viikon 35 jatkot:)

Maanantai 28.1.2008


HenLai.................kp 2/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 8/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 11/28-30.............yk11...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 25/28-32.............yk10............1.Toiveissa
miranda-81..........kp 32/28-32...........yk6............2.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
 
Terve kaikille!! Kotiuduin eilen Rovaniemen reissusta. En ole yhtään koko viikon aikana miettinyt kiertopäiviä tai muuta yrittämiseen liittyvää :D

Aivan hirveästi onnea Nannalle plussasta! :heart: :heart:
Nyt niitä plussia alkaa sateleen meidänkin risukasaan!!!

Mä oon päättänyt etten tässä kierrossa harrasta sitä pakko yrittämistä, vaan hommailen sillon kuin siltä tuntuu. Ja onhan mulla se lääkäri parin viikon päästä tulossa niin sitten on viisaampi. Oviskin pitäisi olla juuri muutaman päivän ennen sitä aikaa niin jos sitä katotaan sillon niin sitten tietää onko sitä vai onko kuvitelmaa!!!

Voi ei, täti yllätti Henlainkin :hug:

Toivottavasti Annuli sinulla pysyy alkio(t) matkassa!!!!! :heart:
 
en yhttän tiedä voisko tän laskea kp:ksi 1, kun vatsaan on koskenut ja muutenkin tuntunut siltä. Tosin vuoto ei vieläkään ole samanlaista kuin aikaisemmissa kierroissa ekoina päivinä. Jos kuitenkin laittais että nyt on kp1. :/
 
Maanantai 28.1.2008

miranda-81..........kp 1/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 2/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 8/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 11/28-30.............yk11...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 25/28-32.............yk10............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
[/quote]

 
Miranda, ettei vaan ole jostain muusta kyse kuin menkoista? Testaile =)
Meela, hyvä kuulla että ollut onnistunut reissu! Raskautumisasiat on välillä ihana saada pois kokonaan mielestä...
Minulla hoitojen aikaan se ei ole kyllä onnistunut, kaiken lisäksi tullut lääkkeistä varmaan kaikki mahdolliset sivuoireet. Nyt alkaa olla jo tunne, ettei jaksais enää yhtään hormonia eikä kyllä yhtään jännättävää päivääkään! Mutta kyllä kai tää tästä =)

Mites Kaneliomenan reissu sujui, entäs miten Elmeri voi?
 
Kyllä se vaan tytöt nyt on semmonen juttu, että pääsi täti oven raosta kylään. :'( Enää ei ole epäselvää. Ei kai auta kuin mennä kohti seuraavaa kiertoa ja yrittää ajatella positiivisesti.
Peukkuja ja +++++++tuulia Annulille!!! Sua jännätäänkin sitten seuraavaksi. =) :heart: :heart:
 
Miranda :hug:
Toivoisin niin kovasti, että me kaikki saataisiin se plussa ja pian! Täytyy pitää mieli positiivisena, vaikka kyllä sitä surrakin täytyy ettei jää paha mieli pään sisälle kaivertamaan.

Mä en aikaisemmassa viestissä huomannutkaan kertoa, että vein pupuni tänään tohtorin luo kun hänellä on ollut vatsa osittain ripulilla ja papanat takertuvat peppuun. Olin niin huolissani kun tulin eilen kotiin eikä pupu juonut, syönyt, papanoinut tai pissannut. Kaiken lisäksi raukalla oli golf-pallon kokoinen paakku kiinni takapuolessa täynnä papanoita ja pissaa ja silmät aivan rähmässä. :'( Pupu ei tänään liikkunut (eikä juonut, syönyt, papanoinut) lainkaan. Ja makasikin aivan kuin olisi kuollut.
Sain onneksi ajan yhdelle tohtorille joka ottaa iltaisin potilaita kotonaan. Pupulla oli tod näk. suolistotulehdus johon saatiin heti kipulääkepiikki ja antibioottipiikki. Kotona piikittelen itse vielä muutaman päivän.
Pupu on jo hiukan paremmassa kunnossa lääkäri käynnin jälkeen. Toivotaan parasta, että lääkkeet auttavat pian. Parafiini öljyä, ananasmehua sekä teetä pitää myös antaa, että saadaan vatsa toimimaan. Olin aika yllättynyt siitä, että kanini vetelee ruiskulla näitä kaikkia nesteitä erittäin mielellään!
:'( Keskityn nyt hoivaamaan ja tarkkailemaan rakasta pupuani :'(
 
Tiistai 29.1.2008


miranda-81..........kp 2/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 3/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 9/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 12/28-30.............yk11...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 26/28-32.............yk10............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
 
Meela: Ihan hyvää kuuluu. Eilen soitin ja varasin ultran jo ens viikolle ihan vain tarkistukseksi että pikkunen on oikeassa paikassa. Ihan pöllähtäny olo vieläki eikä voi millään käsittää... Tänään piti taas varmistustestata ja tosi vahvaa plussaa näytti. Aivan ihmeellistä. Ensin sitä toivoo vaikka kuin kauan että näkis ne kaks viivaa ja sitte kun ne on niin ei oikein usko.
Olittekos ralleissa täällä =) ? Miten sinun pupu jaksaa?
 
