***Viikko 30***

:flower: :heart: =) Siinä se tulikin...

Ja Höpölille :hug: sekä parempaa onnea ensi kiertoon. :|

Täällä: taas ovistestillä (joita kaapista löytyy) testannut, ja jos se myytti, että o-testi kertoo raskauden ennen r-testiä, pitää paikkansa, siinä tapauksessa ois negaa odotettavissa. Haalistunut on edelliskertaiseen verrattuna. Turhaahan tuo noilla testaaminen on, mutta kun oon lähes vannonut, etten testaa r-testillä ennen torstaita, tuolla yritän sitten kompensoida. Ei ole edes testejä vielä varastossa. Nyt ois noin 9 dpo.

Oireita: tänään ollut närästävä ja etova olo, tuli iltapäivästä. Ei normaalia, mutta voi tietysti johtua mistä vaan. Nälkä on ja ruoka maistuu tiuhaan. Ja :ashamed: limaisuus tuntuu hiukan lisääntyneen. Masua nippailee - tätimäisesti? Hiukan selkääkin. Että katsotaan nyt sitten, miten käy. b =) d

Kivaa kun on saatu jo useampia plussia. Tulkoon niitä rutkasti lisää!

Plussatuulten toivossa Kalenteri ++++++++++++++
 
Ai niin. Raakel, tervetuloa pinoon! Huomaanpa, että ollaan tuttuja aikaisemmasta pinosta. ;) Sais tällä kertaa tärpätä kummallakin. Toivottavasti sun oireet lupaa hyvää. Voihan se olla kiinnittymistä, tosin joskus tätikin voi olla tosi niukka - ei kyllä mulla koskaan kuvaustasi vastaavaa. Hormonin erittyminen on aika yksilöllistä, sitä ei ilmeisesti joka kerta huomaa kotitestein ollenkaan vaan pelkästään verikokein. Pääsisitköhän verikokeeseen terveyskeskukseen? Muuten, kolme negaa ei ole vielä määrä eikä mikään... :ashamed: :ashamed: :ashamed: T. Himotestaaja
 
Raakel mä yhdyn tuohon kalenterin viestiin, eli en vielä hätäilis negaa testissä. Mulla kesti ykkösen kanssa toista viikkoa ennenku näky edes haamu. Näyttää olevan yksilöllistä, ku nyt sain aika vahvan jo kp 28 =) Pidetään sulle vielä peukkuja. Toivo on menetetty vasta kun täti marssii paikalle :kieh:
 
Raakel
Alkuperäinen kirjoittaja mussu81:
Raakel mä yhdyn tuohon kalenterin viestiin, eli en vielä hätäilis negaa testissä. Mulla kesti ykkösen kanssa toista viikkoa ennenku näky edes haamu. Näyttää olevan yksilöllistä, ku nyt sain aika vahvan jo kp 28 =) Pidetään sulle vielä peukkuja. Toivo on menetetty vasta kun täti marssii paikalle :kieh:
=) Aivan, sitten toivo on mennyt, kun tunkee matkalaukkunsa meille viikoks :LOL: ..!!

Mulla kaikki 5 näkyneet haamuina heti, mutta tää ei nyt näy...Siis häh, miks kirjotin tää???
:eek: Olenko jo vähä sekasin..!!?
Tarkoitin, että nyt sit tälleen epätietosuutta...
 
Minäkään en sitten osaa pysyä poissa täältä :ashamed:

Mintun mamman kertoma nejä tuntia ja sitten testaus on saanut mut jo laskeskelemaan koska se aika ois mennyt viime vessa käynnistä :LOL: :ashamed:

Huomasin et testeissä oli tosi vähän päivämäärää jäljellä 09/07 Menee aika nopeesti vanhaksi :kieh: Viimeksi ostaessani samasta paikasta oli päiväys ainaki puol vuotta vielä jäljellä.

