***Viikko 30***

Tänään on taas sellainen päivä, et "ei se taaskaan tärpännyt", eli elli epätoivoinen olo :kieh: En tiedä miks se taas iski. Ihan normaali päivä ja yrityst on ollu kokokierron ajan, mut fiilikset matalalla :'( Mulla on flunssa iskemässä ja tänään en pystyny edes raksalla olemaan ku nenän limakalvoilla kutisi koko ajan. Ilmeisesti sen verran pölyä. Lisäksi hammasta särkee aika ajoin, en vaan osaa paikallistaa mikä hammas ku tuntuu et puolet suusta kipeänä (vali vali..) :ashamed: Eli varmaan tähän kaikkeen liittyen nyt tuntuu siltä ettei meille vauvaa tule vieläkään. Lisäksi vielä ku kuulin et ens vuoden tunnit vähenee ja palkka pienenee, niin nyt on mieli aika matalalla.

Anteeksi että tulen teille purkamaan, mut miehelle en viiti ku tekee niin kovasti töitä meidän talon kanssa ja muutenkin :(

Ehkäpä huomena olis sitte paremmat fiilikset ja vois taas uskoa onnistumisen mahdollisuuteen :/
 
Tulin kiireessä lukemaan.. mussu81, flunssaoireethan voi olla myös merkki raskautumisesta! (Jostakin oon lukenut..... ja mulla oli ekassa raskaudessa muka pieni flunssa....).
Mulla on myös ollut P-päivä... eli varmaankin saan tätia odotella ensi viikolla kylään, huokaus! Täytys kaipa tilata uusia ovistestejä netistä.
Juu, yritän huomenna käydä paremmin palstailemassa.
Toivotaan nyt kuitenkin, jotta meillä kaikilla tärppäisi! :D
 
Ei piinailijat mihinkään ole kadonneet, loma-aika vain pahasti aiheuttaa vieroitusoireita tietokoneesta. Kerrankin on aikaa vähän katsella Suomen paikkakuntia, niin on pakko päästä ihmettelemään. Jaksaa sitten koko talven ahertaa. Säät ei oikein ole suosinut, mutta pääasia on se, ettei töihin tarvitse mennä. Ei mitään merkitystä säällä..

Tervetuloa uudet piinailijat! Meitä onkin täällä jo mukava pino. *puhaltelen kaikille plussatuulia*

Ovisaika on varmaan jo ollut ja mennyt. Mitään havaintoja ei siitä ole tälläkään kertaa. Parista edellisestä kierrosta tuttu alavatsakipu oli taas tänään, mutta se on parilla edellisellä kierrolla merkinnyt sitä, että täti tulee tasan viikon päästä kyläilemään. Voi kun nyt pysyisi poissa.. :headwall:
Jotenkin sitä alkaa jo nyt omaa päätään valmistautumaan tulevaan tätiin, ettei tulisi niin kovaa pettymistä. Kun ei ole mitään merkkiä oviksesta, niin sitä olettaa, ettei ovista ole lainkaan. En ole tikuttanut enkä tikuta toistaiseksi. Yritystä on ollut, joten mahdollisuus on sentään olemassa. Juuri viikonloppuna kävin kaverin viikon vanhaa tyttövauvaa paijaamassa, ja tuli taas niin epätoivoinen olo. Mäkin haluun oman vaavin... Reilu viikko vielä jännättävää, kyllä aika menee taas niin hurjan hitaasti... :whistle:
 
Ku mä oon tässä mittaillu lämpöjä, aamulla ja illalla.....En tosin joka päivä, mutta aiemmin on ollu aamulämpö ~36,2 ja iltalämpö ~36,4, niin tänä aamuna tuli vain 36,07 ja nyt illalla 36,24. Onkohan tuolla mitään merkitystä mihinkään suuntaan?
 
Tulin äkkiä salaa käväisemään netissä täälä kyläpaikassa.. en ehdi lukemaan teidän juttuja kunnolla. Bayan Fare kyllä toi lämmön tippuminen voi tarkottaa ovista. Ei se välttämättä tipu kun pari asteen kymmenystä. Mikäs on tilanne nyt? Onko lämmöt yhtään noussu?
 
Täällä oireilu jatkuu...lämmöt 37,2 ja välillä huono olo. Nyt sitten usean päivän ajan mahassa tuntunut aika kipeitä kouraisuja ja painon tunne kokoajan,joka ollut pari päivää. Ensin luulin että olen syönyt joatin mikä turvottaa mutta aamulla kun herääkin niin maha tuntuu turvonneelta ja "painavalta"... Maha pömpöttää kuin potkupallo.. :ashamed: Tiedäpä sitten,jotenkin ei vaan uskalla toivoa mitään...

