viikon 35 jatkot:)

Miranda-81 :hug:

Meela: Komppaan Annulia, että kannattaa soitella yksityiselle. Me vietiin ekaks miehen näyte ja sitten olis ollut mun vuoro, jos ei olis suurempaa syytä simppanäytteestä löytynyt. Käytiin eka Väestössä, sitten jatkettiin Avassa - molemmissa tosi nopeeta toimintaa ja ihanaa henkilökuntaa :)

Sydämelliset kiitokset kaikille teille ihanille ihmisille tsempityksistä ja onnitteluista :heart: Todella varovaisesti oon tulkinnut tuota tulosta ja koittanut keksiä kaikkia selityksiä niille kahdelle viivalle - sitä ei vaan kertakaikkiaan voi uskoa, että olisi osunut ;)
Tuo vatsan ajoittainen kuplinta ja juiliminen välillä pelästyttää, mutta vuodot loppui tältä osin onneksi aamupäivään. Toivottavasti eivät tule takaisin.
Ylihuomenna teen vielä varmistustestin. Kyllä tässä on vieläkin pelko päällimmäisenä mielessä :/

Kaikille hyvää illanjatkoa. Tää lähtee sohvalle löhöön ja katsoon Simpsoneita ja illan leffaa :wave:

Muoks: Sylintäydeltä onnitteluja rouvautuneelle Pikkumyylle :flower: :heart:
 
Täytyi tulla vielä piipahtamaan kun katsoin sen mtv3 onnen varjot -leffan. Kiitos Annuli & Kaneliomena vinkeistä. Kyllä mä ajattelin kokeilla sitä yksityistä. En oikein luota täällä omalla paikkakunnalla oleviin niin tulee hiukan matkaa, mutta ei se taida siinä konkurssissa tuntua :LOL:
Osaatteko muuten sanoa miten paljon yksityinen on tullut maksamaan ja mitä se hinta on sisältänyt? Oliko esim monta käyntiä yms.? Oon ihan ummikko...

Kiinnitin huomiota tohon, että Kaneliomena oli vienyt ensin miehen näytteen?
Oon ymmärtänyt, että naisen "jutut" tutkitaan eka, tokko sillä silti väliä on kumpi on järjestys jos kummatkin kumminkin tutkitaan :/

Täältä myös :hug: ja :flower: Pikkumyylle!!! :heart:
 
huomenia ja kaikille muillekkin tietenkin huomenia;=)

Kaneliomena, kuinka paljon Lugesteron tekee sinulle huonovointisuutta? Minulla ainakin nyt eilisestä pää särki, illalla olin kuin merisairas mennessäni nukkumaan, nyt aamulla taas särkee pää ja on huono olo. Testausta ajattelin vkloppuna, mutta viim ti aamuna, kun luge käytössä, niin jatketaanko sitä siinä tapauksessa tukena jos tulisi plussaa, tiedätkö?

Ihanaa plussarikasta päivää jokaiselle! :hug: :heart:

Ja kiitoksia onnitteluistanne! :heart: :D
-rouva pikkumyy- :heart: :wave:

 
Voi ei, miten ihanaa kaneliomena!Ihan kylmät väreet veti selkäpiissä kun näin nuo uutiset. Paljon paljon onnea, uskallan jo tässä vaiheessa kai sanoa?? :flower: :flower: :flower: :heart: Miten älyttömän ihana juttu! Toivotaaan että olisi nyt tukevasti tarttunut se pieni kaveri siellä kyytiin! Tsemppiä! :heart:
 
Tiistai 27.11

nanna81.............kp 1/26-33.........yk13...........1.Toiveissa
HenLai.................kp 6/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 6/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 6/29-39...........yk9.............1.Toiveissa
Annie76..............kp 20/32-35..........yk10...........1.Toiveissa
Annuli81.............kp 28/28-32..........yk8............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp 29/28-32..........yk4............2.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena


 
Huomenta! Ei kait haittaa kaneliomena että siisrin jo sinut tuonne alas?? Näyttää niin paljon mukavemmalta lista!
Täällä tänään kp1. Clomit lyhentää tätä minun kiertoa koko aika. No ens maanantaina on nyt sitte se aukiolotutkimus. Jos vaikka jotain selviäis.
Meela: Muistaakseni käynti on ollu jotain 120e paikkeilla ja siihen on kuulunu uä. Sitte päälle nuo verikokeet yms. Nyt odottelenki mielenkiinnolla paljon tulee maksaan tuo tuleva tutkimus.
 
