***Viikko 30***

Ovis on laskurien mukaan näinä päivinä, mutta mitään tuntemuksia ei ole ollut. Nyt tosin nautiskellaan kesälomasta; eli syödään epämääräisinä aikoina ja epäterveellisesti, niin ei oikein tiedä, oliko eilisen aamun vatsakipu merkki oviksesta vai edellisen illan ruokailusta.

Pulttikselle iso :hug: Yrittäkää selvittää molempien ajatukset niin, että molemmat tietävät varmasti mitä toinen tahtoo. Miesten maailma keskittyy niin erilaisiin asioihin kuin meidän. Tosin paha sitä on tietysti puhua asioista, jos mies on töissä... Täällä parhaiten miehen vikittely onnistuu, kun ei puhu ääneen mahdollisesta oviksen ajankohdasta. Kierron alkupäivinä mainitsen, että varmaan tuossa parin viikon päästä on otollinen ajankohta; mutta jätän asiasta puhumisen siihen. Vauvasta haaveillaan muuten ja vauvalehtiä lueskellaan.
 
On tää tympeetä odotella jotakin oviksia! Enää 5 tikkua jäljellä ja sit jos ei saa bongattua koko oviksia. Niin, kannattaako nuille miehille mitään höpistä oviksista yms. sanoo vaan, että mennään pupuilemaan, niin eikö nuo aika kiltisti perässä tule, hih!
 
Heips kaikille. Takaisin kotona ollaan. Olipa aivan mahtava keikka. Rahaa meni kyllä ihan tolkuttomasti ku piti ostaa (taas kerran) molemmille paidat ja uusin levy. Mut toisaalta ainoa "reissu" johon tänä kesänä kahdelleen revetään, joten eipä paljon haittaa :D

Me on kovasti jo pupuiltu ja testattiin eilen sellaistakin vinkkiä et naisen olisi hyvä saada orgasmi miehen jälkeen, jolloin simpat pääsevät ilmeisesti jotenkin helpommin kohdunkaulalta sisälle ;) No ei mulla mitään valittamista... :D

Ajateltiin vetää koko ens viikko joka toinen päivä, kun miehelläkin tuntuu tuota intoa riittävän. Jos ei sit tärppää niin ei auta ku todeta, et voihan räkä :kieh: No onpa ainakin jännää sit ku alkaa kierto lähestyä loppuaan :D

Mä en ole noita oviksia vielä tikutellut. Pitää sit syksyllä katella jos ei onnistu raskautumaan. Meillähän eka tärppäsi heti. Se sattu kyllä niin kivasti, et olin voimakkaitten alavatsakipujen takia ultrassa ja lääkäri sanoi, et ovuloin just oikealta puolelta. No ei muuta ku kotiin ja kivusta huolimatta ukko sänkyyn (itse asiassa rakastelu helpottaa mulla oviskipuja). Ja heti tuli tulosta :D Jännityksellä katellaan miten kauan tällä kertaa kestää.

Kalenteri kuulosti aika pahalta tuo teidän auton ikkuna. En ole kyllä ikinä kuullut vastaavasta. Toivottavasti saatte korjattua ja pääsette reissun päälle. Vois tietty olla et siihen on osunu vaikka kivi tms. ja sitten jäänyt "pintajänitykseen" tai miten se nyt sanotaan. Juomalasithan saattaa ainakin joskus tehdä niin, et ne kestää vielä jonkin aikaa kolahduksen jälkeen ja sit ihan yhtäkkiä räsähtää ilamn mitään syytä pirstaleiksi. En tiedä voiko niin käydä auton lasin kanssa :p

Joo, mutta äidinvelvollisuudet kutsuvat. Tsemppiä kaikille siimahäntien pyydystyksessä ;)
 
Heippa!

Joo oli kyllä hurja tuo ikkunajuttu, ja huomenna pitäis tuolla autolla ajaa kymmeniä ellei satoja kilometrejä ennen uuden ikkunan asennusta, kun sinne reissuun lähdetään... :| On nimittäin aika mutkikas tuo huomisen kuvio, kun piti mennä Särkänniemen kautta Jyväskylään ja mahdollisesti nyt pitäis vielä sitä ennen ajaa Vantaalle hakemaan ikkuna, joka viedään sitten Tampereelle vaihdettavaksi. Joku pintajännitys tuossa tosiaan täytyy olla, eilenhän satoi ja paistoi eli eiköhän se liity lämmönvaihteluihin jne. Ilmeisesti mitään ei ikkunaan osunut, koska se pysyi paikallaan, vaikka säpäleiksi menikin, mutta heti ovea avattaessa putosi... Olis ehkä pudonnut jo kiven tai muun osuessa siihen? Kiva aloitus miehen lomalle kuitenkin. :/

Aamun Fertest antoi nyt vaaleampaa viivaa. Jotenkin en mitenkään usko, että ovis ois mennyt jo. Vaikea kuitenkin sanoa, kun noista limoista niin vaikea saada tolkkua, mutta musta ei kuitenkaan oireet ole olleet niin vakuuttavat, että olisin varma asiasta.

