viikon 35 jatkot:)

Tiistai 6.11

kaneliomena.......kp 5/28-31...............yk18.............1. Toiveissa
nanna81............kp 6/29-36................yk12.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp 7/28-32...............yk8...............1.Toiveissa
Miranda-81........kp 8/28-32..............yk4................2.Toiveissa
HenLai................kp 12/24-32.................yk6...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 13/28-30................yk8...............2.Toiveissa
meela.................kp 22/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 24/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 28/32-35................yk9...............1.Toiveissa



[/quote]

 
HenLai :hug:
Täällä ollaan vähän kipeänä, ja tietysti lomalla :headwall: Nyt ei ole enää kurkku niin kipeä kuin viikonloppuna, olo on vaan täysin vetämätön. No saa ainakin hyvällä omallatunnolla levätä :D
Annielle alkaa olla päivät pitkällä, mitkä fiilikset?
 
Henlaille suuren suuri :hug:.Tuon testien nega on aina niiiin syvältä!
Mulla joo päivät alkaa taas täyttymään, luulin että ne clomit ois hieman lyhentänyt mulla tätä kierron pituutta mutta eipä ainakaan vielä ole tätiä kuulunut. Mutta voihan se olla että jos lyhenee niin lyhenee vaan muutamalla päivälllä. Kunhan vaan ei enää tulis sitä hirmu pitkää kiertoa kuten viimeeks, se oli ihan hirveetä piinaa... :eek:
kovin raskautunutkaan olo ei ole, joten olen valmistautunut vastaanottamaan tädin kyläilylle. Mieluummin toivotan hänet tervetulleeksi kuin että taas saa ihmetellä missä se viipyy... Näin siis vain, jos en testiin kahta viivaa saa. ja pahoin pelkään etten taaskaan niitä kahta saa... :ashamed:
 
HenLaille suuri lämmin lohtuhalaus :hug: Voimia ja tsemppimieltä tästäkin eteenpäin - kyllä se päivä vielä meille kaikille paistaa :heart:

Annuli81: Pikaista paranemista sinnepäin :hug:

Oon voinut pistosten alettua ihan hyvin pientä pahoinvointia ja ajoittaista huimailua lukuunottamatta. Mutta niitä kyllä osasinkin odottaa jo etukäteen.
En haluais tuosta punktiosta mitään hirmuista kauhutarinaa kertoa, mutta olishan se voinut tietysti mukavamminkin mennä. Edellisen kokemuksen jälkeen saavat lyödä mut halolla tajuttomaksi seuraavaan punktioon :D Lääkäri kyllä sanoi, että mulla oli poikkeuksellisen kivulias se siksi, että Puregonin annos oli hiukan liian suuri aluksi ja ihan vika päivinä ennen puktioo alkoi tulla ihan pieniä munasoluja, joiden kerääminen sattuu enemmän... Nyt sitten aloitettiin pienemmällä annostuksella.

Kyllä se helppaa ihan kivasti se suonensisäinen rauhoittava ja kipulääke. Yleensä punktiot onkin kuulemma kohtuullisen kivuttomia. Ja kaiken pelon keskellä mitä tässä välillä kokee, ajattelen just tuota minkä sanoit: sitä pientä mahdollista nykeröä, jonka vuoksi on valmis välillä tekeen vaikka mitä :heart:

Plussatuulia Annielle +++++++++++++ :whistle:
Samoin kaikille oviksen metsästäjille ;)

Tää lähtee kohta tsekkaileen BB-pikkujouluja :xmas: Enkä oo siihenkään jäänyt yhtään koukkuun...
 
Keskiviikko 7.11

kaneliomena.......kp 6/28-31...............yk18.............1. Toiveissa
nanna81............kp 7/29-36................yk12.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp 8/28-32...............yk8...............1.Toiveissa
Miranda-81........kp 9/28-32..............yk4................2.Toiveissa
HenLai................kp 13/24-32.................yk6...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 14/28-30................yk8...............2.Toiveissa
meela.................kp 23/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 25/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 29/32-35................yk9...............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
 
Voi Annuli, miten toivonkaan että oisit oikeassa! :) :heart: ajattelin testailla vasta kun tuo 32 päivää ainaski täynnä ellei siis sitä enen jo ala. nyt pahaenteisesti päätä särkelöö... :/
Joko oot Annuli itse flunssasta parantumaan päin?

