***Viikko 30***

MAANANTAI 2.7. 2007

HelmiPihlaja.............kp 1/27-28................yk 2.........1. toiveissa
Bunny......................kp 1/28......................yk 13......1. toiveessa
annuli81..................kp 3/28-35............... yk 4........ 1.toiveissa
Kalenteri..................kp 4/28-31.................yk 6........2 toiveissa
Bayan fare...............kp 6/32-?..................yk 7........1. toiveissa
katbe...................... kp 6/?.......................yk 1........2. toiveissa
mussu81................. kp 7/28-32 ...............yk 3 .......2. toiveissa
Minttu mamma.........kp 8/30-32................yk3.........2. haaveissa
Höpöli..................... kp 8/28....................................2. toiveissa
PulttiBois.................kp 8/30..................... yk 3........3. toiveissa
kleopatra................ kp 8/28....................... yk 3........3.toiveissa
Pupu76................... kp 9 /28-35................yk 4........1. toiveissa
Kellukka...................kp 11/33.....................yk9.........1.toiveissa

päivitin suoraan huomiselle eli maanantaille :)
.
 
Terve vaan tutuille ja tuntemattomille!

Uuteen ketjuun ajattelin itseni lykätä, nyt kun alkaa vähän Niagara ehtyä... :) Nyt viedään kp:ää 3 (ihan just siis 4)/28-31 (suunnilleen, vaihtelee). Toinen lapsi on meillä toiveissa ja 6. yrityskierto lähtee. Toista on toivottu jo noin 11 kk, mutta imetyksen takia kierrot lähtivät käyntiin vasta tammikuussa ja silloinkin takkuillen. Kuukausi sitten oli km ihan varhaisessa vaiheessa eli pari päivää plussan jälkeen, yritän aatella, että ainakin raskautuminen on mahdollista... vaikka välillä meinaa nyt jo toivo mennä!

Vaikka toivoisin teidän tuttujen jo plussanneen, kiva kuumeilla taas yhdessä. Ehkä tää ois jo SE kierto?

Plussantäyteisestä viikosta numero 30 jo etukäteen haaveillen
Kalenteri =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kalenteri:
Terve vaan tutuille ja tuntemattomille!

Uuteen ketjuun ajattelin itseni lykätä, nyt kun alkaa vähän Niagara ehtyä... :) Nyt viedään kp:ää 3 (ihan just siis 4)/28-31 (suunnilleen, vaihtelee). Toinen lapsi on meillä toiveissa ja 6. yrityskierto lähtee. Toista on toivottu jo noin 11 kk, mutta imetyksen takia kierrot lähtivät käyntiin vasta tammikuussa ja silloinkin takkuillen. Kuukausi sitten oli km ihan varhaisessa vaiheessa eli pari päivää plussan jälkeen, yritän aatella, että ainakin raskautuminen on mahdollista... vaikka välillä meinaa nyt jo toivo mennä!

Vaikka toivoisin teidän tuttujen jo plussanneen, kiva kuumeilla taas yhdessä. Ehkä tää ois jo SE kierto?

Plussantäyteisestä viikosta numero 30 jo etukäteen haaveillen
Kalenteri =)
hei sinulle tuttu piinailija ja pahoitteluni varhaisesta km:stä :ashamed: toivotaan että tämä pino olisi parempi meille kaikille :heart:
lisäsin sinut tuonne listaan jonka päivitin aikaisemmin jo huomiselle. tai siis tätä päivää jo eletään.. :D
 
Heippa vaan! Änkeytyisin teidän pinoon mukaan,täti prkl aloitti tuhruttelunsa 15 min. sitten... :snotty: Olen 23 vuotias,ja mies 30v,esikoista ruvettiin viime kierrossa yrittämään.
Elikkäs HelmiPihlaja....kp 1/27-28....yk 2....esikoinen toiveissa
Ja nyt sitten urakalla tekemään plussia kunha tädit häipyy! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelmiPihlaja:
Heippa vaan! Änkeytyisin teidän pinoon mukaan,täti prkl aloitti tuhruttelunsa 15 min. sitten... :snotty: Olen 23 vuotias,ja mies 30v,esikoista ruvettiin viime kierrossa yrittämään.
Elikkäs HelmiPihlaja....kp 1/27-28....yk 2....esikoinen toiveissa
Ja nyt sitten urakalla tekemään plussia kunha tädit häipyy! :D
tervetuloa :wave:
lisäsin sinut tuohon tämän päivän listaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annuli81:
No minäkin voisin tänne liittyä :wave:
Eli kp 3/28-35 yk 4 ja 1.toiveissa. Voipi olla että ollaan tuo pahin jännäysaika matkoilla, se vois ollakin sinänsä hyvä, niin ei ehtisi liikaa miettimään ja tarkkailemaan itseään :D
heippa myös sinulle :wave:
lisäsin sut myös tuonne listaan jonka päivitin viime yönä jo :whistle:
mihin päin olette menossa reissuun? B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annuli81:
PulttiBois: En tiedä vielä. Loma alkaa parin viikon päästä, ja keleistä riippuen lomaillaan joko Suomessa koko kuukausi tai sitten otetaan äkkilähtö jonnekin etelään pariksi viikoksi =)
Mites muut lomailee, onko lomat vielä edessä vai pidetty jo?
meillä loma edessä.
ekat 2 viikkoa ollaan täällä suomessa- käydään poikien kanssa muumimaassa ainakin.
ja sitten lähdetään 2 viikoksi turkkiin B)
joten lomaa odotellessa jo kovasti, varsinkin esikoinen 4v kyselee milloin lähdetään lentokoneella matkaan :D
 