-Bluebaby
 
bluebaby kuulostaa tosi hyviltä noi sun oireet! Peukutan kovasti plussaa :D

Itellä tänään vähän positiivisempi päivä. Annuli81 ja Höpöli iso kiitos tsemppauksesta. Kyllä tässä taas pikkuhiljaa piristyy, mut en vieläkään usko tärpänneen, sillä minkäänlaista oireilua ei ole tuntunut. Toisaalta monta kiertoa olen kuvitellut vaikka mitä ja aina ollut nega, joten mun tuntemuksiin ei näytä paljon olevan luottamista :LOL:

Flunssa ei osaa oikein tulla päälle. Limakalvot on enää jotenkin turvoksissa, mutta aivastelu loppui ja muutenkin parempi olo. Onneksi, ku perjantaina pitäis lähteä kuskiksi yhdelle synttäriporukalle :kieh:

No ens viikolla sitten jännäillään. Toivottavasti mahdollisimman monella tärppää. Menis vain tämä viikko tosi nopeasti :D
 
Onpas ollu rankka loma reissu. Saanut juossa pojan perässä katsoon mitä se tas vie pöydiltä yms.. Äitini koti on lattiasta kattoon tavaraa ja jostain kumman syystä mä olin se joka joutu ihan koko ajan kulkeen pojan perässä :kieh: Mä odotin ihan jotain muuta tältä lomalta :ashamed: Ihanaa kotiin rentoutuun :D

Tällä kireydellä ei taatusti ole mikään kiinnittynyt jos jotain mahiksia on edes ollut. Mitään nipistelyjä missään en ole tuntenut. Valkovuotoni on ollut synnytyksen jäljiltä miten sattuu kiertoa ja usesti runsaanpaa. Käynyt jo kaksi kertaa sen takia tutkimuksissakin(toisella kerralla yksityisellä) ei löydy syytä.

Tulisi tosiaan ens viikko ja menkat. Vähän jänniittä etteihän jossain hormooneissa jotain vikaa. kierto yli pitkä tai jotain. Hölmöä et tää meni jo nyt jännittämiseski. Vois nyt vaan olla ja nauttia kesästä. Koko kuumeiltu vielä niin alussa.

tärppejä teille muille :wave:
:heart: Katbe
 

*** Keskiviikko 18.7.2007 ***
HelmiPihlaja...........kp 17/26-27................yk 2..........1. toiveissa
Susan82.................kp 17/28......................yk 15.......1. toiveissa
caeza......................kp 18/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 18/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 19/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 19/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 20/28-31...............yk 6..........2 toiveissa
bluebaby..................kp 21/26-30...............yk 16........1. toiveissa
Bayan fare...............kp 22/32-?..................yk 7..........1. toiveissa
katbe...................... kp 22/?.........................yk 1.........2. toiveissa
mussu81................. kp 23/28-32 ...............yk 3.........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 24/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Minttu mamma.........kp 24/30-32.............. yk3...........2. toiveissa
Höpöli..................... kp 24/28.................... yk?............2. toiveissa
PulttiBois.................kp 24/30......................yk 3.........3. toiveissa
kleopatra................ kp 24/28.....................yk 3.........3.toiveissa
Pupu76................... kp 25/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 27/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka..................kp 27/33.....................yk9...........1.toiveissa Julianna...................kp 31/28-30................yk2...........1.toiveissa

[/quote]


 
Huomasin tuossa ettei olla muutamaan päivään edistytty :LOL: No nyt on uudet kp:t päivitetty, toivottavasti kaikilla oikein.

katbe mua on alkanu kans pelottaa viime aikoina, et on jotain vialla. Mulla oli aiemmin kuparikierukka ja olen kuullut huhuja et se vois vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Tiedä sitten :kieh: Tietty tähän pelkoon vaikuttaa se ku eka muksu tuli heti ekalla yrityskierrolla ja nyt näyttää kestävän, vaikka eihän tässä vielä kauaa ole yritetty.
 
Minä täällä mietin jo testausta vaikka viikko olis vielä kestettävänä...tai tiistai voi olla ensimmäinen tätipäivä,mitä en tietenkään halua |O Voiskohan testissä näky jo jotain jos on näkyäkseen? Huomenna olis oviksesta 11 päivää kulunut,vai odotanko vielä pari päivää? tää on niin rastavaa... :kieh: Maha on kun pallo edelleenkin...
 

