viikon 35 jatkot:)

Sunnuntai 13.1

Annuli81..............kp 11/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 18/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 18/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 19/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 23/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 25/28-30...........yk10.............2.Toiveissa





Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
Onnea miehen kaatoon Henlai!
Mulla on luultavasti nyt kaikki tehty mitä tämän kierron eteen voi tehdä, eli nyt sitten odotellaan hiukan yli viikko niin nähdään tuleeko toivottua tulosta vai tiputaanko taas korkealta ja kovaa :/
 
Maanantai 14.1.2008

Annuli81..............kp 12/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 19/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 19/29-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 20/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 24/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 26/28-30...........yk10.............2.Toiveissa





Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
Toivotaan meela ja Henlai että tulosta syntyisi!
Piitu-Liinulle hyvää hääpäivää, eikös se tänään ollut? Toivottavasti saisitte ihanan häälahjan :heart:

Mulla oli tänään seurantaultra. Muniksia oli lähtenyt kasvuun 19 (tai munarakkuloita mitä nyt onkaan) ja vaikuttaisi nyt siltä että punktioon päästään ensi viikolla. Puregon annosta myös pienennettiin, nyt mennään tämä luultavasti loppuaika aikas pienellä annoksella. On aika tukala olo alavatsassa, juilii välillä tosi ikävästi ja munasarjat "tuntuu" kokoajan. Istuminen sattuu välillä myös ja liian reippaasti ei sovi kävellä. Olenkin nyt varsinainen vaivaiseukko :D
Piitu-Liinu, toivotaan että kaikki on teillä sillä mallilla ettei pistämään tarttisikaan ruveta. Tosin sitä pistämistä ei kannata pelätä, neula on ihan hirveän pieni eikä satu juuri ollenkaan.
 
plussatuulia puhaltelen meelalle ja Henlaille!! :whistle:

Annulille tsemppiä tulevaan! Onko tuo 19 munarakkulaa paljon vai? Olen niin tietämätön noista kyseisistä hoidoista. Jännä seurailla sun tilannetta. Pidän oikein suuresti peukkuja että tulosta tulisi heti ekasta kerrasta.

(.) Ovulaatio oli loppuviikosta/viikonloppuna. Tarkkaan en tiedä, kun tässä kierrossa en käyttänyt ovistestejä. Perjantai-iltana kyllä nippaili vatsaa. Seuraavassa kierrossa taidankin taas käyttää testejä, kun jotenkin tuntuu tää ilman testejä yrittäminen paljon stressaavammalta. Muutaman kerran pääsimme pedin puolelle. Vähiin jäi, kun oli riitaa miehen kanssa. :/ Mä oon nykyään niin herkkä kaikelle, että otan niin herkästi ihteeni. Täytyy vain toivoa parasta!
 
Kyllä vain Annuli,tänään minusta tuli rouva. :D Viikonloppuna sitten juhlitaan.
Sen mitä minä ymmärsin,niin eikö 19 munarakkulaa ole hyvä määrä? vai onko? kuulostais hyvälle jos nyt oon oikeessa asiassa. :)

Onnea HenLaille oviksen bongaamisesta,toivotaan että miehen kaato tuottaisi onnea.

Tein eilen aamuna r-testin ja negahan se siellä. Aikasiin kyllä testasinkin,mutta olen taas satavarma ettei se sieltä plussaksikaan muutu. Pidetään kuitenkin lippu korkealla ja toivotaan. B)
 
Onnittelut Piitu-Liinulle "rouviintumisen" johdosta! :flower: Kyllä se testi voi vielä hyvinkin plussaksi muuttua!

Nyt on meneillään tää kaikkein ikävin vaihe kierrosta kun miettii kokoajan ajan kulumista ja yrittää epätoivoisesti tulkita "oireita"... ja se vaihe, että kaikki usko tärppiin on mennyt jostakin syystä!
Rinnat on ollut pari päivää kipeenä -niin kuin joka kierrossa
Lämmöt on 37 c -niin kuin joka kierrossa
Siinä ne olikin :whistle:
Osaako muuten joku vastata näin tyhmään kysymykseen koskien lämpöjä, että kuuluuko niiden olla korkealla kellon ympäri oviksen jälkeen vai vaan aamulämpöjen? Kaikki puhuu aina, että aamulämmöillä on vain merkitystä, mutta en muista/kerkeä koskaan mitata aamusti. Semmosta aloin miettiin..

