viikon 35 jatkot:)

Torstai on toivoa täynnä :D
Ainakin sen suhteen, että huomenna viimeistään ovistikussa olis jotain muuta kuin puolikas kuvio...



Sen oon nyt oppinut tässä kierrossa tikutellessa, että kun mulla valahtaa sellainen kunnon limaköntti - tuntuu ihan kun tulppa irtois :LOL: niin se ei todellakaan tarkoita ovista.
Mulla irtos kunnon limat toissapäivänä, mutta vieläkään ei oo mitään mahatuntemuksia/positiivista tulosta.

Ollaan sekstailtu tässä noiden limojen mukaan keväällä ja kesällä. Nyt harmittaa, kun en oo tikuttanut tässä välissä. Ollaan näköjään oltu joka kierrossa liikkeellä liian aikaisin :headwall: Tai toinen vaihtari on, ettei munasolu vaan irtoo tässä kierrossa... tai sitten se irtos jo silloin ihan kp:n kymmenen tienoilla, kun oli ne kauheet vasemmanpuoleiset jomoilut... Tässä ihan mielenkiinnolla odottelee huomista ;)

Sorge tää itsekeskeinen paasaus - oon täällä niin limojeni lumoissa pyörinyt parisen päivää :LOL: Hyvää torstai-iltaa kaikille - huomenna vaihdetaan vapaalle :p
 
PERJANTAI 19.10

meela.................kp 4/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 6/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 10/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 15/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 17/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 18/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 20/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 24/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 25/24-32.................yk5...............1.Toiveissa
Barbie................kp 52/30.....................yk?...............1.Toive issa


Plussanneet:

Venla-05



 
Huomenia :wave: Toivotaan Nanna että nyt sitten tärppäisi :heart:
Mulla vieläkin vähän nippailuja vasemmassa munasarjassa,mutta kyllä oviksen pitäisi olla jo ohi. Tietysti on mahdollista, ettei sitä joka kuukausi tulekaan. Odotukset on tästä kierrosta aika alhaalla noiden huonojen uutisten takia, mutta onneksi maanantaina ollaan viisaampia senkin asian suhteen :)

Ihanaa viikonloppu alkaa ihan pian... Tekisi suoraan sanoen mieli vetää kunnon kalsarikännit tänään kotona, mutta saa nyt nähdä jospa tyydyn vaan irtokarkkeihin lohdutuksena :D
 
Moi! Nyt on sitten käyty ultrassa. Kaikki hyvin. Pienet kädet ja jalat siellä heilu. La 7.5 ja mut leikataan eli varmaan ihan huhtikuun lopussa. Kyllä pelkäsin ihan mielettömästi. Meillä tuolla toukukuun toivotuissa on tullut nyt monta huonoa uutista, niin sekin vähän lisäs pelkoa. Plussatuulia teille kaikille! Tänne on kiva käydä kirjottelemassa, kun meitä on ihan mieletön määrä tuolla toivotuissa...ei oikein pääse juttuun kenenkään kans.
 
Heipsan!

Summer81: Ihania ultrauutisia :heart: Monesko rv sulla nyt olikaan jo meneillään?

).( Jeeeeeeeee! Tänään bongattu ovisplussa
Tietääks joku voiko lh-huippu testissä näkyä, vaikka munasolu ei irtoiskaan? Vai tapahtuuko ovis siis aina, jos tikuilla tuon huipun löytää?

Tällä kertaa meillä meneekin kertalaakiksi, kun meidän porukat on tulossa just tänään yökylään.. Ne on niin herkkäunisia, että herää pienimpäänkin risaukseen - saati suurempaan :LOL:

Ihanaa viikonloppua jokaiselle ja paljon plussia pinoon
++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Summer, ihanaa että kaikki on hyvin :heart: Onnea edelleenkin odotukseesi, ja tulethan kertomaan aina välillä kuulumisiasi.
Onnea Kaneliomena ovisplussasta. Huonoon aikaan tulevat kyllä vanhempasi kyläilemään, vaikka kyllähän te omassa kotonanne saatte pitää niin paljon meteliä kuin haluatte :D

Hyvää viikonloppua kaikille minunkin puolestani!
 
