***Viikko 30***

Ei sitten osaa olla poissa täältä :ashamed: Monta kertaa päivässä käy katsomassa et mitä kirjoteltu. Tuntus aivan kuin toisten oireista vois löytää jotain..jos minullakin niin olenkohan raskaana :LOL:

Bayan fare ei tosiaankaan saa häipyä muualle. Ainut kiertopäivä siskoni :D

Huomenna mennään lintsille ja lähden kaverin miehen keikalle illasta. Nyt voi vielä kieppua huvituslaitteissa ja ottaa kunnon kännit :D Jospa ne olisi vuoden viimeiset ;)
 
Hei!

Aika kiitää, paitsi silloin tuntuu että mataa, kun käyn täältä tarkistamassa kp:ni: eikö tosiaan tänäänkään enempää kuin vaivaiset 22? No aika pitkällä toki jo ollaan, mutta kun testiä tekis mieli jo tehdä. :ashamed: Odottelen, että ensimmäiset meistä alkaisivat plussailla pikkuhiljaa. ;)

Jospa sais torstaille odotettua testaamisen kanssa (sekin ois tosin vasta kp 28). On nimittäin vähän puhuttu, että parin kaverin kanssa silloin treffattaisiin, ja siinähän ois sitten retosteltavaa, kun vauvakuumeilu on meillä aina muutenkin ensisijainen puheenaihe. =)

Malttia vaan, eihän tässä muukaan auta... No oli tällainen vuodatus taas. Viikonloppua! :)
 
Aika tuntuu tosiaan menevän hitaasti noiden kiertopäivien osalta, muuten kyllä tuntuu menevän liiankin nopeesti varsinkin näin lomalla;)
Katbe, mäkin meinaan huomenna juhlia oikein kunnolla ystävien kanssa, sehän tosiaan voisi olla viimeinen kosketus alkoholiin pitkään aikaan :D Toivotaan näin...
 
Olen yrittänyt pysytellä pois täältä palstailemasta... Johtuen ehkä siitä että emme miehen kanssa jaksaneet pupuilla kuin kerran oletetun oviksen aikaan ja kerran käytettiin "suojaa" kun iskikin pakpkauhu... :ashamed:
Mutta niin vain taas menkkojen alun lähestyessä sitä taas vauvakuume nostelee päätään! :heart:

Noh nyt sitten kävi niin, että tein amaksin herkän testin tänä aamuna ja nyt sitten siinä olisi sellainen haaleaakin haaleempi viiva?!?
Viivaa ei edes tavallisessa valossa näe, vaan ihan piti katsoa auringonvalossa! Onko tuo vain se viivan paikka vai mitä?!? Ihan pihalla :eek:
Noh menkkojen pitäisi alkaa vasta huomenna, mutta ajattelin tänään jo kokeilla kun oireet on niin kummalliset (ei mitään siis mitään tätioireita!)

Pitänee käydä apteekista ostaa testi huomisaamulle sitten!
Mutta viimeeksi sitten kun olin testannut niin kas kummaa, sieltähän se täti kopsutteli paikalle.. :headwall:
Olisiko jotenkin psykologinen juttu, en tiedä!

Mutta minä lähden nyt töihin! Aurinkoista viikonloppua kaikille kuumeilijoille! :wave:
 
HelmiPihlaja...........kp 20/26-27................yk 2..........1. toiveissa
Susan82.................kp 20/28......................yk 15.......1. toiveissa
caeza......................kp 21/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 21/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 22/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 22/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 23/28-31...............yk 6..........2 toiveissa
bluebaby..................kp 24/26-30...............yk 16........1. toiveissa
Bayan fare...............kp 25/32-?..................yk 7..........1. toiveissa
katbe...................... kp 25/?.........................yk 1.........2. toiveissa
mussu81................. kp 26/28-32 ...............yk 3.........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 27/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Minttu mamma.........kp 27/30-32.............. yk3...........2. toiveissa
Höpöli..................... kp 27/28.................... yk?............2. toiveissa
PulttiBois.................kp 27/30......................yk 3.........3. toiveissa
kleopatra................ kp 27/28.....................yk 3.........3.toiveissa
Pupu76................... kp 28/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 30/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka..................kp 30/33.....................yk9...........1.toiveissa Julianna...................kp 34/28-30................yk2...........1.toiveissa
 
Kleopatra, toivotaan viivan vahvistuvan! Voihan sitä raskaushormoonia olla vielä niin vähän, jotta testi ei näyttänyt sen vuoksi kuin haalean viivan.... eli uutta testiä päivän parin päästä.
Täti se taitaa olla tulossa kylään! Kn on laskenut alemmaksi sekä auennut vähän, valkovuotoakin tulee vähän eli selvä homma! Tosi tympeetä! No, sit kun menkat alkaa, niin täytyy tilata netistä muutama ovistesti seuraavaan bongaukseen..... mistä olette muuten tilanneet? Mä ostin viimeksi apteeksista, mutta halvemmallhan noita näyttää saavan netistä.
Oiken mukavaa viikonloppua! PS. Mitenköhän Julianna kun nuita päiviä on jo noin paljon?!
 
