viikon 35 jatkot:)

Suuret lohtuhalaukset Piitu-Liinulle ja meelalle :hug: Kummallekin kovasti tsemppimieltä ja jaksamista jatkaa taas yrittämistä.

Mirandalle pikaista paranemista :hug:

Omaa: Tänään pp8 ja säryt loppui eilen kuin seinään. Pientä polttelua ja nipistelyä oli vielä eilen illalla - sen jälkeen on ollut hiljaiseloa. Nyt on ainakin ne kriittisimmät päivät ja hetket menneet - sitten vaan odotellaan.

Hyvää viikonloppua kaikille :heart:
 
:hug: kaikille tädin kylään saaneille!Jospa olisi onni myötä nyt sitten taas ensi kierrossa, toivotaan niin. :heart:
Mulla myös yk9 menossa, alustavat tutkimukset on tehty eikä mitään vikaa siis löytynyt kummastakaan, joten mikä lie sitten syynä että antaa odottaa itseään. :/ Parhaillaan ovulaatio kaiketi ohitse, sain vahvan viivan tikkuun jo kp13. Taitaa ne clomit lyhentää kiertoa.

Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
LAUANTAI 24.11

HenLai.................kp 3/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 3/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 3/29-39...........yk9.............1.Toiveissa
Annie76..............kp 17/32-35..........yk10...........1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 23/28-31.........yk18...........1.Toiveissa
nanna81.............kp 24/27-33.........yk12...........1.Toiveissa
Annuli81.............kp 25/28-32..........yk8............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp 26/28-32..........yk4............2.Toiveissa
Nelonen..............kp 42/45...............yk2............4.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05


 
:hug: HenLaille.
Milloin sinulla Kaneliomena on testauspäivä? Voin kuvitella että alkion siirron jälkeiset päivät ovat tuskallisia odotella. Mun luonteenlaadulla sorrun varmasti liian aikaiseen testaamiseen...
Oikein hyvää viikonlopun jatkoa kaikille! =)
 
Sunnuntai 25.11

HenLai.................kp 4/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 4/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 4/29-39...........yk9.............1.Toiveissa
Annie76..............kp 18/32-35..........yk10...........1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 24/28-31.........yk18...........1.Toiveissa
nanna81.............kp 25/27-33.........yk12...........1.Toiveissa
Annuli81.............kp 26/28-32..........yk8............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp 27/28-32..........yk4............2.Toiveissa
Nelonen..............kp 43/45...............yk2............4.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
 
Annuli81: Testauspäivä on torstaina. Veritestin vois käydä otattaan jo ylihuomenna, mutta enpä taida. Mulla on vähän sellainen olo, etten haluisi tehdä sitä testiä edes torstaina. Ei kestäis yhtään pettymystä enää... Tiedän vaan, että romahtaa ja kovaa, jos negaa näyttää.

Tässä siirtohommelissa on se paha puoli, että noi Luget pitää vuodon joko minimissä tai poissa kokonaan, joten kiertokin sitten venyy. Ite mieluiten toteaisin epäonnistumisen menkkojen alkamisena. Paitsi että viimekskin jouduin kyllä tekeen testin, vaikka verta tuli kuin saavista kaataen jo kolmatta päivää :D

Huomenna on tulossa kuulemma telkkarista Onnen varjot-leffa. Jos joku ei oo katsonut, niin suosittelen. Kertoo lapsettomuudesta kärsivästä pariskunnasta. Ite oon pillittänyt joka kerta, kun oon sen katsonut - saa ainakin kunnon itkuterapiaa..

Mahtavaa, kun ulkona pyryttää oikein kunnolla. Enää neljä viikkoa jouluun :xmas: Ihanaa sunnuntain jatkoa teille jokaiselle :heart:
 
Niinhän siinä kävi, että täti tuli tänään. Odotusten mukaan. Nyt on aika jättää haaveet nelosesta. Jotenkin tuntuu, että näin on tarkoitettu. Minulla ovulaatioita on varmasti vain muutama vuodessa, kesäaikaan menkat säännöllisemmät. Näin pitkillä kierroilla sitä ei tuskin edes tapahdu.
Meidän lapsilukumme on näillä näkymin täysi. Jos ei sitten vielä joskus innostu, todennäköisesti hoidoin, iltatähteä yrittämään.
Olen onnellinen perheestäni ja kiitollinen jokaisesta päivästä lapsieni kanssa.
Sydämessä olisi vielä tilaa, mutta annan senkin suuren tilan nyt näille rakkailleni.
Sellaisin miettein täällä tällä kertaa.
Toivon kaikille onnea yritykseen ja uskon että teidät kaikki vielä palkitaan, toivoa ei saa menettää. Kaikelle on tarkoituksensa, vaikka sitä välillä on vaikea ymmärtää.
Käyn lukemassa kuulumisianne edelleen, heippa

:wave:
 
:hug: Neloselle ja tervetuloa takaisin jännäämään, jos siltä alkaa tuntua!
Kaneliomenalle hirmuisesti tsemppiä edelleen, jospa pikkuinen olisi nyt kuitenkin tälläkertaa tarttunut lujasti kiinni :heart: Epäonnistunut hoito(varsinkin kun ei ole ensimmäinen) on kyllä varmasti tosi kova pettymys, sitä kuitenkin panostaa rahallisesti ja fyysisestikin niin kovasti asiaan. Voin kuvitella miten tyhjä olo negan jälkeen olisi, mutta toivotaan kovasti ettei meidän kummankaan tarvitsisi kokea lähiaikoina vastaavaa!

