viikon 35 jatkot:)

Tervehdys pitkästä aikaa! =)

Olen saanut nyt ihan muuta mietittävää, joten vauvakuumeen mietiskely on jäänyt hiukan sivulle. Tuntuu kyllä ihanalta, kun ei stressaa tuosta asiasta. ;)

Täällä siis lähenee ovisaika, mutta ei ole vielä kuitenkaan ihan lähellä. Ehkä ensi viikon lopulla tai viikonloppuna. Testit otan jälleen kehiin, kun niitä tuolla laatikossa kerran on. Mies on lähössä tuona viikonloppuna mökkeilemään joten saapa nähdä meneekö tämä(kin) kierto hiukan ohi. :(

Olen kertonutkin teille että mulla on kaksi viimeistä kertaa menkkojen aikana ollut ihan kamalat kivut ja pahoinvoinnit. Nyt sitten soitin lääkäriajan itselleni (samasta paikasta jossa esikoisen aikaan lapsettomuutta hoidettiin) ja aika on tämän kuun viimeinen päivä. Mullahan epäiltiin endoa ennen raskautta ja sen vuoksi varasin ajan...siis jos nuo kivut johtuvatkin siitä. Ne kivut on jotain ihan kamalaa nimittäin. :'( Samalla mä haaveilen että ne hiukan antais osviittaa siihen että miten tässä edetä tämän vauvahaaveen kanssa. Siis tietäis että onko perusasiat ihan kunnossa jne.

Tässä välisää olen kuullut kahden tutun joilla samanikäiset esikoiset kuin mulla ni odottavat toista lastaan. Kummallakin kerralla on kyllä tullut tosi paha mieli vaikka iloinen heidän puolestaan toki olenkin. Joskus vaan ottaa päähän kun itse ei raskaudu ja sitten toiset raskautuvat puoli vahingossa.

Nelonen ja Meela pidän peukkuja teille!

rentouttavaa viikonloppua teille kaikille!!!
 
Pikaisesti kirjoittelen,että en nyt ehtiny lukemaan sen kummemmin tekstejä mutta nyt ollaan tässä pari viikkoa niin kovissa muuttopuuhissa että nettikin on jo katkaistu meiltä. Yritän porukoilta käydä kattomassa mitä tänne kuuluu ja mulla on kauhee huoli mitä tänne kuuluu. Esikoista käytin rokotuksissa ja samalla neuvolantäti sanoi,että voitas osallistua lapsettomuustutkimuksiin jo tässä vaiheessa.
Plussatuulia puhallellen,Piitu.
Nyt oli kyllä niin pikainen viesti mutta yritän tässä joku päivä käydä teitä kattomassa.
 
Musta tuntuu vähän, että mun kierto venyy samanlaiseksi kuin edellinenkin eli PIT-KÄK-SI. Mulla ei koskaan heittele, mä en tajua mikä on?!? :/

Nelonen ja Barbie taidatte saada musta seuraa pitkään kiertoon :headwall:
Testasin kumminkin tänään ainokaisen testini ja se oli tietysti nega. Rupesi niin harmittamaan, että mitä mä menin haaskaan sen. Senkin tyhmä Meela!! Taidan tilailla joskus ens viikolla uusia jos täti ei tuu. En varmasti mene apteekkeihin päinkään!!

Mikähän tähän auttais jos alkaa oleen joka kierto näin kummallinen ja pitkittynyt? Oireita ei oo muuta ku tissit on edelleen kipeet ja that's it.

Sä oot Nelonen malttanut olla kauan testailematta, mitenkäs Barbien testailut?

Mitenkäs ovistelijat? Onko peitot heilunut? :D
 
Lauantai 13.10

Annie76.............kp 3/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 9/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 11/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 12/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 14/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 18/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 19/24-32.................yk5...............1.Toiveissa
meela.................kp 31/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
Barbie................kp 46/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 46/27-40..............yk1...............4.Toiveissa

Plussanneet:

Venla-05



 
Eilen ja tänään on vatsassa ollut lupaava tunne tädistä. Tosin mitään ei näy, onkohan siellä joku tulppa mokoma? Ei auta liikaa ajatella, ettei ainakaan pelästy ja sotke matkoihinsa.
Mä niin toivon, että tää jo päättyis, tää kierto siis.
En viitsi testailla siksi, koska en varmasti ole raskaana. Jos täti ei ole tullut, kun kp lähenevät 60, menen lääkäriin. Joku muu ongelma tässä nyt on päällä kuin raskaus.
Multa tulee aika paljon nyt vaan omaa napaa, mut tää on niin ressaava tilanne, ettei oikein muuta pyöri päässäkään
:/
Plussatuulia kaikille :flower:
 
Ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu Nelonen. Toi on niin ärsyttävä tilanne ku joutuu vaan kyttäämään ja odottamaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään :kieh:

Mulla ei näy tätiä vielä. KP:t 31/28 ja kolmatta päivää ollaan myöhässä. Mä en kyllä jaksa uskoa plussaan kun tää homma vaikuttaa niin samanlaiselta kuin viime kierrossakin. Eipä ainakaan putoa korkealta jos ei ookaan raskaana. Mutta jos jollakin kumman konstilla olisikin raskaana niin kyllä leuat loksahtaisi sijoiltaan :LOL:
Mietein sitäkin, että jos ovis oli myöhemmin niin sillon ei ollut sitten minkäänlaista yritystäkään -> 100 % varmuudella ei voi tärpätäkään. Ei auta kuin venailla ja toivoa parasta

Mä lupasin etten testaile, mutta niin tekisi mieli hakea joku kunnon testi apteekista... aaaarrrgggggghhhhh! :eek: ...Ihan yksi testi vaan... :whistle:
 
:hug: Mä niin ymmärrän sua Nelonen!On sen verran hyvin muistissa tuo mun pitkä odotus ennen kuin täti suvaitsi saapua 10 päivää myöhässä. Mikään ei oo niiin ahdistavaa kun toi epätietosuus, et mikä on kun ei kuulu ei näy. No itse en vieläkään tarkkaa syytä tiedä, mutta nuo clomit nyt sain koska oli niin matala keltarauhashormoniarvo että oliskohan johtunut siitä. Juuri otin ensimmäisen pillerin ja neljä on vielä ottamatta.

Mua ei ainakaan haittaa yhtään, anna tulla vaan omaa napaa niin paljon kun susta tuntuu, tää on sellanen paikka missä voi purkaa tuntojaan kun ei niitä aina kaikki läheisetkään ymmärrä.Tsemppiä sulle, kyllä se täti vielä sunkin luo löytää, ihan varmasti!

Niin tietysti se plussa on ensisijainen toive, mutta jos ei sitä niin sitten tsemppiä tädin odotteluun! :heart:
 
Nelonen, inhottava tilanne! Uskon että itselläni olisi ihan hermot riekaleina. Toivottavastis selviää pian, jaksuja :hug:
Meela, toivottavasti kiertosi ei venyisi jos ei oo raskautumisesta kyse, pidän kuitenkin peukkuja :heart:
Oikein hyvää viikonloppua kaikille!
 
Nyt on tullut eilen ja tänään paperiin pyyhkiessä vähän verta, enemmänkin ruskeeta, eikä se ehdi edes siteeseen saakka. Vitsi jos ne taas pakenee :ashamed:
Mun menkat alkaa yleensä kovilla kivuilla ja kunnon vuodolla, ei tälleen tuhruamalla. Tää on tosi törkeetä kun ei oikein tiedä missä mennään. Eikä vatsaankaan satu.
Välillä tuntuu, et tekis mieli lopettaa hoitovapaa ja palata töihin ja unohtaa koko haave viimeisestä. Jos tästä tulee näin hankala yritys, kuin mitä merkit nyt antavat ymmärtää.
Siinä vaiheessa saan olla kiitollinen noista kolmesta, toki olen jo nytkin, mutta niin kuin silleen, et pakka on nyt kasassa. Tää repii niin rikki ihmisen, et muu elämä kärsii liikaa.
No, toivon nyt, että täti päräyttää kunnolla kylään tänään. Sitten olisi vielä ehkä toivoa.
Mä alunperin itsekkäästi ajattelin, et koitetaan vaan pari kiertoa saada vauva alulle. Kun nyt pääsisi tästä ekasta kierrosta eroon :ashamed:
Niin, mun lämmöt on ollut reilu 37 nyt pari päivää, miksi ihmeessä? Normaalisti on 36.6. Oon palellut ihan törkeesti. Mut nouseekos ne, kun menkat alkaa?

Muille kuitenkin iloisia plussatuulia :) :wave:
 
Menkkoja ei näy ja ollaan jo 4 päivää myöhässä. Niin tekisi mieli testailla, mutta ei oo testin testiä!!! Tilasin vaihteeksi Vilja-testejä kun ne on ihan suht. edullisia puikkoja.