Niin se vaan on että töissä ne tätioireet sitten iski päälle oikein kunnolla. Kauhia kipu alavatsassa ja valkovuoto... Se siitä sitten! Tais olla todellakin minun silmissäni vain se "haamu" siinä testissä... En viitsinyt sitä enää roskiksesta kaivella.
Noh, se on sitten vain uutta yritystä kehiin! Seuraavat menkat pitäisi näiden tulevien jälkeen osua sopivasti häämatkalle B)
Mutta toivotaan, että niitä ei sitten tulekaan, niin saan antaa miehelle parhaan mahdollisen häälahjan! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kleopatra:
Niin se vaan on että töissä ne tätioireet sitten iski päälle oikein kunnolla. Kauhia kipu alavatsassa ja valkovuoto... Se siitä sitten! Tais olla todellakin minun silmissäni vain se "haamu" siinä testissä... En viitsinyt sitä enää roskiksesta kaivella.
Noh, se on sitten vain uutta yritystä kehiin! Seuraavat menkat pitäisi näiden tulevien jälkeen osua sopivasti häämatkalle B)
Mutta toivotaan, että niitä ei sitten tulekaan, niin saan antaa miehelle parhaan mahdollisen häälahjan! :heart:
mä sain kanssa edellisestä kierrosta haamun joka osottautui vääräksi.
mulla kanssa juuri täti tulossa ja seuraavan kerran menkat osuisi turkin matkalle, joten on parempi panna parasta niin ei tulisi menkkoja vaan plussa reissussa :LOL: :D

:hug:
 
Sellasta tulin vaan kertoon että näin juliannan viestin viikon 29 pinossa. Hänet voi ilmeisesti pudottaa täältäkin tädin yllättäen taas ilmaanuttua :(
:hug:

Olinkin niin väsy et baariin ei tullut lintsin jälkeen lähettyä :ashamed: Ens kuussa ois tyttöjen kans laivaristeily. Jospa pääsis vielä sinne =)
 
Tänään 1v hääpäivä :heart: :D Alotettiin jo kunnon touhuilla :p ;) Nyt ku vielä nukkuun pääsis ni jaksais päivälläki olla hereillä :D

Mulla nuo lämmöt on ihan miten sattuu.. Näyttää alempaa lämpötilaa, se taiski olla vain hetkellistä se korkeampi, miten se voi nyt jo olla laskussa? :eek:
 
Juliannalle :hug:

Ajatella, huomenna ollaan meidän omalla viikolla. Jee!

Tätioireiset, eihän ne raskausoireet välttämättä eroa mitenkään tätioireista. Pidetään vielä vauvatoivosta kiinni koko porukka. b :) d

Täällä melko oireetonta nyt viikko oviksen jälkeen. Nippailee vähän tuolta alavasemmalta. Teinpä huvikseni taas Fertestin, jos se jotain kertois (lukekaa: typerää testien haaskuuta): ei ainakaan ovis ole enää päällä, kun näyttää vaaleampaa viivaa. Selvää viivaa kuitenkin. Mitä tuollakin tiedolla teen. :/

Mulla täällä vapaapäivä, kun mies lähti pojan kanssa mummolaan. =) Edessä askartelukerhoa, mutta voisin aloittaa askartelun jo sitä ennen. Siis nukkekotijuttuja väsään. :) Lämmintä päivää kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
mut siis saa pudottaa, täti odotetusti syöksyi tänään paikalle. =)
mutta muille, tsemppiä plussaan :heart: ja tippuneille iso :hug:

ja ihanaa sunnuntaita kaikille tasapuolisesti :wave:

Tuosta tuli mieleen se dna:n (?) mainos, jossa se akka lähtee rakastelemaan miestään pitkään ja miten se menikään, toivotti ihanaa maanantaita kaikille. :D Se jaksaa aina naurattaa. :D
 
Moi! Palasin just lomareissulta ja menin heti testaamaan. Sain Aconin herkällä kasetilla haalean plussan!! =) Se viiva on tosi ohut mutta ihan selvä ja värillinen. Aamulla testaan Apteekin omalla vaikkei noita päiviä vielä kovin paljon ole. Voi kun tämä olisi totta! Toivottavasti en tipahda korkealta.
 