Huomenta :wave:
Joo meilläkin eka käynti maksoi reilun satasen ja siihen kuului tuo uä ja tilanteen perusteellinen kartoitus. Aukiolotutkimus maksoi ehkä n. 140 euroa, ja verikokeet yhteensä 200 euroa. Sinänsä miehen simppatesti olisi hyvä ottaa ensin, koska jos sieltä löytyy jotain ratkaisevaa vikaa, esim. aukiolotutkimusta ei välttämättä tarvitse sitten tehdä. Simppatesti on vielä kuitenkin aika halpa n. 40 euroa. Mullakin sinänsä tehtiin turhaan tuo aukiolotutkimus, toisaalta on mukava tietää että itsellä kaikki kunnossa. Nuo verikokeet oli hyvä ottaa, koska uä.n perusteella mun munasarjat näytti pco-mallisilta, mutta hormonit osoittivat ettei sitä kuitenkaan ole.

Nannalle :hug: tädin tulosta! Onko teillä otettu tuo simppatesti? Toisaaltaan ei siellä kovin suurta vikaa voi olla, kun olet kuitenkin raskautunut...

Laitahan taas Kaneliomena kuulumisiasi. Ihanaa miten sitä voi olla onnellinen toisen puolesta :heart:
 
Ei ole otettu vielä simppatestiäkään se olis sitte edessä tuon aukiolotutk. jälkeen, mutta tosiaan kun on ollu se plussa jo kuiten niin tuskin miehessä on vikaa. Gyne väläytteli kyllä semmosta mahd. että saattaa kuitenki olla sen verran tukossa minulla paikat ettei munasolu kuitenkaan pääsis kohtuun asti, joten sen takia tarkistetaan nuo nyt. Seuraavaksi kyllä toivon että saatais jo lähete tuonne ks:n puolelle vetämään hoitojen suunnittelua varten. Olen jo aikalailla valmistautunu siihen, että rankempiin hoitoihin tässä on meilläkin matka ja olis mukavaa jos sinne pääsis nyt eikä joskus hetken päästä...
 
Heippa sisaret :wave:

Meela: Joo, meillä vietiin ekaks toi simppanäyte siksi, että se on tutkimuksista helpoin. Tulosten selvittyä meidän hoitomuodoksi määräytyi samantien icsi, joten mulle ei verikokeita kummempia tutkimuksia sitten tehtykään.

Rouva Pikkumyy: Mulle noi Luget on aiheuttaneet huimausta ja pahoinvointia. Pahoinvointi ilmeni lähinnä aaltomaisena ajoittaisena etomisena ja ruokahaluttomuutena.
Huimaus oli ihan hirmuista - ei tarvinnut kuin kääntyä, niin tuntui, että katse seurasi haparoiden muutaman sekunnin viiveellä ja tukea joutui ottamaan useinkin. Päänsärkyjä ei oo ollut...

Jos plussaa, niin kyllä Lugeja usein jatketaan jopa kahdennelletoistakin rv:lle saakka. Siitä eteenpäin luonto hoitaa homman =)
Tällainen ohjeistus meille annettiin, mutta nääkin käytännöt vaihtelee hyvin paljon..

Nanna81 :hug: tätsyn saapumisesta.
Ei haittaa alariviin siirto. Palaillaan sitten takaisin, jos aihetta ilmenee =)

Omaa navanalustaa: Meneillään pp12 ja jännittää ihan hirveesti! Yön aikana oon saanut itselleni uskoteltua kemiallisen raskauden mahdollisuuden :headwall: Kaikkea sitä aina ihmisen päässä liikkuu :D
Vuotoa ei ole tullut yhtään tänään - siltä osin voi huokaista helpotuksesta...

Oikein hyvää tiistaita joka naiselle :heart:
 
Kiitoksia nannalle, annulille ja kanelille tiedoista. Alkoi oikein mietityttään, että jos sitä omat röörit on vaikka täysin tukossa ja kaipaisivat pikaista avaamista :whistle: Tilasin tänään uudet ovistestit varmuuden vuoksi jos en saakaan sitä lääkäriä sopivalle ajalle niin on sitten jotain puuhattavaa edes ;)

Hyvä, että vuodot on jättäneet sut kaneliomena rauhaan :heart:

Nannalle pahoittelut sen tyhmän akan saapumisesta :hug:
 
Sain haalean haamun raskaustestiin tänä aamuna, kp24/30. ei herkillä raskaustesteillä. Nyt vain toivon, että se olisi totta ja siellä todella olisi pieni ihmeemme ja että pysyisi tukevasti kiinni! :heart:



Varovaisen onnellinen, epäilevä, "ihmeeseen uskova"
-rouva pikkumyy- :heart: :wave:
 
Keskiviikko 28.11

nanna81..............kp 2/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 7/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 7/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 7/29-39...........yk9............1.Toiveissa
Annie76...............kp 21/32-35.........yk10..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 29/28-32.........yk8............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp 30/28-32..........yk4............2.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena




 
Rouva Pikkumyylle sylintäydeltä halauksia ja onnitteluita haamusta :heart: Peukut pystyssä vahvistuvalle viivalle! Voisitteko enää sen täydellisempää häälahjaa saada... :heart:

Hyvää keskiviikon jatkoa koko pinoon :wave:
 
Keskiviikko 28.11

miranda-81..........kp 1/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 2/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 7/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 7/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 7/29-39...........yk9............1.Toiveissa
Annie76...............kp 21/32-35.........yk10..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 29/28-32.........yk8............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

mä siis tipuin eli täti tuli yöllä kyläilemään. =(
 
Mirandalle suuri :hug:
Mulla menkat alkaa varmaan kanssa tässä ihan piakkoin.
Mä olen kipeenä, on vähän kuumetta ja joka paikkaa särkee ja kolottaa :/ Inhottavaa kun välillä on ihan jäässä, ja sitten taas hiestä märkänä... Tähän saa varmaan tottua sitten hormonihoitojenkin aikana.

Mites Kaneliomena? Oletko tehnyt vielä uutta testiä tai käynyt verikokeessa?
Hyvää tiistai-iltaa kaikille :heart: Ööh, siis keskiviikkoiltaa :D
 
Huomenta!

Mirandalle suuri :hug: tädin saapumisesta.

Jeps Annuli, kyllä hormoneista kaikenlaista tulee - itekin koin elämäni ensimmäiset kuumat aallot justiinsa hoitojen aikana :D

Tein tänä aamuna uusintatestin ja se oli selvä positiivinen :heart: Kai sitä vois alkaa pikkuhiljaa uskoa, mutta puolentoista vuoden negojen jälkeen ei oo ihan helppoa... Olo on kuin puulla päähän lyöty, mutta onnellinen =) Toivotaan, että kaikki jatkuu hyvin.

Paljon kiitoksia teille rakkaat kanssasisaret tästä ajasta, mitä on yhdessä piinailtu :heart: En olisi ikinä uskonut, kuinka paljon voi kiintyä ihmisiin, joita ei ole edes koskaan nähnyt. Täältä on aina saanut tukea, kannustusta ja ne oikeat sanat, kun on ollut mieli maassa...

Paljon kiitoksia myös onnitteluista ja tsempeistä :heart: Käyn sataprosenttisen varmasti edelleen lukemassa jatkuvasti kuulumisianne. Sydämeni pohjasta toivon teille jokaiselle onnea matkalle mukaan - olette tosi ihania :heart: :heart: :heart:

Hyvää Joulun odotusta :xmas: ja torstai päivän jatkoa :heart:
 
Torstai 29.11

miranda-81..........kp 2/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 3/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 8/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 8/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 8/29-39...........yk9............1.Toiveissa
Annie76...............kp 22/32-35.........yk10..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 30/28-32.........yk8............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena



 
Hirmuisesti onnea Kaneliomena vahvistuneesta plussasta! :heart: :heart:
Paljon onnea raskausaikaan, osaat ihan varmasti nauttia siitä täysin rinnoin :heart: On ihanaa että tulee näitä onnistumistarinoita, se luo uskoa omallekin kohdalle. Me tullaan vielä perässä odotuspuolella toivottavasti mahdollisimman pian =) Mitenkä sun mies on muuten suhtautunut, varmasti hänkin seitsemännessä taivaassa?

Mitäs muille kuuluu? Anniella päivät suht pitkällä, mitkä fiilikset? Mä kerrankin odottelen menkkoja, sitä nopeammin päästään sitten hoidot aloittamaan.
 
Niin vielä Annulil kyseli mun oloja, tosiaan kp 24 taitaa olla menossa, mutta usko mulla myös plussaan mennyt. Ihan samanmoiset fiilarit ku joka kierrossa ja siksi hyvin vaikee ees toivoo mitään raskautumista. Ei se ole tärpännyt näillä tuntemuksilla aiemminkaan, joten tuskin nytkään...Mutta jos ei nyt tässä kierrossa, niin jospa sitte se seuraava kolmas clomikierto mullakin toden sanoisi...
Ihanaa päästä viikonlopun viettoon! :wave:
 
Lauantai 1.12

miranda-81..........kp 4/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 5/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 10/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 10/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 10/29-39...........yk9............1.Toiveissa
Annie76...............kp 24/32-35.........yk10..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 32/28-32.........yk8............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Huomenia! Ja onnea rouva pikkumyylle :flower:
Mulla on inhottavat menkkakouristukset mahassa, elikkä vuoto on varmaan ihan pian alkamassa. Annielle +++++++++++++tuulia, monellahan tuntemukset ollut ihan samat kuin aiemminkin, mutta silti tärpännyt :heart:
 

Yhteistyössä