¤¤¤ Viikko 36 ¤¤¤

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raakel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noin moni tippunut ja vain yks plussa!!! Voi ihan säikähdin, nyt mammat niitä plussia lisää...

Menkkajuilinta ei vieläkään oo ilmaantunu, mut tänään on nipistelly sektioarven kohdalta...

Tuskaista odottelua :headwall: tätiä ei näy, mutta en kyllä usko raskautumiseenkaan... meillä oli muutto tuossa viikko sitten ja tuntuu että stressasin tämän kierron pilalle... :kieh: mutta toivossa on hyvä elää=)

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:
perjantaina7.9.

futuremami.....kp 2/28............yk2.........1.shaaveissa?
pikkumyy42....kp27/28..........................4.toiveissa
whisnefka......kp 28/25-28.....yk 9.........esikoinen
herbie............kp 29/28-29......yk2..........esikoinen
Äippä 84........kp 31/29............yk7.........3.haaveissa
syliapina........kp 32/29-31.......yk4.........esikoinen
Marimint81.....kp 35/30-36.......yk1.........esikoinen
caeza............kp 38/30-36........yk7........3.haaveissa

Seuraavaan kiertoon siirtyneet :hug:
Satu 78
Miranda-81
Pupuvaimo
AnnaManna
Karpalo 67
Nasu79
arabel
adimo
Kaa
Raakel
Peppi1981
HenLai

Haamuilleet =)

tapsu85

Plussanneet :heart:
Samary
äippä-75

Saisko yks mattimyöhäinen hypätä tähän pinoon vielä? Oon joskus ollu täällä palstalla nimimerkillä Täpinä, mut nyt se nimimerkki on mukamas varattu. :) Plussasin toissapäivänä ja eilen (Haha.. oli tehtävä kolme eri testii, jotta uskoin :) ). Viivat oli tosi himmeitä, mut selkeitä viivoja silti. Venttailen ens viikkoon, ennenkun alan soittelemaan neuvolaan. Ei tätä tajuu oikeen vielä. Mulla on yks lapsi (-01) ja plussasin siis kp 32/28. Kaikille pinolijoille plussatuulia ja hyviä tsemppauksia!

JA MITÄHÄN TÄÄ NYT SITTEN ON??????????? :o :o :o

Menkat alko siis keskiviikkona ja eilen vuoti (niin ku viime yönäkin) kuin niagara....no tänä aamuna lämmöt oli edelleen korkealla ja kahvi jäi puolitiehen. Teinpä taas aconin kasetin ja siihen tuli punanen viiva!!!!! Puolta vaaleempi ku kontrolliviiva, mutta viiva kuitenkin :o

HUH HUH!!! Nyt nousi karvat pystyyn, mitä nyt tapahtuu?? Karmee vuoto ja eihän testi näyttänyt tiistaina mitään........

ja predictorilla negaa. Ei kyl näy menkkojakaan... Mä oon kyl joku testien suurkuluttaja =) mut ei se mua haittaa. Maanantaina uudestaan, jos ei menkat ala ennen sitä... Mä näin unta et menkat alko ja itku meinas päästä...

Sen verran vielä lisään, että kohdun suu oli keskiviikkona alhaalla ja pehmeä, kuten aina ennen menkkoja, mutta äsken kun kokeilin, niin todella ylhäällä ja vain osin pehmeä, oikeastaan toiselta sivulta kova ja toiselta pehmeä???? :|
Vuoto on myös asettunut yön jälkeen niukaksi. Että tällaista :/

Olen samaa mieltä..!!! Tuu sit kertoon, peukkuja!!!!!!!
Mulla vuos älysti yöllä, mut onneks sit pian väheneekin B) . Mulla kolme testii lojuu kaapissa, jee-jee...Nooh, ehkä mä joskus niitäkin tarvin..Vähän kiukku mieli koko vauva asiaa kohtaan!! Miksi?????

Ajattelin oottaa maanantaihin. Kerkesin nimittäin eilen tilata mammaksilta seuraavaa kiertoo varten clearbluen digitaalisia ovistikkuja ja pakettiin kuuluu kaksi raskaustestiä. Jos ne nyt tulis maanantaiaamuna, niin testaa vielä uudestaan toisella niistä raskaustesteistä.

