***Viikko 30***

Hyvää huomenta 30 viikkolaisille!

Täytyy ilmoittaa, jotta ovistesti näytti pos. aamulla :wave: kp 16. Jotakin hyvää siis tässä päivässä! (Tosin olin jo kahtena yönä nähnyt unta pos. ovistestistä, taisi olla enneuni). Mites teillä muilla?
 
Höpöli: mulla näytti myös plussaa ja sama kp kun sulla. Tosin mulla ehkä pari päivää pitempi kierto. Mitään lämmön muutosta en ole huomannut, eikä ole pahemmin limojakaan, joten toivottavasti ovis tapahtuu. Pakko uskoa että tapahtuu.
Tervetuloa Jossu-71 ja onnea! :flower:
 
Minttu mamma,
eiköhän tuo ovis meillä tapahdu, toivottavasti! Mä en ole noita lämpöjä tarkkaillut, limoissa olen ollut huomaavinani jotakin muutosta vaikka ei tuo limaneritys nyt niin kummoinen ole. Mul on tuo kierto ollut kutakuinkin 28 (tytön syntymän jälkeen), joskus saattaa muutaman päivän heittää. Ennen tyttöä kierto oli huomattavasti pidempi.
 
mä tässä selibaatti kuussa teen itsetutkiskelua, en suinkaan sellaista vaan mittailen lämpöjä.
la oli normaalilämpö 36 ja su illalla ja eilen aamulla olikin 35,6 ja tänään sain mittariin 36,7 lukeman. eli ovis kaiketi tapahtui (kuten laskurinkin ja olon mukaan) su-ma aikana.
nyt vaan tätiä odottamaan :whistle:
tasan puolessa välissä ovuloin tuon ja oloni mukaan..
tää kk menee ohi nyt, tiedän sen ja jään odottamaan loppu kuuhun päin tätiä.
sitten lomaillaan ja alkaa taas yritys :p
 
Höpöli mä juoksen enemmänkin olosuhteiden pakosta :kieh: Mulla on levottomat jalat ja aiemmin jouduin syömään aika paljon särkylääkkeitä iltaisin et sain nukuttua. Sit työkaverini houkutteli juoksemaan ja huomasin, että jalat ovat oireettomat liikunnan jälkeen. Eli min.3 kertaa viikossa riittää pitämään kaikki oireet pois. :D

PulttiBois toivottavasti ensi kierto on sitten parempi kaikin puolin. Meillä ainakin tuo pupustelu kiihtyy aina lomaillessa ;)

Mulla alkoi eilen kramppailla vasemmalta puolelta ja tänään on vihlonut, joten vissiin ovulointi tapahtuu tänään tai viimeistään huomenna. Eilen laitettiin testaukseen pesun sivuilla ollut vinkki kuukupista (siis pupustelun jälkeen kuukautiskuppi sisälle, ettei siittiöt pääse karkuun :D ). No nyt tulee ainakin testattua sekin - kaikki keinot käyttöön :LOL:
 
mussu81
mut tuohan on ihan hyvästä, tuo juoseminen! parempi kuin lääkkeet.. pysyy sitten muutoinkin hyvässä kunnossa.

PulttiBois
toivotaan juu, että sun seuraava kierto on parempi! mä oon nyt muuten vain niin pessimistinen itsensi suhteen tuossa raskautumisessa kun oon jo niin pitkään kuumeillut. vaan eihän sitä koskaan tiedä!
 
Minä tässä yksin suihkun raikkaana yritän tappaa aikaa. Miehen iltavuoro päättyy vast klo 24.00 :|

Ovis laskurin mukaan vast torstaina, mutta tänään on jo kummasti pinnaa kiristänyt ja on tullut illan mittaan useampaan kertaan lapsille ärähdettyä eli jotain taitaa olla jo tapahtumassa =) Tai sit mä vaan kuvittelen, mutta tämä on toistunut jo useamman kierron aikana siis pinnaa kiristänyt kesken kierron eikä vain tädin ollessa tulossa.
 
