viikon 35 jatkot:)

Ajattelin viedä näytteen huomenna. Tai tietty jos oottais pari päivää ni sitte ainaki varmemmin näkyis testissä. Mulla ei oo yhtään mitään tätioireita tullu, rinnat oli ihan oikeesti kipeet tänään koko päivän koulussa mut nyt ei ainakaan niin pahasti tunnu. Ku vaan saiski kuvan siitä mun testistä ni voisin laittaa sen tänne teijän analyssoitavaks et onko se haamu vai mikä.

Toisaalta mulla on aamusin tuntunu ihan tajuton paine tuolla alamahalla ja se on vähä helpottanu pissan jälkeen mut ei siltikään oo loppunu kokonaan. Oisko sitte sellanen et rakko painais ja siitä tulis se paineen tunne osittain mut muuten sit tulis siitä että kohtu kasvaa.

Mulla on edelleenki lämmöt koholla, tosin en oo aikasemmista kierroista kovin ahkeraan mittaillu lämpöjä, tästäki kierrosta jäi 2 päivää välistä mut muuten oon joka aamu mitannu. Ja lämmöt on ollu nyt melkeen asteen korkeemmalla mitä mulla normaalisti on.
 
Annuli, oikeen iso iso lohtu ja tsemppihalaus. :hug: Nuo tommoset uutiset ei oo mitään mukavaa kuultavaa. Mutta aina täytyy toki löytää hyvääkin ja hyvää tässä on se että pääsette jo ajoissa hoitoihin yrittämään tärppiä. Ja jos sun miehellä on kuitenkin paljon siittiöitä niin johan se on positiivinen juttu se!

Henlaille peukut pystyyn, kuuullostaa lupaavalta! =)

Oma (.) nopeesti, että eilen kävin siellä aukiolotutkimuksessa ja auki olivat. Myös clomien ansiosta tai sitten ihan muuten vaan seurantaultrassa näkyi 19 millinen follikkeli... Eli otolliset ajat olisi käsillä noin niikuin oviksen suhteen.

Tsemppiä! :wave:
 
Annie todella hieno juttu, että hyviä uutisia tuli gyneltä! Nythän se plussa voisi tulla, kun lääkärin mukaan tuo aukiolotutkimus lisää vielä mahiksia, jos kaikki muuten kunnossa =)
HenLaille tsemppiä, toivottavasti plussa tulisi.

Luulen, että tämä kierto taitaa olla eka jossa en tuhlaile ainuttakaan raskaustestiä. Säästyy rahat ainakin siltä osalta, kun hoitoihin tulee menemään sellaisia summia että ihan hirvittää. Olen aina tiennyt, että lapset tulevat kalliiksi kun niitä saa, mutta ei käynyt mielessä että niiden tekeminenkin voi maksaa niin tajuttomasti :D
 
En ainakaan tänään saanu aikaseks että oisin vieny näytteen labraan. Nythän se on jo myöhästä ku labraan pitäis olla ihan eka pissa aamulla ja minä oon jo tälle aamulle käyny tyhjentään tankin. Ajattelin oottaa vaikka torstaille ja viiä näytteen sitte koska me luultavasti lähetään torstaina illalla meille kotia ni perjantaina ei pysty.
 
Keskiviikko 24.10

meela.................kp 9/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 11/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 15/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 20/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 22/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 23/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 25/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 29/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 30/24-32.................yk5...............1.Toiveissa



Plussanneet:

Venla-05




 
Soitin tänään tuonne RFSU:n sivuilta löytyvään numeroon ja kysyin tuosta viivasta mikä näkyy kontrolliviivan vieressä. Siellä joku mies sano et niitten se henkilö joka tietäis testeistä enemmän, on sanonu että sellaset testit on virheellisiä tai siis joku siinä ois menny pieleen. Aiko lähettää tän tai huomisen aikana mulle uuen pakkauksen. Saa nähä tuleeko yks vai kaks testiä. Eipähän tartte ainakaan lähtee kaupasta ostaan ku mietin josko lähtis ostaan jonku apteekista saatavan testin ja sillä testais.