Annuli81: Kiitos hyvin meni reissu - ja kuten HenLai tuolla aikaisemmin "lupasi" niin lunta piisasi ihan kunnolla =) Tuliaisflunssan nappasin vielä viimeisenä päivänä ja nyt oon potenut sitten kuumetta kotona... Elmeri taitaa jaksella ihan hyvin :heart: Huomenna on np-ultra ja se hiukan pelottaa, mutta toivotaan kovasti, että kaikki on kunnossa.

Koska sulla on testipäivä? Nyt on alkanut jo jännittää kauheesti sun puolesta, koska ei siihen varmaan hirmuisen kauaa enää oo... Toivotaan, että Annilla ja Onnilla on pitävät otteet masun sisäpinnasta :heart:

 
Kaneliomena, veritesti olis ens maanantaina. Jos mä oikein olen lukenut alkioiden pitäisi näinä aikoina kiinnittyä (pp5) mikäli ovat kiinnittyäkseen. Kiitoksia tsempeistä :heart: Jännittää kyllä hirmuisesti, ja aika vaikea on uskoa onnistumiseen, kaippa sitä suojelee itseään... Nega olisi tietenkin pettymys, mutta yritän ajatella ettei ole maailmanloppu mikäli näin käy.
Tulehan kertomaan np-ultra kuulumiset, uskon että kaikki on siellä loistavasti! :heart: Ja pikaista paranemista!

Meelan pupulle pikaisia paranemisia! Tiedän miten koville lemmikkien sairastelu voi ottaa, meillä he ovat ihan lasten asemassa. Pari kisumirriä siis löytyy täältäpäin. Kyllä nuo eläimet lohduttaakin paljon, on ihana halia pehmeää karvaturria kun on paha mieli. Riippuen tietenkin meilläpäin siitä, onko tämä karvaturri juuri sillä hetkellä halimistuulella :D
 
Nanna: juu oltiin ralleissa. On se kyllä varmasti ihan uskomatonta nähdä ne 2 viivaa kaikkien negojen ja pitkän yrityksen jälkeen. Mäkään en varmasti uskoisi!

Mun pupu ei selvinnyt. Se oli eilen illalla aika huonossa kunnossa kun olin hetken poissa kotoa. Tavallaan halvaantunut. Klo 00.45 mun kultani painoi silmät ikuisesti kiinni. Mä olen niin paljon itkenyt etten oo meinannut pystyä edes nukkumaan. Siitä olen iloinen, että olin pupun lähellä koko ajan. Olin aivan varma, että se poistumisen hetki on lähellä enkä voinut lähteä sen luota. Meillä on myös lemmikit niitä meidän lapsia kuten Annuli sanoitkin. Minulla on ollut vuosien varrella 5 pupua ja 3 rottaa + koiria joten monta lemmikkiä olen menettänyt :'( ja aina se tuntuu ihan yhtä pahalta. Sain tämän pupun (pitkän kinuamisen jälkeen) kihlatultani ennen joulua 2002. Hän oli paras "joululahjani" koskaan. :'( :'(
 
Voi meela :hug: :'( .

Meillä on 2 kissaa ja 2 koiraa jotka kans on niin rakkaita ku omat lapset. Nyt jo hirvittää kun alkaa meidän vanhaherra kissan ikä painaa, että miten sitä sitte kestää sen menetyksen....
 
Meelalle suuren suuri lohtu halaus rakkaan pupun menetyksestä.Inhottavia asioita tuollaiset mutta väistämättä ne joskus eteen tulevat. :/ Meidän koira vanhus täytti tänään kymmenen vuotta, toivottavasti on vielä monta vuotta edessä yhteistä taivalta.

