viikon 35 jatkot:)

Kyllä se annuli on hyvä syy kärsiä :heart: ja on niin paras mahdollinen palkinto! Toivotan sinulle niin paljon onnea ja tsemppiä matkaan :hug:
Miten sinun hoidot alkavat annuli? ja mitä ne pitävät sisällään?

Täällä onkin ollut aika hiljaista. No mä ilahdutan teitä juttelemalla taas omasta navasta! Kyllä se ovis on nyt tulossa kun sain jo melkein yhtä vahvan viivan (ei paljoa enää puutu!) On oikein iloinen ja hyvä mieli siitä! Olokin on aika kamala, alaselkää vihloo ja masussa tuntuu inhottavalta. Sain onneksi vieteltyä miehen päivällä :p Nyt on ollut ihan hyvä yritys päällä kun on tullut yrityskertoja reilun viikon aikana joka toinen päivä. Sovittiin jo kierron alussa, että tämä on se kerta kun touhuillaan kunnolla loppuun asti. Harmi vaan, että mies on iltavuoro viikolla ja pääsee koko viikon vasta puolilta öin töistä... Täytyy vaan valvottaa itseään pari kolme seuraavaa päivää.

Oon ollut ihan ihmeissäni kun mulla on ollut tässä ja viime kierrossa oikein super liukkaat kelit!?!? Mulla ei yleensä oo mitn limoja tms mut oon ollut jo vähän häiritsevänkin liukas. Onko kellään muulla tälläistä "ongelmaa"?

Mitenkäs Piitu-Liinu ja Henlai? Onko ovikset olleet jo?
 
En jaksa alkaa päivittään listaa mutta kerronpa hiukan omaa napaa. En oo paljo jaksanu mitään nyt ku oon menettäny niin paljo verta viikon aikana.

Viime keskiviikkona oli muistaakseni kp 14 ja sillon aloin vuotaan ilman mitään kipuja oikeen tumman punasta verta. Ajattelin että jospa se menis tästä ohi mut perjantaina iski paniikki ku vuoto jatku edelleenki. Eilen sitte kävin lääkärissä ja se määräs mulle kilpirauhasen kokeet ja perusverenkuvan. Jospa se vuoto nyt sitte ois loppunu, ainakaan eilisen illan jälkeen ei oo kovin paljo tullu verta. Valkkaria tulee senki eestä sitte. Kn oli eilen sellanen ku normaalisti oviksen aikaan on.
 
Tiistai 11.12

Annie76...............kp 6/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 8/28-32.............yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 14/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 15/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 20/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 20/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 20/29-39...........yk9............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
[/quote]

 
Huh, toivottavasti selviää mikä siellä on vuotoa aiheuttanut HenLai!

).( Ovis ilmeisesti tänään. Ainakin lämmöt oli aamulla laskeneet ja nyt on ollu kainmoisia nipistelyjä ja vihlomisia. Toivottavasti ehtii vielä kotona hyödyntää. Sain nyt tosiaan lähetteen ks:n puolelle ja äsken soittelin ja kyselin että miten edetään. Huomenna pitää soitella uudestaan josko olis lähete saapunu jo (juu olen malttamaton :D ). Ensin on ilmeisesti lääkärin vastaanotto ja hänen kanssa katotaan millä kiireellisyydellä laitetaan laparoskopiaan. Varmaanki se menee ihan normaalina ja olis tuolla huhtikuussa sitte. Saapas kuitenki neuvotella että kannattaako clomeja enää jatkaa yms. Suuri helpotus nyt kun asiat alkaa oikeesti luistamaan eteenpäin. Jospa minusta löytyis helposti korjattava vika joka on aiheuttanu pitkän yrityksen. Hassua, mutta oikeesti toivoo että jotain pientä löytyis mieluummin kuin sitä ettei löytyis mitään.

Helliä hetkiä Meelalle :D !
 
Aika erikoista tuo HenLain vuoto, toivottavasti tosiaan selviää mistä oli kyse! Nannalle hauskoja oviksen hyödyntämishetkiä :D

Meela, mun hoidot alkaa tän kierron loppupuolella nenäsumutteilla, joilla ajetaan oma hormonitoiminta alas. Sitten seuraavan kierron alussa alkaa päivittäiset hormonipistokset sumutteiden lisäksi n. 10-14 pvan ajan. Sitten onkin punktio, munasolujen hedelmöitys ICSI-tekniikalla ja lopulta toivottavasti alkion/alkioiden siirto. Aika sama homma kuin Kaneliomenalla oli, mutta pitkällä kaavalla.
 
Hyvää tiistai päivää. :wave:

Ovulaatio oli tällä kertaa kp16 eli perjantaina. Kyllä huomasi että foolihapolla oli osuutta asiaan kun maha oli pari päivää kipeä,vihleksi siis ja oli kosketus arkakin sillon ovulaation aikaan.

Eilen illalla typyä nukuttaessa tuntui muutaman kerran tosi kovasti repäisevä vihlaisu kohdussa,tietenkin nyt elättelen toiveita,oisko se mahdollisesti ollut kiinnittymiskipuja. No,sen näkee sitten.

