viikon 35 jatkot:)

Heissan!

Annuli81: Kyllä mies on ihan onnessaan ja päästään pyörällä :heart: Hän kertoi jo enimmästä toivosta luopuneensa ja siksi liikutus olikin melkoinen, kun niitä kahta viivaa katseli...

Teilläkin alkaa sitten kohta hoitojakso ja sumuttelut. Meneekö se sitten sillä aikataululla, että tammikuun lopussa on homma jo voiton puolella ja alkio köllimässä masussa?
Hirmuisen paljon toivotan teille onnea mukaan joka käänteeseen; piikittelyihin, punktioon ja siirtoon. Ja joka alkiolle jo valmiiksi paljon pikaliimaa pintaan :heart: Käyn seuraamassa ahkerasti miten teidän hoito edistyy :)

Annie76: Ei siitä koskaan tiedä ;) Mullakaan ei eronnut normikierrosta muu, kuin että valkkarit, jota yleensä valuu melkolailla ennen menkkojen alkamista jäi tulematta. Kaikki maha- ja selkäsäryt, v**utukset ja finnit tulivat ihan ajoillaan. Paljon +++++++++++++++++ :whistle: plussapuhalluksia sinne!

Tuhannesti kiitoksia onnitteluista ja tarrasukista "Elmerille" :heart:
Menkkajuilinnat jatkuu ja ajoittain on kymmenen kertaa pahemmat kuin tavallisesti... Toivottavasti kaveri kuitenkin kyydissä pysyy :)

Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua joka naiselle :wave:
 
Vielä kerran onnittelut Kaneliomenalle plussan vahvistuksesta,uskallakkin unohtaa meitä tänne..tai ei,mehän pakataan sun mukaan odotus puolelle,näin teemme.
Ja onnittelut myös Rouva Pikkumyylle. :flower:

Huomenna alan taas testaamaan ovulaatiota,tuleeko se ollenkaan ja jos tulee niin milloin tulee. Muutaman kierron jätin kokonaan nyt testaamatta. Tässä kierrossa en ole nyt juonut greippimehuja enkä syönyt raskausvitamiineja vaan nyt on vuorossa foolihappovalmisteet. Tuottaiskohan ne tulosta kun muut ei tuota.. :headwall: :kieh:
 
Kaneliomena, näin pitäisi asian mennä =) Alkaisi nyt vaan tuo vuoto, toivottavasti nyt ei kierto ainakaan venähtäisi ensimmäistä kertaa paljon pidemmäksi. Tosi itkuherkkä olo on kyllä, joten siitä voisi päätellä tädin piankin saapuvan... Kiitoksia paljon onnentoivotuksista ja oikein hyvää vointia sinulle ja "Elmerille" :heart: :heart:

Onnea Piitu-Liinulle oviksen pongailuun sekä muille siinä vaiheessa oleville! Rentouttavaa viikonlopun jatkoa =)
 
Sunnuntai 2.12

miranda-81..........kp 5/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 6/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 11/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 11/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 11/29-39...........yk9............1.Toiveissa
Annie76...............kp 25/32-35.........yk10..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 33/28-32.........yk8............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Sunnuntaipäivää kaikille! Tulin kurkkaamaan, mitäs tänne kuuluupi. Meillä tietokone alkaa hajoilemaan, ja oli koko eilisen päivän tiltissä mutta nyt näyttäisi taas pelittävän...Piti heti hyödyntää tämä hetki. =)

Mulla ei mitään uuta auringon alla, kp 25 tosiaan ja tuntuu nuo clomit ainakin siinä mielessä tehoavan että kierto lyhenee.Tänään jo dpo 12, joten oottelen sitä tätsyä suunnilleen ylihuomenna saapuvaksi...

Annulillahan alkaa jo päivät olemaan ylikin, meinasitkos milloin testailla? Muille onnea ovisaikaan! :whistle:
 
Annie, enköhän mä huomenna testaile jollei vuoto ala siihen mennessä. Apteekki on niin lähellä työpaikkaa, että tuskin pystyisin vastustamaan kiusausta. Nelisen päivää sitten testailin testailin, silloin näytti negaa. Ärsyttävää tuo kierron pienikin venähtäminen :kieh: Sitä alkaa mielikuvitus lentämään, ja alkaa toivomaan ihan hullun lailla, että jospa on ihme tapahtunut ja säästyttäisiinkin hoidoilta...
 
Maanantai 3.12

miranda-81..........kp 6/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 7/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 12/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 12/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 12/29-39...........yk9............1.Toiveissa
Annie76...............kp 26/32-35.........yk10..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 34/28-32.........yk8............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Joko Annuli olet testaillut??? Onko sulla mitään oireita? Mun miehen työkaverilla oli joskus ollut niin, että niillä oli ollut aika varattuna hoitoihin kunnes edellisenä päivänä ennen lääkäriin menoa tulikin yllättäen yli vuoden yrityksen jälkeen Plussa! Olisipa sinullakin sellanen tilanne!

Voi kääk, vielä toiset 12 päivää niin voi ehkä olla jo ovis?!??!? Mulla käy oikein jo aika pitkäksi kun on systeemit niin pitkän matkan päässä :LOL:
Tikkuja en oo vielä saanut postilaatikkoon, olisi niin hauskaa edes tikutella jo...
 
tiistai 4.12

Annuli81..............kp 1/28-32.........yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 7/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 8/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 13/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 13/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 13/29-39...........yk9............1.Toiveissa
Annie76...............kp 27/32-35.........yk10..........1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Heissan! Eilen illalla alkoi sitten vuoto viimein. Hieman myöhemmäksi siirtyy nyt sumujen aloittelu, mutta eipä nyt muutaman päivän viivystyksellä ole niinkään väliä.