Huomenissa siis lähdetään reissuun, jossa enintään noin viikko. Saa nähdä, vieläkö ehtii piipahtaa täällä sitä ennen. Joka tapauksessa aurinkoisia päiviä,
t. Kalenteri B)
 
Eilen luulin et ovistesti antais tasavahvaa viivaa kun torstaina ja perjantaina oli haaleat viivat, mut mitä kummaa tuli haaleampaa haaleampi viiva, niin et just valossa erotti ja tänään ei enää viivaa tullutkaan :( Tarkottaakohan toi ettei ovista oo täs kierros ollenkaa vai olinko vaan liian myöhäs liikkeellä? Mitään ovistuntemuksiakaan ei oo ollu meinaan vatsan nippailuja ja sen semmosii. Pupuilemista on kyl yritetty tasasen tappavaan tahtiin.
 
Minäki tänään tein jo ekan o-testin, mutta liian aikastahan se vielä oli, kuten arvelinki. Viikon loppupuolella pitäs mulla olla otollisimmat, saa nähä miten käy...pelottaa tosin ettei ovista tuu tälläkään kertaa. :/ Pitää yrittää kaikkensa sen eteen: hiilarit minimiin ja liikuntaa lisää. :attn: Onneks töissä tulee liikuttua...
 
caeza......................kp 9/32-34................yk6...........3.toiveissa
HelmiPihlaja.............kp 8/26-27...............yk 2..........1. toiveissa
Bunny......................kp 9/28.....................yk 13........1. toiveissa
Annuli81..................kp 10/28-35............... yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 11/28-31................yk 6..........2 toiveissa
Bayan fare...............kp 13/32-?..................yk 7..........1. toiveissa
katbe...................... kp 13/?.......................yk 1...........2. toiveissa
mussu81................. kp 14/28-32 ...............yk 3..........2. toiveissa
Minttu mamma.........kp 15/30-32..............yk3............2. toiveissa
Höpöli..................... kp 15/28.....................................2. toiveissa
PulttiBois.................kp 15/30.....................yk 3..........3. toiveissa
kleopatra................ kp 15/28.....................yk 3.........3.toiveissa
Pupu76................... kp 16/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 18/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka...................kp 18/33.....................yk9...........1.toiveissa Julianna...................kp 22/28-30................yk2...........1.toiveissa
 
viimonen viikko ennen töitä täälläkin :D
toivottavasti immeisillä on PAAAAAAAAAAAALJON muutakin ajateltavaa ja tämä näkyy sitten tressittömyytenä ja komeana pinona plussia!
rentouttavaa lomaa kaikille :wave:
 
Me asutaan Vantaalla. Juu, asunnoilla on hintaa ja tonteilla.. tietty, jos on töiden puolesta mahdollisuus lähteä kauemmaksi, niin kyllähän se kannattaa! Lapsillekin mukavampi kasvuympäristö olisi tuolla "maalla". =) No, me kyllä jäädään tänne, vaikka itse olisin kyllä valmis muuttamaan, mutta mies ei. Kummatkin ollaan kyllä muualta kotoisin.
Tänään tein taas ovistestin ja jotakin mokasin, niin ei sit näyttänyt mitään. Täytyy sitten huomenna kokeilla uudelleen.. on kyl vaan niin vähän ollut mitään ovisoireita. :(
No, pupuilua joka toinen päivä varuiksi! =)
 
Hei vielä ennen matkalle lähtemistä, Hyvinkäältä siis lähdetään reissuun. :) Vähän sattumalta tänne muutettiin Vantaalta, kun miehen mummo kuoli ja talo jäi tyhjilleen. Oon tykännyt täällä asua (viisi vuotta oltu hyvinkääläisiä): rauhallista mutta kuitenkin palvelut lähellä, ystäviäkin täällä tätä nykyä. =) Enpä haluaisi pois muuttaa.