Oireita löytyy taas moneen lähtöön, elikkä rinnat on tosi kipeät ja omasta mielestä turvonneet kun vähän pursuilevat normaalisti isoista liiveistä ulos. Aamulla olin aika flunssainen mutta se helpotti päivän kuluessa. Mulla on ollut myös aivan hirveä nälkä viimeiset kaksi päivää. Menin sanoon anopille tänään kun olimme siellä syömässä ja otin lisää ruokaa, että mulla on ollut kauhee nälkä eilisestä asti ja tulee kokoajan syötyä. Anoppi sanoi siihen, että jos sä olet raskaana! Apua mä vedin ihan punaiseksi ja sopersin vitsinä jotain, että jos mulla on matoja. Toivottavasti se ei tajua, että voisin oikeasti olla, mä en halua puhua koko yrittämisestä kelleen kun on jo muutenkin tarpeeksi paineita!

Alaselkä ja vatta tuntuvat sellaisilta "menkkamaisilta" ja turvottaa. Pientä päänsärkyä on ollut ilmassa eilen ja tänään.

Nelonen mä oon ymmärtänyt, että lämmöt laskee heti kun menkat alkaa, eli oviksesta menkkoihin lämmöt on korkeammalla (mulla näin, nytkin on 37 C). Ootko Nelonen muuten kokeillut enää testata?
 


Neloselle :hug: Toivotaan, että tilanne selviää pian.
Sulle ja meelalle kummallekin paljon tsemiä ja jaksamista odotteluun.

).( Tällä kertaa hankin kuin hankinkin ovistikut :D Odottavat nyt tuolla kaapissa huomisaamua, josko aloittaisin silloin...
Luin noita edellisiä viestejä ja huomasin kuinka fiksusti olin kirjoittanut viimeksi, että ulkona on kivan valoisaa, kun satoi ensilumi... Kirjoittelin viestiä yhden maissa päivällä, että kyllähän silloin nyt on muutenkin valoisaa :D Mutta kyllähän kaikki ymmärsi pointin, eiks jep...

Mä lähen nyt sekoilemasta taas hetkeksi... Tuntuu, ettei tänään saa sanoja mitenkään viisaampaan järjestykseen.
Ihanan sateista sunnuntai-illan jatkoa kaikille pinolaisille :heart:
 
Sunnuntai 14.10

Annie76.............kp 4/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 10/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 12/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 13/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 15/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 19/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 20/24-32.................yk5...............1.Toiveissa
meela.................kp 32/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
Barbie................kp 47/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 47/27-40..............yk1...............4.Toiveissa

Plussanneet:

Venla-05

 
Heissan taas.
Kaneliomena on taas laittanut tänne ihania kuvia piristykseksi :heart:
Piitu-Liinulle onnea uuteen kotiin, ja jaksamista vielä muuton jälkimaininkeihin :) Muuttaminen on kyllä kamalaa, kun tuntuu että tavaraa on ihan liian paljon...

Mä oon tässä muutama kerran viikon aikana kirjotellut tänne suht pitkän viestin, ja sitten onkin sivut kaatunut ja viesti hävinnyt jonnekin, viimeksi eilen illalla :kieh: Sitten ei millään jaksa samoja asioita kirjotella uusiksi. En tiedä temppuileeko meidän kone vai nämä sivut, mutta kyllä voi joskus mennä hermot pienistäkin asioista :D
Hyvää sunnuntai illan jatkoa kaikille =) Mä taistelen itseni kanssa että lähdenkö ostamaan kiskalta namusia vai en ;) Tuo ilma saattaa kyllä ratkaista asia parhain päin...
 
Oon Annuli täysin samaa mieltä noista muuttopuuhista. Me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 12 vuotta ja muutettu kuusi kertaa :D
Ja joka kerta tuntuu, kuin kamaa olis kymmenen kertaa enemmän kuin edellisellä kerralla... Mutta tosi hyvänä suursiivouksena muuttaminen toimii.
Tossa ennen viikonloppua siivosin ja tuuletin vaatekomerot. Eipä niihin oo koskettukaan puoleentoista vuoteen - viude mikä määrä vaatteita jostain keppi ja porkkana ajoilta, en varmaan edes mahtuisi enää niihin, mutta kaikki pitää aina säilöä. Tuli ainakin kaappeihin tilaa, kun uffelle lähti laatikollinen tavaraa...