Mua kanssa kiinnostaa nuo Mirandan kuulumiset!

Kamala muuten tuo Jokelan ampumisvälikohtaus...HUI! :|
 
Henlai suuri :hug: !!!

Juuri tulin kotiin lääkärireissulta. Lääkärin mukaan kaikki olisi hyvin. Ei näyttänyt yhtään siltä ultrassa, että olisi PCO. Tuohan ei ole ollut mulla 100% varma diagnoosi aikaisemmin. Näillä kp:llä näkyi muutama munarakkula ja yksi kunnollinen, josta varmaankin kehittyy se jolla on mahdollisuus hedelmöittyä. Ensi maanantaina ultrataan vielä ja varmistetaan munarakkulan kehittyminen. Tuo varmistus lähinnä oman mielenrauhan vuoksi. =) Muutenkin kierto vaikuttaa olevan kohillaan nyt. Endoa ei kuulemma myöskään olisi. Epäili, että kivut olisivat johtuneet kystan puhkeamisesta. Nyt sitten vielä pitäisi puoli vuotta yritää ennekuin aloitetaan minkäänlaisia hoitoja, koska asiat olivat mallillaan. Laihduttamaan käski jonkin verran, kun tuota ylipainoa on, mutta tuonhan mä jo tiesinkin. Tupakoinnista ei puhunut mitään, mutta kai sekin olisi hyvä lopettaa. :)
 
Henlaille suuren suuret pahoittelut ja halit.

Omasta navasta:
MISSÄ ON MUN OVULAATIO????? :headwall: :headwall: :headwall:
Tikuissa ei oo näkynyt merkkiäkään mistään. Oon testannut 1 testin/pvä niin onhan se voinut mennä nopeastikin ohitte? Niin ja lisää selityksiä; mulla on voinut olla liian laimeat pisut kun on tullut vedettyä kahvia aika paljon joka päivä.
 
Onpas täällä ollut hiljaista....
mulla on edelleen ovis hukassa. tikutkin loppuu, yksi on jäljellä... Jotain uuttakin on tapahtunut, eli pari kertaa on tänään tullut kunnon kirkkaat limat vessareissulla. Taidan kellistää ukkoni tänään ihan varmuuden vuoksi :LOL:
 
Annielle kunnon lohturutistus :hug:

Meela: Jos sulla vaikka meneekin toi kierto pidemmällä kaavalla tällä kertaa ja ovis tulee vasta joskus viiden päivän päästä... Jaksuja sinne odotteluun :hug:

Omaa: Kävin tänään ultrassa.. Oikea munasarja on ollut tuotteliaampi ja väsännyt 7 munasolua, kun taas vasemmassa laiskurissa kasvaa vain 3-4 kpl. Punktio sovittiin tiistai-aamuksi ja mahdollinen alkionsiirto olis ens viikon perjantaina :heart: Voi kun kaikki menis putkeen...

Ihanaa torstai-illan jatkoa teille kaikille :heart:
 
Torstai 8.11

Annie76..............kp 1/32-35................yk10..............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 7/28-31................yk18..............1. Toiveissa
nanna81.............kp 8/29-36................yk12..............1.Toiveissa
Annuli81.............kp 9/28-32.................yk8...............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp 10/28-32...............yk4...............2.Toiveissa
HenLai................kp 14/24-32...............yk6...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 15/28-30...............yk8................2.Toiveissa
meela.................kp 24/29-39...............yk8................1.Toiveissa
Nelonen.............kp 26/45.....................yk2...............4.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05


 
Lisää vaan murheita tähän elämään. Eilen illalla alko taas verinen vuoto joka jatku vielä tänä aamuna ihan vähä. Kävin lääkärissä ni se sano et jos kipuja tulee ni sitte lääkäriin, muuten vaan ootellaan ja katotaan mitä tuleman pitää.
 
