***Viikko 30***

Heh Raakel,me päivitettiin päällekkäin! :D Poistin tuon omani.
Ja nega taas testattu. :headwall: Kopeloin tuossa kohdunnapukkaa,se on ihan ylhäällä,kova ja visusti kiinni.Tissit on kipeät kuin mitkäkin,niinkuin tuolla aiemmin jo kirjoittelinkin niin tuntuu sellaista polttavaa/kirvelevää kipua nännipihojen ympärillä ja nänneissä.Varsinkin kun ottaa liivit pois ja tissit putoaa tyhjän päälle.Tätä on tuntunut jo viikon.Muutamana päivänä tuntui menkkakipuja masussa.
Tuon kohdunnapukan kokeilun jälkeen menen kyllä häätämään uskon sieltä kaivonkannen päältä pois ja nostan toivon ylös kaivosta. :LOL:
 
jaahas..meidän viikko alkaa olla lopullaan...vielä 10 piinailijaa mukana. Täällä testattu nega, mikä oli aika odotettavissakin kun ei oviksestakaan olt hajua tässä kuussa....kolmesti sain siis vahvat viivat. puolesta kuusta tänne sitten ei ole heilutueltu peittoja lainkaan..jostain syystä ei nyt vaan tee mieli :(

plussatuulia kaikille, pitäkäähän meidät ajantasalla :D
 
Helmipihlajan kirjotuksesta kimmokeen saaneena menin kokeilemaan omaa kohdunnapukkaa ja se oli tosi alhaalla, hyvä kun ei putoo koko värkki pois :LOL: sit se oli ihan pehmee ja sormen olis voinu varmaan työntää sinne aukkoonki, oli sen verran auki. Tarkoittaisikohan tää et täti olis vihdoin saapumas? mitäs meinaatte ken tietää?
 
Raakel
:snotty: :D .
Mulla se on pehmee päältä ja alta kova..Ollu jo muutaman päivän.

Kuka vois muuten tietää mitä jokapäivänen hikkaaminen meinaa??
Sit hikoon sikana kans..

:snotty:

Ollaan värkätty semmosii helmielukoita ym., joten hyvää terapiaa :D
 
kohdun nipukasta: täällä alhaalla ja pehmeä ja auki...eli kai se tietää tätin tulemista tännekkin lähipäivinä...r-testit ja ovistestit kaikki käytetty, nyt mietin tilaisinko lisää vai enkö....seuraava yk olis jo 7 ja alkaa toivokin hiljalleen laskeutumaan kaivinpohjaa kohden....

onko kukaan haamuillu? testaillu??? oireillu?? missä kaikki on...........
 
Jännityksessä elellään; onneksi on niin paljon ohjelmaa ollut, ettei koko aikaa ajattele asiaa..

Tätimäiset mahakivut ovat olleet koko viikon, mutta tätiä ei vielä näy. Testiä en ole vielä tehnyt, kun tulos pelottaa; kuitenkin olisi nega. Tai jos se olisikin plussa, vielä suurempi järkytys.. Tänään päiviä on kasassa jo pisimmän kierron mukaan täydet. Mutta piinailen vielä itseäni..
 
Hei, negapahoittelut negaajille! :hug: Tinkatarelle onnekasta ekaa yrityskiertoa! :)

Täällä taas aamulla testattu, ja kyllä se vahvistuvaa viivaa näyttää. Ei ole läheskään yhtä vahva kuin kontrolliviiva kuitenkaan. Typerää, mutta kerrottiin jo miehen vanhemmille tilanteesta, kun niillä käytiin ja mies halusi. Ei se mitään, anopin kanssa olen yrityksestäkin puhunut.

Oireita tänään: vähän tuskanhiki päässä ja kuitenkin vilunväreitä, hajut voimakkaita, rintoja kokeillessa aristaa mutta vain hiukan. Oikeastaan vain toista, outoa :/ Ollut tätimäistäkin oloa masussa, mutta väärää väriä ei havaittavissa onneksi. On vähän sellainen olo, että toivon kauheasti tän nyt olevan todellista ja kestävää, mutta silti jännään, käykö yhtä ikävästi kuin viimeksi.

Laskettu aika olisi noin 4. tai 5. huhtikuuta, riippuu laskurista, mutta ovis oli aika myöhään, joten ehkä se tuosta siirtyisi. :)
 
Raakel
Kalenteri

Kyllä varmaan pysyy ¤tarrasukkia¤
****
Mä ootan maanantaita, kuin kuuta nousevaa, että saisin soiteltua terkalle! Jos nyt ei lippu laskeudu pöksyyn, nimittäin Japanin sellainen :kieh: .
 
Raakel
Perjantai 26.7.

