viikon 35 jatkot:)

Tiistai 18.12

Annie76...............kp 13/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 15/28-32.............yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 21/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 22/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 27/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 27/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 27/29-39...........yk9............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
[/quote]

 
Moikkamoi :wave:

Ultrassa käytiin eilen. Siellä Elmeri köllötti ihan oikeilla kohdilla ja
9,5 millisenä vastasi täydelleen viikkoja :heart: Sykekin oli oikein napakka. Oli kyllä niin helpottunut olo, kun kaikenlaisia kauhukuvia ehti jo alkaa niistä kivuista maalailemaan... Kyynel siinä kierähti silmäkulmaan sekä minulla, että miehellä :heart:

Täällähän alkaa olla kohta testausajat kohdillaan. Sekä r-testin, että ovistikkujen merkeissä. Suuret plussapuhallukset koko ihanalle joukkueelle +++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Annuli80: Oikein paljon tsemppiä hoitojakson aloittamiseen :hug: Kaikki tulee menemään loistavasti! Ja jos koskaanikinämilloinkaan tulee mitään kysyttävää icsistä, pistoksista ym. niin olen täällä :wave:

Ihanaa joulun (ja joulupukin ;) ) odotusta teille jokaiselle!

Rakkain terkuin, kaneliomena
 
Huomenta!
Muutama päivä vielä niin pääsee testaamaan, hups onhan siihen vielä viikko... viime kierto oli 33 pvää ja sen mukaan testailen. Joulu aaton aamuna ajattelin testata (se on kp 33). Alkaa vaan kypsyttämään ne ainaiset negat!

Mä olin muutama viikko sitten kauheassa flunssassa ja nyt on pari päivää tuntunut siltä, että tulee taas joku tauti! Saisi kiertää minut kaukaa kun juuri olin kipeänä! :kieh: ei ole reilua
:headwall:
 
Meelaapas mietiskelinkin tässä ennen kun tänne tulin että mitkä siellä on fiilikset? Kaksi negaa testattu!!! Kuten sanoit myös; alkaa kypsyttämään ainaiset negat! |O Eilen ja tänään testasin,huomenna vielä testaan ja kunhan täti saapuu torstaina tai perjantaina viimestään paikalle niin otetaan seuraava askel ja soitetaan aikaa tutkimuksiin,eihän tästä muuten mitään näytä tulevan.

Ihanaa kuulla Kaneliomenan uutisista,hienoa että kaikki on juuri niin kuin pitääkin. :heart: Se on herkkä hetki se kun näkee vauvan ensi kertaa ja eikä niin ensi kertaakaan,vaan päivittäin tuo rimpsessa tuntuu minut pistämään herkistelemään,varsinkin näin joulun alla. :heart:

 
Mulla on jo päivät pitkällä mutta testata en aio ennen ens viikkoo ollenkaan. Ovisplussan sain vasta lauantaina joten sen perusteella kierto venyis pidemmäks ku normaalisti ja tässä vaiheessa ois vielä ihan turha testailla. Tosin mulla on tuntunu sellasia pieniä nippailuja mahassa pitkin päivää.
 
Ai niin unohdin mainita omista oloistani, että kävin tänään päivällä kaupassa ja mulle tuli ihan hirveän tuntuisia vatsa ja alaselkä kramppeja. Olo on kauhea ja pahaakin on tehnyt :x
Voipi olla jotain muuta, mutta täytyy toivoa :heart:
 
Meela: Aina täytyy toivoa. :) Ovis oli kp16. Voi jos huomen aamuna sen pienen pienen haamun sais testiin. Tänään meinasin jo ehtiä hyppiä seinille kun silmät perskeles tekivät kepposen ja olin taas näkevinäni haamua testissä mutta palauduin maan pinnalle kun pesin ihan kasvot että näen varmasti hyvin,eikä siinä testissä mitään ollut. :kieh: Toivotaan,toivotaan,kaikille plussasia näin joulun ja muille aikasemmassa vaiheessa kiertoa oleville sitä uuden vuoden lahjaa. :heart:
 
kiva kuulla taas sinusta Kaneliomea! Ihanaa että kaikki on pikkuisella hyvin :heart: Hyvää vointia sinulle, ja tulehan taas ilmoittelemaan itsestäsi.