Lauantai 20.10

meela.................kp 5/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 7/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 11/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 16/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 18/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 19/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 21/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 25/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 26/24-32.................yk5...............1.Toiveissa
Barbie................kp 53/30.....................yk?...............1.Toive issa


Plussanneet:

Venla-05
 
Päivää. Täti pyyhkäissyt matkoihinsa ja uusi yritys alkakoon :)
Isännällä taas luvassa kivasti 4 yötä töitä, ja mun onnella ovis, jos sitä edes on, osuu juuri noihin päiviin. Siinä lyhyesti ja ytimekkäästi ja itsekkäästi oma napa.
Toivon kaikille plussia!
 
Sunnuntai 21.10

meela.................kp 6/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 8/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 12/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 17/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 19/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 20/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 22/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 26/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 27/24-32.................yk5...............1.Toiveissa
Barbie................kp 54/30.....................yk?...............1.Toive issa


Plussanneet:

Venla-05
 
Heissan! Neloselle tsemppiä uuteen kiertoon, ja toivottavasti oviksesi ei osu juuri tuohon miehen yöputkeen!
Mitäpäs kaikille muille kuuluu? Täällä vaikuttaisi siltä, että PMS-oireet olisivat taas alkaneet. Olen ollut kiukkuinen kuin ampiainen, vaikka ulkona on aivan älyttömän hieno ilma. Voi mies raukkaa :D
Perjantaina saatiin juteltua vähän tuosta simppanäytetestistä, kun nautiskeltiin yhdessä illalla hieman viiniä. Mies sanoi, että on valmis mihin tahansa lapsettomuushoitoihin, mikäli tilanne sitä vaatisi. Olin aika helpottunut, koska tuosta asiasta en ole ollut lainkaan niin varma... Huomenna meidän hoitava lääkäri on taas paikalla, joten saadaan asiasta tarkempaa tietoa. Ehkä siksikin on hermot niin kireällä, koska huomaan jännittäväni sitä puhelua niin että mahaan sattuu :headwall:

Oikein rentouttavaa sunnuntainjatkoa kaikille!
 
Mulle tapahtuu nykyään kaikkea kummallista vaan. Menkat loppui perjantaina iltapäivällä lopullisesti ja nyt yöllä mulla oli tullut pöksyihin muutamat pisarat verta ja iltapäivällä tuli ruskeeta mönjää hiukan pyyhiessä. En ymmärrä mikä mättää, ei oo tapana tuhrutella :/
Menin hullu tekeen testinkin, mutta se oli nega. Siinä näkyi sallitun ajan sisällä hailun hailu viivanpaikka tms. Kurkkasin sitä uudestaan muutaman tunnin päästä niin kyllä siinä hailu viiva oli, mutta taitaa olla vaan viivanpaikka.
Ja mulla on ollut pää kummallisesti kipee joka päivä n. viikon ajan, ihan kuin olisi joku vanne pään ympärillä. Mulla on migreeni, mutta tää ei oo sellasta särkyä. Eikä tähän auta mikään.
Kai mä on tullut hulluksi! Ei siinä paljon muita vaihtoehtoja ole :LOL:

Täällä alkaa oleen taas toisilla kierrot aika pitkällä... :heart:
 
Maanantai 22.10

meela.................kp 7/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 9/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 13/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 18/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 20/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 21/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 23/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 27/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 28/24-32.................yk5...............1.Toiveissa
Barbie................kp 55/30.....................yk?...............1.Toive issa


Plussanneet:

Venla-05


 
Lääkärille soitettu, ja selvisi että meillä todellakin heikot mahdollisuudet saada vauva luomusti. Siittiöitä oli paljon, mutta vain vähän "normaaleja" ja hyvin liikkuvia, jotain vasta-aineita myös paljon. Ens viikolla meillä suunnitteluaika, jolloin mietitään alkaako hoito ens kuussa vai seuraavana. Hoitomuotona joko IVF tai ICSI, siitäkin ilmeisesti neuvotellaan. Ei voi muuta sanoa, kun huh huh. Eipä olisi tallaista uskonut kuukausi takaperin... Mutta mä asennoiduin jo viime viikolla siihen, että hoitoihin joudutaan, joten nyt olen aika rauhallinen ja jaksan uskoa että vielä me hemmetti soikoon se vaavi saadaan :heart:

Anteeksi tämä oma napa, nyt vaan pyörii nämä omat asiat mielessä.
Hyvää viikonalkua ja plussia tänne puhaltelen :whistle:
 
Annuli iso :hug: ! Kun on aina pakko hakea jotain hyvää niin oli hyvä,että hakeuduitte jo nyt tuonne tutkimuksiin, ei tarvinut "turhaa" odotella sitä täyttä vuotta! Ja ihan varmasti saatte sen oman käärön ihan niinku meki vielä saadaan =) ! Vai mitä?!
 
Annulille suurensuuri :hug:
Oon samoilla linjoilla nannan kanssa. Nyt kun asiat ajoissa selvillä, niin pääsette ihan "oikeesti yrittämään".

Toi saattaa kuulostaa hölmöltä toi "oikeesti yrittäminen", mutta siltä musta on tuntunut joka kerta, kun me on luomusti yritetty tulosten saamisen jälkeen, ettei oo oikeesti mitään jännäiltävää - kun mahikset on niin olemattomat. Vasta icsin ja alkionsiirron jälkeen on tuntunut ihan aitoa ja oikeeta jännitystä siitä mahtoiko onnistua...
(Vähän sekavasti selitetty, mutta toivottavasti ajatus selvisi)

Saako kysyä miten sun mies suhtautui tämän päiväiseen tietoon?

Suotta pyydät anteeksi ajatuksista puhumista. Se on kova paikka ja parasta on puhua ja kirjoittaa niin paljon, että saa mielen kirkkaaksi.
Meillä on hieman yli viikko seuraaviin piikityksiin ja vaikka homma on tuttua, niin puhun mäkin täällä siitä usein.. Koska mua jännittää ja pelottaa vieläkin - ehkäpä vielä enemmän kuin ekalla kerralla.
Sulla tuntuu olevan ihanan positiivinen asenne asiaan :heart: Se auttaa aina eteenpäin.

Paljon tsemppiä teille! Lämpöisin ajatuksin ja halauksin :heart:
-Kaneliomena-
 
Kiitos paljon teille tuesta Kaneliomena ja Nanna :heart: :hug:
Totta on, että onneksi ei odoteltu pidempään hoitoon hakeutumista. Johtuu varmaan siitä, että olin ollut niin "pitkään" pillereittä, ja tajusin sitten myöhemmin laskeneeni varmat päivät päin mäntyä, joten koko ajan olisi käytännössä mahdollisuus raskautua. Ja lisäksi mulla tuli jossain vaiheessa omituinen vaisto siitä, ettei kaikki ole ehkä kunnossa. Mä taisin tännekin joskus kirjoittaa miten pelkään siemennestenäytteen tulosta eniten, ja suorastaan vapisin kun mies soitti niistä tuloksista. Ehkä meissä ihmisissä on joskus vähän ennustajan vikaa, tiedä häntä...

Mies suhtautui aika hyvin, kyllähän hän järkyttyi tietysti. Yritin kovasti lohdutella häntä siitä, että siittiöitä oli lääkärin mukaan paljon, mikä voi helpottaa hoitojakin.
Musta tosin tuntuu että ollaan ehkä kumpikin jollain tavalla vielä sokissa. Mun tunteet ainakin vaihtelee välinpitämättömyydestä ja hyväntuulisuudesta raivoon ja suruun. Varmaan on tuttua sinulle Kaneliomena ainakin alkuvaiheesta?
Saas muuten nähdä alkaako meilläkin piikitykset jo ens viikon lopussa.sehän olisikin kiva käydä samaa vaihetta yhtäaikaa läpi... Mites aletaanko niitä hormoneja piikittämään ihan jo kierron ekana päivänä? Siinä tapauksessa luultavasti homma alkaa vasta ens kuussa.

