¤¤¤ Viikko 36 ¤¤¤

  • Viestiketjun aloittaja Raakel
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Raakel:
Huomenta!
Selkä jotenkin jumissa ja alamahalla vähän menkkakipuu, tosin ei pitäs viel alkaa, kun oli ovis niin myöhään.. Milloin näkyy testissä, jos ovis ollu joskus 1-2.9??????
siis raskaus vai ovis? ovis olis pitänyt näkyä päivää kahta aikaisemmin ja raskaus voi näkyä noin 10-14 päivän päästä oviksesta, riippuu kuinka herkkä testi.
 
Testi tehty ja negaahan se näytti. No, ei se mitään, en oo luovuttanu ihan vielä, ku ei vielä menkkojakaan näy. Ei edes juili vielä alavatsaa, mutta tissit on sitäkin kipeemmät... Ja kiertohan voi olla pisempikin, kun edellinen, kun vasta toinen kierto on.
 
No niin taas täti ryntäs ovesta sisään, elikkä poistakaapi taas listalta. harmittaa niin p..keleesti. Jos tästä jotain hyvää voi hakee niin onneks kierto tasoittu taas kun viimeks oli 41vrk ja nyt tää normaali 29. Pääsee taas kerran aloittaan alusta.
 
Pudonneille :hug:

Edelleenkään ei oo menkoista näkynyt merkkiäkään. Oon päättäny, että vasta lauantaina aamulla teen testin, ellei ennemmin täti kurvaa paikalle.
Alavatsasta on tänäänki vihlaissut muutaman kerran inhottavasti. Samaten viime yönä juili alavattaa menkkamaisesti (jotenkin kipu kuitenkin eroaa menkkakivusta), en saanut sen takia kunnolla nukuttua.
En tiedä tekeekö meikäläisen mielikuvitus vain tässä kiusaa vai
mikä on =) . Tietysti toivon, että joku pikku-asukki olis tarttunut matkaan. Sitten vasta huolestun, jos testi näyttää negaa. Tällaista vatsakipua ei oo ennen ollut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja syliapina:
Keskiviikkona 5.9.

[color=forestgreen
pikkumyy42......kp25/28...................yk2...............4.toiveissa
whisnefka........kp 26/25-28..............yk 9..............esikoinen
herbie..............kp 27/28-29..............yk2...............esikoinen
Peppi1981 .......kp 28/28-30.............yk26.............esikoinen
Äippä 84..........kp 29/29....................yk7..............3.haaveissa
syliapina..........kp 30/29-31..............yk4...............esikoinen
tapsu85...........kp 31/30...................yk2...............2.haaveissa
Raakel.............kp 33/32-?.................yk2...............6.haaveissa
HenLai.............kp 33/27-28..............yk3...............esikoinen
Marimint81.......kp 33/30-36.............yk1................esikoinen
caeza..............kp 36/30-36...............yk7...............3.haaveissa
futuremami.... kp 27/27-28...............yk2...............1. haaveissa?[/color]

Seuraavaan kiertoon siirtyneet :hug:
Satu 78
Miranda-81
Pupuvaimo
AnnaManna
Karpalo 67
Nasu79
arabel
adimo
Kaa

Haamuilleet =)


Plussanneet :heart:
Samary
 
heippa!
täällä odotellaan, alkaako menkat. kp 27/27-28 vielä ei ainakaan menkkoja kuulu, eika alavatsaa edes juili. toivotaan parasta, rassaa vaan tää odottelu ja jännääminen. Kovasti on vaa valkovuotoa... ekaa yritetään yk 2
 
Raakel
Mä oon ihan hermoraunio ton yhen 15v. kans :kieh: !!!! Puhinaa!!!
|O ...........................
No joo..Lämpö oli nyt 36,74 ja ihan sikana helottaa posket/kuuma muutenkin...
Jotenkin :kieh: |O :'( olo, mut johtuu ihan muista jutuista, ku baby intoilusta....
 
