***Viikko 30***

Tätipahoittelut Susan82 :hug:

ja mielettömän tosi paljon onnea Kellukka :flower: näytkin jo olevan mukana huhti-hipuissamme, joten jatketaan turinointia siellä. Toivottavasti vielä jännäävistä moni muukin siirtyy joukkoomme :D

Pupu76 ite olen testannut apteekin testillä illalla ja hyvin toimi. Muistat vaan etten kittaa vettä kamalasti ja ei varmaan muutaman tunnin panttaamisesta ole haittaa =)
 
Mitä Raakel se sun entinen terkkari sano? mäkin yritin tänään soittaa mut niillä oliki jotku puhelinpäivät et menee huomiseen puoleenpäivään ennenkun mä saan mitään vastausta.

onnittelut kellukalle ja pahoittelut tippuneille.
 
Raakel
Alkuperäinen kirjoittaja nasu79:
Mitä Raakel se sun entinen terkkari sano? mäkin yritin tänään soittaa mut niillä oliki jotku puhelinpäivät et menee huomiseen puoleenpäivään ennenkun mä saan mitään vastausta.

onnittelut kellukalle ja pahoittelut tippuneille.
No hän enemmän otti ns. asiaks/osaa ja mietti mitä vois olla/laski laskurilla juttuja. Meinas, että saatto olla myöhäinen ovis. Eilenhän mulla sikana vihlo, että toivon kiinnittymistä!
Sit sano, että vaadi vaan viikon päästä uus pissakoe ja rauhotteli muuten, että ok. kyl.
 
Raakel
caeza......................kp 30/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 30/28.....................yk 13........1. toiveissa

Jossu-71..................kp 36/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Pupu76................... kp 37/28-35...............yk 4..........1. toiveissa
nasu79....................kp 39/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Raakel....................kp 41/32......................yk1...........6.toiveissa

Haamuilijat:


Plussanneet:
mussu81
kleopatra
Minttu mamma
Kalenteri
Kellukka

Seuraavaan yrityskiertoon siiryneet:
Julianna
PulttiBois
Bayan fare
Höpöli
bluebaby
katbe
Tinkatar
HelmiPihlaja
Susan82
Annuli81
 
Apua eiku ihanaa eiku uskomatonta eiku..

Me sitten se testi tehtiin äsken ja tuli kaksi viivaa eli PLUSSAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Tuntuu uskomattomalta ja heti alkoi ajattelemaan mitä sitä on syönyt tai juonut viime viikkoina ja pelko tuli heti.. Nyt vain täytyy toivoa, että kaikki on hyvin...

Ensi yön unet taitaa jäädä vähäisiksi..
 
Kiitos kovasti onnitteluista! Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa.
Yö on nukuttu levottomasti, sillä olo on vieläkin epätodellinen. Eiköhän sitä tästä pikku hiljaa sopeudu ajatukseen, että esikoista odotellaan.

Toivottavasti loputkin listalla olevat plussaavat!
 
Raakel
:hug: Tippuneille...
****
caeza......................kp 31/32-34................yk6...........3.toiveissa

Bee.........................kp 31/28.....................yk 13........1. toiveissa




nasu79....................kp 40/28-30................yk 6..........3. toiveissa

Raakel....................kp 42/32......................yk1...........6.toiveissa


Haamuilijat:


Plussanneet:
mussu81
kleopatra
Minttu mamma
Kalenteri
Kellukka
Pupu76

Seuraavaan yrityskiertoon siiryneet:
Julianna
PulttiBois
Bayan fare
Höpöli
bluebaby
katbe
Tinkatar
HelmiPihlaja
Susan82
Annuli81
Jossu71
 
no nyt meitä enää neljä.... :eek: vaikka ollaanhan me tuo oma viikkokin jo ohitettu :LOL: mitäs sinne kuuluu, raakel? bee? Nasu? on: ei mitään oireita..tätiä ei ole ainakaanvielä näkynyt, vaikka vielähän tuo hyvin ehtiii...testejä ei onneks enää ole, alko tuntua jo lompakossa tuo testaaminen...eli katsotaanhan nyt sitten ainakin sinne huomiselle...tai torstaillekkin jospa se täti sieltä ..
 
Raakel
caeza
Mä oon aika rauhassa tilanteeseen nähden :whistle: .
Mä testasin puolikkaalla maanataina ihan aikaseen aamulla.
En mä nyt viel haluu testaa..
Täytyy kans säästää vähä tota rahhoo.
 

Yhteistyössä