viikon 35 jatkot:)

Annuli: Tein vielä tänään :headwall: :headwall: , plussa se oli, mutta niinhän se tosissaan varmaan on vielä muutaman viikon vaikka kesken olis mennykki. Ainakin niin jostain olen lukenu?? Huomiseen pitäis vielä pystyä odottaan että pääsee gynen juttusille. No ainaski nuo clomit toimii jos tästä ei muuta tule. Ehkäpä sitte seuraavassa kierrossa. Tässä kierrossa on varmaan turha ajatella mitään kun niin pitkään oli vuotoa ettei nuo limakalvot varmaan ole parhaan mahdolliset.
 
Ei se kyllä ainakaan paljo ole jos oli. Samanlaisilta ne näytti. Piti oikeen mennä vertaan =) . En minä kyllä usko edelleenkään, minun kaikki oireetki hävis niiden "menkkojen" mukana. Mutta jospa nyt tosiaan huomiseen vielä malttais odottaa! Tiukkaa se kyllä tekee.
 
Nanna81: Melkein tekis mieli täältäkin jo kunnon onnitteluhalaukset sulle lähettää... Kyllähän se kiinnittymisvuoto saattaa kestää muutamia viikkojakin ja olla välillä runsaampaa. Kavereiden kokemuksista oon kuunnellut.
Peukut täällä pystyssä sun puolesta =)

Carmenille ja Nirpulle myöskin ihanaa joulunodotusta :xmas:
Hienoa kuulla, että odotus sujuu hyvin, pikkuinen kasvaa ja pahoinvointikin on helpottamassa...
Eikä tarvitse tuntea yhtään huonoa mieltä hyvien uutisten kertomisesta. Ne tosiaan luovat aina toivoa itsellekin omasta murusesta =) Oikein hyvää jatkoa teille :heart:

Annuli81: Paljon kiitoksia tsempeistä. Tulevat kyllä tarpeeseen :D

Tänään on jo vasenta munasarjaa jomottanut niin, että ihan kuin olis joku superovulaatio tulossa ja alavatsalla hiukkasen turvottaa.
Tänä iltana pitäisi ysiltä laittaa irrotuspiikki ja sitten pistelyt olis tältä osin ohi - punktioo lukuunottamatta :kieh:

Hyvää sunnuntai-illan jatkoa jokaiselle :heart:
 
Nannalla on todella jännät paikat!! Kunpa sä olisit pieniin päin! Plussat on kiertäneet meidän pinon niin kaukaa, että olisi jo aika aloittaa oikein kunnon plussaruuhka :heart:

Moi Carmen :wave: Ihanaa, että sinulla menee hyvin ja pahoinvointikin on helpottanut.

Mä oon metsästellyt omaa ovistani ja perjantaina (kp25) sain hieman tummemman viivan tikkuun, mutta ei se ollut niin vahva ja paksu kuin toinen oli. Ja sitten loppuivat tikut :headwall:
On ollut aika kummallista kun minulla on ollut jo useamman päivän todella liukkaat kelit alakerrassa. Mies ihmetteli myös kovasti. Yleensä olen näillä kiertopäivillä verrattavissa saharan autiomaahan. Alakerrassa on ollut torstaista/perjantaista asti monenmoista vihlontaa, nippailua, repimistä ja paineen tunnetta ( + pissahädän tunne jatkuvasti). Auts, nyt oikein pisti häpyluun sisällä :kieh:

Vähän luulen, että tää taitaa olla pitkä kierto, vaihteeksi :/
Mutta ollaan positiivisella mielellä kun muistin juuri luvanneeni plussata tästä kierrosta :whistle: En edes muista koska olisin viimeksi ollut näin hyvällä mielin tässä vaiheessa kiertoa :eek:

Mitä muille kuuluu? Hyvää sunnuntai-iltaa sinullekin Kaneliomena :heart:
 
Carmen, olen samaa mieltä Kaneliomenan kanssa. Olishan se kumma, jos tänne ei saisi kirjoittaa kuin huonoja uutisia, johan siitä masentuisi :D Ihana kuulla että teillä kaikki hyvin :heart:

Meela toivotaan että teillä tässä kierrossa tärppäisi! Tässä pinossa ei ole juurikaan plussattu, joten pakkohan niitä plussia on kohta alkaa satelemaan =)
Saas nähdä saadaanko yksi plussa lisätä tänne jo huomenna...Tulethan Nanna sitten heti kertomaan uutisia kun tiedät tarkemmin.
 