Raakel
Mää tikuttelin =) ..toista mahollista en tosin tikuttanu, mutta limailin koko kuukauden melkeen :LOL: ..

Sitten semmoiseen aiheeseen, ku haluttomuus :ashamed: ...Onko muilla ollut sellaista havaittavissa? Mulla ei ees oviksen aikaan ollu haluja, eikä oikeestaan täs kuus lainkaan..Tympeetä, mut näin mulla nyt.
 
Plussatuulahduksia edelleenkin tähän pinoomme
:heart: ++++++++ :heart:

Kuka testaa seuraavaksi?....minulla huonoa oloa eilisiltana ja päätä alkoi särkemään, voinee johtua alkavista menkoista; Toiv ei niistä =) .


Ihanaa päivää kaikille plussatuulineen
:flower: ++++++++++++ :flower:

Heippatiheissan :wave:
 
Raakel
Minut voi sitten tiputtaa :kieh: ! Täti tuli ihan salakavalasti aamulla. sitähän se pään jomotus tiesi...!!! Kyl tää akka tilaa ajan gynelle tai ihan mihin vaan, että näin on näkkileivät..
Positiivista on se, että kierto ei heittäny, ku päivällä!!
 
On tää taas ihmeellistä, Eilen se vuoto alkoi ja tuli sellaista puna-ruskeaa vähäistä vuotoa ja siinä oli vähä sellaisia pieniä limaklönttejä mukana, sitä tuli siis ihan vähän niin että ohuella pikkuhousunsuojalla pärjäs samoin yöllä eikä nyt aamullakaan oo tullu enempää eikä punasempaa. Raskaustesti näytti eilen negaa. Mikähän ihme mahtaa vaivata? mitään oireita ei oo mihinkään suuntaan? Mitens AnnaManna eikö sulla ollu vähän samanlaista, mikä tilanne nyt on?
 
nasu79: samaa rataa mennään. tänään taas aamulla vuoti vähän. testi näytti eilen negaa (viivan paikka näkyi kyllä, mutta siinä ei ollut yhtään väriä ). luulen että se oli sit siinä kuitenkin. odottele rauhassa. paljon kun olen tästä kysellyt, niin monella (esim kahdella kaverillani ) on raskaus alkanut juuri tuolleen että pikkasen on tiputellut menkkojen alkamisajankohdan lähettyvillä. mä luulen että mun peli on menetetty kuitenkin. siirryinkin jo tuonne viikon 40 pinoon. odottele vielä muutama päivä ja katso tuleeko vuotoa vielä lisää ja testaa jos ei tule. mulla siis kp.1 tuli vuotoa vähän päivällä. kp2. tuli vielä vähemmän illalla. pk3. ei tullut oikeastaan ollenkaan. kp4. taas vuotaa ja nyt sit luulen että ne sit oikeastikin alkaa.
 
Torstai 6.9.


pikkumyy42......kp26/28...................yk2...............4.toiveissa
whisnefka........kp 27/25-28..............yk 9..............esikoinen
herbie..............kp 28/28-29..............yk2...............esikoinen
futuremami......kp 28/27-28...............yk2...............1. haaveissa?
Äippä 84..........kp 30/29....................yk7..............3.haaveissa
syliapina..........kp 31/29-31..............yk4...............esikoinen
tapsu85...........kp 32/30...................yk2...............2.haaveissa
HenLai.............kp 34/27-28..............yk3...............esikoinen
Marimint81.......kp 34/30-36.............yk1................esikoinen
caeza..............kp 37/30-36...............yk7...............3.haaveissa


Seuraavaan kiertoon siirtyneet :hug:
Satu 78
Miranda-81
Pupuvaimo
AnnaManna
Karpalo 67
Nasu79
arabel
adimo
Kaa
Raakel
Peppi1981

Haamuilleet =)


Plussanneet :heart:
Samary

 

Yhteistyössä