Asiasta viidenteen, käytiin tänään siellä tohtorilla.. Otti papan ja juteltiin lapsen yrittämisestä ym. Oma mieli helpottui kovasti kun asiat lähti näinkin vauhdilla rullaamaan että ensi torstaina kipitän labraan (IIIK:pIIKKEJÄ ) otattamaan joitain kokeita. Parin viikon kuluttua kokeiden otosta saadaan tulokset ja jos ei tällä välin vauva ilmoita tulostaan niin laitetaan lähete heti sairaalalle. Nyt onkin kierto ovulaatiovaiheessa joten peittoja täytyy taas pöllyytellä ahkeraan. Lääkäri sanoi että hyvin on ovulaation merkit, limat juuri sellaiset kun pitääkin.. Täytyy vaan vielä toivoa ettei tarvitseis sairaalalle lähteä vaan nappais nyt. :)
 
31.1.2008 Torstai


miranda-81..........kp 4/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 5/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 12/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 15/28-30.............yk11...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 28/28-32.............yk10............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
 
Mahtoikohan kaikkien kp:t tulla oikein? Mulla oli ainakin yksi päivä jäänyt jossain vaiheessa pois ja päivät on nyt kohdallaan.

Kaunis kiitos kaikille lohdutuksista. Aika pahalta tuntuu eikä ole oikein jaksanut edes miettiä petipuuhia. Ihan hyvä, että on saanut ajatukset niistä pois. Kova ikävä on kyllä pupua...

Piitu-Liinukin on saanut jo mukavasti lääkäri asiat etenemään. Mullakin on se lääkäri vajaan parin viikon päästä. On kyllä helpottavaa, että se aika on varattuna ja edessä! Hyviä petipuuhia Piitu-Liinulle!!!

Mitenkäs on Annulin laita? Koska testailet? Voi kumpa sulla olisi nyt masussa elämää! :heart: Ei meitä montaa enää täällä "jatkoilla" ole.. Saataisiinpa kaikki pian ne plussat niin saataisiin siirtyä kaikki yhdessä odotus puolelle :D
 
Mun kp:t on tänään 15, yksi päivä on hukkunut mullakin matkalleen. :) Päivittäisin listan jos osaisin. :headwall:

Miehen kaato ei tänään onnistunut missään vaiheessa kun isäntä tuli kotiin vasta kun tyttö oli jo herännyt päiväuniltaan ja siitäkös vasta pahalla päällä olinkin. :kieh: Nyt lähti juuri yöhön töihin ja aamulla sanoi herättelevänsä minut heti töistä tullessaan vauvantekopuuhiin. :D Aamua odotellen...

Annuli jännittää kyllä muakin kovasti. Toivotaan hyviä uutisia. :heart:
 
Kävin korjaamassa Piitu-Liinu sinun kp:t kohdalleen.
Onko muiden päivät oikein???

Voi harmi, P-L... Mikään ei saa mua kiukkuisemmaksi kuin se ettei saa seksiä silloin kuin olisi parhaat hetket.. :headwall:
Onko sun ovis jo mennyt kokonaan?
 
Huomenta! Kiitoksia että jännäätte minun kanssa :heart: Minä tyhmänä testailin eilen ihan liian aikasin (pp7), mutta testiin tuli haalean haalea haamu. Tein vielä toisen, ja sama juttu. En kyllä usko vielä todeksi on niin aikaista, ja viivatkin just ja just nähtävissä. Jotenkin tuntuu siltä, että testit virheellisiä taikka sitten alkiot vain yrittäneet tarrata kiinni. Mulla ollut tosi negatiiviset tunnelmat onnistumista kohtaan, olisi vaikea uskoa tulevansa tästä ekasta hoidosta raskaaksi. No maanantaina verikoe, jolloin asia selviää. Nyt sitä sitten on kahta kauheemmin pettynyt mikäli nega napsahtaa :headwall:

Hyvää viikonloppua kaikille :heart: Meitä tosiaan enää pieni joukko jännäämässä, toivottavasti tosiaan oltaisiin kohta kaikki tuolla odotuspuolella :)
 
Perjantai 1.2.2008


miranda-81..........kp 5/28-32..........yk7.............2.toiveissa
HenLai.................kp 6/24-33...........yk9............1.Toiveissa
meela..................kp 13/29-39...........yk11............1.Toiveissa
Piitu-Liinu............kp 16/28-30.............yk11...........2. Toiveissa
Annuli81..............kp 29/28-32.............yk10............1.Toiveissa


Plussanneet:
Venla-05
kaneliomena
Annie76
nanna81
 
Annuli: sä menet verikokeisiin mun syntymäpäivänä! Mä niin pidän peukkuja sulle! Olisi niin ihanaa jos saisit plussan mun vanhentumisen vuosipäivänä :heart:
On se kyllä varmasti vaikeaa uskoa tärppiin kun on pitkään yrittänyt, mutta se on nyt hyvinkin mahdollista!! Tule heti maanantaina kertomaan miten kävi! :wave:

Mitenkäs on Nannan vointi?
 

Yhteistyössä