättihelokki kapselit, foolit ja sinkit! Ajattelin tämän kierron vielä sinnitellä ja napsia pillereitä ja jos ei tärppää niin sitten soittelen jonnekin päin.
Mun on jo pitkään pitänyt hakea em. valmisteita, mutta se on aina jäänyt/unohtunut. Miehellä oli hyvä hyvä ilme kun näki mitä olin ostanut. Lupasi syödä ;)

Syöttekö muut foolia yms?
 
Perjantai 28.12
miranda-81..........kp 2/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 2/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
meela..................kp 7/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 9/28-30...........yk10.............2.Toiveissa
Annie76...............kp 24/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 25/28-32.............yk9............1.Toiveissa
HenLai.................kp 38/24-32...........yk7............1.Toiveissa



Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
:hug: vielä kerran Nannalle! Miten se teidän hoitosuunnitelma nyt etenikään? Saat ajan sinne laparoskopiaan?

Meela, mä syön raskausmonitabseja, miehen olen laittanut syömään foolihappoa. Syö sitä silloin kuin muistaa :D
 
Annuli: Ei se oikeen tunnu etenevän. Tai siis meneehän se mutta kun alusta kaikki tutkimukset alotettiin niin... Mie sjätti tänään näytteen, minä olen käyny verikokeissa ja nyt odotellaan millon minun kierto passais polin täysiin listoihin, eli se aukiolotutkimus on tulossa vielä ennen laparoskopiaa kun välttämättä haluavat koittaa jos vaikka olisivat parempia tekeen sen ku aikasempi gyne :kieh: ... Se menee näillä näkymin helmikuun loppuun maaliskuulle. Ja sitte vasta aletaan jonottaan laparoskopiaan...
 
Lauantai 29.12
miranda-81..........kp 3/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 3/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 4/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 8/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 10/28-30...........yk10.............2.Toiveissa
Annie76...............kp 25/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 26/28-32.............yk9............1.Toiveissa




Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
[/quote]

 
:hug: kaikille tädin yllättämille. Mikä ihme tätä meidän pinoa vaivaa. Pitääkö meidän vaihtaa nimeä tai jotain että alkais plussia ropisemaan. :kieh:

Meela: Minä syön nyt toista kiertoa foolihappoa. Aiemmissa kierroissa on kokeiltu greippimehua ja raskausvitamiineja. Ja tikutus lähes kaikissa kierroissa. Nyt taas tän kierron tikutan ja sit saa riittä. (joo joo,niin oon sanonu jo monesti)

Tilasin mammaksilta ennen joulua 10 herkkää raskaustestiä ja olivatkohan joulumielellä kun kirjekuoreen oli laitettu 13 testiä kymmenen sijaan! :xmas: Ei haitannut kyllä yhtään. Tais sit ne on säälistä kattonu kun oon melkein joka kuukausi tilaillu sieltä kohta vuoden ajan jo nuita testejä.. :ashamed:

Meilläkin alkaa nyt sitten tämä lapsen yrittäminen lääkäreiden apuvoimin. Vielä yksi vuoto odotetaan tähän väliin ja tammikuun lopussa on varattu lääkäriaika ja ruvetaan katsomaan mitä asialle voidaan tehdä. Vähän jo hirvittää mitä tuleman pitää, tai jos sieltä tuleekin se pahin tieto ettei voidakkaan saada toista lasta. Pahin pyörii taas mielessä... :snotty: Nyt on yllättävän nopeaan mennyt tämä kierto tähän vaiheeseen että kohta ruvetaan tarkkailemaan ovista. Joulut sun muut hässäkät vei huomion muualle. Ja kohta on häätkin niin siinä menee se toinen tohina. :heart:

Mitkäs teillä on uuden vuoden suunnitelmat? Juhlintaa vaiko ihan rauhassa oleskelua? :D


Ohoh,kylläpäs taas innostuin tarinoimaan..."puheryöppy" yllätti. :LOL:
 
Heippa kaikille, tulin meitä nostelemaan kun ollaan tipahdettu aika kauas.... :wave:

On se kyllä kumma tosiaan, ettei plussauutisia tähän pinoon saada vaikka mitä vippaskonsteja tässä on itse kukin varmasti yrittänyt. Meillä on nyt menossa yk 11 ja lääkärikäyntien mukaan kaikki pitäisi olla ok. Vaan kun ei tärppää niin ei... :/

Mutta uskotaan ja luotetaan siihen että 2008 on SE meidän kaikkien vuosi! :attn:

 
Maanantai 31.12
miranda-81..........kp 5/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 5/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 6/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 10/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 12/28-30...........yk10.............2.Toiveissa
Annie76...............kp 27/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 28/28-32.............yk9............1.Toiveissa




Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
[/quote]



 
Kyllä tosiaan plussat tuntuu meidät kiertävän kaukaa, mutta ens vuonna muutetaan suuntaa ja plussataan sitten oikein urakalla :D Olisikin kiva perustaa vielä tonne odotuspuolelle oma pino ja vaihdella kuulumisia, toivotaan että pian päästään sinne saakka =)

Nanna, hieman kummallista tosiaan että uusiksi pitää kaikki kokeet ottaa. Toivottavasti pääsette etenemään kuotenkin mahdollisimman nopeasti!

Oikein hyvää ja onnellista uuttavuotta kaikille teille rakkaille, ilman tätä palstaa tuntisi olevansa aika yksin näiden vauvakuume/lapsettomuusasioiden kanssa :heart:
 
Heippa ihanaiset!

Tulin vaklaamaan teidän kuulumisia. Mulla on ollut jo hetken vakaa tunne siitä, että tässä pinossa tulee piakkoin uusi plussa - toivotaan, että kuudes aistini on oikeassa =)

Toivotan todella onnentäyteistä vuotta teille jokaiselle ja paljon plussapuhureita +++++++++++++++++++++ :whistle: Ensi jouluna on sitten monta pientä tonttua lisää kuusten ympärillä :heart:

Rakkain terkuin, kaneliomena
 
Heissan Kaneliomena, ihana kuulla sinusta :heart: Kaikki on ilmeisesti sujunut hyvin? Minkälainen olo sinulla ollut, onko pahoivointia tms? Oikein hyvää uuttavuotta sinullekin!

Me käytiin tänään hakemassa miehen kanssa lääkkeitä apteekista, lääkäri oli tarkoituksella kirjoittanut viime vuoden puolelle vaan viikon annoksen sumuja maksukaton takia. Ostettiin jo Puregonit ja Menopurit ensi viikolla alkavia pistoksia varten. Huh, tiesin että tulevat kalliiksi, mutta tuntui aika hurjalta maksaa kassalla 1240 euroa lääkkeistä! :headwall: Kelan maksukatto on kuulema tänä vuonna n. 645 euroa, joten osa rahoista tulee onneksi takaisin.

Mites teillä muuten Kaneliomena, mietittekö missään vaiheessa kahden alkion siirtoa? Mies on tätä ehdottanut ja lääkärin kanssakin ollaan asiasta puhuttu,
sanoi että harvemmin minun ikäiselleni kahta siirretään mutta ymmärsin kuitenkin että saadaan vaikuttaa itse asiaan. Itse en oikein tiedä mitä ajattelisin, no nyt pitää katsoa että edes päästään ensin sinne asti. Pitää vaan toivoa että kaikki sujuisi hyvin!
 

Yhteistyössä