O-testi näyttää tänään taas sellaista keskivaaleaa tai -tummaa, miten vain. :/ Vähän kyllä luulen, että se ovis on vasta tulossa, kun en kunnon tummaa ole vielä saanut. Mulla muutenkin näkyy yleensä jotain noissa tikuissa, ei oikeastaan ikinä aivan tyhjää tai hädin tuskin erotettavaa viivaa. Sitten oviksen kohdalla, silloin kun oon sen tikuilla bongannut, tulee selvästi kontrollia tummempi. Ei pitäis LÄHES tasavahvoista olettaa, että kohta tulee tasavahvaa tai vahvaa, ainakaan minun, kun tuo soutaa ja huopaa muutenkin.

Lomasäitä lomalaisille ja lokoisia iltoja työssä käyville,
t. Kalenteri =)
 
Hyvää lomamatkaa Kalenterille. Ja tsemppiä viimeistä työviikkoa viettäville - kohta pääsette rentoutumaan =) Mulla on nyt puolet lomasta takana ja toiset 5 viikkoa vielä edessä. Joskin muutama lukion syventävä kurssi pitäis vetää syksyllä etänä ja niitä ajattelin alkaa suunnittelemaan muutaman viikon päästä.

Annuli81 me asutaan aika lailla kuusessa hevon :D Eli lähes suomen keskipisteessä tällasessa 3000 asukkaan pikkukunnassa. Mut tää on kyllä ollu meille ihan paras paikka asua ja kasvattaa lasta. Nythn meillä tosiaan nousee omakotitalo ja koko talon kustannukset samaa luokaa ku helsingin seudulla osa tonteista (172 neliötä - n. 120 000e). Eli asuminen täällä on aika edullista - varsinkin kun ei pääse mihinkään shoppailemaan :LOL: paitsi nettiin tietty!

Mä kans kovasti ovista odottelen. Vähän on jo nippaillut vasemmalta puolelta, joten varmaan parin päivän sisällä tapahtuu. No me on kyllä hyvin varustauduttu. Simpat on päässy matkaan jo melkein viikon ajan joka toinen päivä :ashamed: :D

Tehokkaita tärppipäiviä kaikille. Toivottavasti päästään kaikki tuonne odottajien puolelle muutaman viikon päästä B)
 
Pinoon mukaan pitäisi päästä :)

Tuttujakin on muutamia näköjään mukana :)

Ja nyt pitää ottaa sormet ja varpaat avuksi kun on noi kp:t päässeet hukkaan...
Täällä pinossa ne pysyy paremmin järjestyksessä.

Minä 35, mies 33, ja niin ne kp:t 1,2,3,... eli 15/28-31, yk4, toiveissa 3/1.
Edellisen pinon tutuille (myös muillekin) viikonloppuna minusta tuli sitten Rouva :saint:

Jos nyt vois lomankin kunniaksi heittää kaikki stressit nurkkaan, kun toi suuri päiväkin rannalla saatiin vietettyä kuivin jaloin.

Ovislaskurin mukaan oikea päivä olis noin 12.7. Tosin kyllä hääyö käytettiin hyödyksi kun saatiin vielä ihan kahden olla ilman noita mun lapsia (riiviöitä).

Nyt laitan kaikki sormet ja varpaat ristiin plussatuulia toivoen tälle kokopinolle oikein rutkasti :hug:
 
Tervetuloa Jossu- 71 ja Onneksi Olkoon suuresti! :flower: Miltä nyt tuntuu olla rva? =)
Mulla muut laskurit näyttää ovista tänään, mutta pesu:n laskuri 11. päivä vaan eipä ole ovisoireita, elikä oiskohan sitten myöhemmin..... jää nähtäväksi.
Onks sulla siis kaksi lasta, saanko udella minkä ikäisiä ovat? Utelias! :LOL:
 
Annuli81 Me vaikutetaan tällä hetkellä Hämeenlinnassa. Ihan mukavaa seutua, pieni kaupunki & paljon vihreyttä ja vettä ympäristössä. Ja asuntomessujen myötä paljon turisteja lähiviikkoina.

Jossu-71 Paljon Onnea Rouvalle! :flower:
 
Höpölille tiedoksi. Ainakin nämä muutamat ensi päivät Rouvana ovat olleet vallan ihania. Tosin nykyinen aviomieheni on muulloinkin huomioon ottavainen.

Joo, mull aon kaksi lasta edellisestä pitkäaikaisesta suhteesta, joka päättyi miehen syrjähyppyihin.

Tyttö 02/02 ja poika 05/04. Miehellä ei vielä lapsia tai kuten hän asian ilmoittaa ettei kukaan ole isänpäivänä korttia lähettänyt.
 