Keskiviikko 11.7

HelmiPihlaja.............kp 10/26-27...............yk 2..........1. toiveissa
caeza......................kp 11/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bunny......................kp 11/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 12/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 12/28-35............... yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 13/28-31................yk 6..........2 toiveissa
Bayan fare...............kp 15/32-?..................yk 7..........1. toiveissa
katbe...................... kp 15/?.......................yk 1...........2. toiveissa
mussu81................. kp 16/28-32 ...............yk 3..........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 17/28-31................yk4..........3/1 toiveissa
Minttu mamma.........kp 17/30-32.............. yk3............2. toiveissa
Höpöli..................... kp 17/28................... yk?............2. toiveissa
PulttiBois.................kp 17/30.....................yk 3..........3. toiveissa
kleopatra................ kp 17/28.....................yk 3.........3.toiveissa
Pupu76................... kp 18/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 20/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka...................kp 20/33.....................yk9...........1.toiveissa Julianna...................kp 24/28-30................yk2...........1.toiveissa
 
Tuo kuukuppi-juttu oli mulle aivan uus. Ostan varmaan sellasen, jos tässä menee monta kuukautta, eikä muuten tärppää. Kaikkea ne keksii. :LOL:
Mulla näytti tänä aamunakin ovistesti plussaa, kun huvikseni testasin. Näköjään sen plussan voi saada ainakin kahtena aamuna peräkkäin. Eipä siis muuta kun ahkeraa yritystä vaan seuraavat pari päivää..

Mä sain muuten päähäni käydä tuola odottajien puolella lukemassa kevätvauvaa odottavien kuulumisia. No enhän mä pystynyt niitä lukemaan.. tuli kauhea kaiho/ahdistus/liikutus tai mikä lie. On tämä vauvakuume kuitenkin niin herkkä juttu. :ashamed:
 
Minttu mamma

mä tein kans tänä aamuna ovistestin, joka näytti plussaa. mulla on tuo clearblue ja mun mielestä oli tänään tuo viiva vielä vahvempi (kun katsoin itse tikkua) kuin eilen. luultavastihan se ei sitten enää huomenna ole, mutta täytyy varmaankin vielä kuitenkin tarkistaa.
Onnekasta pupuilua kaikille 30 viikkolaisille! :wave:
 
Moi vaan kaikille :wave:

Minäkin ilmoittaudun tänne ketjuun, sillä tuli pillerien syönnissä pieni unohdus tällä viikolla. Tarkoitus oli aloittaa yritykset vasta ensin kierrossa, mutta jännitys alkoikin jo nyt. Tosin syön kyllä vielä pilleriliuskan loppuun. Mutta viikolla 30 se sitten nähdään, tapahtuiko onnellinen vahinko vaiko eikö.

Tällä hetkellä on siis kp 12/26, yk 0 ja 1. toiveissa.
 
Tervetulotoivotuksen minunkin puolesta Tinkatar.

Annuli81 mä ilmoittaudun kans himotestaajiin :ashamed: Nyt on parin kierron ajan mennyt vähintään 4 testiä :kieh: Tällä kertaa varauduin ja tilasin 5 aconin liuskaa ja yks rfsun testi jäi viime kierrosta, joten pitäis riittää ainakin yhteen kiertoon :LOL: Mä kyllä kans vannoin ja vakuutin viime kerralla etten testaa ennenku päiviä on 32 kasassa!!!

Mä kans taisin sit ovuloida eilen, ku tänään ei enää ole kramppaillut eikä vihlonut. No pitää tässä vielä loppukierto "varmistella" :D Jos tässä kierrossa ei tärppää, niin sit oikeastaan toivoisin, että menis muutaman kuukauden päähän. Mulla ei ole vakituista työpaikkaa joten joudun vähän kattelemaan kalenterista tuota työaikaakin. Kaikkein paras aika lasketuksi ajaksi olis tietenkin syyskuu - sais olla eka kesä- ja heinäkuun lomalla ja sit suoraa äippälomalle :D Mut ku se ei oikeassa elämässä mene ihan noin... :ashamed:
 
Kyllä kannatti eilen yksikseen suihkun raikkaana istuskella ja aikaa tappaa :)

Pupuiluksihan se meni, kun mies vihdoin puolen yön jälkeen kotiin saapui.

Nyt jos koskaan on mun mielestä pupuilut pupuiltu juuri oikeaan aikaa ja monta kertaa. Kaikki sormet ja varpaat on ristissä j apystyssä ja vaikka mitä, kun plussaa odotan ennemmän lapset joulua konsanaan.. =)
 
Annuli81 ja mussu81: Joo! Ekassa kierrossa mua aivan hävetti käydä ostamassa apteekista niin paljon raskaustestejä. :whistle: No sitten tajusin tilata niitä netistä, joten nyt ei rajoita enää mikään. :D
Onneksi olen ens viikon reissussa, niin testailut jää vähän lähemmäs oikeaa hetkeä.
 
