***Viikko 30***

Kiitos onnitteluista! :heart: Voi kun tällä kertaa ois tosiaan sitkeä pikku kyytiläinen matkassa. Mussu, en malttais odottaa, että rohkenen siirtyä odotuspuolelle. :) Katsotaan ehkä viikon päästä sitten.

Raakel, tuosta RFSU:sta. Päätin pari kiertoa sitten, kun sain niitä kemiallisia plussia, että en enää tuolla testillä testaa. Siis plussat tuli muilla testeillä, mutta tuotakin kokeilin ja huvikseni testasin testin toimintaa laittamalla RFSU:n tikun poikani pottaan suorastaan legendaarisin seurauksin: saatiin molemmat haamu! Mun tuli testiajan sisällä, pojan heti sen jälkeen mutta sallitun tuloksenpällistelyajan (30 min?) kuluessa. :LOL: Suosittelen Pregent Stickiä, joka on yhtä edullinen ja lisäksi puolitettavissa eikä ole antanut mulle vielä ikinä turhia haamuja, ellei nyt sitten tänään. RFSU voi olla luotettava, jos tulos on selkeä, vahva viiva. Näin luulisin ja kierrän kaukaa. Kuitenkin sun haamu/viivanpaikka voi tietysti olla oikeakin, jokin muu testi kertokoon... :hug:
 
Raakel
Alkuperäinen kirjoittaja Kalenteri:
Kiitos onnitteluista! :heart: Voi kun tällä kertaa ois tosiaan sitkeä pikku kyytiläinen matkassa. Mussu, en malttais odottaa, että rohkenen siirtyä odotuspuolelle. :) Katsotaan ehkä viikon päästä sitten.

Raakel, tuosta RFSU:sta. Päätin pari kiertoa sitten, kun sain niitä kemiallisia plussia, että en enää tuolla testillä testaa. Siis plussat tuli muilla testeillä, mutta tuotakin kokeilin ja huvikseni testasin testin toimintaa laittamalla RFSU:n tikun poikani pottaan suorastaan legendaarisin seurauksin: saatiin molemmat haamu! Mun tuli testiajan sisällä, pojan heti sen jälkeen mutta sallitun tuloksenpällistelyajan (30 min?) kuluessa. :LOL: Suosittelen Pregent Stickiä, joka on yhtä edullinen ja lisäksi puolitettavissa eikä ole antanut mulle vielä ikinä turhia haamuja, ellei nyt sitten tänään. RFSU voi olla luotettava, jos tulos on selkeä, vahva viiva. Näin luulisin ja kierrän kaukaa. Kuitenkin sun haamu/viivanpaikka voi tietysti olla oikeakin, jokin muu testi kertokoon... :hug:

Täytyy joskus koklaa muulla.
 
Mieleni tekisi ihan hirveesti testata :D Aijon kuitenkin odottaa nyt viikonloppuun. En saa seuraavaksi päiväksi tilattua testejä viikonloppuna jos huomenna vaikka testaisin.

Taas nyt illasta on tullut kirkasta limaa jossa veri viiruja. Anteeksi näin suorat puheeni jos jotakin ällöttää :x =). Kyllä nyt pitää jännityksessä. Voi kun se olis vaan kiinnittymisvuotoa.

Hirmusti onnea kalenteri :flower: =) Paljon jarrusukkia sinullekin mukaan :hug: =)

Nyt teho-osastoa katsoon :wave:
 
Onnea plussanneille ja jarrusukkia matkaan!

Ihanaa päästä taas netin äärelle tarkastamaan tilanteet. Itselläni koko viikon ollut menkkamaiset kivut, mutta ei täti ole vielä kurvannut kylään. Nyt loppuviikkoa kohden mahakivut ovat lisääntyneet, jotan taitaa se täti tulla suurella todennäköisyydellä kylään viikonlopun aikana. Koko ajan on sellainen olo, että nyt se täti tuli, mutta vessakäynti kertoo ettei tullutkaan. En ole vielä testannut, yritän pinnistellä sunnuntaille asti..
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti !
Iso :hug: niille, joille täti tuli.. Onnea seuraavaan kertaan!
 
Raakel
Mulla menossa kp.38..Oon päässy jotenkin tän jutun yläpuolelle, eli en vauhkoile mitään..Otan vastaan mitä tuleman pitää, koska muuta en voi :whistle: . Tosi syvällistä :LOL: . Nyt pukeutumaan, joten palaillaan :wave:
 
Perjantai 26.7.

