viikon 35 jatkot:)

Morjens!
Olen ihan pihalla mitä täällä onkaan tapahtunut...mutta, mutta...onneksi olkoon kaikille joilla jotakin toivoa näköpiirissä!!
Itselle...joo, enpä tiedä. Päivät jo pitkällä. Lupaavasti ottaa kaikki päähän ja selkä vihoittelee :whistle:
Ovis saatto olla pari päivää sitten ja silloin ei touhuiltu. On suoranainen ihme jos tästä kierrosta tärppää, tai ihmehän se lapsi on aina.
Matka jatkuu, tätiä ootellessa.
Tsemppiä kaikille ja toivottavasti se plussa sieltä pärähtää tähän pinoon ihan jokaiselle! Niin kauan on toivoa kun on elämää. Hyvää yötä.
 
Keskiviikko 14.11.

Annie76.............kp 7/32-35.........yk10...........1.Toiveissa
kaneliomena......kp 13/28-31.......yk18...........1.Toiveissa
nanna81............kp 14/29-36.......yk12...........1.Toiveissa
Annuli81............kp 15/28-32........yk8.............1.Toiveissa
Miranda-81........kp 16/28-32........yk4.............2.Toiveissa
HenLai...............kp 20/24-32........yk6.............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 21/28-30.......yk8.............2.Toiveissa
meela................kp 30/29-39........yk8.............1.Toiveissa
Nelonen.............kp 32/45.............yk2.............4.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05



 
Huomenta! En minä oikeestaan järkyttyny olekkaan tämän takia, pettynyt ja surullinen, mutta kun jotenki oli semmonen tunne että näin käy niin ei tullut niin suurena yllätyksenä...Ja tosiaan se kypsyny munasolu ja kun kohdun limakalvo oli kunnossa helpottavat varmasti kans asiaa... Ei tarvi montaa kuukautta miettiä vaan pääsee heti uudestaan yrittämään. Ovis oli sitten loppujen lopuksi eilen, ja yritettiin kyllä hyödyntää eli taas odottelua.

Kaneliomenalle pidän peukkuja että kaikki menis hyvin!
Oletteko muuten kuulleet koskaan semmosta että korkea hn ja matalat vernepaineet aiheuttaisivat noita varhaisia km:a?? Olen lueskellu todella paljon nyt aiheesta (yllätys, yllätys) ja tuohon olen törmänny näissä keskustelupalstoilla. (Gyne oli kyllä sitä mieltä että ei vaikutusta kun kysyin). Jotkut suosittelee käyttämään sitä miniaspirinia ehkäsemään km ja ohentamaan verta. Tässä on kova mietintä päällä että pitäisköhän sitä kokeilla. Nyt kuitenki oli jo sen heinäkuisen jälkeen toinen kerta kun näin käy, joten jos siitä ei mitään haittaa olis niin totta kai sitä tekis mitä vain pystyy ettei enää näin käy. Mitäs mieltä olette?

Anteeksi sekava teksti heti näin aamusta =) . Ajatukset hyrrää kahta sataa eteenpäin koko ajan ja välillä ottaa sivuloikkia!
 
Huomenta!

Tuhannet kiitokset tsempityksistä teille ihanaiset :heart:

Nanna81: Oon kanssa lukenut, että tuolla pienellä miniaspiriiniannoksella olis ollut monenkin kohdalla suotuisia vaikutuksia raskautumiseen. Kyllä varmaan itse kokeilisin kierrossa tai parissa..

Annuli81: Oltiin toimenpidehuoneessa jotain 25 min. Arvelisin, että 15 niistä meni varsinaiseen "neulomiseen" ja loput esivalmisteluihin. Ihan nopeelta koko homma kyllä tuntui =)
Katoin yksi päivä ohjelmaa, jossa oli näistä hoidoista ja myös pitkästä kaavasta. Sen yhtenä tarkoituksena on saada aikaan mahdollisimman tasakokoisia munasoluja ja siksi oma hormonitoiminta sammutetaan, jotta kaikki munikset lähtis liikkeelle suht samoista asetelmista.
Tää tietoisku siksi, kun silloin yks päivä pohdiskelin tuota :D

Neloselle ja meelalle hurjasti ++++++++++++++ :whistle: plussapuhalluksia sinne joukon kärkipäähän.