Minttu mamma: Ihana uutinen! Kyllä se viiva siitä vahvistuu, kun päiviä tulee pari lisää..

Itselläni on pahasti alavatsa kipeä, taitaa paha täti olla kulman takana. :( Ei mitenkään suurena yllätyksenä, mutta silti pettyneenä.. Vielä on kuitenkin toivoa..

Plussatuulia puhkun ja puhallan kaikille !
 
anteeksi et tulee on: mä olen NIIIIIIIIIIN vihainen :headwall: :headwall: :headwall:
että mua osaa rysiä...ja tällä kertaa aiheena on mies, joka tekee kotitöitä ja on hellä, elättää perheensä, ei petä jne jne...vaan jostain kumman syystä se ei onnistu olemaan mulle lainkaan mieliksi vaikka kuinka koettaa...ja mitä enempi koettaa, sitä enempi mä suutun...pyysin silittämän ja kun silitti niin sanoinkin et tekis mieli viskata koko lauta ja rauta pihalle, ja teenkin ellei silitys lopu HETI!

elikkäs...pms? vai olenko mä vaan sekoamassa?? tälläistä ollut nyt 2-3 iltaa...molemmat ollaan vielä lomalla, raskas vuosi takana...eli..anteeksi "purkautumiseni" vaan tällä paikkakunnalla kun ei ole ees "terapeuttia" eli hyvää ystävää tai kaveria jonka kanssa parantaa maailmaa ja juoda kahvia... :( elikkäs...saap kommentoida....

ainiin ja vielä...ovistesti näyttää jo kolmatta kertaa tässä kierrossa tasavahvaa...eli kp 4/5 ja kp 17 ja nyt kp 22...kroppakin vissiin sekaisin :'(
 
Hei,

:flower: :flower: :flower: =) =) =) Minttu mammalle! Ihana uutinen, jopa aukes se plussatilikin!

Toivottavasti nuo Pupulla onkin muita oireita kuin tätiä enteileviä.

Caeza :hug: Me ollaan täällä virtuaalisesti just sitä varten, että voi purkaa tunteitaan. Joskus ärsyttää, kun mies on niin täydellinen - no mua ehkä enemmän se, että tuntuu kuin hän kokis olevansa täydellinen. :kieh: Vaikka onkin varmaan se paras mahdollinen mulle. :heart: Toivottavasti sulla johtuis kiukku ihan muista syistä, vink vink. ;) Tuliko muuten missään vaiheessa aiemmin tummempaa kuin tasavahvaa? Mulla tuli eka tasavahvaa, sitten heikompaa, sitten taas tasavahvaa kp 16 ja seuraavaksi tummaa viivaa, silloin oletan oviksen lopulta olleen. Mulla siis tosiaan näyttää aika selvää viivaa nuo Fertestit muulloinkin kuin oviksen aikaan. Peukkuja sulle, että tulis vahvaa plussaa muunkinlaisiin testeihin. :)

Täällä yritetään malttaa testien kanssa. Mahdotonta, melkein. :/

Ja kohta viralliselle viikollemme, jännää... =)
 
Voi että, nyt taitaa kierto olla seonnu. Mulla on ny jo kp 31 eikä tätiä oo näkyny, koko ajan kyl alavatsalla vihloo niin kuin tätin alkupäivinä mutta vähän lievemmin. Sit tota limaa tulee kauheesti eilenkin aattelin et ny täti tuli kun housut kastu, mut se oliki kauhee limaklöntti, yleensä sitä ei tähän aikaa tuu enää juuri ollenkaan. Pari raskaustestiäkin oon vauvatoiveissa tehny mut ne näyttää negaa :( Tosi tylsää kun kierto on pitkän aikaa ollu niin säännöllinen.

Onnea minttumammalle, kyllä se viiva vielä vahvistuu.
Pahoittelut pudonneille :hug:
 
Minttu mamma; toivotaan oikein kovasti, jotta viiva vahvistuu.. tule heti kertomaan!

Pupu76; toivotaan sullekin, jotta tuo täti pysyisi pois.

caeza; hyvähän se on purkaa tuota omaa mieltä........ välillä sitä täytyy tuulettaa omaa päätä! eikös siihen parisuhteeseen kuuluu niin ylä- kuin alamäkeäkin. jospa nuo sinun "oireet" ovat niitä pms -oireita.