HelmiPihlaja...........kp 28/26-27................yk 2..........1. toiveissa
Susan82.................kp 28/28......................yk 15.......1. toiveissa
caeza......................kp 29/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 29/28.....................yk 13........1. toiveissa
Annuli81..................kp 30/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Jossu-71..................kp 35/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Pupu76................... kp 36/28-35...............yk 4..........1. toiveissa
nasu79....................kp 38/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka..................kp 38/33.....................yk9...........1.toiveissa
Raakel....................kp 40/32......................yk1...........6.toiveissa

Haamuilijat:
Kalenteri

Plussanneet:
mussu81
kleopatra
Minttu mamma

Seuraavaan yrityskiertoon siiryneet:
Julianna
PulttiBois
Bayan fare
Höpöli
bluebaby
katbe
Tinkatar

Jestas, kun mennään jo neljäskympis :/ ..Huomenna onneks maanantai, jippiiii!!!!
 
huomenia kaikille..kuulumisia kaipaitas, kovin on niin hiljaista...
Raakel: sulla onkin mielenkiintoiset paikat, toivotaan et pieni salamatkustaja siellä pitää vaan äitiä jännityksessä.. :hug:
mites se sun kn?

täällä on täti oireetkin kadonnut kokonaan, vaikka eipä niit ollutkaan kun kp 23-25 kun nippaili niin maan paljon ..sitten. ei mitään...testit negaa..
ja jos + näkys oviksesta 14vrk niin ei se olisi ies mahd..kun ei ilman simppoja kai onnistu luontoäidiltäkään :LOL:
alhaalta eilen ronklasin, ja en mä osaa ainakaan tpta tulkita lainkaan...taidan siis jättää sen niille jotka ko.homman osaa...toissapäivänä alhaalla ja pehmeämpi ja aukikkin kai hieman, nyt en löytönyt lainkaan...eli korkeammalla kai...

edelleen samat 10ihmistä mukana, toivottavasti saatas plussatiliä vielä jatkettua!
 
Raakel
Tarkotakko k-napukkaa?
Samanlainen, ku muutaman päivän, jos osaan koklaa oikein. Alkaa vaan yökättää ronklaaminen. :LOL:

Voiko vihloa oikeeltakin puolelta?
Mulla eilen maatessa vihlas molemmilta puolilta.

:saint:
 
Sunnuntainen tervehdys!

Kiitos Raakel tarrasukista. :heart: Toivotaan vaan, että kaikki menee hyvin, ei voi muuta sanoa. Kyllä huomaan vähän jännittäväni, kun tänään oli pakko tehdä toinen testi iltapäivästä. Aamun testi näytti aavistuksen haaleampaa kuin eilisaamuinen ja siitäpä riemastuin sitten... :/ Uusintatesti kello 14 näytti sen sijaan tähänastisista testeistä tumminta. :) Etten nyt mihinkään paniikkiin luisuisi.

Mut saa siirtää plussanneisiin. :wave: Ei tuo ihan kontrolliviivan vahvuinen ole, mutta monta haamua olen nähnyt eikä tuo kuulu niihin. =)

Raakel, ymmärtääkseni on ihan tavallista, että molemmilta puolilta vihloo. Toivottavasti sulla on siellä pieni masukki mukana. Plussaa voi toki tulla vasta paljon myöhemminkin, just kälyni kanssa puhuttiin, ja hänellä plussa tuli puolitoista viikkoa oletetun tädin tulon jälkeen.

Caeza, hyvältä kuulostaa tuo kn-juttu, jospa sittenkin...

Ja nyt käsky kävi, kirjoittelemiin!
 
Raakel
Ai jaa =) , että saattaa mahiksia olla...

Tosin mulla nippailee/vihloo nyt tolta alhaalta kauheesti tai äsken oikeestaan, että nyt ohi menossa.
Olisko raskautta vai menkkoja :eek: , elikkä en oo nyt ihan satasella varma mistään...Joku kumma tunne mahassa alaalla on kuitenkin.

kävin tytön kans lenkillä, kera koiran ja tuli vitsin iso koira irrallaan yhestä pihasta :kieh: ! Mein kavaljeeri ulisi kauheesti :| . Sanoin vähän tätille kyllä, kun koira oli vaan vapaana ..hm..Ettäs kiehutti.
 
täällä ollut kurja päivä...päätä särkeny melkein koko päivän ja kamala väsykin on ollut...lasten kanssa käytiin uimassa ja retkellä ja sitten onkin menny päätä pidellessä...ja tätiä odotellessa, saapuahan voi koska vaan...

onko kukaan testannu? kn:ää äsken kokeilin ja niin on takan atai ylhäällä et justiinsa sormen pää paikansa, sitä e tuntenu onko pehmeä vai kova, kiinni vai auki....
 