Moi kaikille. Kivasti oli tullut uusia tuossa viikonlopun aikana. Me tehtiin reissu Kalajoelle ja olihan ihanat ilmat. Käytiin sunnuntai aamuna romanttisella merenrantakävelylläkin... B) Eli kaikin puolin onnistunut pikavisiitti. Ehdittiin jo parin otteeseen harjoitella sitä plussan tekoa :whistle:

Nyt sitten taas arkiseen aherrukseen. Meillä ei paljon tänä kesänä ehditä rakentamisen takia lomailemaan, mut lomaillaan sit talvella omassa kodissa :D
 
Tännehän on tullut tuttujakin listalle. :wave:

Annuli81 kyseli lomista..

Keskiviikkona alkaa 3½ viikon kesäloma. Ei vielä mitään suuria suunnitelmia, yritetään viettää rauhallinen ja rentouttava loma. Ilman kiireitä ja paineita - paitsi raskautumishaaveet.. Jos tällä kertaa olisi jotain merkkejä oviksesta.

Syksyllä vielä viikko lomaa ja silloin on suunnitelmissa lähteä Saksaan muutamaksi päiväksi.
 
mussu81, oliko teillä mökki vai olitteko hotellissa (vai muuten)? Kunhan utelen. :D Olitteko muuten lauantai-iltana meren lähettyvillä, oli aivan tosi siistin näkönen ku nousi merestä vesihöyryä, tosi paljon! Aivan sumeaa.

Oliki aika paljo liikennettä täälä viikonloppuna, ku oli nuo BMW pippalot, mitkä ne nyt on..? Harvemmin näkee niin paljon bemareita liikenteessä. Täältähän se lähti liikkeelle se rattijuoppo joka ajoi poliisin päälle... :/


Mä muuten tilasin ovistikkuja taas vaihteeksi. Semmosia mitä varten ei tarvi pissiä jähytellä. :D
 
Minäkin sorruin tilaamaan ovistikkuja... Mulla ei vaan itseasiassa ole mitään hajua missä kierron vaiheessa ehkäpä ovulaatio yllättäisi... :ashamed: Oon noita laskureita käyttänyt, mutta onko niihin luottamista? Noh, pitää vain yrittää bongailla. :whistle:

On tää elämä hieman kiireistä nyt ton rakentamisen ja häiden suhteen, mutta lykkyä pyttyyn vaan :LOL:
 
mussu81: siellä kalajoellahan minäkin..kun oli ne bimmerpartyt ja semmonen sattuu tossa olemaan naikkosella silmäteränä... B) pe-su oltiin ja mukavaa oli ja kelitkin suosi...se päälleajo oli surullinen juttu kyllä. sitä jos ei lasketa niin, perfecto! ja plussia ei tehty, sekun on meidän perheessä mun ilo,onni ja autuus toi autojen kanssa hommailu.... B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kleopatra:
Minäkin sorruin tilaamaan ovistikkuja... Mulla ei vaan itseasiassa ole mitään hajua missä kierron vaiheessa ehkäpä ovulaatio yllättäisi... :ashamed: Oon noita laskureita käyttänyt, mutta onko niihin luottamista? Noh, pitää vain yrittää bongailla. :whistle:

On tää elämä hieman kiireistä nyt ton rakentamisen ja häiden suhteen, mutta lykkyä pyttyyn vaan :LOL:
Ai tekin rakennatte. :) Millasnen homma teillä?
Me rakennetaan ite kappaletavarasta, menee vuoden päivät ennen ku valmis. Mutta pian päästään jo runkoa pystyttään, ehkäpä jo tällä viikolla. :)
 