Mulla taas vauvakuume noussut, niin kovasti sitä haluaisi sen pienen tuhisevan nyytin syliinsä :heart: Odotan kovasti hoitoja, mutta kieltämättä pelonsekaisin tuntein. Ensinnäkin hormonihoidot pelottaa, mutta eniten kyllä tosiaan pelottaa ettei tärppää. Tiedän että siinä tapauksessa joudun olemaan hetken töistä saikulla, minkä kyllä soisinkin itselleni hyvällä omallatunnolla. Nyt pitäisi vaan ajatella positiivisesti, musta tuntuu että aina silloin kun varaudun pahimpaan vaihtoehtoon näin myös käy :/
Rentouttavaa sunnuntai-iltaa kaikille =)
 
Moikka,

testasin tänään vaikka keskiviikkona vasta on 14pvää oviksesta kulunut. Oli vaan pakko testata, kun huomenna ois yks juttu, jonka vuoksi olisin halunnut saada selvyyden mahsollisesta raskaudesta. Herkkää testiä en mistään saanut tähän hätää ni negaahan se odotetusti näytti. En kuitenkaan luovu toivosta vielä. Kummallisempia oireita ei ole, lähinnä nännit ovat kipeet, mutta saattavat olla ennen tädin tuloakin. Maitoa hiukan myös toisesta rinnasta on tullut.
 
Maanantai 26.11

HenLai.................kp 5/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 5/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 5/29-39...........yk9.............1.Toiveissa
Annie76..............kp 19/32-35..........yk10...........1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 25/28-31.........yk18...........1.Toiveissa
nanna81.............kp 26/27-33.........yk12...........1.Toiveissa
Annuli81.............kp 27/28-32..........yk8............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp 28/28-32..........yk4............2.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
 
Paniikki! Eilen illalla tuli kirkkaita veripisaroita ja yön aikana vaaleanruskeaa vuotoa. Justiinsa kuten viime kerrallakin tuoresiirrossa.
Nyt taas tuli punaista limaa ja Lugejen jatkamisen takia menin sitten testaamaan - vaikka vannoin etten mene.

Apteekin omalla tuli ihan selkeet kaksi viivaa. Toinen on hiukan haaleempi kuin toinen, mutta näkyy tihrustamatta.
Nyt pelottaa ihan älyttömästi. Laskeskelin, ettei pystyisi tulos johtumaan enää Pregnylistäkään, koska sen pistämisestä on jo
15 päivää ja pitoisuuksien pitäis laskea kymmenessä päivässä.

Mahaa kiristää ja juilii, mutta eniten huolettaa tuo vuotaminen... Eka kerta, kun nään positiivisen tuloksen - toivottavasti tää ei nyt olis tässä...

Anteeksi omanapaisuus :/
 
Heips taas! Lueskelin äsken nuo edellisetkin viestit uudemman kerran...

Neloselle :hug: Kaikkea hyvää sinullekin jatkoon. Toivottavasti "nähdään" vielä jossain täällä foorumilla.

Miranda-81: Suuri :hug: negasta. Peukutan täällä kovasti kuitenkin vielä sen plussan puolesta :heart: Paljon kiitoksia myös tsempeistä!

Hurjasti +++++++++++++++++++ :whistle: kaikille piinailijoille!
Koko joukkueelle ihanaa viikon alkua :heart:
 
Minäkin haluan onnitella sinua Kaneliomena :heart:

Täällä alkaa oleen täti poissa ja uudet kujeet mielessä ;)
Osaisiko joku hiukan infota mua miten pääsen alkuun siinä tutkimuksiin meno asiassa. Yritän tsempata itteäni soittaan lekurille, kai mä aloitan sanomalla mun kiertojen heittelystä ja yrityksestä yms. Mitä ensin tapahtuu ja mitä siellä tutkitaan/tehdään jne??? Mua jännittää niin paljon koko ajatus soittamisesta....
 
Paljon onnea Kaneliomenalle :heart: :heart: On varmasti uskomatonta nähdä ne kaksi viivaa vihdoinkin testissä =) Tsemppiä kovasti että kaikki menee hyvin!

mirandalle :hug: negasta! Meela, minne olet ajatellut mennä käymään lääkärissä? Minä soitin suoraan yksityiselle lapsettomuuspolille ja varasin ajan. Asiat lähti siitä sitten todella nopeasti eteenpäin. Oli ensin minun ultraääni, sitten aukiolotutkimus ja verikokeet ja miehen simppatesti. Taisi tulokset olla kuukaudessa selvillä. Suosittelen lämpimästi käyntiä juuri yksityisellä lapsettomuuspolilla, siellä on kuitenkin parhaat asiantuntijat juuri lapsettomuuden suhteen:)
 

Yhteistyössä