Palasin vielä takaisin kun on vähän tylsää :eek:

Mä odotan yhtä innokkaasti kuin Annuli tietoa mitenNannan käy! Toivottavasti avaat meidän plussatilin!

Mä oon taas kerran täynnä kaikenmaailman oireita. Alaselkä on juuri sellanen niinku menkkojen alkaessa, ja alavatsa myös. Ei oikein jaksa uskoa, että menkat vielä alkaisi kun luulen oviksen vasta olleen, mutta ei sitä tiedä. Niin ja nännit kipeytyivät tänään illalla.
No se siitä spekuloinnista, alkaa taas mielikuvitus laukkaamaan ja Lujaa B)

Onko Annulilla jo ovisaika?
 
Ovis testattu lauantaina plussaks ja kyllä puuhailtiinki sitte mut saapa nähä miltä näyttää sitte vajaan parin viikon päästä. Ajattelin et annan menkkojen olla myöhässä vaikka kaks viikkoo ennen ku alan testaileen ni eipähän tuu niin paljo turhia pettymyksiä jos tuleeki haamu ja sit kumminki menkat alkaa.
 
Maanantai 12.11

Annie76.............kp 5/32-35.........yk10...........1.Toiveissa
kaneliomena......kp 11/28-31.......yk18...........1.Toiveissa
nanna81............kp 12/29-36.......yk12...........1.Toiveissa
Annuli81............kp 13/28-32........yk8.............1.Toiveissa
Miranda-81........kp 14/28-32........yk4.............2.Toiveissa
HenLai...............kp 18/24-32........yk6.............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 19/28-30.......yk8.............2.Toiveissa
meela................kp 28/29-39........yk8.............1.Toiveissa
Nelonen.............kp 30/45.............yk2.............4.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05


 
Hui, onpas mun kierto jo pitkällä!!
Olen kärsinyt tänään inhottavasta nippailusta ja vihlonnasta. Olo on kuumeinen (36.8 c näytti äsken). Ja alakerta on taas normaali, eli Kuiva. Pissahätä on kokoajan ja tuntuu aivan kuin olisi joku tulehdus (ei oo kyllä koskaan ollut) ei kirvele mutta jotenkin tuntuu niinku rakko olisi kokoajan täynnä.
Nää oireet on silti aivan samanlaisia kuin kaikissa aikaisemmissakin kierroissa. En silti osaa yhtään edes arvata, että alkaako menkat ihan just vai viikon päästä? :headwall:

En ole nyt tällä hetkellä kovin optimistinen... :kieh: Aika oman navan keskeistä juttua ;)

Nelosesta ei ole kuulunut hetkeen? Tule kertoon mitä kuuluu! :wave:
 
Heissan!
Minä kanssa odottelen Nannan uutisia malttamattomana...
meela, kaippa ne ovisajat alkaa vähitellen lähenemään,mutta eipä sillä nyt niin kauheesti väliä meidän tilanteessa.Odottelen jo hoitojen alkamista, eikä tartte enää odotellakaan kovin kauaa ...
Voikun teillekin meela nyt se plussa tulisi :heart:
Kaneliomenalle vielä kerran tsemppiä huomiseen punktioon!
 
Heips!

Tulin kans katsomaan joko Nannan voi siirtää Venlan kanssa samaan riviin - jännittää. Toivon tosi hartaasti, että saataisiin nyt kunnolla pää auki noihin meidän pinon plussauutisiin :)

Kiitoksia Annuli tsemeistä :heart: Täällä jo kauhulla odottelen huomisaamua... Onneksi mies istuu vierellä turvana koko toimenpiteen ajan..

Meelallakin alkaa olla kohta jännäyspäivät käsillä. Oikein paljon täältä plussia puhaltelen +++++++++++++++ :whistle:

Hyvää alkanutta viikkoa palstasisaret :heart:
 
Tiistai 13.11.