Mites Annie, oletko testaillut? Mikä fiilis? Pidättelen tätiä täälläpäin, jotta jättäisi sinut välistä :D muille oikein mukavia oviksen bongailu hetkiä =)
 
Ovista ei tikkujen ja lämpöjen perusteella oo vielä bongattu eli mulla kierto näyttäis venyvän noin 30 päivään eikä pitäis ainakaan olla lyhimmän kaavan mukaan tai sit luteaalivaihe jää lyhyemmäks ku normaalisti. Mulla on ovis todistettavasti bongattu aikasimmillaan kp 15 ja sillon kierto on venähtäny muistaakseni kp 28 asti. No onhan tässä vielä pari päivää aikaa bongata mut musta vähä tuntuu ettei se ehi vielä tulla. Tosin nyt on toiselta puolelta nippaillu siihen malliin että ovis vois olla oven takana.
 
keskiviikko 5.12

Annuli81..............kp 2/28-32.........yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 8/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 9/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 14/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 14/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 14/29-39...........yk9............1.Toiveissa
Annie76...............kp 28/32-35.........yk10..........1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena


 
Ovistikut tuli vihdoinkin ja sain heti suht tumman viivan (ei silti niin tumma kuin toinen), elättelen toiveita josko ovis tulis kerrankin hyvissä ajoin eikä menisi niin pitkälle, että tikutkin kerkeävät loppumaan ;)

Mitä Annie76 kuuluu?
 
Torstai 6.12

Annuli81..............kp 3/28-32.........yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 9/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 10/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 15/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 15/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 15/29-39...........yk9............1.Toiveissa
Annie76...............kp 29/32-35.........yk10..........1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Heipä hei taas! Minä kun olen tunnetusti tällainen hätähousu, ehdin jo hermostua kun yhden päivän täti myöhässä. No tulihan se sieltä kuitenkin kun oikein marisin...Eli mulle siis kp 1 ja yk11! Hui kauhistus.

Mutta pakko sen on kohta tärpätä kun näin kauan jo yritetty. Siitä oon iloinen että kierto ei venynyt kuten jo pelkäsin ja pääsee keskittymään uuteen... Nyt alkavassa kierrossa ajattelin kokeilla oiskos foolihappokapseleista jotakin hyötyä, kun ei kai niistä haittaakaan ole.

Mutta näillä siis mennään, iloista itsepäisyyspäivää, illalla pääsee ruotimaan linnan juhlia ja pukuvalintoja! ;)
 
Sunnuntai 9.12

Annie76...............kp 4/32-35.........yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 6/28-32.........yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 12/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 13/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 18/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 18/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 18/29-39...........yk9............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Kiitos Annuli, tästä juu vaan taas uuteen kiertoon...enää ei harmita niin kovin :) Huomasin muuten että mulla tossa listassa kp 3, tänään kuitenkin jo kp4, saisikos sen muutettua, kiitoos. :wave:

Olen nyt ottanut tämän kierron alussa jo tehokeinot käyttöön, saa nähdä tuottaako tulosta. Juon joka aamu greippimehua lasin, ehkä jopa kaksi, syön Multivita-raskausvitamiineja, ja nyt on taas clomien vuoro. Ajattelin että hankin vielä erikseen foolihappokapseleita vaikka foolihappoa on kyllä noissa multitabseissakin. Ja aion ulkoilla enemmän oli keli mikä keli... Jospa se näillä eväillä vaikka napsahtaisi.... ;)
 
Kuulostaa hyvältä Annie, toivottavasti tärppi tulee niiden avulla:)
Minunkin pitäisi ostaa lisää raskausvitamiineja, yhden purkin olen jo ehtinyt niitä napsia. Ovat muuten huomattavasti kalliimpia kuin tavalliset multitabsit. Foolihappopillereitä löytyy myös, niitä olen laittanut myös miehen syömään :D
 
Huomenta!
Täällä on tikuteltu ovista ja nyt se taitaa olla lähellä kun sain äsken tosi tumman viivan. Kyllä se kontrolliviiva oli vielä tummempi, mutta tää ei ollut kaukana siitä! Toivottavasti se tulee nyt eikä vasta viikon päästä kuten olen kuvitellut!

Toivottavasti annie tehokeinot tepsivät!!
 
Maanantai 10.12

Annie76...............kp 5/32-35.........yk11..........1.Toiveissa
Annuli81..............kp 7/28-32.........yk9............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 13/28-32...........yk5............2.Toiveissa
nanna81..............kp 14/26-33...........yk13..........1.Toiveissa
HenLai.................kp 19/24-32...........yk7............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 19/28-30...........yk9.............2.Toiveissa
meela..................kp 19/29-39...........yk9............1.Toiveissa

Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
 
Meelalle hauskoja oviksenbongailu hetkiä:)
Me käydään tälläviikolla vielä lääkärissä kertaamassa tuleva hoito ja hakemassa tarvittavat reseptit. Mua on alkanut hirvittää aikatavalla, mutta yritän ajatella positiivisesti että kahden kuukauden päästä koko rumba on jo ohi ainakin hetkeksi, ja onhan tässä todella hyvä syykin vähän kärsiä...
 

Yhteistyössä