Torstai 12.7

HelmiPihlaja.............kp 11/26-27...............yk 2..........1. toiveissa
caeza......................kp 12/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bunny......................kp 12/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 13/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 13/28-35............... yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 14/28-31................yk 6..........2 toiveissa
Bayan fare...............kp 16/32-?..................yk 7..........1. toiveissa
katbe...................... kp 16/?.......................yk 1...........2. toiveissa
mussu81................. kp 17/28-32 ...............yk 3..........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 18/28-31................yk4..........3/1 toiveissa
Minttu mamma.........kp 18/30-32.............. yk3............2. toiveissa
Höpöli..................... kp 18/28................... yk?............2. toiveissa
PulttiBois.................kp 18/30.....................yk 3..........3. toiveissa
kleopatra................ kp 18/28.....................yk 3.........3.toiveissa
Pupu76................... kp 19/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 21/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka...................kp 21/33.....................yk9...........1.toiveissa Julianna...................kp 25/28-30................yk2...........1.toiveissa
 
mulle oli lisiny yks liika kp....eihän tuohon maailma kaadu, jos vaikka huomenna jättäs lisäämättä :D tänään siis kp 12 ja huomenna 13..ovista olen tikutellut nyt 2pv ja ei näytä kun hailakan hailakkaa....vaivoin nähtävissä olevaa viivaa, eli negaa. liekkö sit se ovis muka oikeasti jo ollut??? pohdiskelun et JOS se ovis oli sillon esim kp 6 (tasavahvat kp 5) tai kp 7 niin mulla olis sen mukaan mahdollisuus olla jo dpo 5 tai 6... :LOL: :LOL: :LOL: vaan varmaan se ovis tulee kuten ennenkin kp 17 tienoilla...vaan ompahan syy elätellä toiveita :headwall:

Julianna: onko ollut oireita tms, sullahan noita päiviä alkaa olla mukavasti.. B)
 
Aamupäivää vain kaikille viikkolaisille!
Tulin pikaseen käymään koneella, täytyy paremmin myöhemmin palata lukemaan....... tein sitte huvikseen vielä ovistestin, joka olit tietysti nega. Näyttihän se jo kaksi päivää plussaa ja eilen vahvasti. No, pupuiltukin on ja nyt vain odottelemaan. Ovis oli varmaankin eilen mahan olotilasta päätellen, tiedä sitten! Limat oli aika venyvät eilen.. missäs kohtaa ne nyt sitten piti olla sellaset?! Tällänen tiedote, missä mennään..... :LOL: Täytyy palata myöhemmin, mites teillä muilla on tilanne?
 
Nyt rupee jo taas pelottaan että ovis jää jälleen kerran tulematta, mutta toisaalta, eihän sen vasta pitäis ollakaan ku joskus kp 18-19, ehkä. Pari päivää jääny tosin välistä etten oo testannu, mut silti...tuskinpa sillon ois just plussaa näyttäny.
 
Bayan Fare
Toivottavasti bongaat sen oviksen! Kyllä se tosin sitten nopeasti vilahtaa ohitse.. tai ainakin musta tuntuu niin... Nyt voi taas elää "normaalisti" kun on saanut sen oviksen tikkuun..... ei ole sitä tikuttamista ja kyttäämistä koska...... :LOL: Nyt on vaan tädin odottelua.... :LOL:
 
Kovin on ollut pinossamme hiljaista viime päivinä.

Lomallako kaikki ovat vai niin ahkerat pupilut menossa ettei pinoilemaan ehdi =)

Täällä taas yksikseni yskikselen kun mies iltavuorossa. Tosin pupuilua lupaisi kunhan aamuyöstä kotiin ehtii =)
 
Perjantai 13.6


HelmiPihlaja.............kp 12/26-27...............yk 2..........1. toiveissa
caeza......................kp 13/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bunny......................kp 13/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 14/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 14/28-35............... yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 15/28-31................yk 6..........2 toiveissa
Bayan fare...............kp 17/32-?..................yk 7..........1. toiveissa
katbe...................... kp 17/?.......................yk 1...........2. toiveissa
mussu81................. kp 18/28-32 ...............yk 3..........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 19/28-31................yk4..........3/1 toiveissa
Minttu mamma.........kp 19/30-32.............. yk3............2. toiveissa
Höpöli..................... kp 19/28................... yk?............2. toiveissa
PulttiBois.................kp 19/30.....................yk 3..........3. toiveissa
kleopatra................ kp 19/28.....................yk 3.........3.toiveissa
Pupu76................... kp 20/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 22/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka...................kp 22/33.....................yk9...........1.toiveissa Julianna...................kp 26/28-30................yk2...........1.toiveissa

 

Yhteistyössä