Piitu-Liinulle :hug: negasta, mutta tosiaan jospa se vielä plussaksi muuttuisi. Pidän kovasti peukkuja sinulle ja Meelalle.
 
Keskiviikko 19.12

Annie76...............kp 14/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 16/28-32.............yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 22/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 23/29-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 28/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 28/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 28/29-39...........yk9............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena


 
Ja negahan sieltä pätkähti tänäkin aamuna,kai se on nyt uskottava ja jäätävä odottelemaan tätiä huomenna tulevaksi.
Yritin soittaa neuvolaankin jotta oltais ruvettu setvimään syytä,mutta olivat lomalle kerenneet jo karata. 27pv palaa lomalta,joten sitten alan taas soittamaan uudestaan. Toisaalta ihan hyvä, niin on jo sitten tätipäivät lopuillaan ja jos hyvä tuuri käy,ottaisivat sit hetimiten meidät vastaan. :)


Plussatuulia puhkuen, ja lunta odotellen, Piitu. :xmas:
 
Harmillista Piitu-Liinu, että nega edelleen :hug: Mutta eihän nuo sun päivät vielä niin pitkällä oo etteikö vois vielä plussaksi muuttua. niin kauan kun täsy pysyy poissa, voi vielä kaikki olla mahdollista! :heart:

Itse täällä edelleen ovista metsästän, ei tule vahvaa viivaa vaikka kuinka siristän silmiäni... :/

Juu valkoista joulua odotellen täälläkin! :xmas:

Plussatuulosia kaikille++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Torstai 20.12

Annie76...............kp 15/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 17/28-32.............yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 23/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 24/29-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 29/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 29/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 29/29-39...........yk9............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena



 
Piitu-Liinu: toivottavasti ne negat vielä muuttuu plussaksi!
Annie: Toivottavasti se ovis sieltä vielä tulee! Minullahan kävi niin että kahdessa ekassa clomikierrossa oli ovis kp13 ja nyt tässä kolmannessa vasta kp16. Alko olla jo melkonen hätä, että missä se viipyy tai tuleeko edes.
Täällä kehitellään oireita ja välillä uskotaan niihin ja välillä ei :D .
 
Pistän saman tekstin kuin toiseenkin pinoon (laiska minä!!)

Täällä on taas kaikenmaailman oireita: Lämmöt on 37 ja hetkittäin on tosi viluinen ja flunssainen olo. Tissit on kipeät ja ehkä hieman turvonneet ja myös mahaa turvottaa. Nämä on silti aika pitkälti samaa sarjaa kuin aiemmissakin kierroissa, mutta pidetään toivoa yllä ;)

Toivon myös kovasti, että Piitu-Liinulle paukahtaa vielä plussa!
Tekisi niin mieli testatakin... jos kokeilisin tehdä vaikka ovistestin niin pääsisin pahimmista testaamisen himoista... :whistle:
 
Torstai 20.12

Annie76...............kp 16/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 18/28-32.............yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 24/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 25/29-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 30/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 30/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 30/29-39...........yk9............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena



[/quote]

 
Viinkonlopun alkuja kaikille!

Täti sitten saapui eilen paikalle kuten osasin jo odottaakkin. Tänään on siis kp2 yk10! :headwall:

Perheemme kuitenkin kasvoi tänään pienellä ja suloisella pitkäkorvalla. :heart: Olin jo jonkun aikaa haaveillut luppakorvakanista ja tänään sen sain mutkien kautta. :) Nyt pitäis sit alkaa miettimään nimeä tulokkaalle. Tytöllä ois ollu jo nimi,papa,kun ei muutakaan osannut sanoa pupusta. :LOL: Katsellaan nyt josko löytyisi vähän tyttömäisempi ja helposti sanottava nimi karvapallerolle. :D
 
Pahoittelut Piitu-Liinulle tädistä :hug: :heart:
Minulla on myös pupu, rodultaan hermeliini ja ikää vähän reilu 5 vuotta. Minulla on ollut aina pupuja :heart: Kotonanikin (vanhempien luona) on pupu, 2 v. luppakorva. Vietä pupun kanssa oikein mukavaa laatuaikaa tutustumalla toisiinne. Minkä ikäinen pupusi on?