Mulla itsellä on kp29/28... luulen, jotta täti kohta tulee paikalle.. nyt tänä aamuna lämmöt olivat laskeet.... (kun niitä olen satunnaisesti mittaillut, mutta selvä lasku).. ja myös kaikki muu viittaa siihen, joten tiedän odotella vierailulle.

Toivon kaikille plussia! :heart:
 
Apteekin omalla testilläkin tuli tänä aamuna vaalea viiva. Yritän pitää pään kylmänä ja toivon että täti pysyy poissa, mulla kun on vasta kp 29/30-32. Loppuviikolla uskallan jo olla luottavaisempi. Olen kuitenkin "salaa" tosi onnellinen ja puhallan teillekin plussatuulia :whistle: .

Caeza: Hyvä vaan että kirjoitat omia ajatuksiasi. Onko tänään yhtään parempi päivä? Jos susta tuntuu että oot aivan loppuunpalaneen väsyny, niin olisko sulla mahdollisuutta päästä vaikka lääkäriin?
 
Varovaiset onnitteut Minttu mammalle ja iso :hug: Juliannalle ja Pulttikselle. Harmillista, joskin varmaan liity kohta seuraanne... :kieh:

Mulla on niin menkkaoireet ettei tarvitse paljon harhakuvitelmia elätellä (joskin silti ehkä vähäsen vielä toivoo, vaikkei pitäiskään...). Alavatsaa juilii ja olen ollu tän päivän aivan järkyttävän pahantuulinen. Jotenkin tuo Caezan tilitys alkoi kuulostaa tutulle, ku meikä meinas räjähtää totaalisesti ku mies söi tuossa äsken ja kuulu sellanen vaimea massutus :ashamed: Onneksi sain hillittyä itseni.

No ei kai tässä auta ku alkaa odotella tätiä loppuviikoksi käymään.. Tylsää!
 

HelmiPihlaja...........kp 22/26-27................yk 2..........1. toiveissa
Susan82.................kp 22/28......................yk 15.......1. toiveissa
caeza......................kp 23/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 23/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 24/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 24/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 25/28-31...............yk 6..........2 toiveissa
bluebaby..................kp 26/26-30...............yk 16........1. toiveissa
Bayan fare...............kp 27/32-?..................yk 7..........1. toiveissa
katbe...................... kp 27/?.........................yk 1.........2. toiveissa
mussu81................. kp 28/28-32 ...............yk 3.........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 29/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Höpöli..................... kp 29/28.................... yk?............2. toiveissa
kleopatra................ kp 29/28.....................yk 3.........3.toiveissa
Pupu76................... kp 30/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 32/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka..................kp 32/33.....................yk9...........1.toiveissa

Haamuilijat:
Minttu mamma.........kp 29/30-32.............. yk3...........2. toiveissa

Plussanneet:

Seuraavaan yrityskiertoon siiryneet:
Julianna
PulttiBois
 
:headwall: :headwall:

Tilasin kuitenkin testejä netistä :D Tulevat luultavasti huomenna. En kuiten uskallaudu testaamaan ennen viikonloppua.

PulttiBoissille :hug: :hug:

Mintun mammalle varovaiset onnittelut :flower: =)

Mustikan puhdistukseen täytyy lähteä :x :wave:
 
Mun piti kans testata vasta loppuviikosta, mut en malttanut odottaa... :D Ajattelin et kun teen nyt negan niin saan ottaa illalla pari saunasiideriä ihan rauhassa. No ei tullu negaa... Tuli aika vahva haamu, joten kädet täristen tässä koitan selvitellä päätäni. Mä olin niin varma et ei todella tärpännyt. Eka kierto ku ei ollu MITÄÄN oireita :D
Laitan vielä ton testin kuvan. Taidan siis varovasti todeta melkein olevani raskaana. Teen vielä varmistuksen aamupissasta huomenna B)

http://www.aijaa.com/v.php?i=748856.jpg
 
Minttu mamma ja mussu81: Oikein paljon onnea haamuiluista! :flower: Tosin en tiedä, onko tuo mussu81:n enää edes mikään haamu, mun mielestä se on ihan selvä tapaus.

).( Mäkin tahdon päästä jo kunnolla jännäämään. Huomenna sanon hyvästit pillereille ja sitten alkaa varsinainen jännitysnäytelmä =)
 

Yhteistyössä