Soittelivat tunti sitten klinikalta, että kaikki kymmenen munasolua on hedelmöittyneet =) Huomenissa saadaan sitten tietää kuinka moni on jaksanut pitää elämänlangasta kiinni yön yli...
Mutta jos ei mitään katastrofaalista tapahdu, niin huomenna olis se alkionsiirto puolenpäivän maissa...

Ihanaa päivän jatkoa kaikille :heart:
 
Piti poistaa koko edellinen teksti, kun meni sanat niin totaalisesti sekaisin, etten saanut jutusta enää itekään selvää :LOL:

Nanna81: On toi kokonaismäärä kyllä hyvä - toivotaan, että pysyy samansuuntaisena huomiseen saakka eikä koko satsi ota ja kupsahda yön aikana =)
 
piipahdan pikaisesti kertomaan, että ei ole mitään uutta kerrottavaa... heh... Menkkojen alkamisesta mulla on jotenkin tosi vahva tunne pään sisällä ja kehossa. Veikkaan, että täti tulee viimeistään sunnuntaina :'(

Peukutan ihan hirveästi Kaneliomenalle ja muniksille :heart:

Moi :wave: Nelonen! Kiva kuulla sinusta! Mulla on vähän samanlaiset mietteet kuin sulla. Oviksen ajankohdasta ei oo varmaa tietoa kun tikutin pari viikkoa ja sitten loppu tikut ja touhuilut hiipuivat... :headwall:
Pidetään toivoa yllä :whistle:
 
Torstai 15.11.

Annie76.............kp 8/32-35.........yk10...........1.Toiveissa
kaneliomena......kp 14/28-31.......yk18...........1.Toiveissa
nanna81............kp 15/29-36.......yk12...........1.Toiveissa
Annuli81............kp 16/28-32........yk8.............1.Toiveissa
Miranda-81........kp 17/28-32........yk4.............2.Toiveissa
HenLai...............kp 21/24-32........yk6.............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 22/28-30.......yk8.............2.Toiveissa
meela................kp 31/29-39........yk8.............1.Toiveissa
Nelonen.............kp 33/45.............yk2.............4.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05


 
Minä oon tullu siihen tulokseen että mulla tuli varhanen km viime kierrossa koska mulla kumminki tuli tosi haaleita viivoja tikkuihin ja sit kumminki alko vähä myöhässä vuoto. Ja toisaalta mulla tuli ennen menkkojen alkua parina päivänä sellasta outoo limaa, ei punasta mut ei kirkastakaan.
 
Nyt on sitten pieni kyytiläinen haettu :heart: Yksi nelisoluinen siirrettiin ja pakkaseen jäi seitsemän "sisarusta" odottamaan.
Kaksi nopeinta oli ehtinyt jakautua jo kuusisoluisiksi. Sanoinkin miehelle, että ihan selkeesti ne on tulleet hänen sukuunsa :LOL:

Meela: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon :heart: Peukut on täällä pystyssä, että tädillä olis kartta väärinpäin ja eksyisi matkalla.

Tästä vielä liikkeelle plussapuhuri koko pinon läpi +++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
Ihanaa torstain jatkoa jokaiselle :heart:
 
Perjantai 16.11.

