viikon 35 jatkot:)

Huomenta! Kopsaan tään mitä laitoin tuonne toiseen ketjuunki tähän kun ei viitti alkaa uudestaan kirjottaan samaa:

Huomenta! Täällä hakataan :headwall: :headwall: ja lujaa. Miten sitä pieni ihminen voi olla näin tyhmä?? Eilen otin ja menin tekemään aconin herkän testin, dpo10. No testiajan eli sen 3 min. sitä tuijotin enkä siinä nähny mitään, heitin sen roskiin ja palasin nukkumaan. Muutama tunti sen jälkeen tein sen mitä ikinä ei olis pitäny eikä sais tehdä. Menin kattomaan sitä vielä ja siihen oli ilmestyny toinen hentonen punertava viiva. Eihän se mitään meinaa tiedän, mutta jostain syystä sitä haluaa uskoa että jos kuitenki. Nyt sitä tiputaan taas vaihteeksi kerrostalon katolta ku vuoto alkaa.

Eikö Henlailla ollu kanssa aconissa tuo "haamu", tuliko se testiajalla vai sen jälkeen? Tuo oli toisesta reunasta punertava, mutta sitte hiipu harmahtavaksi toiseen reunaan. Ei kait tosin silläkään kyllä väliä ole minkävärinen on ku pöljänä sitä piti vahdata sen parin tunnin jälkeen :kieh: .
 
nanna81, ihan samanlainen mulla paitsi että se viiva oli kauttaaltaan sellanen vaaleenpunanen. Mulla meni kerralla luottamus noihin aconin herkkiin testeihin samoin ku mulla on menny aikaa sitte jo noihin RFSU:n testeihin. Testiajan jälkeen mulla tuli se haamu ja silti täti tuli kylään parin päivän päästä. Saattohan se olla oikeen varhanen km mut en sitäkään oikeen usko koska ei mulla oo nyt tullu hyytymiä yhtään ja kumminki mulla on luteaalivaihe tosi lyhyt ja siitä syystä oon keskiviikkona menossa lääkäriin ja yritän saaha vaikka terot käyttöön.
 
Nanna, toivotaan että sun kohdalla kuitenkin plussaa tarkottaisi! Toivoa ainakin vielä on, eihän se luultavasti vielä testissä näkyiskään...Voi että kun tietäisitkin miten tyhmä/hassu mä olen joskus ollut... Voin tässä nyt myöntää, että joskus olen käyttänyt samaa testiä useampaan otteeseen, vaikka hyvin tiedän että tulos ei sillon luotettava :D
Muuten sorruin ostamaan tänään testin ja tekemään sen :headwall: Negahan se tietysti oli.
Paljon++++++++++++tuulia kaikille :whistle: :heart: Minkäslaiset on Mirandan tuntemukset? Voisi alkaa niitä plussia pian tähänkin pinoon taas tulemaan =)
 
nanna81 pidän peukkuja että tuo tarkoittaisi plussaa!!
annuli81 :hug: negasta!!

Itsellä alko aamulla tuhruttelemaan pienesti. Odotan tädin saapuvan kunnolla ensi yönä, huomenna tai ihan viimeistään keskiviikkona. Hitto tätä kun ei raskaudu. Oon niin kärsimätön, mutta kun on noita vaikeuksia ollut. Ensi viikolla sitten onkin lääkäri, ni jos jotain apua/selvyyttä tähän sais.

Plussatuulia kaikille!!!
 
Tiistai 30.10

Piitu-Liinu...........kp 6/28-30................yk8...............2.Toiveissa
HenLai................kp 5/24-32.................yk6...............1.Toiveissa
meela.................kp 15/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 17/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 21/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 26/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 28/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 29/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 31/28-35...............yk7...............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
 
Huomenia :wave:
Miranda, hyvä että teillä noin pian aika lääkärille, saatte vähän selvyyttä asiaan. Mutta pidetään silti peukkuja ettei täti saapuisikaan!
Mullakin vähän menkkamaisia tuntemuksia, toivoisin että alkaisivat vasta torstaina, jotta voisi ne hoidot aloitella mahdollisesti heti, kun meillä pe aika. Luultavasti alkavat kuiteskin aikaisemmin, mutta sitten ehtii sulatella hoitoihin menoa hieman pidempään.

