viikon 35 jatkot:)

Plussatuulia täältäkin meelalle!!! Ja kaikille muillekin! ;)

Itsellä sitten pärähti heti ekasta ovistestistä testiviiva vahvemmaksi kuin kontrolliviiva eli ovis olis sitten käsillä. Toivottavasti nyt saatais hyödynnettyä se.
 
Meelalle ++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
kunnon plussapuhuri. Kiertäköön tätsy sut kaukaa...

HenLai: Ei sillä yrityskertojen määrällä oo merkitystä, jos ongelma on olemassa. Mee vaan lääkäriin, jos siltä tuntuu.

Kiitti summer :heart: Noi plussatuulahdukset on aina tervetulleita täällä kuumeilupuolella ;) Kiva kuulla, että kaikki on sujunut hyvin ja pääset moikkaamaan pikkuista ultraan.
Oikein hyvää odotuksen jatkoa :heart: Mä käynkin teitä meidän pinosta plussanneita välillä vaklaamassa tuolla odottajissa :D



Kaksi ovistikkua käytetty - viis jäljellä. Taas uudet totuuden hetket huomenna. Mahassa ei vielä tunnu mitään, mutta kelien liukkaus on selkeesti lisääntynyt. Eiköhän se viimeistään ylihuomenna täyden kuvion mittariin laita :D
 
Kiitoksia kaikille plussatuulista! Joudun vaan pettään teidät ja kertoon, että täti tuli tänään iltapäivällä :'( Kyllä mä silti osasin aavistaa, koska tissit ei ollu enää aamulla yhtään kipeet ja oli vaan sellanen tunne ettei oo tärpännyt. Aika jännä, että ne alkoivat iltapäivällä, koska mulla alkaa AINA aamulla heti kun nousen ylös... Mun on kroppa ihan sekaisin kun kierto heittää eikä menkat alkaneet aamulla! Nyt on maailman kirjat sekaisin!!!!
Ei silti onneksi alkoivat nyt ettei venynyt kierto tämän pidemmäksi ;)

Täytyy nyt nollata pää, että saa hyvän yritysmielen päälle. Taidan kyllä tällä kertaa tilata satsin ovis tikkuja niin olisi joku käsitys missä mennään.

Kiva kun käyt moikkaamassa meitä Summer81 :heart: Hyvä, että sinun odotus sujuu hienosti! Tule kertoon miten ultra meni?!

Viittiikö joku laittaa mulle listaan KP1/28-39 ja yk 8 :eek:
 
Onpas omituista :/ elikkä menkat alkoi iltapäivällä ja parin tunnin aikana mun kuppiin tuli n. alle 1 cm vuotoa (oli ihan norm. verta) ja ennen kupin laittoa ihan vähän pikkuhousun suojaan. nyt ei oo ainakaan pariin tuntiin tullut mitään, paitsi pyyhiessä hiukan limaa jossa oli hieman verta. Se oli siis limaa.
Mikähän mulla nyt on? Kyllä normaalisti on hana auki vaikken mistään hirveän suurista tulvista kärsikään.

Ja sitte toinen juttu: mun menkka kivut loppui kuin seinään!?? Kyllä ne yleensä päivän tai kaksi kestää. Nyt kesti vaivaiset pari tuntia. Äsken vasta huomasin/tajusin, että mitä v****a, miksei alaselkä oo enää kipee! Mun kroppa on varmaan irtisanoutunut kaikesta ihan kokonaan :LOL: No aamulla sitten näkee mikä on malli. Testinkin tein mutta nega se oli, en voinut ittelleni mitään... :ashamed: Tää on niin kamalaa kun saa uutta toivoa, mutta pidetään jalat maassa.

Taas voin sanoa, että ei ole helppoa olla tyttö

Kaneliomenalle
ovistuulia ja liukkaita kelejä + muille jotka ovistelee :heart:
 
Keskiviikko 17.10

meela.................kp 2/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 4/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 8/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 13/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 15/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 16/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 18/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 22/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 23/24-32.................yk5...............1.Toiveissa
Barbie................kp 50/30.....................yk?...............1.Toive issa


Plussanneet:

Venla-05



 
:hug: Meelalle, päivitin sinut nyt noin, mutta sano jos on korjaamista =) . Toivottavasti saat selvyyttä tuohon kiertoon.
).( Täällä pitäis oviksen olla tänään tai huomenna. Lämmöt ei vielä olleet nousseet ainakaan.
 