HelmiPihlaja...........kp 26/26-27................yk 2..........1. toiveissa
Susan82.................kp 26/28......................yk 15.......1. toiveissa
caeza......................kp 27/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 27/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 28/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 28/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Jossu-71..................kp 33/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Pupu76................... kp 34/28-35...............yk 4..........1. toiveissa
nasu79....................kp 36/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka..................kp 36/33.....................yk9...........1.toiveissa
Raakel....................kp 38/32......................yk1...........6.toiveissa

Haamuilijat:
Kalenteri

Plussanneet:
mussu81
kleopatra
Minttu mamma

Seuraavaan yrityskiertoon siiryneet:
Julianna
PulttiBois
Bayan fare
Höpöli
bluebaby
katbe


Lisäsin itseni tippuneisiin. Tänään vuoto on alkanut kunnolla :'( Seuraavaa pinoa etsimään :wave:

Muille jännääjille vielä plussatuulia =)
 
Vieläkö voi hypätä matkaan? Olen tietoisesti pysynyt nyt alkukierron pois täältä, oman mielenrauhan vuoksi. Ja oikeasti on ollut niin paljon helpompi kierto kun en ole stressannut asiasta juuri ollenkaan. Melkeimpä meinasi jo tärppipäivät unohtua. Mutta nyt siis jo lupa jännäillä ja tutkia omaa napaa :D
Nyt kp 27/27-29 ja oireita ei tasan minkään laisia :eek: Ja juu yrityskerta 3 menossa jos oikein muistan.
Aikaisemmissa kierroissa oireita ollut vaikka muille jakaa, mahaa kivistänyt, turvottanut ja kaikkea mitä vain voikin olla. Mutta nyt tosiaan ei yhtään mitään :/ Joten liekö sittenkin meni tärpit ohi..
Testailla ajattelin huomenna vai pitäiskö vielä odotella sunnuntaihin? Kierto siis joka toinen kerta ollut 27-28 ja joka toinen kerta 29 päivää (ja nyt olis lyhemmän kierron vuoro). Joten jokohan huomenna vois jotain testissä näkyä?

Onnittelut plussanneille ja haamuilijalle :D

Ja :hug: tippuneille!
 
Nega/viivanpaikka testattu.Hailu viiva testiin tuli mutta vaikka kuin tiirailin niin ei se punainen ole.Tätiä odotellessa. |O Tuulimunasta ja keskenmenosta plussasin samana päivänä kuin menkkojen piti alkaa,tosin silloin oli kyllä kierrot 32-34. :/ Nooh,pitää vaan nyt asennoitua ettei tästäkään kierrosta plussaa tule,eipähän putoa korkealta.
 
Raakel
Alkuperäinen kirjoittaja HelmiPihlaja:
Nega/viivanpaikka testattu.Hailu viiva testiin tuli mutta vaikka kuin tiirailin niin ei se punainen ole.Tätiä odotellessa. |O Tuulimunasta ja keskenmenosta plussasin samana päivänä kuin menkkojen piti alkaa,tosin silloin oli kyllä kierrot 32-34. :/ Nooh,pitää vaan nyt asennoitua ettei tästäkään kierrosta plussaa tule,eipähän putoa korkealta.
:hug: Älä vielä luovuta!!
Mulla on "sata" negaa takana ja sitkeesti roikun vaan vielä uskossa, pakko.
 
mutta toivo on heitetty kaivoon ja usko istuu kannen päällä... :ashamed: Jospa nyt pari päivää malttaisin tätiä odotella ja testata sit uusiks jos sitä akkaa ei näy. :kieh:
Mitäs kuuluu Tinkatar,Jossu71,Pupu76,nasu79 ja Kellukka,teillä näyttäis jo olevan täti myöhässä?!
 
Raakel
Höpö mitään istu :D !! Mä olisin voinu heittää jo kaiken kaivoon, mutta en mä halua :saint: . Mua on peloteltu--)syövästä-tulehukseen-stressiin ym. ym.!!
Ei me ny luovuteta :hug:
 
:hug: kaikille tätipahalaisen yllättämille.