Jossu -71

Juub, ihania ovat itselläkin muistot omistä häistä..... elokuussa on 6-vuotis hääpäivä ja ihania ovat olleet myöskin nuo yhdessäolovuodet. Kaikille sanon, jotta kyllä kannattaa mennä naimisiin! Ainahan nuihin yhteisiin vuosiin mahtuu ylä- ja alamäkeä, mutta niinhän se kuuluukin. Eipä meillä kyllä kovin kuoppainen tuo tie ole ollut, ainakaan vielä.. =)
Nuo syrjähypyt ovat kyllä tosi ikäviä, mulla myös kokemusta edellisessä suhteessa.
Meillä on tyttö 06/05. Mies ollut aviossa aikaisemmin ja hänellä on kaksi isoa lasta, asuvat äitinsä luona.
Oon sua pari vuotta vanhempi........ :(
 
Hämeenlinnasta ja asuntomessuista taitaa tulla meidän häämatka kohde, kun sinne ehtii viikonloppunakin.

Meillä eivät tänä vuonna osuneet kesäloma päivät samaan aikaan.

Mun kurssin takia pakko pitää 4 vko nyt heinäkuussa. Mies vaihtoi viime vuonna työpaikkaa eikä ole vielä kokolomaa ja joutuu pitämään porukan viimeisenä vast elo-syyskuun vaihteessa.
 
Jossu- 71

Nauroin muutama päivä sitten miehelle, että tuli meille edullinen häämatka kun saatiin ilmaiset liput asuntomessuille (sis. bussikuljetus sekä ruoka ja tietysti sisäänpääsy). Sattu sopivasti hääpäivän lähelle tuo reissu! Teillä on sitten sama häämatkan kohde! ;)
No, kyllä ne lomat jossakin kohtaa ovat samaan aikaan! Millä kurssilla olet?
 
Tervetuloa ja onneksi olkoon Jossu-71. Häät on ihania!!! Omista tulee elokuussa kuluneeksi jo Höpölin tavoin 6 vuotta ja meilläkin suurimmaksi osaksi ylämäkeä. Eka vuosi ol kyllä suoraa jostain syvältä (miehelle kai iski jonku kriisin päälle...), mut siitä selvittiin ja nyt ollaan oikein onnellisia yhdessä :D

Onko muuten kellään tietoa juoksemisesta ja raskautumisen yrityksestä. Mä käyn 7-8km lenkillä 3-5 kertaa viikossa ja vaikka pääsääntöisesti syke on noin 150, niin tykää vetää osan lenkistä yli 170 sykkeellä ja kovalla temmolla. Onkohan tästä mitään haittaa yritykselle? :| Muutenhan liikunta ei haittaa, mut noi sykkeet ja sit tietty jonki verran tärähtelee, kun asfaltilla pääsääntöisesti vedän :/
 
Taloushallinnon ammattitutkinto pitäis saada suoritettua tammikuussa -08.

Meillä ei mitään lippuja tiedos asuntomessuille mut rakentaminen ja remontointi sen verran kiinnostaa et päätettiin poiketa tämän hetken trendejä tutkimassa, jos vaikka vinkkejä sais tämän oman remontin loppuun saattamiseen.
 
mussu 81

iiiiiiiihana kun jaksat käydä juoksemassa! Mä kävin salilla ennen tyttöä, mut bläääh kahteen vuoteen en ole tehnyt mitään! Silloin tällöin käynyt kävelemässä. Talvella käyn avantouimassa, mut se nyt on vaan tuollasta "psyyke"hommaa. En tiedä noista sykkeistä, ehkä joku osaa vastata..... mut vois ajatella, että liian kova treeni ei ole hyvästä.... niinku, jos vetää itsensä usein piippuun. Kaipa se mikä tuntuu itsestä hyvälle ei ole pahasta!
 

HelmiPihlaja.............kp 9/26-27...............yk 2..........1. toiveissa
caeza......................kp 10/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bunny......................kp 10/28.....................yk 13........1. toiveissa
Annuli81..................kp 11/28-35............... yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 12/28-31................yk 6..........2 toiveissa
Bayan fare...............kp 14/32-?..................yk 7..........1. toiveissa
katbe...................... kp 14/?.......................yk 1...........2. toiveissa
mussu81................. kp 15/28-32 ...............yk 3..........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 16/28-31................yk4...........3/1 toiveissa
Minttu mamma.........kp 16/30-32..............yk3............2. toiveissa
Höpöli..................... kp 16/28................... yk?.................2. toiveissa
PulttiBois.................kp 16/30.....................yk 3..........3. toiveissa
kleopatra................ kp 16/28.....................yk 3.........3.toiveissa
Pupu76................... kp 17/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 19/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka...................kp 19/33.....................yk9...........1.toiveissa Julianna...................kp 23/28-30................yk2...........1.toiveissa
 

Yhteistyössä