Oma ).(
Menin sitten testaamaan tänään negan :headwall: Nyt on mun laskujen mukaan (ehkä) 11 pvää oviksesta, jos se ovis oli silloin.
Tänään ja eilen on ollut muutamia kertoja kunnon menkka juilintoja mahassa ja selässä. Tissit on edelleen kipeenä. Muuta huomioitavaa "oiretta" ei ole.. Kyllä vähän alkaa näyttämään, etten saa joululahjaksi plussaa. Ei oikein kyllä tunnu siltä yhtään :'( mutta en anna sen pilata jouluani!
 
Piitu-Liinulle :hug: tädin tulon johdosta! Meelalle myös :hug: negasta. Pidän kuitenkin peukkuja että plussaksi muuttuisi =)
Ihanaa joululoma alkoi tänään, olen todellakin loman tarpeessa... Ikävästi on vaan flunssainen olo, viimeksikin sairastin lomalla :headwall:
 
Mulla ei mitään muuta mahollista oiretta oo ku se että aamulämmöt pöyrii 37 asteen molemmin puolin ku normaalisti ollaan liikenteessä korkeintaan noin 36,5 asteen paikkeilla tai alemmilla lukemilla. Meinasin uskaltaa testata vasta vähä vajaan viikon päästä jos ei sitte mitään ihmeellistä päähänpistoo tuu sitä aikasemmin. Mikä oiskaan ihanampi joululahja ku plussa mutta sillon tuskin vielä näkyiskään mitään.
 
Tipuin eilen, elikkä kp 2 menossa.
Täti tuli eilen aivan yllättäen. Mulla oli eilen niin kamalat menkkakivut ettei ole ihan hetkeen ollut! Toivottavasti ne ei oo tänään samanlaiset...
Hyvä puoli on, että kierto lyheni taas kolme päivää ja aletaan oleen jo aika normaalissa. Onneksi ne alkoivat jo eilen, eikä esim vasta jouluaattona! Oli kyllä eilen niin mieli maassa, mutta kyllä se tästä!

Moi Summer!!! Hyvää joulua myös sinulle ja masu asukille :heart:
 
:hug: Meelalle tädin tulosta. Ei pahus älynnyt olla tulematta edes näin joulun alla. Aina täytyy toivoa että ensi kierrolla sitten, kerran ei nyt plussaa tullutkaan.
Meelalle vielä pupusta,että puputti on nyt 5½kk vanha. Luonnonkeltainen kääpiöluppa, Tellu. :D Kaksi koiraakin meiltä löytyy, tutustutetaan toisiinsa kaikessa rauhassa jos pystyyvät edes tulemaan toimeen. Kovasti tuo koiruus hampaitaan esittelee,mutta katsotaan katsotaan,hiljaa hyvä tulee.

Oon koko päivän aamusta asti touhunnu nuitten jouluruokien parissa. Nyt ois porkkanalaatikot ja perunalaatikot leivinuunissa paistumassa ja kohta pitää lähteä laittamaan kinkku uuniin. Itse en ole kinkkua syönyt herra ties kuinka moneen vuoteen,lapsena joskus. Jotenkin mulle on tuo possun liha semmoinen asia,että ei ikinä. Miehelle ja lapsukaiselle pitää tehdä kunnon joulu ja kinkkuhan siihen kuuluu. :xmas:
Onkos muilla joulutohinat täydessä vauhdissa?
Huomenna se pukki jo tulee oven taakse kolkuttelemaan,saas nähdä miten kauhuissaan tuo rimpsessa siitä on. :D

Ellen huomenna ehdi piipahtamaan teitä moikkaamassa, toivottelen kaikille oikein hyvää ja rauhallista joulua!
 
Meelalle suuri :hug: tädin tulon johdosta! Tehdäänkö naiset sopimus, että ensi vuoden puolella me sitten viimeinkin plussataan? Ehkäpä ne nyytit olisi jopa jo sylissä ensi jouluna :heart:

Kiva kuulla sinusta Summer! Oikein hyvää joulua sinullekin, oletkin jo puolivälin raskaudessa ylittänyt :heart:
 

Yhteistyössä