Tämänkin takia mun on nyt testattava :D Mistä mä vaan löydän rohkeuden :( :ashamed: Tipun kyllä korkeelta jos niin on käydäkseen. Ei voi mitään. Ja vasta eka kierros :headwall: Toisaalta tää aika jännätä et "oiskohan jo" on ollut ihanaa :heart: Tätä mä olen kaivannut. Toisaalta voikun tää haaveilu muutuis jo todeksi

Turhaan kiusaan itseeni ..testi on tehtävä vielä tänään :D
 
Raakel
Alkuperäinen kirjoittaja Kalenteri:
Samaa yllytän minäkin! :D

Ja pistin miehen kauppaan ostamaan testejä - joihin en tietenkään koske ennen torstaiaamua.
Mun ukko ei ostais ikinä, hih!

Mä testaan aamulla taas negan, mut pakkohan sekin on tuhota tolta kaapista.
 
testattu nega :|
Olo on kumman rauhallinen.
Nyt odottelen menkkoja rauhassa, kun tulis nyt parin päivän sisään

Kiitos teille tsemppauksesta :heart: Olette ihania :hug:

Jokaiselle teistä piinailijoille toivon sydämmeni pohjasta plussaa =)

:heart: Katbe
 
Raakel
Alkuperäinen kirjoittaja katbe:
testattu nega :|
Olo on kumman rauhallinen.
Nyt odottelen menkkoja rauhassa, kun tulis nyt parin päivän sisään

Kiitos teille tsemppauksesta :heart: Olette ihania :hug:

Jokaiselle teistä piinailijoille toivon sydämmeni pohjasta plussaa =)

:heart: Katbe
Älä vielä luovuta! :hug:
 
Katbe, juuri noin, elähän luovuta! :hug: Katselin nopeasti viestejä taaksepäin, ja sulla näytti olevan oviksen ajankohdan suhteen epävarmuutta, onhan se voinut olla myöhemminkin. Yleensä testit näyttää plussaa tai haamua aikaisintaan 10 päivää oviksen jälkeen. Itse kiinnittyminenkin voi tapahtua vasta jopa 12 päivää oviksesta, jolloin menee siitäkin pari päivää, ennen kuin testissä näkyis. Mutta hyvä kun rauhallisin mielin oot, sillä jos ei nyt niin hyvin mahdollisesti ensi kerralla!
 

HelmiPihlaja...........kp 24/26-27................yk 2..........1. toiveissa
Susan82.................kp 24/28......................yk 15.......1. toiveissa
caeza......................kp 25/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 25/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 26/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 26/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 27/28-31...............yk 6..........2 toiveissa
bluebaby..................kp 28/26-30...............yk 16........1. toiveissa
katbe...................... kp 29/?.........................yk 1.........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 31/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Pupu76................... kp 32/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 34/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka..................kp 34/33.....................yk9...........1.toiveissa
Raakel....................kp 36/32

Haamuilijat:
Minttu mamma

Plussanneet:
mussu81
kleopatra

Seuraavaan yrityskiertoon siiryneet:
Julianna
PulttiBois
Bayan fare
Höpöli
[/quote]

[/quote]

 
Huomaa varmaan et meikä on taas kotona muksun kanssa ku heti aamulla netissä :ashamed:

katbe älä anna vielä tädille periksi. Pidän kovasti peukkuja sulle ja kaikille muillekin! Meidän plussalista on vielä ihan liian lyhyt... lisää porukkaa vain listalle :D

Viime yönä ei paljo tullut nukuttua. Pojalla sahas kuume korkealla ja valitti vatsaa. Minä olin tietty varma et nyt sillä puhkee umppari. Käytiin eilen iltapäivällä lääkärissä, mut eipä ne osannu mitään sanoa, ku umpparioireetkin saattaa olla epätyypillisiä :/ No sain aamuyöstä ongittua pojasta sen verran, et luultavasti kipu johtuu munuaisista (mulla itellä aina kuumeen noustessa kipeytyymunuaiset) kun myös selän puolelle sattuu :'( No nythän tuo tuossa kattoo Junioria ja peuhaa sängyssä ihan suht hyvävointisen näköisenä =)

Tuli vain aamulla mieleen, et ei ole reilua - äippä plussas ja esikoinen kärsii vatsakivut :kieh: Ei sillä kyllä minäkin osani tunnun saavan :D
 
Kleopatralle oikein paljon onnea plussauksen johdosta :flower: Ja tarrasukkia vauvalle.

