***Viikko 30***

Hei taas, koetin Caezan ehdotuksen mukaan ottaa kuvan testistä, täältä löytyy:
http://www.aijaa.com/v.php?i=772704.jpg
Olikin yllättävän helppoa tuo tekniikka. :p Kuvassa näyttäis ehkä vähän vaaleammalta kuin todellisuudessa. Tuo salamavalo ikään kuin erottelee tummuuseroja enemmän, oikeasti näyttävät äkkiseltään katsottuna melkein tasavahvoilta. Kuulostipa järkevältä. Ja huomatkaa, että jälleen puolitettu testi. :D Hyvin ovat mulla aina toimineet noinkin (ja sehän nähdään, voi joku mulle huomauttaa). Mutta oikeasti ja monen monta kertaa. Lasten hammasharjapakkaus kuvausrekvisiittaa. Yritin tarkentaa sitä apuna käyttäen ja oli pakko jättää tuohon jostain syystä. :)

Kiitos Mussu ja Annuli onnitteluista! Annuli, olin kyllä aika varma siitä, etten plussaisi nyt, niin vaikea on erottaa oireita Oireista. Jospa sullakin se + pärähtäisi. b :) d

Pupu, omasta kokemuksesta ymmärrän huolen siitä, että jos tulee plussaa ja meneekin sitten kesken. Ei sille huolelle voi mitään, minkäs teet. :/ Toisaalta se ikävä mahdollisuuskin on pientä sen ilon rinnalla, että saa oman pikku rääpäleen. Nyt plussan kanssa yritän elää päivän kerrallaan, vaikka vielä hulluna testaankin. Ei voi kuin yrittää ajatella, että oletan kaiken menevän hyvin ja murehdin vasta sitten, jos ei menekään. Loppujen lopuksi huoli lapsesta ei lopu lapsen syntymään, valitettavasti, mulla ainakin esikoisesta kasvoi mahdottomiinkin mittoihin vasta syntymän jälkeen. Toivottavasti sulla tärppää. :hug:

Caeza, sullahan ois hyvin kiertopäiviä jäljellä, ei kirvestä kaivoon... Vaikka ois mahdollisesti vähemmän otolliseen aikaan ollut yritystä tai siltä tuntuis, voi se silti olla mahdollista. :hug:

Kun nyt tulis selvyys Raakelinkin tilanteeseen - toivoa ainakin on. :) Miten sulla on muuten aikaisemmat raskaudet alkaneet, ovatko paljon yritystä vaatineet, jos saa udella? Mulla esikoinen tärppäs yk 5, keväällä tärppäs yk 4 mutta meni heti kesken ja nyt oli yksi tädin vierailu välissä ja plussaa taas.

Sit nukkumaan! Plussaista alkavaa viikkoa, vielä siihenkin jonoon mahtuisi. =)
 
Raakel
Kolme-ekalla
neljäs-muutama kk.
viides- joku 8-9kk.pillereillä lopulta.
**
Ja sitten iso valitus :kieh: :kieh: !!
Soitin terkalle, mutta eipä siitä viisaammaks tullu. Pitää vaan oottaaaa!!!
Kuulemma virtsakoe yhtä tarkka, kuin verikoe!Enpä oo kuullu moista, mut ok. sit |O |O . Kyseli onko kipuja, stressiä ja ym.!
Sit hassuin juttu oli se, kun tää meni kysymään mun ikää ja jotenkin vetos siihen, että tossa iässä saattaa menkat sekoilla (olen 35v.)
|O :'( :kieh: ..
Ei yhtään ees puoltanu ajatusta, että saattasin olla raskaana...Soitan gynelle ens viikolla, jos ei nyt menskat ala..
Ikuna en enää tuolle tätsälle muutes narise vaivojani, ehheeiii.
**
Eilen illalla vihlo kauheesti alamahaa, että oli hankala alkaa nukkumuaan :'( ,enkä tiiä mistä sekin johtuu...Menkat ehkä sit tulossa kuitenkin uusilla oudoilla oireilla.
 
Kalenteri hieno plussa. Mä huomasin kans tuon ongelman testin kuvaamisessa, joten skannasin testin, sit näky ihan hyvin, ku ei tullu heijastuksia :D

Nuo Raakelin päivät näyttää kyllä jo tosi hurjilta. Toivottavasti saat pian selvyyden asiaan ja tietty mieluiten testiplussan muodossa =)

Meillä on tänään pojun kanssa vapaapäivä ja oli kyllä ihana nukkua myöhään (kahdeksaan). Enää reilu viikko töiden alkuun. Koulu alkaa 13.pv ja meillä on se edellinen perjantai jo työpäivä. Tosi kivaa päästä taas vähän pois näistä kotikuvioista ja talonrakennuksesta. Rakennus näyttää kyllä jo hyvältä. Väliseiniä on iltapuhteina kitattu ja hiottu ja kohta pitäisi aloittaa maalaaminen. Ajattelin kyllä soitella eka neuvolaan noista vesiliukoisista sisämaaleista, ennenku tartun telaa :kieh: Pari kuukautta niin päästään omaan ja sit vois jo kertoa muikkusestakin jos kaikki menee hyvin :D Ainoa, et musta ei taaskaan ole muuttoavuksi (Esikoisen raskausaikanakin muutettiin...) :kieh:

Aurinkoista ja plussaista päivää kaikille!
 
