viikon 35 jatkot:)

Annuli81: Meillä tuo kolmas siirto keväällä oli kahden alkion siirto. Päädyttiin siihen vain sen takia, kun pakkaseen piti jäädä vielä alkioita, mutta sulatus meni pilalle ja nämä viimeiset kaksi oli otettu siirtopäivänä sulamaan. Haluttiin sitten, ettei kumpikaan mene hukkaan.
Tosin lääkäri ja solubiologi sanoivat, että siinä tapauksessa olisi ollut lottovoiton luokkaa, että molemmat olisivat kiinnittyneet, koska toinen oli alkujaan niin paljon huonompi toista. Mutta kahden siirrossa alkiot saattavat toisiaan kyllä kiinnittymisessä jotenkin auttaa.
Nämä on tosi vaikeita päätöksiä - oikein paljon tsemppiä teille :heart:

Mulla alkoi hirmuinen pahoinvointi ja väsymys samantien, kun seitsemäs viikko napsahti käyntiin. Ruokailu onkin ollut menneet pari viikkoa suhteellisen valikoivaa - jäi joulumenyyt väliin :D Eilen alkoi kymmenes viikko ja parin viikon kuluttua olisi sitten np-ultra - päästään häiriköimään taas Elmerin rauhaa ;)

Hyvää keskiviikon jatkoa kaikille! Ja paljon plussasäteitä jokaisen ylle
++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Mäkin olin joskus aikojen alussa tässä pinossa, tai siis tuolla vk35 pinossa ja hetken aikaa sitten näillä jatkoillakin. Meela jäi mulle erityisen hyvin mieleen, koska silloin yhdessä odotettiin ja kirottiin pitkiä kiertojamme. Eli käyn teidän kuulumisianne edelleen täällä lukemassa ja kovasti odottelen teitä tuonne odottajiin. Tämä ketju oli niin mukava, tuntui, että kaikki kovin samanhenkisiä.

Itsellä kaikki ok, nyt jo rakenneultrakin takana. Siellä kaikki ok ja viikot vastasi arviota eli nyt mennään rv 21+2. Sukupuoli on vielä pimennossa, ehkä se haluttaisiin tietää, kun mennään vielä 4D-ultraankin kuukauden päästä. Maha alkaa pikkuhiljaa kasvaa, mutta aika maltillisesti vielä. Joulun aikaan oli ekaa kertaa mammahousut jalassa, mutta sekin ehkä sen takia, että pystyi syömään enemmän eikä alkanut housut kiristämään :LOL:

Tsemppiä teille kaikille! Myös mä uskon, että vuosi 2008 tuo teille sen kauan odotetun plussauutisen!

Lilia
 
Tiistai 2.1
miranda-81..........kp 7/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 7/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 8/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 12/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 14/28-30...........yk10.............2.Toiveissa
Annie76...............kp 29/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 30/28-32.............yk9............1.Toiveissa




Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Oltiinkin Nannan kanssa samoihin aikoihin liikenteessä:)
Kaneliomena, tulehan taas kertomaan kuulumisiasi. Toivottavasti pahoinvointi helpottuu, vaikka sen taatusti kyllä kestää kun tietää minkä asian takia joutuu kärsimään =)

Lilia, kiva kuulla sinusta! Oletkin jo ylittänyt puolivälin raskaudessa, hyvää vointia toiseenkiin puoliskoon :heart:

Mitenkäs Annie, päivät alkaa olla jo aika pitkällä? Jospa sinä olisit nyt seuraava plussaaja, pidän peukkuja pystyssä!
 
Moi Lilia! Kiva kuulla, että sinulla on kaikki kunnossa! Oon välillä käynyt vakoilemassa sinua odottajien puolella :D
Täällä sitä edelleen piinaillaan, mutta onneksi kierrot on jo alkaneet tasoittumaan normaaliin päin.

Mä oon vetänyt kaiken maailman vitamiineja kierron alusta asti (myös mies on syönyt kiltisti omansa) niin katsotaan auttaako ne yhtään. Kauheata ajatella, että yriystä on ollut melkein yhtä kauan kuin yksi raskaus kestäisi! Kyllä on pitkä aika... Ovistikkuja en käytä tässä kierrossa kun unohdin tilata niitä lisää, enkä taida enää viitsiä. Eikä sitä plussaakaan oo tullu oli niitä tikkuja tai ei :LOL: Täytyisi kyllä alkaa sitä seksiäkin harrastamaan taas ahkerasti, sen ainakin pitäisi auttaa :LOL: :LOL:

Minuakin kiinnostaisi tietää Annien kuulumiset?? ...utelias...