).( Viimeistä tyhjennysvuotoa täällä odotellaan. Olisi kuulunut alkaa eilen, mutta ei ole vielä näkynyt eikä kuulunut. Kertaakaan aiemmin ei ole jättänyt tulematta. Ajattelin olla maltillinen vielä huomisen ja sitten sunnuntaina testailla, josko siitä pillerin unohduksesta olisi tullut seurauksia. Vaikka se maltillisuus ei ole kyllä yhtään luonteenomaista tällaisissa asioissa :LOL:
 
Mä en oo enää viittiny edes testailla, kun ainakin neljä testiä on näyttäny negaa, elikkä oon siinä uskos et täti sieltä saapuu, mut mitään merkkejä ei kyl oo ollu, aattelin sit ens vikkolla soittaa terkkariin tai gynelle, jos ei täti viikonlopun aikana saavu, yleensä mulla on ollu kyl aika säännöllinen kierto. Aika turhauttavalta tämäki tuntuu, kun ei tiä mistä on kyse?
 
Raakel
Alkuperäinen kirjoittaja nasu79:
Mä en oo enää viittiny edes testailla, kun ainakin neljä testiä on näyttäny negaa, elikkä oon siinä uskos et täti sieltä saapuu, mut mitään merkkejä ei kyl oo ollu, aattelin sit ens vikkolla soittaa terkkariin tai gynelle, jos ei täti viikonlopun aikana saavu, yleensä mulla on ollu kyl aika säännöllinen kierto. Aika turhauttavalta tämäki tuntuu, kun ei tiä mistä on kyse?
Samassa veneessä ollaan :/
 
Vielä näin iltasella kirjoittelen, ajattelin vähät oireeni tänne listata. Kaikki noista siis vähissä määrin, ei jatkuvaa.
* kuvotusta, ei ole ollut tänään oikeastaan - joko pitäis huolestua? - tällä viikolla ollut usein iltapäivästä
* närästystä, etenkin toissailtana
* vilunväreitä, tavallaan sellainen kananlihalla-olo, vaikka periaatteessa ihan lämmin, tänään etenkin
* eilen etenkin nopeat istumasta nousemiset pisti pimenemään silmissä
* aavistuksen verran ollut nielussa tukkoista oloa, ei paljon tosiaankaan
* ollut selässä ja masussa vähän tätimäisiä tuntemuksia mutta ei paljon
* tänään ihan kunnon vihlaisuja tuolla "alaviistossa"
Nää nyt tuli mieleen.

Mieli tekis jo nuolaista ennen kuin tipahtaa, mutta ennen sitä odotellaan nyt joitakin päiviä, ettei vaan tipahda. :) Siskolle kerrottiin kuitenkin, mikä on tilanne nyt, vanhemmille varmaan vähän myöhemmin. Ei ole kovin malttavainen olo, haluais jo testata lisää ja varmistua siitä, että raskaana ollaan. Kun viikkoja äkkiä karttuis jostain lisää. Siihen saakka jännäilen sitten kavereiden puolesta =)

Kartuttakaahan loput plussatiliä!
 
Raakel oot ihan oikeassa kun oon noita kirjoituksiasi lueskellut, et aikas samanlainen tilanne on meillä meneillään. Tietääkö kukaan onko mahdollista et olis raskaana vaikka testi näyttää negaa, eli kuinka kauan se voi näyttää negaa? mulla on jo viikon täti myöhäs eikä plussaa näy.

Voikohan uus munasolu irrota vaikka ei oo edellisestä kierrosta tätiä tullu?
 
Raakel
Mullakin nyt viikon myöhässä ja aamulla puhas nega!
Mut ihan sama tosiaan :'( , kun olen vihainen ukolleni, että semmosta..
En vaan jaksais samaa rumbaa taas, mitä oli pojan jälkeen :ashamed: :headwall: :headwall: . Mulla nimittäin maitoh. oli koholla ja menkat pois yli vuoden..Kaikenmaailman tutkimuksissa kävin! Joten nyt en jaksais samaa sambaa ja rumbaa... |O |O
 
Raakel
Perjantai 26.7.

HelmiPihlaja...........kp 27/26-27................yk 2..........1. toiveissa
Susan82.................kp 27/28......................yk 15.......1. toiveissa
caeza......................kp 28/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 28/28.....................yk 13........1. toiveissa
Annuli81..................kp 29/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Jossu-71..................kp 34/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Pupu76................... kp 35/28-35...............yk 4..........1. toiveissa
nasu79....................kp 37/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka..................kp 37/33.....................yk9...........1.toiveissa
Raakel....................kp 39/32......................yk1...........6.toiveissa

Haamuilijat:
Kalenteri

Plussanneet:
mussu81
kleopatra
Minttu mamma

Seuraavaan yrityskiertoon siiryneet:
Julianna
PulttiBois
Bayan fare
Höpöli
bluebaby
katbe
Tinkatar
 

Yhteistyössä