Rintoja särkee edelleenki vietävästi ja alamahalla on sellanen jomotus. Tosin mietin että jos mulla onki ollu ovis myöhemmin ku normaalisti ni eihän sitte menkatkaan ala oikeeseen aikaan. Mulla tuli maanantai iltana ja tiistai aamuna jonku verran sellasta ruskeeta liman seassa ja muutenki tuntuu että paikat on kosteina mut eipä oo tullu nyt mitään. Ja seki vielä että mulla kn on sellanen ku oon aikasemmin täällä jo kuvaillu.
 
Heippa kaikille! Onkin kulunut pikkuisen aikaa siitä, kun viimeksi kävin teitä moikkaamassa :p Elämä on pyörinyt aika lailla pahoinvoinnin ja oksentelun ympärillä, mutta nyt näyttää pikku hiljaa helpottavan! Viimeksi eilen aamulla tuli "tyhjennettyä" vatsalaukkua eli hyvään suuntaan ollaan menossa B)

Ultrassa ehdin käydä jo toistamiseen 12.10. (meillä toukokuisissa oli ihan liian monta suru-uutista tuossa rv 8-10 aikoihin ja oli pakko käydä rauhoittelemassa mieltä..). Silloin itselläni menossa oli rv 10+5 ja pikkuisella näytti olevan kaikki hyvin ja siellä hän liikutteli raajojaan, kun lääkäri häntä herätteli :heart: Seuraavan kerran näemme Nirppumme maanantaina, kun menemme np- ultraan Jorviin. Se pikkuisen jännittää, mutta uskon kyllä, että vaavilla on kaikki kunnossa!

Täällähän on otettu uusia askeleita raskautumisen tueksi.. Olen kyllä kanssanne samoilla linjoilla, että jos ihan perustesteillä saa selville ettei mistään häikästä ole kyse niin hyvähän se on, että moisia testejä on olemassa! Varsinkin tuo aukiolotutkimus ja simppatesti ovat niin helpoja toimenpiteitä, että ei kannata turhaan murehtia..

Oikein paljon plussatuulia teille ja minulla on edelleen peukut ja varpaat pystyssä onnistumisienne puolesta :hug:
Tulen vaikka maanantain jälkeen sitten kertomaan miten np- ultrassa meni ;)

Carmen ja Nirppu rv 12+4
 
:heart: Kiva kun te odottajat käytte vielä katsomassa meitä piinailijoita! Mahtavaa Carmen että sinun odotus sujuu hyvin. Lähetän sinulle ja pikkuiselle nirpullesi virtuaalisen :hug:

Omasta navasta: Täällä on otettu jo hyvissä ajoin ovistikut käyttöön kuukausien tauon jälkeen. En aio kyllä missata tätä ovista sillä mähän menin lupaamaan jokin aika sitten teille, että tämä on se mun plussa kierto. Katotaan nyt joudunko piru vieköön vielä syömään sanani :LOL:
Tänään aloin myös juomaan ihanaa (tykkään oikeasti) greippimehua. Oli apua tai ei, juon silti.

Mitäs Piitu-Liinu, onko mitään tuntemuksia? Sulla on jo päivät aika pitkällä?