Kokeilin eilen iltapäivällä tuota kohdunnapukkaa ja se oli oikeesti tosi syvällä, kiinni ja kova. Mulla ei meinannu sormi riittää löytään sitä ollenkaan. Saa nyt nähdä mitä tässä muutaman päivän sisällä tapahtuu. Ajattelin oottaa vielä muutaman päivän ja sitte aikasintaan testata jos täti ei kurvaa kylään. Toivottavasti ei kurvais ja sais sen plussan testiin tulemaan.

Mulla no lämmöt on jo noussu kauan sitte ja nyt vaan ootellaan sitä millonka pystyis testaamaan. Toisella puolella on nänni kipeenä ja toisella puolella koko rinta. Vessassa joudun ravaamaan parin tunnin välein ja sillon kyllä tuntuu että tulee litratolkulla pissaa. Oikeestaan muuta mulla ei oo mut eipä sitä tiiäkkään onko plussa ja tuleeko plussan kans ees muita oireita.

Komppaan meelaa, ei todellakaan oo helppoo olla tyttö/nainen.
 
Meela :hug: Miltä on tänään näyttänyt vuotelun ja särkyjen osalta?

Omaa: Täällä ei edelleenkään ovista - ettei nyt olis jo lievää kärsimättömyyttä ilmassa :D Noilla kerroilla, kun oon ovista tikuttanut, niin viimeistään on ollut positiivinen kp:nä 15. Yleensä jo kp:nä 14.
No, huomista taas odotellessa.
Fiksuna ajattelin vielä, että vietetään nyt "stressittömämpi" kierto ja tikutetaan ihan täsmäaika milloin laitetaan kaikki peliin... Enkä vielä yleensäkään kuulu siihen kaikkein kärsivällisimpään ihmisryhmään :saint:



Hyvää keskiviikkoa kaikille :heart: Nyt alkaa olla näemmä jo aika toivotella ekoille r-testaajille paljon plussia tikkuihin ++++++++ :whistle:
Ja ovisryhmälle liukkaita kelejä ;)
 
Kopioin tänne sen saman tekstin minkä kirjotin tuolla yhteen toiseen ketjuun. Toivottavasti joku jaksaa lukee ja vielä vastata noihin kysymyksiin.

Kertokaas vähä mitenkä paljo ennen menkkojen alkua kohdunnapukka pehmenee ja laskeutuu alas? Tietenki siinä on eroja, mutta keskimäärin. Mulla eilen iltapäivällä oli niin korkeella että just ja just etusormi ylsi ja se oli kova ja kiinni. Toisaalta kp:t on vasta 23 kasassa joten tuohon kp 32 on vielä aikaa reilusti. Oon kokeillu tuota kn muutamana päivänä ja vaikkei tuliskaan valkkaria oikeestaan kovinkaan paljo joka päivä ni silti tuntuu että emätin on niin kostee ettei se oo sitä ollu aikoihin.

Mies tuossa ihmetteli että mikä ihme mulla on ku mulla on jatkuvasti kylmä. Vkl oltiin reissussa ja mulla oikeesti oli hirvee palelu, ajattelin jo että oon tulossa kipeeks mut ei. Edelleenki jatkuu toi palelu, kesken aamupalan syönninki piti hakee lisää vaatetta päälle ku tuli niin kylmä.

Ja nuo hajut mitä minä oon ihmetelly. Ei mulla normaalisti noin tarkka hajuaisti oo ollu. Tänä aamuna haisi makuuhuoneessa tosi voimakkaalle, vaikkei siellä ennen oo haissukaan mikään tai en oo ainakaan haistanu.

Testiä en viiti tänään tehä koska kaikkein mieluiten tekisin sen aamupissasta ja nyt se on jo myöhästä. Ovistesti näytti eilen ainaki sellasta melkeen plussaa, ihan vähä vaaleempi ku kontrolliviiva vaikka mulla on jo ovis ollu aikaa sitte.
 
Heissan HenLai!

Musta ei nyt apuja tohon kohdunnapukka asiaan oo, koska ite en oo ikinä kokeillu. Lukenut oon vaan, että laskeutuis ja pehmenis jotain päivän tai pari ennen menkkoja.. Niin ja jossain kirjoiteltiin, että napukka voi käyttäytyä eri tavalla jopa päivän eri aikoihin...