Annie76.............kp 6/32-35.........yk10...........1.Toiveissa
kaneliomena......kp 12/28-31.......yk18...........1.Toiveissa
nanna81............kp 13/29-36.......yk12...........1.Toiveissa
Annuli81............kp 14/28-32........yk8.............1.Toiveissa
Miranda-81........kp 15/28-32........yk4.............2.Toiveissa
HenLai...............kp 19/24-32........yk6.............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 20/28-30.......yk8.............2.Toiveissa
meela................kp 29/29-39........yk8.............1.Toiveissa
Nelonen.............kp 31/45.............yk2.............4.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05


 
:hug: Nannalle! Mitä muuta lääkäri sanoi, oliko se siis varhainen keskenmeno vai mitä? On kyllä ikävä juttu, mutta ainakin se positiivinen puoli löytyy että raskaus sulla mahdollinen. Ei ne torvetkaan voi olla silloin tukossa...
 
Sepäs se oli kun hormonia kuitenkin vielä elimistössä on. Oli kuitenki tosiaan munasolu kehittynyt jo ihan kunnon mittoihin.
Ens kierrossa tehdään se aukiolotutkimus kuitenki, tuumas lääkäri että hyvä merkkihän tuo on että tuli se positiivinen testi, mutta parempihan se on aina varmistaa vielä.
 
Nannalle iso :hug:

Omaa: Punktio oli tällä kertaa puolet mukavampi juttu kuin edellinen. Oli soluja vähemmän ja tais olla lääkitystä enemmän - ainakin pää oli aika sekavan oloinen :D Tällä hetkellä istuminen tuntuu ikävältä ja maha paineiselta, mutta eiköhän se siitä noilla särkkäreillä parissa päivässä asetu.

Muniksia tuli 11 kpl ja huomenna aamulla soittavat klinikalta kuinka moni on lähtenyt jakautumaan. Mahdollinen siirto aikaistettiin torstaille. Tästä se piina sitten alkaa.... *peukut pystyssä*


 
Kaneliomena hyvä juttu että punktio sujunut hyvin ja suht kivuttomasti! Sanoiko lääkäri mitä lääkkeitä laittoivat sinulle? Hyvä määrä sulla muniksia nytkin tullut =) Mitenköhän yleistä on ettei yksikään lähde jakaantumaan, se vi**ttaisi kyllä niin paljon :kieh: Monta alkiota teille muuten edelliskerralla tuli? Pidän täällä myös sulle peukkuja, että sieltä tulisi monta ensiluokkaista alkiota vielä myöhempiäkin kertoja varten :heart:

Mitkä fiilikset sulla Nanna muuten nyt on? Et "kuulosta" kamalan järkyttyneeltä? Kovasti jaksamista sinne päin! :hug:
 
Annuli81: Rapifenia ja Dormicumia - mitä sitten ovatkaan :D Lisäerona edelliseen kertaan oli se, että rauhoittavaa tunnuttiin annostelevan vähän tasaisemmin koko toimenpiteen ajaksi. Viimeksi mun pää ehti selvitä kokonaan ennen kuin lähdin punktiohuoneesta. Tällä kertaa olin ihan pyörryksissä vielä lääkärin huoneessakin, kun sovittiin siirtoja ym. Oli tosiaan hyvä, että mies oli koko ajan mukana - en muista ihan kaikkee mitä siellä huoneessa juteltiin :LOL:

Viime kerralla multa punktioitiin 25 follikkelia, joista löytyi 16 kypsää munasolua. Näistä jäi loppujen lopuksi 7 alkioo. Kauhea kato käy matkalla... Toivotaan nyt, että laatu korvaa määrän tällä kertaa ja pakkaseenkin jäis jotain.

En kyllä osaa yhtään sanoo, kuinka yleistä toi on ettei tulis mitään. Tuolla marras/joulukuun hoitopinossa yhdellä kävi niin ettei yksikään alkio selvinnyt siirtoon saakka. Voi vaan kuvitella niiden piikitysten jälkeen kuinka hel**tin rankkaa se on... Ja kuinka vaikea taas lähteä miettimään asioita siitä eteenpäin..

Millaisilla mielin itse odottelet pian alkavia hoitoja? Toivotaan, että teillä tulosta syntyisi - kirjaimellisesti ;) - heti ekasta kerrasta :heart:

 
Mä sain tänään vihdoinkin käytyä ihotautilääkärillä! Mulle iski viime syksynä kauheet finnit naamaan, osa on normi finnejä ja toiset on vaan sellasia kovia paukuroita ihon alla. Mulla ei oo koskaan ollut finnejä, tai no joskus ja jouluna mutta ei tän ikäisenä jaksaisi enää tätä touhua! Sain antibiootit ja kahdet rasvat. Toivottavasti auttaa. Se voi kestää ainakin pari kuukautta että näkee onko niistä aineista apua.