Hyvää alkanutta tiistaipäivää kaikille =)
 
annuli81, en tiedä ottaako tuo lääkäri vielä kantaa tuohon ettei ole tärpännyt, kun vasta kunnon yritystä tuo 3kiertoa. Tosin ilman ehkäisyä on oltu 6-7kk. Ja vaikeuksia oli saada tuo esikoinenkin. Lääkäri nyt kuitenkin on ensisijaisesti sen vuoksi, että mulla on endo epäily ollut ja nyt kivut menkkojen aikana niin kamalat että meen hakee lähetettä tähystykseen. Toivon kuitenkin samalla, että hiukan kartotettaisiin tätä tilannetta raskautumisen suhteen.
Tsemppiä teille hoitoihin!!
 
Sain tän päivän koulun terkkarilta saikkua ku mua väsyttää niin mielettömästi. Eilen illalla oisin ollu valmis nukkuun jo viien aikaan mut oli pakko valvoo ettei mee rytmi ihan sekasi.

Illalla ku pesin hampaita ni siinä tuntu et rinnat on tosi kipeet, ei kestäny ees pientä tärinää. Mut onneks huomenna on lääkäri.
 
Miranda, mitenkä teillä saikaan esikoinen alkunsa? Ihan luomustiko? Jostain luin, että toinen lapsi olisi helpompi saada alulle kuin ensimmäinen, varsinkin jos pian alkaa toista tekemään. En tiedä muistanko oikein...Toivottavasti teillä kuitenkin kävisi niin!
Ikävää nuo kovat menkkakivut, toivottavasti sulla on niihin kunnon lääkitys.
 
Täti tuli kylään. :'(
Annuli, esikoinen sai alkunsa 1v3kk yrittämisen jälkeen ja avuksi tarvittiin metforem + clomifen, koska en ovuloinut. Nyt olen kolmessa kierrossa kyllä ainakin testien mukaan ovuloinut, että tiedä sitten häntä onko joku vialla vai ei.
 
Tiistai 30.10

Miranda-81........kp 1/28-32..............yk4................2.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 6/28-30................yk8...............2.Toiveissa
HenLai................kp 5/24-32.................yk6...............1.Toiveissa
meela.................kp 15/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 17/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 21/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 26/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 28/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Annuli81.............kp 31/28-35...............yk7...............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
[/quote]

 
Mirandalle :hug: tätsystä ja Annulille negasta. Vielä tosin Annuli toivoa on, ennen kuin tätsy kurvaa.Jospa tuo nyt tullut nega vielä muuttuisikin plussaksi... :)

Itsellä aika hiljasta, nännit mitä nyt hieman kosketusherkät, mutta mulla tuo yleensä menkkaoire, joka ilmaantuu aina oviksen jälkeen. Tietysti sitä elättelee toivoa josko ne clomit ja aukiolotutkimus olisivat jotenkin osaltaan edistäneet tätä raskautumista, mutta jotenkin en jaksa uskoa siihen. Olisihan se kiva jo onnistua, kun tässä noin 9 kuukautta tahkottu... :whistle:

No katellaampa ja ootellaan kärsivällisesti, vielä oois noin reilu viikko jännäiltävää, jollei se kierto taas venähä kuten viimeeks. :ashamed:

Se se on vihoviimeistä piinaa se! puhureita kaikille! :whistle:
 
Keskiviikko 31.10

Annuli81.............kp 1/28-32...............yk8...............1.Toiveissa
Miranda-81........kp 2/28-32..............yk4................2.Toiveissa
HenLai................kp 6/24-32.................yk6...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 7/28-30................yk8...............2.Toiveissa
meela.................kp 16/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 18/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 22/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 27/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 29/28-31...............yk17.............1. Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
 
Tätsy tuli yön aikana... Luultavasti hoidot menee ens kiertoon, saa nähdä mitä lääkäri ylihuomenna sanoo. Hauskaa keskiviikkoa kaikille ja plussatuulia :whistle: Jospa mä nyt koittaisin taas pidätellä sitä tätiä täälläpäin, jottei se riesa muille enää tulisi :)
 
:hug: Annuli. Toivottavasti saatte asiat eteen päin pian, ja jo tästä kierrosta sitte sen plussanki!