Tädin yllättämille :hug:

).( Eilen söin viimeisen pillerin (jes!) ja nyt sitten odottelen, milloin se vuoto alkaa, jotta päästään tositoimiin. Olen jo järkiintynyt sen verran, etten enää kuvittele raskautuneeni sen yhden pillerin unohduksen vuoksi. Ikää on jo kuiteskin sen verran (~ 30), ettei se raskautuminen varmastikaan ihan noin helpolla onnistu.

Plussatuulia kaikille!
 
caeza oli eilen vähän kiireinen päivä, joten nyt vasta sain aikaiseksi siirtää ton varmistustestin kuvan kännystä, eli tässä tuo varmistustesti eiliseltä, ei hirmu paljo tummempi, mut kyllä mä jo uskon :D :

http://www.aijaa.com/v.php?i=755877.jpg

 
Mussulle vielä kerran onnea ja tarrasukkia mukaan.

Mä sit taas kerran en malttanu odottaa torstaita ja testasin puhtaan negan. Kai se uskoa pitää ettei vauvaa oo kyydissä, vaan kierto pitenee kun ei ollu vissiin sitten sitä ovulaatioo täs kierros ollenkaan. Onko kellää kokemusta, kuinka pitkä kierto voi olla jos ei ovuloi, vai onko sillä mitään merkitystä, kun oon lukenu et jos kierto on yli 35 vrk niin silloin ei ilmeisesti ovuloi.??? Toivottavasti se täti sit kurvais pian kylään kun ollaan kolmen viikon päästä lähdös kreikkaan enkä haluais siä kattella tätiä, muutenkin tää on tosi rasittavaa kun joutuu odottamaan eikä pääse uuteen yritykseen.
 
Raakel
Alkuperäinen kirjoittaja nasu79:
Mussulle vielä kerran onnea ja tarrasukkia mukaan.

Mä sit taas kerran en malttanu odottaa torstaita ja testasin puhtaan negan. Kai se uskoa pitää ettei vauvaa oo kyydissä, vaan kierto pitenee kun ei ollu vissiin sitten sitä ovulaatioo täs kierros ollenkaan. Onko kellää kokemusta, kuinka pitkä kierto voi olla jos ei ovuloi, vai onko sillä mitään merkitystä, kun oon lukenu et jos kierto on yli 35 vrk niin silloin ei ilmeisesti ovuloi.??? Toivottavasti se täti sit kurvais pian kylään kun ollaan kolmen viikon päästä lähdös kreikkaan enkä haluais siä kattella tätiä, muutenkin tää on tosi rasittavaa kun joutuu odottamaan eikä pääse uuteen yritykseen.
Mua yhä hämää se ruskee vuoto...Täytyy tosiaan tikuttaa.
 
Tsemppiä niille, jotka on jo siirtyny seuraavaan yrityskiertoon. :hug:

Kyllä mut saa siirtää haamuilijoista plussanneisiin. Viiva on tikussa jo paljon vahvempi kuin pari päivää sitten. Tietysti sitä edelleen pelkää housut laskiessaan näkevänsä "Japanin lipun", mutta toivotaan parasta. :D
 

HelmiPihlaja...........kp 24/26-27................yk 2..........1. toiveissa
Susan82.................kp 24/28......................yk 15.......1. toiveissa
caeza......................kp 25/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 25/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 26/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 26/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 27/28-31...............yk 6..........2 toiveissa
bluebaby..................kp 28/26-30...............yk 16........1. toiveissa
katbe...................... kp 29/?.........................yk 1.........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 31/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Pupu76................... kp 32/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 34/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka..................kp 34/33.....................yk9...........1.toiveissa
Raakel....................kp 36/32

Haamuilijat:


Plussanneet:
mussu81
kleopatra
Minttu mamma

Seuraavaan yrityskiertoon siiryneet:
Julianna
PulttiBois
Bayan fare
Höpöli


 

Yhteistyössä