HelmiPihlaja: Pahoittelut sängyn sotkeutumisesta :hug:
ja plussaonnea seuraavaan kiertoon...voihan se olla että seuraavassakin piinapinossa on tuttuja piinailemassa kanssasi, vaikka kaikille siis toki mielelläni plussan soisin. B)
 
Raakel
Susan82.................kp 28/28......................yk 15.......1. toiveissa
caeza......................kp 29/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 29/28.....................yk 13........1. toiveissa
Annuli81..................kp 30/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Jossu-71..................kp 35/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Pupu76................... kp 36/28-35...............yk 4..........1. toiveissa
nasu79....................kp 38/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka..................kp 38/33.....................yk9...........1.toiveissa
Raakel....................kp 40/32......................yk1...........6.toiveissa

Haamuilijat:


Plussanneet:
mussu81
kleopatra
Minttu mamma
Kalenteri

Seuraavaan yrityskiertoon siiryneet:
Julianna
PulttiBois
Bayan fare
Höpöli
bluebaby
katbe
Tinkatar
HelmiPihlaja
 
plussanneita on jo 4....vielä se 5:des ainakin olis siihen saatava..vaikka voitashan me saada se 10 täyteen! mukava ettei tartte yksin piinailla...vaikka jo viikolle 31 siirrytäänkin...testi haettu (mikä ihana mies) ja nega testattu...toi onneksi kaksinkappalein, joista toisen kanssa koetan malttaa mieleni ainakin tonne tiistai, ehkä jopa keskiviikolle asti...katsotaan nyt.jos ees tiistai aamuun sais ooteltu. jos täti yllättäs niin oispahan ens kiertoon jo valmiina...=)
 
Heips kaikille pitkästä aikaa. Oltiin viikonloppu reissussa, joten en ole ehtinyt tänne juuri kommentoimaan. Onnittelut Kalenterille plussasta ja tervetuloa tuonne huhti-hippuihin :D sinne alkaa kertyä jo ihan kivasti porukkaa. Toivottavasti saadaan paljon väkeä mukaan, niin pysyy keskustelu vilkkaana.

Mä täällä jännäilen teidän muiden jännäilijöiden testauksia. Olen kyllä caezan kanssa samaa mieltä et voitais saada 10 täyteen!

Mä olen tehnyt nyt yhteensä 5 testiä :LOL: Ku en millään usko et olen raskaana (viimeks alko heti pahoinvointi ja nyt ei mitään..). Mies nauraa aina vessassa, ku mulla on viiden testin rivi siellä... menee muuten testiviivat kivasti haaleasta tosi tummaan :LOL:
 
Annuli81:
En mä sit tänään vielä uskaltanut testata; tänään on taas ollut niin tätioireita, että toivoa ei tunnu olevan, vaikka päiviä olisi jo riittävästi. Kun en sitä ovistakaan bongannut, niin jotenkin pää on sitä mieltä, että nega sieltä testistä tulisi. Kamalaa piinata itseään ja teitä muita jännääjiä.
Kaapissa olisi yksi testi valmiina (apteekin oma testi) mutta nyt saa vielä pari päivää odotella itseään. Sovittiin miehen kanssa, että keskiviikkona testataan, jos ei täti ole tullut.
Enkä nyt tiedä pelottaako enemmän saada tikkuun nega vai plussa.. :ashamed: Plussa pelottaa siitä syystä, että jos tuleekin muutaman päivän päästä keskenmeno. Ne kun tuntuvat olevan niin yleisiä, ainakin mitä palstoilta olen lukenut..
 
Mussu: ihana kun jaksat meitä täällä käydä tsemittämässä! jotenkin haikeelta tuntuu sua tonne oottajien puolelle "menettää" vaikka toki onnellinen sun puolestasi olenkin!

Pupu76: sulla on kiitettävä itsekuri, en mä vaan testejä pysymään ..Toivotaan että keskiviikkona sitten sen oman plussan saatte, ja mahdollisemman moni jo ennen sitä, tai jälkeen...mutta vielä tässä kierrossa kumminkin :D

kävin tiiraa omaa testiäni äsken, puhtoinen nega tolla aconin kasettitestillä siis tuli testattua tänään..., viimeksi. :headwall: :headwall: :headwall:
 
Raakel
Halit kaikille tarvitseville :hug: :hug: .

**
Miten tää raskautuminen onkin niiin vaikeeta yleensä ihmisillä :ashamed: ..Ennen mukulana kuvittelin, että se on kertalaakista selevää jälkeä :LOL: .. Mä sit aamulla viel testaan ja soittelen neuvolan terkalle..sorry, kun jauhan tätä
:snotty: .. Me askarrellaan tuolla vielä, joten palaillaan.
:wave:
 

Yhteistyössä