Mut noi viluttaminen ja hajuaistin paraneminen saattaa olla näitä klassisia plussaoireita ;) Peukutan sun puolesta, että toi haalee ovisplussa merkkaiskin uutta tulokasta =)

 
Henlai: Sen mitä itellä olen tarkkaillu niin minun kn toimii miten tahtoo... Yleensö se on loppukierron viimesinä päivinä ylhäällä ja kova. Joskus se on tippunu alas aikasemmin ku alkaa vuoto joskus taas ei. Ei taida paljon olla apua :/ . Mutta sillon heinäkuussa kun sain sen plussan testiin niin se kyllä pysy ylhäällä jonku aikaa vielä senki jälkeen ku tuhru alko. Toivotaan että sinulla tuo olis merkki plussasta! Peukut pystyssä täällä =) . Millon meinasit testailla?? Jos sulla tuo ovis testi näytti plussaa niin sehän on erittäin hyvä merkki! Jos sulla on 2 testiä niin tee jo nyt toinen :) . En yhtään yllytä :whistle: ...
 
Kokeilin äsken tuota napukkaa ja se tuntu olevan tosi syvällä (hyvä ku etusormi riitti), jonku takana piilossa, kova ja sisäänpäin vetäytyny. Ei vaan oikeen jaksa uskoo plussaan näiden "oireiden" perusteella. Jos minä huomenna vaikka lähen reissuun (mulla on syysloma) ni testaan vasta sen jälkeen ku tuun reissusta takasi jos aihetta siihen on. Eli testaaminen menis ens viikon tiistaille vähintäänki. Sillon ois mun laskujen mukaan vasta kp 29 eli menkat ei olis siltikään myöhässä. Toisaalta mietin että testais vasta sitte ku menkat on myöhässä vähintään viikon ettei tulis niitä turhia plussia ja pettymyksiä.
 
Suuri :hug: Meelalle tädin tulon johdosta! Miksi se ei voi tajuta, ettei ole tervetullut meidän kenenkään seuraan? :kieh:

Meillä jäänyt pupuilu nyt aika vähälle, vaikka juuri nyt se aika jolloin pitäisi olla tosi aktiivinen... No tänäaamuna pöllyyteltiin nopeasti peittoja ennen töihiin menoa. Sanoinkin miehelle, että voit olla mielellään hyvin nopea, tosi romanttista eikös :LOL:
Hauskaa päivänjatkoa kaikille :)
 
Siittiöitä pikkuisen normaalia vähemmän (mitään lukuja en osaa sanoa), mutta muuten kuulema kaikki ok. Selviää tarkemmin viikon 44 lopussa, jolloin lääkärikäynti. Mietin tässä voikohan tulokseen vaikuttaa se, että mies "pidättäytyi" ainoastaan kaksi päivää, vaikka ohjeissa luki että 3-5 päivää ilman siemensyöksyä? Näyte oli vaan pakko antaa silloin, ja meille tuli pieni laskuvirhe :ashamed:

Olo ei ole mikään loistava, kun vähän epätietoisuudessa ollaan. Lisäksi en tiedä miten tuen miestäni, kun alkoi jo melkein rähisemään puhelimessa kun yritin kysellä sen fiiliksiä. Yritä tääsä nyt sitten tehdä töitä, aika heikko taitaa olla tämä loppupäivä sen osalta :/
 
Annuli81: Paljon halauksia :hug: teille!
Saattaahan noi ohjeistukset vaihdella eri klinikoiden kesken, mutta meille sanottiin silloin, että kakskin päivää riittää. Itseasiassa meidän kohdalla testitulos oli huonompi neljän päivän pidättäytymisajan jälkeen kuin kahden päivän. Kannattaa (jos ei nyt välillä plussaa tule) viedä vielä varmistusnäyte kolmen kuukauden päästä, koska näytteiden välillä saattaa olla hurjasti eroja.

Se on miehelle (jos tietysti naisellekin) kova paikka, kun näytteestä jokin luku menee alle viitearvojen. Se helpotti meillä, kun saatiin kaikki paperille ja päästiin juttelemaan lääkärin kanssa mahdollisuuksista.
Luulisin kuitenkin, että kun lääkäri on sanonut, että kaikki on muuten ok, niin liikkuvuus ja muoto ym. arvot on täysin normaaleja.

Tässä ei oikein osaa sanoa mitään fiksua. Mitään mikä saa olon paremmaksi. Voin vaan toivottaa teille hurjasti voimia lisäinfon odottamiseen :heart:
 
Voi kiitos paljon Kaneliomena kannustavista sanoista :heart: Sinä varmasti tiedät miltä tämäntyyppisessä tulanteessa voi tuntua...
Olen koko ajan itku silmässä täällä töissä, luoja kiitos olen varannut loppupäivän kirjallisille hommille, ja aion antaa itselleni anteeksi vaikken saisi mitään aikaseksi. Itseasiassa nuo tulokset kertoi miehelle labrasta joku tyyppi. Ajattelin soitella meidän lääkärille ma.na (nyt lomalla), jottei tarvitse odotella niin pitkään. Olisikin kannattanut ootella muutenkin sinne asti...