Moikka moi!Viitsiskö joku vaihtaa mulle kierron pituuden tuohon listaan,tarkistelin äsken kalenterista ja viimeiset kolme kiertoa on ollu 27,26,26, ja se onkin nyt sitte 2/26-27 eikä 27-28.Ja matikkapäähän mulla on,öööh,hyvä... :snotty: Vielä olisi tämä viikko töitä ja sitten 4 viikoksi lomalle,menee varmaan mökkeillessä suurin osa lomasta.Ja tietenkin grillatessa,oonkin sitten varmaan kunnon ryhävalas kun syksy koittaa...Minkäs teet,possun ulkofilepihvit ja varhaisperunat on niiiiin hyviä! :D Nyt kiireen vilkkaa nukkumattia hätyyttämään,öitä! :wave:
 
Heips vaan kaikille, ilmoittautuisin taasen mukaan. Olipas jo aikamoinen jännääjien lista. Täällä odotellaan jo tän viikon loppupuolelle ovista, toivottavasti se nyt vihdoin tärppäis, kun taas tuntuu et kaikki muut on raskaana ja saa vauvoja. Plussatuulia tähän kiertoon kaikille.

Jospa taas joku ystävällinen viitsisi lisäillä listalle elikkä kp 12/28-30 yk 6 3. toiveissa
 
Moikka ja kiitoksia Pulttis tervetuliaistoivotuksista ja listalle lisäämisestä! Kiva kun on tuttuja paljon mukana.

Täällä tyypilliset kp 5:n tunnelmat, jännäilyn suhteen tylsää mutta hyvä puoli se, että täti alkaa kohta olla takaovella.

Kunpa pääsis vielä loppukesällä kokemaan raskaana olemisen autuutta. Tarkoittais käytännössä, että kunpa tästä kierrosta tärppäis =)

T. Kalenteri
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kalenteri:
Moikka ja kiitoksia Pulttis tervetuliaistoivotuksista ja listalle lisäämisestä! Kiva kun on tuttuja paljon mukana.

Täällä tyypilliset kp 5:n tunnelmat, jännäilyn suhteen tylsää mutta hyvä puoli se, että täti alkaa kohta olla takaovella.

Kunpa pääsis vielä loppukesällä kokemaan raskaana olemisen autuutta. Tarkoittais käytännössä, että kunpa tästä kierrosta tärppäis =)

T. Kalenteri
eipä kestä ;)
musta tämä menkkojen väli ja arviodun oviksen väli on yhtä odotusta, pitää pidättäytyä että sitten jaksaa viikon rykii yötä päivään (joka tosin ei onnistu) :LOL: sitten aletaankin löytämään oireita ja negahan se kuitenkin tulee loppu peleissä vaikka oksettanut on viikon ainakin. :LOL:
että näin.
toivotaan silti että tästä pinosta saadaan oikein iso plussapino :heart: :wave:

kysymys: mittaileeko joku lämpöjä ja jos niin nouseeko oviksen aikaan lämpö? vai miten? :whistle:
 
En oo koskaan mittaillut noita lämpöjä, mutta niin oon ollut ymmärtävinäni, että oviksen aikaan on piikki ja sitten putoaa reippaasti (no, siinä mielessä reippaasti, että ilmeisesti näkyy päivittäin mittaileville, mutta mulle kun en ole mitannut tuntuu siltä, ettei sitä eroa mitenkään voi huomata). Vai menikös noi lämpöhommat toisinpäin, että tapahtuiskin notkahdus ja sitten lämmönnousu? =) Hyvin on mulla perusasiat hallussa.
 
Bayan Fare oltiin Lokkilinnassa ja nautiskeltiin viimeiset virvokkeet kahden aikaan yöllä parvekkeella merelle tähyillen. Kyllä oli aivan mielettömän upeat maisemat.

caeza tervetuloa ja kieltämättä näkyi aika paljon noita bemareita. Oli aika siistejä avomallejakin. Ite ole 100% enemmän moottoripyöränaisia :D Tällä hetkellä ei ole omaa pyörää ku ei raksa-aikana oikein ehdi mihinkään. Mut seuraavaksi meille tulee sellanen kiva kiltti Honda VFR :D Siis kymmenvuotissuunnitelmassa ku ei ison mahan/vauvan kanssa pyörällä pääse :LOL:

Joo oli kyllä tosi kamala se poliisin päälleajo! Surku käy perhettä :(

PulttiBois mä oon vähän sitä mieltä et ovikset vois alkaa heti menkkojen jälkeen :kieh: Tää on niin rasittavaa odotella. Me on kyllä jo treenattu tulevaa verten, et sitten osataan :LOL: mut ei se silti oo sama asia!