Perjantai 9.11

Annie76................kp 2/32-35................yk10...............1.Toiveissa
kaneliomena.........kp 8/28-31................yk18...............1. Toiveissa
nanna81...............kp 9/29-36................yk12...............1.Toiveissa
Annuli81...............kp 10/28-32..............yk8.................1.Toiveissa
Miranda-81...........kp 11/28-32..............yk4.................2.Toiveissa
HenLai..................kp 15/24-32..............yk6.................1.Toiveissa
Piitu-Liinu.............kp 16/28-30..............yk8..................2.Toiveissa
meela...................kp 25/29-39..............yk8..................1.Toiveissa
Nelonen................kp 27/45...................yk2..................4.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05



 
LAUANTAI 10.11

Annie76................kp 3/32-35.............yk10...............1.Toiveissa
kaneliomena.........kp 9/28-31.............yk18...............1. Toiveissa
nanna81...............kp 10/29-36...........yk12...............1.Toiveissa
Annuli81...............kp 11/28-32............yk8.................1.Toiveissa
Miranda-81...........kp 12/28-32............yk4.................2.Toiveissa
HenLai..................kp 16/24-32............yk6.................1.Toiveissa
Piitu-Liinu.............kp 17/28-30............yk8..................2.Toiveissa
meela...................kp 26/29-39............yk8..................1.Toiveissa
Nelonen................kp 28/45.................yk2..................4.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
 
Huomenta! Voisinpas hyppiä täällä seinille ja huutaa kovaa, mutta kun töissä istuu niin ei vain viitti. Ne minun aconin haamut pitivät siis sillon paikkaansa. Mutta keskenhän se on menny tietty. Eli tuolloin kp1 alkoi vuoto joka kesti kolmisen päivää, ei mitään klönttejä kun ihan vain puhdasta verta. Sitte loppu kuin seinään ja 1 päivä ilman mitään vuotoja. Sen jälkeen alko tuleen tommosta ruskeeta tuhrua, jota tulee vieläki. Eilen tein sitte ihan huvikseni rsfu:n testin kun on niin outo tää kierto ja siihen tuli ihan selvä vaaleenpunanen viiva testiajan sisällä. Tänään tein sitten apteekin omalla vielä aamulla kun oon kuullu noista rsfu:n testeistä paljon negatiivista palautetta. Siihen ilmesty testiajalla ihan haamujen haamu, ja testiajan jälkeen vahvistu ihan hyvin nähtäväksi. MUTTA tuo tuhru vaihtui tänään taas enemmän vuotomaiseksi. Tommosta "vanhaa eli tumma" paksuhkoa verta. (anteeksi nämä kaikki yksityiskohtaset jutut).

Nyt en sitten oikeen tiiä mitä pitäis tehdä. Onkohan sekään nyt ihan normaalia että näin pitkään tulee tuota vuotoa. Ei ainakaan sillon viimeksi kun oli tämmönen niin vuoto kestäny kuin ihan normi ajan. Ajattelin että jos ma soittais jonnekki ja kysyis, mutta missä ne osaa vastata noihin? Tietävätkö neuvolassa neuvoa, vai saako sinne soittaa tämmösistä? Nyt on kyllä :headwall: :headwall: :headwall: :kieh: :kieh: :headwall: :'( olo...
 