 
Kertokaa hyvät ihmiset onko RFSUn testeissä mahollista saaha viivanpaikka? Mulla tuli sellanen tai sitte roskishaamu. Huomasin äsken että tuossa testissä minkä tein aamupäivällä, on sellanen viivantapanen mutta en tiiä onko se roskishaamu vai viivanpaikka. Toisaalta mulla on noi päivät vielä niin vähissä ettei välttämättä ees näkyis mitään testissä.

Kirjotin tuon saman tuonne viikon 42 pinoon ku sielläki oon pinoutunu. Nyt oon ihan täpinöissä jos se oiski haamun poikanen joka vahvistuis muutaman päivän aikana. Kävin äsken suihkussa ja toiselta puolelta oli nännin kohalta niin kipee ettei pystyny koskeen ollenkaan.
 
Annulille :hug: .
HenLai: Noista viivan paikoista en osaa sanoa, mutta tee vielä huomenna aamulla testi! Kyllähän nuo sinun oireet kovasti siltä vaikuttais että toinenki viiva sinne kontrolliviivan viereen olis tulossa =) .
 
Kyllä ne oli kuitenkin oikeat menkat. Nyt näyttää vuodot ja kivut oikeanlaisilta. Onneksi! Kyllä olisi pää hajonnut jos ne olis ollu noin "kummalliset". Ihan tarpeeksi on ollut harmia tosta kierron pidentymisestä. Onneksi pääsi uusi yritys käyntiin, ettei tarvi enää miettiä missä on täti tai milloin mitäkin! Mä päätin nyt, että tämä on se kierto missä tulee plussa! :LOL: Kaikkea mäkin oon kokeillu, paitsi tota, että lupaan noin...

Henlai mä en oo kyseistä testiä koskaan kokeillut, mutta oon lukenut että moni pitää sitä merkkiä aika epäluotettavana (korjatkaa jos oon väärässä?) ja että se näyttää usein viivan paikkoja tms. Pidän kovasti peukkuja, että sinun tapauksessasi siinä olisi tosi kyseessä :heart:

Ai niin, tilasin sitten tänään satsin ovistestejä! En oo käyttänyt niitä kesäkuun (??) jälkeen, mutta nyt taidan kokeilla oman mielenterveyden vuoksi, koska mulla ei oo enää hajuakaan millon se mun oletettu ovis on :/ Kierron heittelyt vaikeuttaa seurantaa niin jotain on keksittävä ;)
 
TORSTAI 18.10

meela.................kp 3/29-39................yk8...............1.Toiveissa
Nelonen............kp 5/45......................yk2...............4.Toiveissa
Annie76.............kp 9/32-35................yk9...............1.Toiveissa
nanna81............kp 14/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 16/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 17/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 19/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 23/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 24/24-32.................yk5...............1.Toiveissa
Barbie................kp 51/30.....................yk?...............1.Toive issa


Plussanneet:

Venla-05




 
Hih, mä näin viime yönä unta että meela raskautui seuraavasta kierrosta =) Toivotaan, että pitäisi paikkansa! Mietin, että johan nyt kun alkaa jo tästä palstasta untakin näkemään :LOL:

Mulla kyllä pyörii nyt aika huolella nuo tulokset mielessä. Mieheltä pyysin tarkennusta mitä labrasta sanottiin, eikä se tietenkään muistanut tarkasti. Mutta ilmeisestikin olikin niin että eteenpäin meneviä siittiöitä vähemmän kuin normaalisti, miten vähän, se selviää sitten maanantaina kun soitan meidän hoitavalle lääkärille.
Mä pidän nyt mielessä kaikkein pahinta vaihtoehtoa, sitä ettei luomusti raskautuminen onnistu,etten vaan järkyty lisää lääkärin kanssa puhuessa. Eipä tässä auta muuta kuin ajatella, että elämä on tällaista, kaikki ei todellakaan mene aina ihan suunnitelmien mukaan...
 
En oo testaillu enkä testaa ennen tiistaita uusiks. Mun pitäis selvitä opintotuen tuloon asti 0 eurolla ni ei oo varaa testata yhtään ainutta kertaa ylimäärästä. Kaks testiä kuitenki mulla on ja ajattelin että ens viikolla sitte testaan jos aihetta on.
 

Yhteistyössä