Muistaako/tietääkö kukaan, millon voi olla mahdollista jo testata raskautta ovulaation jälkeen aconin herkimmillä testeillä? Mun mieleen ois jääny että kymmenen päivää hedelmöittymisestä mutta onkohan nuin? Laskeskelen jo päiviä millon pääsis testaamaan.. :headwall:
 
Heissan naiset!

Annuli80: Hyvin täällä voidaan =) Ens maanantaina on klinikalla eka ultra.. Jännittää hurjasti onko kaveri oikealla paikallaan, koska välillä on ollut sellaisia munasarjakipuja, joista oon jo alkanut epäileen jopa kohdunulkoista. Tosin saattaahan noi kivut johtua vielä siitä punktiostakin - vastahan siitä tulee kohta kuukausi.

Hirmuisesti ei oo vielä mitään kummallista - paitsi ruokahalu :D Oikeesti näytän poskista ja mahan turvotuksesta siltä, että oisin lihonut jo viis kiloa.. Onneksi vaa'assa ei oo patterit kondiksessa, ettei asiasta oo vielä ihan faktaa. Mutta ei varmaan toi kilomäärä kohta kaukaa hae :LOL: Pitänee siis lähteä kohtapuoliin iltalenkille tai kohta ei enää naurata ;)

Käytiin eilen joulukonsertissa Tampere-talossa. Tuli kunnon fiilikset, vaikka ulkona onkin kauheen synkkää. Korttiaskartelukin on vielä puolitiessä, joten tulee perinteisesti niidenkin kanssa kiire, jos meinaan ne perjantain postiin saada :D

Ihanaa tiistai-iltaa teille jokaiselle! Ja kunnon plussapuhuri läpi pinon ++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Rakkain terkuin, kaneliomena
 
Kiva kuulla sinusta Kaneliomena! Hyvä että kaikki sujunut hyvin, paljon onnea ultraan :heart: Tulethan sitten kertomaan kuulumiset?

Piitu-Liinulle +++++++++++tuulia :whistle: Minäkin olen jostain lukenut, että kymmenen päivää oviksen jälkeen saattaisi joku testi näyttää mahdollisen raskauden. Eihän sitä tietysti kannattaisi niin aikaisin testata, mutta sitä on niin malttamaton loppukierrosta että vaikea vastustaa kiusausta...
 
Hyviä ovistelu hetkiä Nannalle!
Suuren suuri :hug: Henlaille ja jaksamisia.

Mun ovistikkujen viiva ei sitten vahvistunut oikein super tummaksi, mutta uskon, että se oli nyt kun ei niin vahvoja noin vaan tule ja voi olla, että eilen oli pissa laimeata kun kahvia meni aika paljon. Eilen pistettiin simpat matkaan ja nyt odottelen miestä kotiin. Vielä saan valvottaa itseäni melkein 1,5 tuntia ja sitten... ;)

Ihanaa, että käyt Kaneliomena, kertomassa kuulumisia. Tule kertomaan miten ultra meni!

Mä oon ajatellut jo testaamisen ajankohtaa ja taidan kokeilla jouluaatto aamuna (ellei täti tule ennen..) josko sieltä tulisi mieluisa lahja :heart:

++++++++++++++++++++++tuulia kaikille+++++++++++++++++++++++++
 
Keskiviikko 12.12

Annie76...............kp 7/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 9/28-32.............yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 15/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 16/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 21/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 21/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 21/29-39...........yk9............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Minä meinasin että kyselen maanantaina ultrassa että missä vaiheessa kierto vois olla munasarjojen/kohdun osalta ja jos toi viime viikolla alkanu vuoto oiski vaan ollu joku "välivuoto" ja kierto pitäis olla loppusuoralla ni ajattelin että testais sitte jouluaattona jos on aihetta. Tosin voi olla hiukan liian aikasta testata mutta ku ei vaan malta oottaa. Mietin sitäki että jos jättäis kokonaan tikut kotiin ku kumminki reissuun lähetään ni eipähän ois niin helppo testata mutta sitte mietin sitä että jos oikeesti täti ei tuu kylään ni voi olla aika tuskaa oottaa ja miettiä mistä sais tikkuja äkkiä hommattua. No jos on raskautunu ja täti ei tuu kylään ni yhtä hyvinhän sen plussan näkee sitteki ku tulee ens vuoden puolella takasi kotiin. Tai luultavasti sitte näkis jo tummemman viivan eikä mitään haamua.

Jos toi edellinen vuoto oli tätistä johtuva ni meinasin että sitte vois testata 10.1. eli miehen synttäri päivänä. Oisko vähä ihana lahja?
 
Jäi sitten seksit saamatta eilen, mies oli aivan rättiväsynyt eikä sitä raaski "pakottaakaan", harmi :headwall: Tänään on nippaillut ja vihlonut alavatsasta ja tisut on suurentuneet ja nännit kipeet, lämmöt 37. Kaipa se ovis oli sitten siinä. Toivottavasti jotain tarttui kiinni ja täytyy silti kyllä tänään vielä "varmistella" ;)

Henlai mä en varmaan pystyisi oleen ottamatta testejä reissulle mukaan...
 
meela, mietin sitä et ottaisko mukaan vai ei. Mut toisaalta jättämisen puolesta puhuis se et me ollaan melkeen koko aika reissusta sellasissa paikoissa joissa ei oo pokkaa alkaa aamulla viettään aikaa vessassa kovin pitkään. Jos oltais meillä kotonakotona ni sitte kehtaisin ootattaa muita mut en vieraissa paikoissa.
 