Nanna, voi että mikä tilanne! Onko tullut mitään selvyyttä, oletko tänään testannut? Tuohan voisi olla ihan vaan alkuraskauden vuotoakin, pidän kovasti peukkuja että masussa jo pikkuinen turvallisesti kasvamassa :heart:

Kaneliomena, sullahan on punktio sitten ihan pian!Toivottavasti on nyt kivuttomampi kuin viimeksi, käsket niiden tainnuttaa sut lääkkeillä kunnolla :D Paljon onnea tulevaan koitokseen, huomaan että muahan alkaa ihan jännittää sun puolesta koko homma :D
Hyvää sunnuntaita kaikille =)
 
Sunnuntai 11.11

Annie76................kp 4/32-35.............yk10...............1.Toiveissa
kaneliomena.........kp 10/28-31.............yk18............1.Toiveissa
nanna81...............kp 11/29-36...........yk12...............1.Toiveissa
Annuli81...............kp 12/28-32............yk8.................1.Toiveissa
Miranda-81...........kp 13/28-32............yk4.................2.Toiveissa
HenLai..................kp 17/24-32............yk6.................1.Toiveissa
Piitu-Liinu.............kp 18/28-30............yk8..................2.Toiveissa
meela...................kp 27/29-39............yk8..................1.Toiveissa
Nelonen................kp 29/45.................yk2..................4.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
 
Heippuli vanhat kamut! Tulin pitkästä aikaa kurkkimaan teidän kuulumisianne; olen viettänyt hieman hiljaiseloa tämän palstailun suhteen.. Osaksi syynä on ollut pahoinvointi ja väsymys, mutta ainakin oksentelu on alkanut pikku hiljaa helpottamaan! Viimeksi tuli puklailtua perjantaina, mutta sitä ennen olikin melkein kahden viikon tauko =) Joten huomattavaa edistystä on tapahtunut sillä saralla. Toinen syy hiljaiselooni on ollut oman mielenrauhan säilyttäminen; huomasin nimittäin, että tuolla toukokuisissa kun pyörin niin hermostun ihan kauheasti toisten huonosta onnesta tai vastoinkäymisistä :ashamed: Heidän kanssaan on ihana jakaa tuntemuksia, mutta olen ajatellut pitäväni hieman taukoa ja keskttyväni vain omaan odotukseeni. Pystyn elämään paljon huolettomammin, kun en koko ajan tarkkaile omaa kehoani toisten tuntemusten tai sanomisten perusteella! Tätä on vaikea selittää, mutta kun kerran olen tällainen hermoiluun taipuvainen tyyppi niin alan helposti kuvittelemaan itsellenikin kaikenmaailman oireita ja huonoja karmoja, jos jollakulla on käynyt huonosti :/ Todettiin miekkosen kanssa, että voi Nirppukin paremmin, kun mami on huoleton ja hyväntuulinen :D

Niin ja Nirpusta puheenollen; en tainnut käydäkään kertomassa niitä ultrakuulumisia kuten lupailin! Kävimme np-ultrassa 29.10. ja siellä kaikki oli hienosti: turvotusta 1.0mm (raja-arvo 2.5mm), kaikki elimet ja raajat näyttivät olevan kunnossa ja paikoillaan ja liikkeet olivat terhakkaat. Näimmepä pikkuisen sormetkin :heart: Oli taas ihana kokemus jakaa ultra miehen kanssa: tuli odotuksesta taas hänellekin hieman todellisempaa!
Seuraava ultra on 12.12. eli rakenneultra. Siellä ehkä sitten saadaan jotakin tietoa sukupuolestakin ;) Ja olemmepa ajatelleet mennä 4D- ultraankin, mutta se menee sitten tammikuun puolelle.

Sinällään kurja kertoa omista hyvistä uutisista, kun teillä ei ole vielä tärpännyt... :ashamed: Toisaalta toivon, että jaksatte luoda toivoa uutisistani ja että ne synnyttäisivät teillekin uskoa omaan onnistumiseen! Ja miten hienoa, että monet ovat saaneet lisätietoa seikoista, jotka ehkä ovat olleet osiltaan vaikuttamassa pitkään yritykseen! On taatusti helpompi jatkaa, kun tiedetään mistä kiiskastaa!!

Toivon teille kaikille oikein paljon iloista mieltä ja uskoa tulevaan! Ja piparintuoksuista joulunodotusta myöskin :heart:

Halauksin,
Carmen ja Nirppu rv 15+0
 

Yhteistyössä