).( Ei vielä ole vuoto alkanu. Eilen oli ihan helv. moiset menkkakivut. Yleensä ne on tullu noin 5 minuuttia ennen vuodon alkua, mutta nyt ollu pitkin viikkoa. Ehkä noi clomit siihen vaikuttaa. Sain eilen sovittua gynen kanssa mahdollisesta aukiolotutkimuksesta ens viikolle, riippuen ihan siitä milloin alkaa. Jos menee myöhälle niin sitte seuraavassa kierrossa. Olin yllättyny että sen pystyki tekemään tuolla yksityisellä missä oon käyny kun ei sitä ole edes tarjottu, ennen ku ite tajusin kysyä.
 
pakko tulla johonkin purkaa oloa... on niin masis olo, kun ei tärpännyt tässäkään kierrossa. Tiedän ettei yritystä ole vielä kauaa ollut ja että meillä on suhteellisen pieni vauva kotona, josta pitäisi olla iloinen. Niin mä olenkin. :heart: Vaivaa vaan ajatus, että jos taas joudutaan siihen samaan rumpaan johon viimeksi. Se on aika raskasta. Yrittämistä, yrittämisen perään ja valtavia pettymyksiä. Tietty sitten kun se plussa tulee ni se on sitäkin suurempi ilo!! Taitaa olla tän tädin aikana masis pinnassa ja kun se on lähtenyt ni alkaa taas valoa näkymään tunnelin päässä. Mutta tälalsia ajatuksia tiivistettynä...
 
Miranda suuri :hug: sinulle!
Menkkojen aikaan saattaa olla tosiaan tunteet pinnassa, ja sulla tosiaan on tuoreessa muistissa esikoisen alulle pano. Mutta uskon kyllä että teille vielä se toinen lapsi suodaan :heart: Ja onneksi teillä on pian se lääkärikäyntikin.
Mulla on nyt vähän ollut sellaisia tuntemuksia, että jospa mä en jostain syystä ansaitsekaan lasta,kerran meille ei sitä luomusti luultavasti tule. Sitten kyllä järjellä mietin, että narkkaritko tai muut vastuuttomatko ihmiset sitten sen vauvan ansaitsee...Mutta kaikenlaisia tunteita sitä tässä tilanteessa joutuu kokemaan. Kuitenkin jaksan vakaasti uskoa että me kaikki saadaan vielä ne pienet nyytit syliimme joku päivä :heart: =)
 
Mäkin tuun kirjotteleen omia tuntojani muutaman päivän tauon jälkeen. On vaan ollut jotenkin niin sellanen olo ettei jaksaisi edes miettiä koko raskautumista kun tuntuu niin epätodelliselta onnistua :/ Multa on kadonnut jo ihan koko yrittämisen into kun mitään ei vaan tapahdu vaikka kuinka olis toivonut ja yrittänyt.
Mirandalle lohtu halit toiselta epätoivoiselta. Kyllä sinulle vielä toinen pikkunen joskus tulee, olen aivan varma siitä ;) Sitä ei sitten vaan voi tietää millä keinolla, mutta pääasia on että kyllä "se" jollain konstilla tulee =)
On muuten ihan totta että menkkojen aikaan on tunteet pinnassa, mäkin oon kärsinyt siitä sen jälkeen joka kierrossa kun alkoi yritys.

Ovista oon tikutellut, eikä sitä oo tikkujen mukaan näkynyt vielä. Mä vähän luulen, että se on paljon myöhemmin kuin olen ajatellut ja joskus aiemmin tikutellut, kun kiertokin on pari kertaa heitellyt. Kai se on tossa kp 20 tietämillä? Seksiä ei oo ollut kun mies on iltavuoro viikolla ja pääsee kotiin 00.00 jälkeen niin en oo jaksanut valvoa sinne asti. Taidan ottaa semmosen kannan, etten saata itseäni henkiseen ahdinkoon pakottamalla ja ressaamalla itseäni liikaa ja toivotaan parasta :whistle:

Tulipas satuiltua taas! En mä oikeasti ihan niin down oo kuin tää teksti näyttää... ....menee nurkkaan häpeemään.... :ashamed:
 
Torstai 1.11

nanna81............kp 1/29-36................yk12.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp 2/28-32...............yk8...............1.Toiveissa
Miranda-81........kp 3/28-32..............yk4................2.Toiveissa
HenLai................kp 7/24-32.................yk6...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 8/28-30................yk8...............2.Toiveissa
meela.................kp 17/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 19/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 23/32-35................yk9...............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 30/28-31...............yk17.............1. Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
 

Yhteistyössä