*** Torstai 19.7.2007 ***
HelmiPihlaja...........kp 18/26-27................yk 2..........1. toiveissa
Susan82.................kp 18/28......................yk 15.......1. toiveissa
caeza......................kp 19/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 19/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 20/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 20/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 21/28-31...............yk 6..........2 toiveissa
bluebaby..................kp 22/26-30...............yk 16........1. toiveissa
Bayan fare...............kp 23/32-?..................yk 7..........1. toiveissa
katbe...................... kp 23/?.........................yk 1.........2. toiveissa
mussu81................. kp 24/28-32 ...............yk 3.........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 25/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Minttu mamma.........kp 25/30-32.............. yk3...........2. toiveissa
Höpöli..................... kp 25/28.................... yk?............2. toiveissa
PulttiBois.................kp 25/30......................yk 3.........3. toiveissa
kleopatra................ kp 25/28.....................yk 3.........3.toiveissa
Pupu76................... kp 26/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 28/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka..................kp 28/33.....................yk9...........1.toiveissa Julianna...................kp 32/28-30................yk2...........1.toiveissa





 
Nyt on happy happy olo =) Katselin edellisen kuumeilun aikasia kiertoja ja niistä kaksi olikin kp35. Kävin vauva- ovullatiolaskurista katsomassa et eilen plus seuraavat kaksi päivää olisi hedelmällinen aika jos kierto olis nytkin 35kp. Eilen onneksi pupuiltiin :heart: Jospa jospa.. :D Munhan piti jo asennoitua odotteleen menkkoja :ashamed:
 
Kävin päivittämässä,toivottavasti meni oikein.. :whistle: Jeps,ovisaika oli ja meni,lauantaina sain tasavahvat viivat ovistestiin,eli sunnuntainahan se on ollut?!(Joo,ja kovasti vaahtosin etten tikuttele tms.. :D ) Maanantaista lähtien on ollut joku pissahärö,joka hiivatin yö olen herännyt siihen että pissattaa kamalasti ja eikun sit vessakeikalle kesken unien,sama homma taas sit aamulla kun herään,pissattaa kamalasti.Ei oo koskaan ollut tällaista enkä ole juonut nukkumaan mennessä juuri mitään. :eek: Toisekseen huomasin että normaalisti oviksen aikaan rinnat kipeytyy ja ovat sitten kipeät menkkoihin asti,nyt vaikka miten kopeloin niin ei ne kipeet ole.Outoa on myös että yleensä tunnen oviksen selvästi,on toisella puolella aina semmoset tärinäkivut että oksat pois.Nyt ei kipua,en ois tienny et ovisaika on jos en ois tikuttanu.Eli tarkoittaako tää että ovista ei ole tapahtunut kun ei ole tuota tissikipuakaan?
Mites on,siellä näyttää nasu79:llä ja Juliannalla olevan kp:t hyvällä mallilla,oletteko jo testanneet/miettineet testailua?*kihisee jännityksestä* =)
Kiva jos joku jaksoi lukea rakkoni toiminnasta ja jos sais viel kommenttia viisaammilta noihin ovisjuttuihin.. :LOL:
 
HelmiPihlaja Minäkin olen juossut noin viimeisen viikon ajan kerran, usein parikin kertaa, yössä pissalla. Mullahan on nyt meneillään viimeinen pillerikierto, josta tosin yhden pillerin unohdin ottaa ajallaan. Omalla kohdallani epäilen, että tää on taas tätä itsensä hämäämistä johtuen kovasta vauvakuumeesta. Alitajunta pohtii, että lisääntynyt pissaamistarve on raskaudenmerkki, joten kehitetäänpä sellainen ihan huvin vuoksi :LOL: Vaikkei se kyllä yöllä herätessä yhtään naurata.
 
Helmipihlaja kyselit noista testailuista, niin paljastan et tänään testasin, vaikka tiesin et negaahan se näyttää, tätioireet nimittäin painaa aika rankasti päälle ja lisäksi ovulaatiota en saanu pongattua täs kierros täydellisesti (vaan haalean viivan kahtena päivänä) niin ei varmaankaan oo sitä ovista edes ollu :( Siitä syystä varmaankin kiertokin vähän venähtää, vaikka on näyttänyt tähän asti lyhenevän vaan. Yhtenä varmana tätioireena mulla tulee yksi iso kipeä finni johonkin päin kasvoja ja nyt se on nenän alla :kieh: sit toinen on et turvotusta tuntuu aina olevan sen viikon kun täti tulee. Ajattelin soittaa gynelle ja käydä vähä tutkimuksis, kun ei oo viä tärpänny muutenkin olis varmaan aiheellista kun oon muistaakseni ennen esikoista käyny eli vuonna 2002 jollei oteta mukaan raskauksien jälkitarkastuksia. Taidan samalla kysyä jos mieskin pääsis siihen sperma analyysiin, kun on niitä testosteroneja käytelly, et ilmeisesti vika on siinä :(

Helmipihlaja mun käsittääkseni ovis on 24 h:n päästä siitä kun on tasavahvat viivat tullu ovistestiin. Sun pissavaivat voi tietysti johtua et vattas tapahtuu jotakin mullistuksia raskautta ajatellen tai toinen mikä tulee mieleen on virtsatulehdus. toivottavasti kuitenkin tuo ensimmäinen. Mua pissatti aina hirveesti alku ja loppuraskaudes mut ei kyl ihan noin aikases vaihees, mut yksilöllistähän tämäkin on. Plussatuulia.
 