meinaapas meidän pino tipahtaa alas...onkos joku jo testannu tänä aamuna? täällä ootellaan tätiä, ja annetaan testin vielä ainakin huomisaamuun olla kaapissa..JOS pystyn nii keskiviikkoon koetan pinnistellä....tai vaikka torstaille...
nyt suihkuun kun mies lähti neitien kanssa kahvimaidon ostoon...saa käydä rauhassa :D

plussasäteitä!
 
olipa outo tokaisu ikääsi nähden =) ..taisi olla joku tyttö langan toisessa päässä. 35 kyl ei ole mikään "mummotautiehdokas"!..Joskus kyll ihmetteleemuiden ajatuksia. Itse ollessani sairaalassa rv 10 pahoinvoinnin, jatkuvan oksentelun ja migreenin takia, vuosia sitten.1 lääkäri tokas mulle, et varmaan halua tätä vauvaa alitajuisesti..*olin niin ällistynyt kommentista, etten osannut sanoa mitään*jälkeen päin pisti vihaksi em hlö..onneksi en tavannut ennää myöhemmin! =) ..ja peukkuja sulle edelleen pitelen :wave:
 
No höh Raakel, olipas siinä taas mukavaa kommenttia terkalta. :/ Voishan sitä vähän ihmistuntemustakin tuolla alalla olla, että vähän katsoisi, mitä asiakkaalle kannattaa sanoa. En mäkään tiennyt, että 35-vuotiaana olisi tavallista sen kummempi heittely. Verikokeesta, kaipa se periaatteessa yhtä luotettava on, ELLEI satu kuulumaan siihen pieneen ryhmään ihmisiä (tai raskauksia, kai se voi vaihdella samallakin henkilöllä?), joille ei virtsatestit näytä mitään. Mutta kun sellaisiakin tapauksia on, ettei kertakaikkiaan näy kotitestein... Kyllä musta viikon myöhässä olevalta ois jo ihan kohtuullista ottaa se verikoekin.

Täällä testattu vielä vaan. :/ Kyllä se vaan plussaa näyttää edelleen :) Nyt saakin testit jäädä hetkeksi, huomenna Tallinnaan ja torstaina takaisin, sitten vasta aikaisintaan, jos vielä askarruttaa. Ehkä nyt pitäisi vaan relata.

Mukavaa alkanutta viikkoa!
 
Raakel
Mulla jotenkin sellanen olo, että eräät tyypit(kotipuolestani)eivät haluis, että oottasin..
Tällanen tunnelma.
:( ..En meinaa ukkkoani tosin.
**
Menen pian ulos/ruokaakin pitäis laittaa.
 
Maanantai 30.7


caeza......................kp 29/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 29/28.....................yk 13........1. toiveissa
Annuli81..................kp 30/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Jossu-71..................kp 35/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Pupu76................... kp 36/28-35...............yk 4..........1. toiveissa
nasu79....................kp 38/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka..................kp 38/33.....................yk9...........1.toiveissa
Raakel....................kp 40/32......................yk1...........6.toiveissa

Haamuilijat:


Plussanneet:
mussu81
kleopatra
Minttu mamma
Kalenteri

Seuraavaan yrityskiertoon siiryneet:
Julianna
PulttiBois
Bayan fare
Höpöli
bluebaby
katbe
Tinkatar
HelmiPihlaja
Susan82




että tämmönen kävi taas kerran..TANA.. :'(
paljon onnea plussanneille, vahvat sympatia :hug: pudonneille!

Nähdään seuraavissa viikkopinoissa, taidan roikkua siellä eläkeikään asti.. :ashamed:
 
Minä plussasin jo viime viikon keskiviikkona, eli kiertopäivänä 34/34!!!
Tein testin heti kahdesti ja vielä seuraavan päivänä eri testin, eli näillä mennään!!

Olen tosi iloinen, mutta pelottaa, että miten tässä käy!

Toivottavasti hyvin, liekä plussaan vaikuttanut se, että vohdoinkin tässä kierrossa olin testattavana neuvolassa, kun homma ei onnistunut.

Eli ilouutinen täältä pohjoisesta!
 
Raakel
caeza......................kp 30/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 30/28.....................yk 13........1. toiveissa
Annuli81..................kp 31/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Jossu-71..................kp 36/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Pupu76................... kp 37/28-35...............yk 4..........1. toiveissa
nasu79....................kp 39/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Raakel....................kp 41/32......................yk1...........6.toiveissa

Haamuilijat:


Plussanneet:
mussu81
kleopatra
Minttu mamma
Kalenteri
Kellukka

Seuraavaan yrityskiertoon siiryneet:
Julianna
PulttiBois
Bayan fare
Höpöli
bluebaby
katbe
Tinkatar
HelmiPihlaja
Susan82
 
Onnea Kellukalle ! :flower: Tarrasukkia matkaan!

Tuo keskiviikon testaaminen taitaakin siirtyä tälle illalle; sillä pitäisi huomenna jo vähän tietää viikonlopun ohjelmasuunnitelmia.. Ja tulos vaikuttaa siihen oleellisesti.

Kun olette jo ammattilaisia testaamisessa; Itse en ole vielä yhtään tehnyt... Onko apteekin omasta testistä kokemuksia? Ohjeissa lukee, että mikä vuorokauden käy testaukseen.. Onko näin? Pitääkö illalla pantata muutama tunti pissaamista ennen testausta?
 

Yhteistyössä