Torstai 13.12

Annie76...............kp 8/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 10/28-32.............yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 16/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 17/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 22/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 22/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 22/29-39...........yk9............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mulla näytti tänä aamuna ovistesti kahta viivaa melkeen yhtä vahvoina. Tiiä sitte mistä johtuu. Jos ovis on vasta näillä main ni mun ei kannata alkaa ees miettiin testausta tän vuoden puolella vaan jättää suosiolla tikut kotiin ja testaa vasta reissun jälkeen jos aihetta on. Pakko pystyä oottaan oviksesta se vähintään 14 päivää ennen testausta koska mun tuurilla kumminkaan ei näkyis vielä sitä ennen. Ja toisaalta mulla on luteaalivaihe FF:n mukaan ollu keskimäärin 13 päivää ni jos pystyy oottaan sen reilun kaks viikkoo ni eiköhän sillon näkis jo jotain.
 
En kerkee nyt kuin laittaa tänne saman tekstin kuin tuonne toiselle palstalle... voi paskan paska...mitähän tää nyt on?!?! Eilen ovistestiin tuli todella vähän haaleampi viiva kuin kontrolliviiva ja päättelin että tänään varmaankin tulis sitten saman vahvuinen ellei vahvempikin. Noh, eihän niin käynyt vaan testiviiva oli paljon haaleampi. Tarkoittikohan se eilen sitten positiivista vai enkö mä nyt sitten ovuloikaan ollenkaan?!? On kyllä niin surkee olo. Eilen meni miehen kanssa petipuuhatkin ohitse, kun oli mies niin väsynyt. :(
 
Perjantai 14.12

Annie76...............kp 9/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 11/28-32.............yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 17/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 18/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 23/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 23/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 23/29-39...........yk9............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Miranda, toivottavasti ovis on kuitenkin ollut :hug:
ON: Eilen oli vielä hoidonkertaus käynti klinikalla, jossa aikataulu tarkemmin selvisi. Sumut alkaa jouluaattona, ja nollaultra on 8.1 jolloin aloitetaan pistoshoidot. Jos kaikki sujuu hyvin, toimenpideviikko on viikolla 4. Alkaa oikeasti jännittää kun tämä kaikki alkaa uhkaavasti lähestymään...

+++++++++tuulia puhaltelen loppukiertolaisille!
 
Jos jotain positiivista on kerrottavana ni sain tänä aamuna ekaks tuollaseen ite arvioitavaan tikkuun ovisplussan ja testasin sitte tuolla clearbluen digitaalisella ja se näytti plussaa. Siinä ei ainakaan tarvi alkaa arvaileen mitä toi tulos meinaa.
 
Ovistestiin vaan plussa mutta sitäki selkeempi. Jos täti ei saavu ni testailen heti sen jälkeen ku tullaan vuodenvaihteen jälkeen reissusta. Eilen ainaki sain miehen kellistettyä ja tiiätte varmasti mitä peiton alla pimeessä tapahtuu ku kahestaan on.
 
Maanantai 17.12

Annie76...............kp 12/32-35.............yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 14/28-32.............yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 20/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 21/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 26/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 26/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 26/29-39...........yk9............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Tänä aamuna käyty kontrolliultrassa ja ultran mukaan kaikki ok. Kiertoki näytti siltä että on ovis just ollu. Nyt vaan peukut pystyyn että lauantaina matkaan lähetetty armeija kohtaa muniksen ja plussa tulee parin viikon päästä testiin.
 
:wave: Täälläpä ollut hiljaista viimeaikoina. Mitäs kaikille kuuluu?
Mulla alkaa varmaan kohta ovisaika lähenemään, nyt ois sitten viimeinen luomuyritys vähään aikaan... Lääkäri sanoi että on luvallista raskautua sumujen aikana, joillakin sumut jopa kuulema edistää raskatumista :D Meidän tilanteessa ei tosin edistä, mutta kysyinpähän nyt kuitenkin varmuudeksi että täytyykö käyttää tässä kierrossa oviksen aikoihin ehkäisyä.

Muistanko oikein, että Kaneliomenalla tänään ultra? Tulethan kertomaan miten pikkuinen voi :heart:
 
Henlai, no onnittelut siitä ovisplussasta ja että ultrassa kaikki näytti ok:lta.Pidän peukkuja plussan puolesta! Ehdin jo innostua vähän liikaa tuolla aiemmin... :)
Itse täällä yritän bongailla ovista, tuntuu että tässä kierrossa se yrittää lymyillä multa piilossa kovinkin sitkeesti... Toivottavasti löytyy kuiteskin, ettei menisi tämä kierto ihan harakoille... :/
 

Yhteistyössä