Mulla on muuten käynyt joidenkin megaviestien kanssa samalla tavalla - lentelevät nyt jossain päin bittiavaruutta. Pikkuisen verran on sen jälkeen ottanut aivoon :headwall:



 
Maanantai 15.10

Nelonen............kp 2/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 6/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 11/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 13/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 14/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 16/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 20/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 21/24-32.................yk5...............1.Toiveissa
meela.................kp 33/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
Barbie................kp 48/30.....................yk?...............1.Toive issa


Plussanneet:

Venla-05
 
Miten ihmeessä mulla on päivät ehtiny kulua jo noin pitkälle? No toisaalta minä en oo ees ollu koneella nyt muutamaan päivään kunnolla ni onkai siinä samalla neki päivät kulunu eikä oo täällä pyöriny.
 
Saas nähdä miten mun oviksen käy, olen joutunut napsimaan aikalailla tulehduskipulääkkeitä viime viikolla päänsärkyyn. Tänäänkin oli pakko ottaa, kun olin ottanut jo 3g Panadolia ja pää siltikin räjähtämäisillään :kieh: Mä kärsin aina kausittain pitkään kestävästä päänsärystä, joka saattaa jatkua viikkoja. Ainut positiivinen puoli on se, että osaan todellakin sitten taas nauttia säryttömästä elämästä :D
 
Voi itku!! Kirjoitin pitkän viestin ja nyt se katosi! :headwall:

Eli viesti tiivistettynä: Pää on ollut koko illan hiukan kipee, joka on aika erik. koska mulla on ollut 100 vuotta migreeni joka on "työnantaja yställinen" -> tulee kylää vaan ja ainoastaan viikonloppuna, ei keskellä viikkoa. Selkä tuntuu menkkamaiselta.
Menkat ei oo alkaneet, testannut en oo perjantain jälkeen (postia odotellessa..) ja en silti usko yhtään plussaan. Niin mun naisen vaistoni sanoo asiasta. Ihan itse omalla naisen logiikallani olen sen päätellyt :LOL:

Alkaisi nyt ne menkat pian jos ovat alkaakseen, tää on hirveetä piinaa!!!
 
Tiistai 16.10

Nelonen............kp 3/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 7/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 12/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 14/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 15/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 17/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 21/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 22/24-32.................yk5...............1.Toiveissa
meela.................kp 34/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
Barbie................kp 49/30.....................yk?...............1.Toive issa


Plussanneet:

Venla-05

 
Huomenta! Pidän Meela sulle kovasti peukkuja, että plussa kuitenkin vielä tulisi :heart:
Mulla on ollut nyt muutaman päivän ajan kovat alavatsakivut, vatsa turpoilee myös etenkin iltaisin muodottomaksi. Toivottavasti ei oo mitään tulehdusta, mutta eiköhän se ole vaan nämä meidän naisten ihanat hormonit :kieh: Lauantai-iltana näytin siltä kun olisin ollut kaheksannella kuulla raskaana, vaikea edes kumartua kun vatsa ei taivu mihinkään :D Silloin tuli vähän olo, että mitäköhän se sitten on raskaana ollessa valtavalla massulla... Noh hyvää harjoitusta tuo turvotus :LOL:

Oikein mukavaa tiistaita kaikille!
 
Mulla lämmöt on noussu jo reiluun 36,4 ku normaalisti ne on alle 36 eli nousua on tapahtunu mut entäpä jos mulla nouseeki vielä lisää ni miten sitte lämpöjen mukaan osaa seurata millon ovis on ollu. Tuohon viime kierron lukemiin mulla ois muutama päivä aikaa ja jos mulla ovis on ollu vasta muutama päivä (5) sitte ni mullahan on tosi lyhyt luteaalivaihe. Ottaako lääkärit tosissaan jos kertoo mikä on tilanne, siis määrääkö ne hormoneja näin lyhyen yrityksen jälkeen? Eihän munasolu ehtis edes kiinnittyä kohtuun jos luteaalivaihe jäis johonki reilusti alle 10 päivään vai oonko ymmärtäny oikeen? Eihän sitä omille hormoneille mitään mahda ja jos toi on selvästi havaittu ni uskooko ne sitä sitte lääkärissä.
 
Tervehdys! Tulin puhaltelemaan plussatuulia Meela sulle ja kaikille muillekin! Pahin pahoinvointi takana ja oottelen perjantain ultraa...pelottaa taas kauheesti. Maha kyllä näkyy jo selkeesti, mutta silti ei voi uskoo että siellä mitään on. Ja vaikka oon jo sillon 6+5 itse nähnytkin....ihminen voikin olla epäluuloinen. Toivottavasti saatte paljon plussia ja pian! :heart:
summer ja mini 10+5
 

Yhteistyössä