Tilasin pitkästä aikaa ovistestejä, kun aattelin tarkastaa seuraavan ovisajankohdan ihan prikulleen parin viikon päästä...ehkä niitä ei tarvitakkaan =)

Mutta en ole kovin optimistinen tuon aconin plussan suhteen...onko kaikki kuitenkaan kunnossa. Äsken vuoti taas vähän aikaa reilummin, mutta se pitää vielä sanoa, että nämä menkat eivät kivuloineet niinkuin yleensä. Ne vaan vuotaa, ehkä semmosta repivää tunnetta on välillä, jota taas yleensä ei ole ollut. Ehkä se keskenmenoa tekee, mutta vielä miettimällä :/ Mutta plussa kuitenkin tuli, katotaan miten käy.... :headwall:

taas yksi plussa tullt varmasti ja karpalo , paljon onnea sinullekkin , voi ihmettä, menkat ja silti plussaa!!Laitanko sinut plussailijoihin?? :heart:

Niin en muista, kerroinko tein aamulla viljatestin, miinusta näytti, mutta ei menkat ainakaan ole alkaneet, siivosin koko talon ja kävelin 3,8km sauvakävelylenkin ja vielä pyöräilen keskustaan, kunhan posti ensin tulee!

oi ihanaa lissääää plussia tähän pinoomme :heart: ++++ :heart:

:wave:

Älä Pikkumyy42 vielä laita minua plussanneihin...äsken alko taas niagaran malliin vuotaa, joten ei liputeta vielä. Huh, mutta kyllä jännittää. lämmöt edelleen ylhäällä ja kahvi ei maistu, suklaa kyllä... :D

Eli tein vielä aconin herkän testin kun jotenkin niin raskas olo, eka katoin vaan et nega, mut sit kuitenkin tiirailin tarkemmin, niin testiajan sisään ilmestyikin haaleaakin haaleampi viiva, pitää vielä näyttää miehellekin että näkeekö tuossa mitään, tilaan vielä testin tai pari, ja varmistan alkuviikosta!!!!!!!! Mä oon niin innoissani!!!!!!!! Ei mulla aconissa oo ainakaan mitään viivanpaikkoja ennen näkyny. Se on niin haalee et en osaa sanoa, onko siinä väriä, mut musta (tietenkin) on =)

ei ole minkäänlaisia menkkatuntemuksia, pää ei ole kipeä , mahaa ei juili, toivon edelleen , ettei täti tähän osoitteeseen eksy, menköön vaikka naapurin rouvan luo! :D

Ihanaa tää jännääminen! :heart:
:wave:

:heart: :flower: :heart:

futuremami.....kp 2/28............yk2.........1.shaaveissa?
whisnefka......kp 28/25-28.....yk 9.........esikoinen
herbie............kp 29/28-29......yk2..........esikoinen
mammukka75.kp 31/28 yk 3, 2. lapsi olis haaveissa...
syliapina........kp 32/29-31.......yk4.........esikoinen
caeza............kp 38/30-36........yk7........3.haaveissa

Seuraavaan kiertoon siirtyneet
Satu 78
Miranda-81
Pupuvaimo
AnnaManna
Karpalo 67
Nasu79
arabel
adimo
Kaa
Raakel
Peppi1981
HenLai

Haamuilleet

tapsu85 :flower:
pikkumyy42

Plussanneet
Samary :heart:
äippä-75 :heart:
Äippä 84 :heart:
Marimint81
:heart: :heart:

Musta tuntuu et se kyl vahvistuis ellei mee kesken, kolmen min sisään tuli se ihan haalee viiva ja alle 10 min ku se oli kuivahtanu vähän, niin jäi ihan selkeesti pien haalee viiva siihen, ei ainakaan oo mielikuvituksen tuotetta, eikä tuo kyllä viivanpaikka ole, se on nyt varma. mä oon ihan täpinöissäni ku eka aattelin sen olevan nega!!!!

joo vähän liian lyhyt ollut tuo plussanneiden pino tuossa! nyt niitä plussia!!!

Jos tulisin minäkin mukaan tähän pinoon. Eli
kp 31/28 yk 3, 2. lapsi olis haaveissa...
Kp näyttää positiivisemmalta kuin onkaan, kierto saattaa vielä heitellä ja tiedossa on ettei meiltä ihan helposti suju tämä lastenteko. Onnittelut plussanneille ja haleja tippuneille...

voi hyvä tavaton, en oikein osaa kuvitella et se olis plussa, mut toisaalta kyl tuo positiiviselta näyttää... pittääkö tästä lehteä naapurille näyttämään ja kysymään mielipidettä =) ehkä mä varovaisena ootan sinne alkuviikkoon ennen ku uskallan itteni plussanneisiin ilmottaa

Yhteistyössä