Kyllä meidän pino ansaitsisi jo hirveän plussa ruuhkan! Ollaan jo aika pitkään pinoiltu yhdessä :/
 
Huomenia! Tänne yritin jo eilen kirjoitella mutta eipä tuo viestin lähetys jostain syystä onnistunut. Tosiaan täällä tätin tuloon olen valmistautunut, huomenna viimeistään kaiketi pitäisi paikalle saapua.... Kummempia oireita suuntaan tai toiseen ei ole, mitä nyt rinnat kipeytyneet tässä viikon aikana mutta niinhän ne aina tekee... Tosin ihan kuin olisi vähän erilailla kipeytyneet tässä kuussa, mutta se nyt tuskin tarkoittaa yhtikäs mitään.

Itse olen jännäillyt Annulin tilannetta, sullakin alkaa olemaan päivät jo pitkällä. =) Olisi se kiva jos ihan kuka vaan meistä plussaisi, se toisi taas innostusta kaikille muillekin näin pitkän tauon jälkeen.
 
Keskiviikko 3.1

Annuli81..............kp 1/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 8/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 8/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 9/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 13/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 15/28-30...........yk10.............2.Toiveissa
Annie76...............kp 30/32-35.............yk11..........1.Toiveissa





Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Olipas tänne vaikea saada viestiä lähetetyksi, yritin tänään jo aiemminkin.
Mulla täti tuli kylään eilen juuri ennen nukkumaanmenoa. Kerrankin olin iloinen sen saapumisesta =) Pelkäsin että menkat myöhästyy pahasti, jolloin hoitoaikataulukin menisi uusiksi.

Annie, pidän kovasti peukkujaplussan puolesta. Oletkos testaillut?
 
Voi Annuli, :hug: tädistä. Mutta toisaalta hyvä juttu että tuli nyt, niin ei sotke niitä teijän hoitosuunnitelmia.

En ole vielä testannu, kun ei ole yhtään semmonen olo että raskaana oisin. Kattelen nyt viikonloppuun, jos silloin ei vielä tätiä näy, niin ehkä sitten. En vaan jaksa uskoa moiseen tuuriin, että plussa pärähtäisi. Eiköhän se huomenna jo tunge tänne kylään... :/
 
Perjantai 4.1

Annuli81..............kp 2/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 9/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 9/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 10/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 14/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 16/28-30...........yk10.............2.Toiveissa
Annie76...............kp 31/32-35.............yk11..........1.Toiveissa





Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Lauantai 5.1

Annuli81..............kp 3/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 10/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 10/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 11/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 15/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 17/28-30...........yk10.............2.Toiveiss





Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
Tulempa nyt tännekin pinoon jakamaan iloiset uutiseni! Hetki sitten tuli niiin vahva plussa, että järkytin ihan itsenikin. Toivon että tämä nyt kestäisi loppuun saakka. Hirmusesti plussapuhureita teille kaikille, ite oon nyt hiukkasen shokissa. :hug: +++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Ihanaa Annie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sylintäydeltä onnitteluhalauksia ja rutistuksia :heart: :flower:
Oikeassa se kuudes vaistoni sitten oli ;) Oikein paljon pikkuiselle elämänliimaa mukaan ja vahvat tarrasukat jalanalkuihin :heart:

Onnea vielä kerran :heart:

kaneliomppu ja Elmeri
 
Onnea Annie!!!! ...mulla olikin ihan sellainen tunne, että sinä plussaat...
Saako udella, että onko sinulla mitään oireita yms? Millä "nikseillä" onnistuit?

Nyt sitten plussataan kaikki heti Annien perässä! :heart:
 
Sunnuntai 6.1

Annuli81..............kp 4/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 11/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 11/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 12/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 16/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 18/28-30...........yk10.............2.Toiveiss





Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
Maanantai 7.1

Annuli81..............kp 5/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 12/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 12/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 13/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 17/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 19/28-30...........yk10.............2.Toiveiss





Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76


 
Älä muuta sano Annuli, musta on tuntunut niin kuin tää meidän pino olisi jotenkin noiduttu kun ei niitä plussia ole tullut! Annien plussa antoi kyllä itsellekin uutta intoa! :heart: Katsoin tänään Emmerdalen ja kyllä riipaisi kun Debbiellä oli clearbluen positiivinen plussatesti kädessä.... nyyyyyhhhh... koskahan se päivä koittaa, että omassa testissä loistaa plussa??!?