Omaa itseä... menkat ei oo alkaneet, mutta tuntuu ettei se hetki oo enää kovin kaukana! En tiä onko jotain vatsatautia kun maha on ollut kipeän tuntuinen ja löysällä viikonlopusta asti. Lämpöäkin on hiukan :eek:
(Seli, seli, seli.....)

Annulille ja Kaneliomenalle kovasti onnea matkaan hoidoissa! On se hyvä, että nykypäivänä on olemassa erilaisia hoitoja ja keinoja raskautua jos se ei jostain syystä itse kotona onnistu. Onko teillä tietoa kuinka usein näitä hoitokertoja voi olla, että raskautuminen onnistuu?

Nannalle iso :hug:
 
Voikun syntyisikin "tulos" heti ekasta kerrasta :D Ja teille tietenkin nyt tästä kerrasta!

Tuo Dormicum on muuten ainakin vahvaa rauhoittavaa lääkettä. Mulle on kerran tehty pieni toimenpide sen vaikutuksen alaisena, ja olin täysin pihalla enkä muista juuri mitään koko toimenpiteestä :D Miten kauan tuo punktio muuten kesti?
Huomaan, että mua alkaa hieman jännittämään hoidot mitä lähemmäksi vuoden loppua mennään. Reilun kuukauden päästähän mulla alkaa jo sumuttelut! Positiivisen mutta jännittynein fiiliksin olen, on alkanut kyllä pelottamaan kaikki asiat mitkä voisi mennä pieleen...
 
Meelalle paljon +++++++++tuulia :whistle: Mulla meni niin kauan tossa äskesen viestin kirjottamisessa, kun jouduin välillä lähtemään pois koneelta, etten ollut sun viestiä ehtinytkään nähdä. Toivottavasti lääkkeet auttavat iho-ongelmaan, useimmitenhan tuollaiset tulee tosiaan teini-iässä.
 
Nannalle :hug: ultrauutisista, mutta mikäpä hienompaa kuin että sulla jo uusi ovis tapahtumaisillaan. Annulille ja Kaneliomenalle tosiaan tsemppiä noihin hoitoihin, voi olla ettei mene kauaakaan kun teillä jo joku pieni tarraamassa kiinni, kovasti sitä toivon teille molemmille! :heart:

Itse ehdin jo itseäni säikytellä aamusella, kun (en tiedä miksi mutta) menin tekemään raskaustestin (kp7) :LOL: :LOL: ja ensimmäiseksi siihen tuli se testiviiva ja vasta sitten se kontrolliviiva eli kaksi viivaa!!! Huomasin kuitenkin todella nopsaan että testi oli jotenkin viallinen, koska keskelle ilmestyi läikkä jo kohta se toinen viiva siitä jo katosikin... Tein vielä illalla uuden kun olin niin hämmentynyt tuloksesta ja yksi viivahan se siellä möllötti. Tuhlasinpa sitten kaksi raskaustestiä ja ihan suotta. Mutta ihminen kun on epäluulonen ja se ajaa tekemään tyhmyyksiä... :p

Lippu korkealla kuitenkin tähän uuteen kiertoon ja kaikille puhureita! :whistle: :whistle:
 
Nannalle suuri :hug:

Kaneliomena Hienoa, että punktio sujui hyvin. :) Nyt pidetään peukkuja, että jatko menisi parhaalla mahdollisella tavalla.

Itse olin eilen siellä ultrassa ja niinhän siellä kasvoi hyvin se yksi munasolu. Nyt olen sitten ovulaatiotestejä tehnyt, mutta ei vielä plussaa ole näkynyt. Lääkäri haluaa vielä tarkistaa keltarauhaspitoisuuden loppukierrosta, ni sitten kaikki tutkimukset ovat tällä kertaa ohi. Niin, lekuri jäi hiukan miettimään kun mun vasen munasarja on jotenkin oudosti "piilossa" että onkohan niin etten pysty sen kanssa raskautumaan ollenkaan. :/
 

Yhteistyössä