Annie76.............kp 9/32-35.........yk10...........1.Toiveissa
kaneliomena......kp 15/28-31.......yk18...........1.Toiveissa
nanna81............kp 16/29-36.......yk12...........1.Toiveissa
Annuli81............kp 17/28-32........yk8.............1.Toiveissa
Miranda-81........kp 18/28-32........yk4.............2.Toiveissa
HenLai...............kp 22/24-32........yk6.............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 23/28-30.......yk8.............2.Toiveissa
meela................kp 32/29-39........yk8.............1.Toiveissa
Nelonen.............kp 34/45.............yk2.............4.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05



 
Nyt oon päättäny etten seuraa mahollisia oireita ja hyvältä on ainaki tähän asti näyttäny. Tosin ei ainakaan niin selkeitä oireita oo ollu että niitä ois seuraamattaki huomannu. Täytyy ootella vielä melkeen kaks viikkoo ennen ku alkaa testaileen koska ne haamuviivat viime kierrossa ressas aika paljo ja sitä sitte ehti miettiä vaikka mitä.
 
Oon tosi hölmö kun laskettua-aikaa tuolla laskurissa katselin jo tässä vaiheessa, mutta pitäähän sitä jotain kivaa olla. :LOL: Mutta siis jos nyt olisin raskautunut, ni la olisi 8.8.08. ;)
Ovistestiin tuli plussa tuossa keskiviikkona ja puuhalitu on pedin puolella nyt ehkeramin kuin aikaisemmissa kierroissa. Mitään odotuksia ei nyt kuitenkaan ole eli mennään päivä kerralla.

Kaikille suuret plussatuulet +++++++++++ :whistle:
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA MYÖS!
 
Miranda-81: Tutulta kuulostaa :D Täälläkin on ollut monesti kyseinen laskuri käytössä.

Mahtavaa, kun satoi maahan kunnon kerroksen lunta. Piti eilen käydä ostamassa jo joulukorttitarpeet - pääsee nykertään niitä taas jossain vaiheessa. Etenkin miehen iloksi; se on joka vuosi ihan epätoivonen, kun ympäri taloa on liimaa siellä ja tarroja täällä :D

Iso plussapuhallus koko porukalle +++++++++++++++++++++
Ja kaikille hyvää viikonloppua :wave:
 
Tosi hieno juttu Kaneliomena että siirto onnistui hyvin, nyt ollaan sitten sormet ja varpaat pystyssä sen puolesta että pikkuinen pysyy matkassa mukana :heart: Mirandalle myös paljon plussatuulahduksia!
Mä sain päähänpiston äsken, ja kävin ottamassa ruokiksella napakorun :D Nyt ei tunnu lävistys vielä yhtään kipeältä, pitää toivoakin ettei tulehdu tai muuta vastaavaa.

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!
 
Täällä kans laskurit aina silloin tällöin käytössä =) .
On vähän outo olo kun ihan muutama päivä jännäs että onko raskaana, ja nyt jännää taas. Jäi se oviksen odottelu vaihe välistä kokonaan...
Annuli: Nuo on niitä kaiksita parhaimpia päähän pistoja :D . Kokemusta on parin lävistyksen verta, ilman sen kummempia suunniteluja, eikä myöhemmin ole pätkääkään kaduttanu. Ainahan ne saa pois jos alkaa kyllästyttämään.
Just saatiin kivoja uutisia! Meille on tulossa toinen koiravauva alkuvuodesta! Nyt melkiin tanssituttaa kun on niin ilonen olo.
 
:wave: Nostelen meitä vähän.
Nanna nuo eläinvauvat on kyllä ihania, en tiedä miten tulisin toimeen ilman meidän kahta kisumirriä :heart: Ne on meille molemmille niin rakkaita, että saavat varmaan parempaa kohtelua kuin jotkut ihmiset :D Koiraakin olen välillä toivonut, mutta meillä on niin pitkät päivät arkisin, että koiruus joutuisi olemaan liian kauan ulkoilematta. Olen kyllä myös niin aamu-uninen ja mukavuudenhaluinen, että mun on vaikea kuvitella itseäni kulkemaan ulkona aamulla vesisateessa :D
 
Lauantai 17.11

Annie76.............kp 10/32-35.........yk10...........1.Toiveissa
kaneliomena......kp 16/28-31.......yk18...........1.Toiveissa
nanna81............kp 17/29-36.......yk12...........1.Toiveissa
Annuli81............kp 18/28-32........yk8.............1.Toiveissa
Miranda-81........kp 19/28-32........yk4.............2.Toiveissa
HenLai...............kp 23/24-32........yk6.............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 24/28-30.......yk8.............2.Toiveissa
meela................kp 33/29-39........yk8.............1.Toiveissa
Nelonen.............kp 35/45.............yk2.............4.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
 