Mä oon napsinut vitamiineja ja vähän siinä sivussa "peuhannutkin". Oviksen ajankohdasta en tiedä kun en jaksanut alkaa taisteleen niitten tikkujen kanssa. Luulen silti, että se on siinä kp 20-21 tietämillä. Erilaisia "limoja" on ollut useampana päivänä silloin tällöin, kai ne napit voi tehdä jotain ylimääräistä liman eritystä?!

Osaako kukaan sanoa, että vaikuttaako fooli/sinkki/jättihelokit oviksen ajankohtaan yms?

Mitä sinulle muuten kuuluu Annuli?

 
Kiitos kysymästä meela, aikamoisessa hormonimyrskyssä täällä elellään. Sumuja on nyt otettu kaksi viikkoa, joten alkaa olla omat hormonit luultavasti aika alas ajettu. Alussa vaan hikoilutti, nyt on myös unettomuutta ja mielialanvaihteluita.Olo on siis aika ikävä, mutta huomenna meillä on nollaultra ja luultavasti pistosten aloitus. Siitä pitäisi alkaa taas vointikin normalisoitumaan =) Ei ole tämä vaihe elämästä varmaan kaikkein kevyintä, mutta on ollut ihana huomata että nämä kaikki koettelemukset on meitä miehen kanssa vaan lähentäneet, vaikkakin aikamoista kiukuttelua minun taholta on viime päivät olleet :D

Kyllä me ne plussat vielä saadaan, toivottavasti mahdollisimman pian :heart:
 
Juu kyllä sitä täälläkin tulee aina välillä :ashamed: kiukuteltua. Naisten on aina hyvä pistää kaikki kiukuttelu hormonien piikkiin ; )
Mutta kyllä se yrittäminen on mukavaakin kun huomaa kuinka toinenkin on mukana ja ottaa kainaloon ja kertoo pettymyksestään kun on menkat alkaneet jne. Vaikka ei se ukko niin "kuumeinen" ole kuin itse olen, mutta siitä huomaa, että se asia on hänellekin tärkeä.

Tää on vaan niin tuskaista kun odottaa ensin ovista ja sitten kierron loppua, ja aina saa pelätä sitä pahinta vaihtoehtoa... Kunpa olisi aina oviksen aika ja aina voisi raskautua heti ja myöskin saada plussan saman tien :LOL:
 
Huomenta, vielä minä täällä pinossa pikkasen seikkailen. Huomasin vasta nyt että Meela kyselit oireista ja nikseistä, millä tärppäsi meillä. Sehän se jännä juttu on että en juurikaan tehnyt mitään erilailla, samat greippimehut ja raskausvitamiinit(multitabs) tuli vedettyä aamulla ja eipä oikeestaan muuta. Ite luulenkin, että kerrankin oli meillä vaan ajotus oikea ja paljon tuuria matkassa. Peuhattiin suht ahkeraan ovispäivien molemmin puolin, joten ehkä se oli sitten siitä. Mitään oireita mulla ei ollut sen enempää kun aiemminkaan, joten siksihän tämä niiin ihana ylläri olikin. Eikä niitä oireita ole juurikaan vieläkään, joten siksihän mä nyt hypin kattoon pelkästä oireettomuudesta, että onhan kaikki ok?? Alkuraskauden ultra ensi viikola, niin sitten selviää...
Mutta se tärppää kun on sen aika, ja vaikka se odotus on niiin piinaavaa, niin varmasti tärppää vielä teilläkin. Hyvässä lykyssä jo tässä kierrossa .Pidän sydämeni pohjasta peukkuja teille kaikille! :heart:

En malta olla teijän kuulumisia vilkuilematta, joten elkää tykätkö kyttyrää, jos joskus vielä täälläkin pyörähän! ;)
 
Minä kyllä tykkään jos Annie käyt katsomassa meitä jäljelle jääneitä ja kerrot kuulumisiasi :heart: Ollaan oltu niin kauan samassa pinossa, että kyllä teistä plussanneista haluaa kuulla :D Väki vähenee pikkuhiljaa. Pidän peukkuja, että kaikki menee parhain päin.

Meni tänään aamu touhut ihan piloille kun on niiiiiiiiiiiin liuk-kaaat kelit, ettei siitä mitään tule kun oikein paikat lotisee :x Mä en ymmärrä miten mulla voi olla nykyisin oletetun oviksen aikana tälläiset kelit! Tää alkoi toissa kierrossa. jos oikein muistan. Tosi veemäistä kun tää olis varmasti sitä kaikkein hedelmällisintä aikaa limoista päätellen, mutta ei siitä tule mitään! :headwall:
Täytyy yrittää jos mies lämpenisi illalla kun pääsee töistä...

Mitä muille kuuluu?
 

Yhteistyössä