Onneksi kävitte jo tutkimuksissa Annuli, kyllä se olisi ollut pitkä aika venailla että on yrittänyt sen vuoden verran. Mä oon kans pohtinut, että miten saisin aikaiseksi soittaa jonnekin päin...pelkään niin paljon tarttua puhelimeen. Mä en tiä mutta mulla vaan tulee jostakin sellanen tunne, ettei meillä taida tää raskautuminen onnistua kovinkaan helposti. En osaa selittää oikein mutta mulla on sellanen haju aina että jos jotain tulee tapahtumaan tai ei tapahdu ja tästä mulla ei oo kovin hyvä tunne. Menee nyt vähän yliluonnolliseksi...
Mun pahin pelkoni on, että selviäisi että mussa ja/tai miehessä olis jotain oikein pahasti vialla. Tuntuu vielä sillai yksinäiseltä kun ei tuttavapiirissä ole ketään joka olisi näin pitkään (heihin verrattuna) yrittänyt. Kaikilla on natsannut osat kohdalleen jo pelkästä katseesta :LOL:

+++++++++++++++++++++++tuulia++++++++++++++++++++++++++++++
 
Testailin eilen illalla ja sain Aconin testiin roskishaamun jota ei tarvinnu tiirailla. Tosin aika oli sillon jo kauan sitte menny umpeen ku siinä se toinen viiva näky. Nyt aamulla testasin uuestaan samaisella testillä (tai siis samanmerkkinen) ja ainakaan heti siihen ei tullu mitään jälkee. En tänäänkään saanu aikaseks viiä näytettä labraan, täytyy varmaan heti ens viikon alkupuolella kävästä viemässä ni saapahan siellä sitte tutkia. Me lähetään tänäiltana mun kotiin ni ei pysty huomenna viemään näytettä.
 
Torstai 25.10

meela.................kp 10/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 12/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 16/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 21/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 23/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 24/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 26/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 30/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 31/24-32.................yk5...............1.Toiveissa



Plussanneet:

Venla-05


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Päivittelin tuon listan tälle päivälle ku kukaan ei oo vielä ehtiny päivittää sitä. Mun yksinpuhelu jatkuu vaan. Mulla ei oo tänään koulua ni ehtii istua koneella.
 
Uppista! Nostelen ylöspäin - oltiinkin tipahdettu jo seuraavalle sivulle :D

HenLailla on vieläkin jännät paikat. Peukutuksia ja plussia +++++ edelleen sylintäydeltä =)

Carmenille halituksia :hug: Kiva lukea sun ja Nirpun kuulumisia. Ja kohtahan me kaikki tullaan sinne odotuspuolelle niinkuin sovittiin ;)

Annie: Ajattelin tekstiäsi lukiessani ihan samaa minkä Annuli sitten kirjottikin. Hyvät saumat, kun paikat just "huuhdottu" auki ja vielä oviskin kohdillaan...

Omaa: Mulla todennäköisesti nyt oviksesta 4 päivää, joten ainakin vielä 10 päivää on menkkoihin. Tänään alkoi taas valkkarit valua :D

Hyvää viikonlopun odottelua jokaiselle!
Ja plussapuhallus päälle :whistle:

 
Perjantai 26.10

meela.................kp 11/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 13/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 17/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 22/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 24/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 25/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 27/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 31/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 32/24-32.................yk5...............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
 
Heissan! Ihanaa se on taas perjantai, ja viikonloppu kohta edessä =)

Meela, varaile ihmeessä aikaa vaikka yksityiselle puolelle, jos siltä vaan tuntuu. Kuitenkin todennäköisempää on , että kaikki on kunnossa, tai että on vaan ihan jotain pientä häikkää mikä on esim. clomeilla korjattavissa. Siinä saa itselleen sitten sen mielenrauhan.
Meillä nyt sattui olemaan huonompi tuuri, mutta olen tosi onnellinen siitä että asia tuli selville, vaikka tieto kirpaisi kieltämättä tosi paljon. Luulin että olisin ihan rikki tuollaisen uutisen jälkeen, mutta mulla on ollut yllättävän positiivinen olo, ihminen näköjään kestää paljon enemmän kuin sitä kuvittelee. Tietenkin välillä olen tosi surullinen ja vihainenkin, että miksi just meillä on näin, mutta olen sitten kummasti alkanut arvostamaan enemmän positiivisia asioita elämässäni kuten vankkaa parisuhdetta ja hyviä ystäviä :) Kyllähän mua pelottaa rankat hoidot, ja se että niitä voi kenties joutua käydä läpi useammankin kerran. Mutta sitten kun ajattelee, että sitä kautta saisi sen vaavin lopultakin syliinsä,niin olen valmis vähän kärsimäänkin...
 