Niin ja tervetulotoivotukset uusille! Tehdään tästä yhdessä oikein superhyvä plussapino!
 
Morjens! Kiva, että täälä on näin paljon porukkaa. Plussia tulee varmasti monta. :heart:
Niistä lämmöistä sen verran, että ajattelin itsekin mittailla. Kun vaan muistais aina aamulla. Mä luin jostain, että lämpö tippuu vähän just ennen ovulaatiota ja ovulaation jälkeen se nousee. Eli kun lämpö on noussut, niin ovulaatio on jo tapahtunut. Sitten lämpö tietääkseni pysyy korkeammalla jos on raskaana ja jos ei ole, niin sitten se tippuu ennen menkkojen tuloa. Toivottavasti meni oikein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Alkuperäinen kirjoittaja kleopatra:
Minäkin sorruin tilaamaan ovistikkuja... Mulla ei vaan itseasiassa ole mitään hajua missä kierron vaiheessa ehkäpä ovulaatio yllättäisi... :ashamed: Oon noita laskureita käyttänyt, mutta onko niihin luottamista? Noh, pitää vain yrittää bongailla. :whistle:

On tää elämä hieman kiireistä nyt ton rakentamisen ja häiden suhteen, mutta lykkyä pyttyyn vaan :LOL:
Ai tekin rakennatte. :) Millasnen homma teillä?
Me rakennetaan ite kappaletavarasta, menee vuoden päivät ennen ku valmis. Mutta pian päästään jo runkoa pystyttään, ehkäpä jo tällä viikolla. :)

Meille tulee paketti Kastellilta ja pystytys alkaa elokuussa eli juuri sopivast häiden aikaan... :whistle:
Jos tää raskautuminen nyt tärppäis niin sitten yritetään saada talo helmikuuksi valmiiksi. Meillä nyt ollut tontilla vain ulkopuoliset hommissa ja tehnyt perustuksia, mutta sitten sisätyöt tehdään itse. :) Tai ainakin yritetään... :LOL:
Minkäslainen talo teille tulee? Meille tulee sellanen normikokoinen eli reilut 140 neliöö ja 5H+keittiö :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kleopatra:
Meille tulee paketti Kastellilta ja pystytys alkaa elokuussa eli juuri sopivast häiden aikaan... :whistle:
Jos tää raskautuminen nyt tärppäis niin sitten yritetään saada talo helmikuuksi valmiiksi. Meillä nyt ollut tontilla vain ulkopuoliset hommissa ja tehnyt perustuksia, mutta sitten sisätyöt tehdään itse. :) Tai ainakin yritetään... :LOL:
Minkäslainen talo teille tulee? Meille tulee sellanen normikokoinen eli reilut 140 neliöö ja 5H+keittiö :wave:
Meille tulee 1½-kerroksinen puutalo, 211,6 neliöö. Alakerrassa 3 makuuhuonetta + viihdekeskus + olohuone + keittiö + khh + ph + sauna + 2 vessaa. Yläkertaan 2 vähän isompaa makuuhuonetta (alakerrassa ovat aika pieniä: 10,1, 11,7 ja 14 neliöiset), vessa ja iso aula (mahtuu biljardipöytä ;) ). Olohuoneesta katto auki yläkertaan. Mahtuis muutama mukula meijän kans tonne, kunhan vain sen ensimmäisen sais alkuun. :attn: :)

Ite suunniteltiin tuo talo, parantamisen varaa kyllä ois, tyhjiä neliöitä tuli eteiseen ja yläkertaankin, mutta tyydyttää silti hyvinkin. Kauan sitä mietittiin, suunniteltiin, korjailtiin ja muutettiin ja saatiin viimein mieluinen ja just meille sopiva! Meille tulee takka-leivinuuni, se määräs aika paljon kun se tulee mahdollisimman keskelle taloa, voi silläkin taloa lämmittää. Pellettilämmitys tulee.

Mun mies on kirvesmies, ni ei onneks tartte palkata muuta työvoimaa. Talkootyönä menee neki missä tarvii useamman ihmisen (lattian valu ainaki). Ja hänen veli auttaa tottakai, kun mieheni oli hänen rakennuksella lähes joka ilta viime syksynä. Ei tarvi ku sähkömies palkata, kun putkityötkin tekee miehen setä. :) Puut on sahattu ite omasta puusta, appiukolla on vannesaha ja heidän metsästä puutki. Kätevää ku löytyy suvusta ammattimiehiä liki kaikilta tarpeellisilta aloilta. :) Pääsee halvemmalla, myöskin tontin kans päästiin. :D Tonttiki ihan kivan kokonen, 3500 neliöö. :)

Tulipa pitkä ja tarkka sepustus. :D
 

Yhteistyössä