Kyllä tämä palsta on pelastus, ei tarvitse olla yksin näiden tuntojen kanssa! Tämänkin romaanin kirjoittaminen auttoi taas vähäsen =)
 
Annuli: Kyllä joo koko tunteiden kirjo on tullut läpikäytyä tuon asian kanssa. Mulla tuli aikanaan myös vaihe, kun olin niin maassa, ettei mikään huvittanut. Mä en olis silloin jaksanut/halunnut edes puhua kenenkään kanssa - itkin vaan. Ja mietin, että minkä h***etin takia?

Sitten tunsin välillä itseni kauhean nöyryytetyksi, kun aina oltiin sorkkimassa ja tutkimassa - vaikka kaikki hyvän asian takia, niin silti siinä kyllä karisi viimeisetkin häveliäisyyden rippeet. Mä oon aina ennen kuulunut niihin ihmisiin, joista on tosi noloa käydä jopa gynellä. Voisi siis sanoa ettei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin ;)

Hormoneja aletaan pisteleen yleensä kierron toisena päivänä. Ja kierron alku lasketaan vasta kunnon vuodosta.
Olis tosiaan hienoa (jos tässä tilanteessa nyt voi tätä ilmaisua käyttää ) kun molemmilla olis marraskuussa hoitojakso ja pystyisi näitäkin asioita läpikäymään ja vertaamaan.

Kaikille hyvää alkanutta viikkoa! Plussatuulia +++++++++ :whistle:
 
Tiistai 23.10

meela.................kp 8/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 10/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 14/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 19/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 21/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 22/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 24/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 28/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 29/24-32.................yk5...............1.Toiveissa



Plussanneet:

Venla-05

.....................................................................................................
Poistin Barbien listoilta, kun häntä ei ole näkynyt aikoihin. Takasinhan pääsee kyllä, toivottavasti Barbiella kaikki kunnossa!
 
Huomenta =)

Ihanaa - vapaapäivä!
Ja siivousta suunnitelmissa (blääh...) Tosin ensin kyllä pitää viimeistellä suuhun vielä noi kaksi suklaapiparia :D

Mitäpä kuuluu pinolaisten kärkipäälle? Pitikö HenLain testailla tänään? Piitullakin alkaa olla päivät hyvällä mallilla testailua ajatellen - jokohan muuttohommat alkaa olla loppusuoralla =)

Paljon puhaltelen plussaviivoja sekä testailijoille, että ovistelijoille +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Saa luvan pitää haikaralla kiirusta ens heinäkuussa

 
Annuli81 oikein iso :hug: !!!!

Jos jotain omaa napaa kertois eli loppukiertoa mennään ja koko kierto on mennyt melkoisen rennosti. :) Ihmettelen suuresti miten sitä onkin voinut ottaa niin rennosti, mutta onpa tuota ollut muuta tekemistä sen verran. Oviksen aikoihin päästiin jälleen vain kerran puuhiin, mutta silti on jotenkin positiivinen mieli. Eilen oli hiukan huonoa oloa. Kahteen otteeseen jäi syömiset kesken. Nyt on myös pissattanut enemmän. Tosin niin se teki viime kierrossakin jossain vaiheessa ja eipä ollut oire ainakaan raskauteen viittaava. Lääkäriaikaa, joka endoepäilyn vuoksi olisi ollut ensi viikolla siirsin, koska jos täti tulee ni se tulee just silloin kuin aika olisi ollut. Lääkäri siirtyi siis viikolla. Jos tätiä ei kuulu ni testaan aikaisintaan ensi viikon keskiviikkona. Mullahan oli ovis nyt aikaisemmin kuin yleenäs, ni lulen, että on lyhyempi kierto.
 
Sain eilen illalla RFSU:n testillä haamujen haamun tai sit viivanpaikan, tosin mun mielestä siinä oli väriä. Tänä aamuna sit testasin Pregnent Stickillä mut siihen en saanu mitään havaittavaa jälkee. Rinnat on niin kipeet ettei niihin kärsi koskee ollenkaan ja illalla ku testailin löytää kohdunnapukan ni se oli tosi korkeella, kova, kiinni ja tuntu et se on vetäytyny sisään. Soitin tänään terkkarille ja sain lähetteen labraan. Se terkkari meinas että pitäis viimeistään tän kuun lopussa näkyä testissä mut tässäki vaiheessa jo pitäis nähä.
 

Yhteistyössä