Tuhannet kiitokset kannustavista sanoista ja peukutuksista :heart:

Annuli - oli varmaan nasta yllätys miehelles toi sun uusin "hankinta" ;) Mulla ei oo enää edes korviksia. Yhteen aikaan pidin taukoa koruista niin kauan, että reiät ehti umpeutua eikä oo sitten tullut käytyä rei'ittämässä edes niitä korvia uudelleen :D

Onnea Nannalle uudesta perheenjäsenestä :heart: Eläinlapset on niin suloisia sydämenviejiä... Muistan hyvin kun vanhempien tipsu oli kahden kuukauden ikäinen - mulla oli aina kauheita vaikeuksia lähteä takaisin kotiin, kun sitä piti aina silitellä ja halailla niin kauan. Samanlainen halinalle se on nykyään - vaan hitusen isommassa koossa =)

Mulla on vieläkin alavatsa kipeä ja turvonnut. Pari päivää oon näyttänyt siltä kuin oisin jo viidennellä kuulla. Ja pelko on valitettavasti alkanut hiipiä taas mieleen... Pystyis nyt vaan unohtaan koko asian, mutta koko ajan mielessä vaan pyörii, että jos on jo kolme kertaa yritetty eikä oo onnistunut, niin mikä tekis tästä kerrasta erilaisen :/ Mutta - aika näyttää...

Rentouttavaa lauantai-iltaa kaikille :heart:
 
Kaneliomenalle toivon täydestä sydämestäni että nyt tuo vatsanturvotus olisi siitä toivotusta syystä johtuvaa. :heart: Kauankos sulla onkaan vielä piinailtavaa, pari viikkoa? Peukkuja ja ++++puhureita! :whistle:
Täällä pitelee melko hiljaista, toinen clomikuuri syöty ja tänään alkaa oviksen bongaus. Vielä ei ole oviksesta tuntemuksia lainkaan, tuloillaan toivottavasti kuitenkin.

Olisihan se ihanaa kun saisi joululahjoista parhaimman tänä vuonna.... :heart:
 
Sunnuntai 18.11

Annie76.............kp 11/32-35.........yk10...........1.Toiveissa
kaneliomena......kp 17/28-31.......yk18...........1.Toiveissa
nanna81............kp 18/29-36.......yk12...........1.Toiveissa
Annuli81............kp 19/28-32........yk8.............1.Toiveissa
Miranda-81........kp 20/28-32........yk4.............2.Toiveissa
HenLai...............kp 24/24-32........yk6.............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 25/28-30.......yk8.............2.Toiveissa
meela................kp 34/29-39........yk8.............1.Toiveissa
Nelonen.............kp 36/45.............yk2.............4.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
 
Kiitos Annie :heart: Testauspäivä on 29.11.
Sulle oikein paljon plussatuulia oviksen paikantamiseen +++++++++++++ :whistle: Toivotaan hartaasti, että haikara vierailee meidän jokaisen joulukuusen alla etukäteisviestiä tuomassa ;)

Mitenkäs meela? Onko tuntemuksia suuntaan tai toiseen?
Piitulla ja HenLaillakin alkaa lähestyä lyhimmän kaavan päivät...
Kohta päästään taas jännäileen ihan urakalla =)



Paljon plussatuulia koko joukkueelle! Ja hyvää sunnuntaipäivän jatkoa!
 
Minä päätin etten seuraile mitään oireita ollenkaan. Tosin en ees hirveesti ois ehtinykään seuraileen niitä. Kattoo nyt et jos testais sitte 27.11. jos sinne asti päästään ettei täti tuu kylään. Aikaa ois vielä melkeen kaks viikkoo mut ei se haittaa.
 

Yhteistyössä