Hih, oiskohan mulla voinu olla ovis tässä joskus? :) Tiistai-iltana ja keskiviikkoaamuna oli pientä etovaa oloa (voisko semmone liittyä ovikseen?), tosin olin juonu 3 päivää vanhaa maitoa, joka tosin maistui, näytti ja haisi normaalille... Nippailujaki joskus näinä päivinä tunsin vähän, ja tänä aamuna mittari näytti 36,52 ja heti perään uudestaan mittasin niin 36,41, eli 0,2-0,4 astetta korkeampi ku normaali aamulämpö. Passaako vielä innostua? :D Pitää mittailla vielä että nousiko lämmöt nyt oikeesti vaiko ei. Mutta mullahan menis piinailu sitte viikolle 31. Jos huomena on vielä lämmöt nousussa, niin meen sitte sinne pinoon, mutta voin mä olla tässäkin jos hyväksytte. :D

Maanantaina ja tiistaina en tehny ovistestiä, eilen tein ja se näytti negaa, sunnuntaina oli sama homma. Onneks on jaksettu peuhata pedissä joka toinen päivä, eilen illalla ja maanantai-iltoina viimeks. Ja harvinaisen ihanaa onki ollu.. :)
 
Mä olen koko päivän yrittäny uskotella itelleni et en ole raskautunut ku alkaa taas nuo toiveet heräilemään. Mulla on muutaman päivän ajan ollut kiva painontunne alavatsassa ja pientä nippailua. Mut mä en enää usko mun mahaani, ku se on tehnyt tepposia enenkin. Rinnoissa ei mitään ja kn on hitusen raollaan ja valkkaria voimakkaasti. Eli ota nyt tuosta sitten selvää :kieh:

Onneksi tulee viikonloppu ja saa edes hetkeksi muuta mietittävää ja ens viikolla alkaakin sitten olla H-hetki käsillä :D

Bayan Fare jää ihmeessä meidän seuraksi ei haluta luopua susta :D
 
Moi ja tervetuloa uudet!

Pikaisesti 4400:n äärestä, että ei mitään uutta, maalta kotiuduttiin tänään. Sen verran limanolotuksia, että jälleen paksumpaa ja välillä kellertävää, jotta nyt on sitten ylhäällä jotain, mihin verrata sitten ensi kierrossa (toivottavasti tosin siihen menee aikaa ainakin vuoden verran). ;) Muistelen, että samassa kierron vaiheessa oli samaa myös viime kierrossa, että se siitä kai.

Aika pikaiseen olen myös muiden viestit lukenut, mutta tosiaan, pysykää nyt kaikki ketjussa mukana, ei saa lähteä mihinkään (Bayan Fare tai muutkaan)!
 
Nasu79 kun epäilit pissaoireitani virtsatulehdukseksi,sitä se ei ainakaan ole,meinaan se on minun elimistössä kroonisena ja tiedän kyllä about 6-7 kertaa vuodessa että miltä se tuntuu....Mutta kai se on mielikuvituksen tuotetta niinkuin joku epäili.Mutta no,en kerkiä koneelle ennen ensi viikonloppua kun lähdetään mökkeilemään,sittenpähän tietää onko nää mun oireet mielikuvitusta.
 
HelmiPihlaja...........kp 19/26-27................yk 2..........1. toiveissa
Susan82.................kp 19/28......................yk 15.......1. toiveissa
caeza......................kp 20/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 20/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 21/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 21/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 22/28-31...............yk 6..........2 toiveissa
bluebaby..................kp 23/26-30...............yk 16........1. toiveissa
Bayan fare...............kp 24/32-?..................yk 7..........1. toiveissa
katbe...................... kp 24/?.........................yk 1.........2. toiveissa
mussu81................. kp 25/28-32 ...............yk 3.........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 26/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Minttu mamma.........kp 26/30-32.............. yk3...........2. toiveissa
Höpöli..................... kp 26/28.................... yk?............2. toiveissa
PulttiBois.................kp 26/30......................yk 3.........3. toiveissa
kleopatra................ kp 26/28.....................yk 3.........3.toiveissa
Pupu76................... kp 27/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 29/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka..................kp 29/33.....................yk9...........1.toiveissa Julianna...................kp 33/28-30................yk2...........1.toiveissa
 

Yhteistyössä