Heipsan :wave:

Annuli81: Onko teillä sovittu jo eteenpäin esim. hoidonsuunnittelukäynti vai miten homma etenee? Tiedättekö jo koska aloitatte tai mikä hoitomuoto on kyseessä?

Yksityisellä on se hyvä puoli, että hoidon saa aloitettua välillä ihan muutamassa päivässäkin. Ja kun homma lähtee liikenteeseen, niin uskomattoman nopsaan menee se piikittelyosuus, kun ultrauskin on kaksi kertaa kymmenen päivän sisällä ja pääsee tsekkaamaan tilanteen.

Kun noita edellisiä viestejä lueskelin ja siellä oli noista hoitojen hintavuudesta, niin ihan pakko laittaa tähän "ihanin" kommentti mitä me on saatu, kun on kerrottu käyvämme hedelmöityshoidoissa:
"Ei meillä vaan olis ikinä ollut varaa. Sitten ei olis tullut lapsia."
Olin ihan, että TÄH - viude mikä kommentti????????????????????? Valitettavasti en ikinä osaa sanoa vastaavissa tilanteissa yhtään mitään fiksua, mutta myöhemmin mietin, että niin - meillähän on aina säästetty sukan varteen justiinsa tätä varten :D

Hyvää viikonloppua jokaikiselle pinoilijalle :heart:
 
Kaneliomena, ens perjantaina on tapaaminen lapsettomuuspkl.lla, jolloin varmaan selviää millon hoidot alkavat. Mikä riippuu varmaan aika pitkälti siitä millon mun menkat alkaa ens viikolla. Tietysti voisikin olla ehkä hyvä kuukausi sulatella asiaa, toisaalta jos hoidot alkaisivat heti, ei ehtisi ainakaan liikaa niitä jännätä. Puhelimessa lääkäri puhui koeputkihedelmöityksestä, tiedä häntä kumpaa IVF tai ICSI tarkoitti. Eilen miehen piti viedä vielä uus näyte, joka jotenkin "pestiin", selviää senkin tulos ensi viikolla.

Joo tosiaan aika hauska kommentti tuo, ettei olisi ollut varaa. Joo ei meilläkään olla säästetty tonneja sukan varteen tätä hommaa varten :D Monesta asiasta, kuten ulkomaanmatkoista, on nyt toistaiseksi luovuttava, jotta saadaan rahat riittämään. Ja tiukkaa tulee tekemään, mutta kummasti sitä luopuu monesta asiasta tämän asian takia. Esim. tiedän nyt ettei ole varaa ostella jatkuvasti uusia vaatteita tai käytännössä juuri ollenkaan, mutta enköhän mä pärjää ilmankin =)
 
Lauantai 27.10

meela.................kp 12/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 14/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 18/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 23/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 25/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 26/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 28/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 32/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 33/24-32.................yk5...............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
 
Lauantai 27.10

HenLai................kp 2/24-32.................yk6...............1.Toiveissa
meela.................kp 12/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 14/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 18/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 23/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 25/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 26/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 28/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 32/28-30................yk7...............2.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tiputin itteni tuonne listan hännille. Mulla alko eilen vuoto ja viime yö oli tuskaa voimakkaista lääkkeistä huolimatta. Maanantaina marssin lääkäriin koska nyt selvästi paikansin oviksen ja mulla luteaalivaihe jäi 8 päivään samoin ku viime kierrossa. Ei näin lyhyellä luteaalivaiheella oo mahollista raskautua.