++++++++++Puhallan kaikille plussia!++++++++++
 
Tiistai 15.1.2008

Annuli81..............kp 13/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 20/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 20/28-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 21/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 25/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 27/28-30...........yk10.............2.Toiveissa





Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
[/quote]

 
Huomenta! Onnea Piitu-Liinulle :flower: ! Ja Annulille muniksista
:) !
Meela: En ihan varma ole miksi vain aamulämpöjä katsotaan, mutta voisko johtua siitä että päivällä mitattaessa on niin paljo häiriötekijöitä? Jos on vaikka justiin liikkunu jne. Lisäksi ainaki minulla on monesti ollu mitattaessa päivällä paljo korkeemmalla lämpö ku aamulla. Siitä en tiiä kuinka normaalia se on :D .
Eilen kuulin hyviä uutisia! Pääsen siihen aukiolotutkimukseen jo ens kierrosta... Jospa nämä asiat nyt lähtis käyntiin kunnolla.

Mites muuten Annuli saitko lopetettua sen tupakan polton helpolla?? Minä viivästelin ja viivästelin ja muutamaan otteeseen muka lopetin ja sorruin seuraavana päivänä vielä "yhden askin" ostoon. Mutta nyt sitte päätin että pakko sen on loppua. Kolmatta savutonta päivää mennään. Pahaa tekee, mutta toisaalta taas niin hyvää. Onpahan sitte lääkärillä yks asia vähemmän huomautettavaa!
 
Huomenta :wave:
Nanna, tuosta tupakonpoltosta. Nolona nyt tunnustan etten ole kokonaan lopettanut, se tuntui vaan stressaavan minua liikaa :ashamed: Vähentänyt olen kyllä reippaasti, ja alkion siirron jälkeen tämä tyttö kyllä lopettaa ihan oikeasti =) Sitä en osaa sanoa aloitanko uudelleen mikäli tulos ei positiivinen, paljon mahdollista että sitä sortuisi sillon taas polttamaan. Tsemppiä Nanna sinulle savuttomaan elämään, hyvä alku on jo menossa :) Ja hieno juttu muuten että tutkimukset alkaa taas etenemään! Kokoajan se plussa on jo lähempänä, jospa se teillä olisi ihan jostain pikkujutusta kiinni. Miehen simpat ilmeisesti kunnossa, eikö teillä testit otettu?

Mun mies on muuten varma, että tämä hoito onnistuu, se ei jotenkin osaa kuvitella edes muita vaihtoehtoja. Toivottavasti olisi oikeassa, mä en kyllä pysty noin positiivisesti ajattelemaan, sitähän olisi muuten ihan rikki jollei nyt heti nappaakaan...
 
Annuli: Ei vielä olla kuultu mitään vastauksia. Kuullaan vasta ne simppatestien tulokset sillon aukiolotutkimusken yhteydessä. Jotenki itse kyllä uskoisin niiden olevan kunnossa kun on kuitenki niitä plussatestejä saanu pariin otteeseen tehdä. Totta tämä on minusta kiinni. Ihan ymmärrettävää ettet halua vielä ihan ajatella että no nyt se tärppi käy. Itsesuojeluvaisto pelaa. Mutta toivottavasti niin käy! Onhan se huomattavasti suurempi mahdollisuus näin =) .
Sen takia osaksi yritän nyt lopettaa, että jos ne hoidot meilläki alkaa. Sitte en kyllä enää pystyis. Varmasti stressaa yms sen verta ettei tulis mitään.
 
Oon onnistunu kaataan miehen ketoon kolmena iltana peräkkäin, viimeks eilen. Nyt jos ei plussaa tuu ni tiputaan korkeelta ja kovaa. Kumminki ajotus ollu kohtuullisen kohillaan tällä kertaa ni ei luulis ainakaan siitä olevan kiinni. Ois niin mukava sillon äitin synttäreitten aikaan kertoo sille tulevasta vauvasta mut se vaan ei aina oo itestä kiinni onnistuuko vai ei.
 
Hyvältä nuo "kaadot" kuulostaa Henlai! Nyt vaan paljon tuuria matkaan.

Mäkin tunnustan, että poltan :ashamed: en varmaan pysty lopettamaan ennen kuin on tärpännyt tms. Yritin keväällä, oli kaikki laastarit ja purukumit mutta se oli niin tuskaa, että ratkesin uudelleen.

