***Viikko 30***

Raakel
Kävin tänään apteekissa hakemas särkylääkettä ym. likalle, kun tarvii ja toki samalla menin halpaan ja ostin Aconin early...?kasetin ja tokihan arvata saattoi, että negat pamahti!!!!!. Tokihan mä sen tiesin, mutta minkäs teet.
Mulla vissiin liikaa rahaa nyt ollu, kun tälleen törsään :/ .
Pakko olis lopettaa |O .
Täällä sadellu alati ja mua hiostaa nykysin kamalasti..
Alkais jo ne menkat!!
 
Hurja paljon onnea Pupu76 ja tervetuloa tuonne huhti-hippuihin :flower:

Kovin pieneksi käy joukko. Toivottavasti piinailu loppuu pian ja saatte kaikki plussaa :D Minä ainakin kovasti vielä tsemitän teitä täältä taustajoukoista :wave:
 
Raakel
caeza......................kp 32/32-34................yk6...........3.toiveissa

Bee.........................kp 32/28.....................yk 13........1. toiveissa




nasu79....................kp 41/28-30................yk 6..........3. toiveissa

Raakel....................kp 43/32......................yk1...........6.toiveissa


Haamuilijat:


Plussanneet:
mussu81
kleopatra
Minttu mamma
Kalenteri
Kellukka
Pupu76

Seuraavaan yrityskiertoon siiryneet:
Julianna
PulttiBois
Bayan fare
Höpöli
bluebaby
katbe
Tinkatar
HelmiPihlaja
Susan82
Annuli81
Jossu71
 
Pieneksi käy joukko, mutta silti vielä toivotaan lisää plussia!!

Vähän väsyttää, mutta muuten ihan "normaali" olo. Laskurit kertovat LA:n olevan maalis-huhtikuun vaihteessa. Jotenkin tuntuu vieläkin epätodelliselta; pikku hiljaa sitä alkaa tottumaan ajatukseen, että nyt sitä ollaan raskaana..

:hug: kaikille !!
 
Raakel
Pupu76
Totta se on kuule sun kohalla :D .
Minä alkasin uuden harrastuksen, jippii!
http://www.postcrossing.com/
Lähettelen ekan kortin tänään :D .
Vähä häppy oon ollu tänään muutenkin..
Joteskin kivi on lähteny toistaiseksi sydämeltä.
Sit oon tolla Netlogissakin, hih!
Onks kukaan muu?
Mua voi huhuilla siellä, jos haluu.
Nikkini on: minimimmi
 
taisi täti löytää tiensä tännekkin taas kerran...nyt siis mitä ilmeisemmin kp 1 menissa kp 32 sijaan...vielä ei virtaamalla tule, huomnna saan testejä ja vielä tarkastan tilanteen. raakelille ja muille vielä piinaileville plussapuhuria!
 
Tervehdys!

Kotiuduttiin Tallinnasta, jotenkin en alkuviikosta ennen lähtöä ehtinyt käydäkään lukemassa Pupun plussasta, ONNEA!!! Tavataan siellä Huhtihipuissa tms. :flower: =) :heart:

Pudonneille ja täällä roikkuville :hug: , Raakelinkin tilanne on näköjään auki vielä. :| Toivottavasti hommaan tulee selvyys pian.

Testasin nyt palattuani niin vahvan plussan, että kyllä tässä vielä raskaana ollaan. Ajattelin kai, että parin päivän testaamattomuus muuttais tilannetta. :) Kaikkea pientä oiretta on, ne unohtaa aina kun niitä ei ole, mutta nippailua vasemmalla ja vähän oikealla sekä hiukan tätimäistä tunnetta välillä masussa, selässä ollut juilintaa tai väsymyksen tunnetta, palelua (voi johtua viileästä, heh), kuvotusta, vessassa ravaamista... ja ennen kaikkea housutarkastuksia, koko ajan jännään, että tulee väärää väriä, kun sitä väritöntä tuntuu tulevan tavallista enemmän ajoittain :ashamed:

Uskaltautunen hiljalleen odotuspuolelle, toivotaan, että menis kaikki hyvin meillä kaikilla plussanneilla. Ja muille tärppiä ensi kiertoon! b :) d

T. Kalenteri ja Kakkosmasukki
 

Yhteistyössä