 
HenLai: Lämmin lohdutushalaus :hug:

Jos jotain positiivista, niin nyt saattaa olla tiedossa syy tärppäämättömyyteen. Luullakseni toi luteaalivaiheen pituus korjaantuu hormonihoidoilla. Paljon tsemppimieltä seuraavaan kiertoon. Toivotaan, että asiat selviää :heart:
 
Sunnuntai 28.10

HenLai................kp 3/24-32.................yk6...............1.Toiveissa
meela.................kp 13/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 15/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 19/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 24/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 26/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 27/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 29/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 33/28-30................yk7...............2.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
 
Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa! :wave:

Nyt on muutto suoritettu ja oltu jo kolme yötä uudessa kodissa. Netti ei toimi vieläkään! Täältä tytön mummolasta kirjoittelen.

Tätikin pakkasi torstaina heti ensimmäisenä vieraana kylään eli nyt on menossa kp4 yk8. :/ Tammikuussa ollaan päätetty lähteä sitten tutkimuksiin jos ei ala siihen mennessä kuulua tulokasta.
Tammikuuhun on muuten päätetty meidän hääpäiväkin. Käydään ihan maistraatissa vaan ja juhlat pidetään kotosalla. :D

Eikä olla vieläkään saatu plussapinoa kasvatettua,nyt tytöt vaan jatketaan tsemppaamista että ensi vuonna kaikilla on pikku nyyttöset sylissä. :)

Tulen taas kurkkaamaan teitä heti kun pääsen. B)
 
Sunnuntai 28.10

HenLai................kp 3/24-32.................yk6...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 4/28-30................yk8...............2.Toiveissa
meela.................kp 13/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 15/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 19/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 24/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 26/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 27/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 29/28-35...............yk7...............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05




 
Piitu-Liinu: Suuret lohtuhalaukset tätsyn saapumisesta :hug: Piti senkin naisen sitten änkeä teidän tupaantuliaisiin.. Oikein paljon tsemiä seuraavaan kiertoon :heart:
Samaan hengenvetoon saakin onnitella tulevasta hääpäivästä :flower:
Onko juhlat alku- vai loppukuusta?



Meillä on pikkuhiukkasen hiljentynyt pino.. Tai sitten mä vaan roikun täällä liikaa ja siksi tuntuu siltä :D No, toivotaan, että vipinä lisääntyy, kun lopuissakin kierroissa alkaa pamahdella viimeiset päivät...
Tänään on itellä ollut ihan kunnon menkkajuilinnat jo mahassa, joten eiköhän se täti sieltä tännekin taas kurvaa - varmaan on jo lähtötelineissä :kieh:

Toivottavasti satais pian lunta. On niin synkkää tuolla ulkona muuten.
Tähän aikaan vuodesta mä oon yleensä ihan täpinöissä, koska oon henkeen ja vereen jouluihminen... Johtuneeko siitä, että oon syntynyt joulukuun alkupuolella :whistle:

Jeps, tässä tarinaa tälle kerralle... Hyvää sunnuntai-iltaa kaikille :wave:
 
Maanantai 29.10

Piitu-Liinu...........kp 5/28-30................yk8...............2.Toiveissa
HenLai................kp 4/24-32.................yk6...............1.Toiveissa
meela.................kp 14/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 16/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 20/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 25/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 27/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 28/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 30/28-35...............yk7...............1.Toiveissa




Plussanneet:
Venla-05
 
Huomenta!
Mä eilen illallakin yritän tänne viestiä lähetellä, mutta se taas kerran katsosi jonnekin. Enkä jaksanut sitten enää uudelleen kirjotella samoja asioita.
Piitu-Liinulle ja HenLaille :hug: tädin tulon johdosta. Myös onnittelut Piitu-Liinulle tulevista häistä :heart:

Täällä ei mitään kummempia. Tätiä odotellaan saapuvaksi lähipäivinä. Tekisi mieli testata tänään, vaikka tulos on arvattavissa. Onneksi ei ole kotona testejä, mutta äkkiäkös sitä käväsee apteekissa...
Oikein hyvää viikonalkua kaikille!
 

Yhteistyössä