Heräsin tänään tosi kamalaan kipeään oloon. Toivottavasti ei iske mikään tauti :|

Koska Piitu-Liinu meinaat testailla uudestaan? Onko mitään "oloja"?
 
Annuli81: Kuulostaa tosi hyvältä toi munasolujen määrä! Silloin, kun mulla oli ekalla kerralla vastaava luku, niin turvotus oli kyllä sellainen, että teki mieli kantaa jo munasarjoja jossain kassissa, kun punktioon mentiin :D Tsemppiä kovasti :heart:


SYDÄMELLISET ONNITTELUT rouvautuneelle Piitu-Liinulle!!!!! Peukut pystyssä täällä, että se testi vielä plussaksi muuttuu :)

Oikein kovasti plussapuhalluksia koko ihanalle joukkueelle!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Terkuin, kaneliomppu
 
Kiitoksia Kaneliomena+muut tsempeistä :heart: Mitenkäs Elmeri muuten jakselee? :D
Joo mulla oli varsinkin eilen sellainen olo, että kannan jotain suuria munia mahassani :LOL: Sattui ja turvotti niin kovasti. Tänään olo hieman helpompi.Puregon laskettiin 50Iu annokseen mikä on varmaan osaksi auttanut asiaan. Huh, onneksi lääkäri tajusi lähteä pienillä annoksilla alussakin liikkeellä, muuten olisi taatusti munasarjat hyperstimuloituneet liian kanssa.
 
Tiistai 16.1

Annuli81..............kp 14/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 21/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 21/28-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 22/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 26/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 28/28-30...........yk10.............2.Toiveissa





Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
Piitu-Liinun kierto alkaa olemaan jo pitkällä. Oletko testaillut?

Mulla ei oo mitään normaalista poikkeavia oloja yhtään. Tuntuu aivan samalta kuin kaikissa aiemmissakin nega kierroissa :( Täytyy kyllä yrittää lopettaa tämä oireiden "kyttääminen"!
On kyllä kummallista miten alku kierrossa on kova usko tärppiin ja loppu kiertoa kohden usko katoaa ihan kokonaan :eek:
Täytyy silti muistaa vanha sananparsi, että "ooppera ei ole ole ohi ennen kuin lihava nainen on laulanut!"

Toivottavasti meidän miniryhmästä pääsisi tässä kierrossa edes joku seuraan Annieta ja Kaneliomenaa odottajien puolelle :heart:
 
Tiistai 17.1.2008


Annuli81..............kp 15/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 22/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 22/28-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 23/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 27/29-39...........yk10............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 29/28-30...........yk10.............2.Toiveissa





Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 
Heissan! Tulin tänne plussatuulia puhaltelemaan, päivät alkaa jo muutamalla olla loppupuolella:)
Mites Annien varhaisultra? Toivottavasti kaikki on kunnossa :heart:

Mulla on alavatsa räjähtämispisteessä, siltä siis tuntuu munasarjoissa. Huomenna taas ultra, toivottavasti päästäisiin jo maanantaina punktioon.
 
Kiitokset kaikille onnitteluista. :)

Eilen testasin ja suotta,tänään täti porhalti paikalle. :snotty: Ei ollut onni matkassa tässäkään kierrossa. Nyt jäädään odottelemaan parin viikon päästä olevaa lääkäriä.

Puhkun ja puhallan kaikille muille oikein plussarikasta kiertoa. :whistle: :heart:
 
Voi ei, miksi sen tädin pitää kiusata Piitu-Liinua?!? :hug:
Täältä varmaan tullaan sun perässä uuteen kiertoon ainakin omista oireista päätellen. Äsken nippas muutaman kerran oikein kipeästi toisen munasarjan kohdalta. Niin käy joka kerta muutama päivä ennen sen likaisen ämmän saapumista!
Aion silti testata sunnuntaina oli oireita tai ei ; )

Päivitän listan jo valmiiksi kun kellokin on jo perjantain puolella.

 
Perjantai 18.1.2008

Piitu-Liinu............kp 2/28-30.............yk11.............2. Toiveissa
Annuli81..............kp 16/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 23/28-32...........yk6............2.Toiveissa
nanna81..............kp 23/28-33...........yk14..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 24/24-32...........yk8............1.Toiveissa
meela..................kp 28/29-39...........yk10............1.Toiveissa






Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
 

Yhteistyössä