***Viikko 30***

Kiitos onnitteluista. Tää oli kyllä tosi uskomatonta. Oli niin 100% varma et tää kierto oli täys floppi. No näköjään ei tartte oireilla, et vois olla raskaana. Niin että tsemppiä katbelle aivan hyvin voi käydä samoin ku mulle.

Nyt on vaan kamala morkkis siitä perjantain biletysillasta!!! En kyllä juonut kamalsti mut poltin jonkin verran illan aikana (vaikka en yleensä tupakoi ollenkaan) :ashamed: No nyt mennään muikkusen ehdoilla ja tänään saunan jälkeen on luvassa vain muumilimppaa :LOL:

Mä pidän teille kaikille peukkuja että päästään kaikki yhdessä tuonne odottajien puolelle. On tää niin mahtava fiilis, et toivoisin teille kaikille samaa :D
 
MUSSULLE ONNEA! viivahan tuo jo on, ei voi enää olla mielikuvistus haamutus =) ihanaa!!!!!!!!! mä tosiaan olen miehelle raivonnu vallan, tänään sitten ollut taas NIIN seesteistä NIIN seesteistä..eil en kai sitten itsekkään tiedä millä tuulella milloinkin olen....raskasta varmaan elää näin tuulella käyvän kanssa...mahdollisesta oviksesta ei siis ole hajuakaan kun koko kroppa on sekasin...masukin löysällä...onkohan täällä viivoja saaneilla maha löysällä vai kovalla....?? kun eikös se ummetus ole raskausoire, vai miten se menikään....

B) Plussatuulia, ja kiitos kuvasta mussu, oli NIIN ihana katsella muutakin tyhjää tikkua :hug:
 
caezaMulla ainakin maha oli muutamia päiviä suht löysällä ennen viikonloppua, joten ei ainakaan ummetusta ole näkynyt :D

Huh nyt ei kädet enää tärise ja alkaa muutenkin endorfiini-/adrenaliinipiikki tasoittua :LOL: Pidän kyllä teille peukkuja et saadaan lisää tuttuja tuonne ens kevään odottajiin.

Huomenna teen vielä toisen testin aamupissasta vaikka suht hyvä viivahan tuossa oli, mutta saa itse mielenrauhan ja toisaalta ku just ostin nuo 5 testiä, niin sama käyttää vähemmäksi (tais olla käyttöikää johonkin syksylle) :D
 
Mussulle onnittelut!! :flower: =)


Minut saapi pudottaa, harvemmin olenkaan ollu ensimmäisten putoajien joukossa, vaan yleensä sielä häntäpäässä putoamassa. Aavistelin kai jo aamulla kun vielä ennen töihiin lähtöä piti tunkea pikkusuoja pöksyihi. Töissä jo arvasin sitte, vaikkei mitään särkyjä ole ollenkaan. Mietin kyllä jo eilen illallaki, ku knapukka oli alhaalla, pehmeähkö ja hiukan auki. Näin lyhyttä kiertoa mulla ei ennen ole ollutkaan. :D Ihme ettei tämä satuttanu yhtään, osasin tätä odottaakin...
 
:hug: pudonneille ja negapahoittelut Caezalle - jospas se siitä vielä plussaks muuttuis! Ja älyttömästi onnea Mussulle - mikäs vahva haamu tuo nyt muka oli, plussahan oli selvä kuin pläkki :LOL: :flower: =) Joo jos viitsit, otahan vielä aamun testistä kuva!

Nyt on sitten sovittu parin ystävän kanssa, että testata ei täällä ennen torstaita, jolloin taas tavataan. Kovin on oireetonta ollut. Ihan pientä nippailua mutta ei kummempaa. Kahtellaan.

Plussaista alkanutta viikkoa täältä toivotellen Kalenteri :)
 
:heart: Siis kuten otsikosta voitte päätellä plussasin tänään. Ensin kävin ostaa Prismasta Pregant testin, kun täti ei tapansa mukaan kurvaillut tänään paikalle ;)
Noh tein sen sitten ostoskeskuksessa ja siellä vessan valossa testi näytti negaa... MIKÄ PETTYMYS!!! :'(
Noh mentiin sitten tytön kaa autoon ja katsoin liuskaa paremmin niin huomasinkin siinä oleva hailakan haamun. Ajattelin ensin, että testin tekemisestä oli mennyt se tunti, että nyt siinä on jotain vikaa.
Kurvasin apteekkiin ostamaan Clearbluen herkkä testiä ja se sitten antoi heti selkeän plussan! :heart:

Tuossa laskeskelin, että LA olisi 31.3.2008

Joten minä siirryn tuonne odottajien puolelle ja heitän toivomuksen yläilmoille, että kaikki menisi tällä kertaa hyvin! :D

-Kleopatra- *puhaltelee plussatuulia*
 
Mussu81:lle ja Kleopatralla isot onnittelut :flower:
Ihanaa saada plussauutisia!

Itselläni edelleen tätimäiset oireet, mutta täti on pysynyt poissa toistaiseksi. Odottelen kyllä koska tahansa alkavaksi, mutta vieläkin on toivoa, tosin aika epätoivoista..
 
Onnea kaikille plussanneille :flower:

Täällä ei oo edelleenkään täti kurvannu kylään, alamahaa kyllä polttelee nyt varsinkin oikealta puolelta, limaa tulee edelleen runsaasti, rinnatki on jotenkin suurentuneen tuntuiset, vessas oon saanu rampata pissalla moneen otteeseen ja ulostus on löysää, Viimeyönä nukuin 11 h:n yöunet, elikkä väsyttääki aika mukavasti. Kumpa nää kaikki olis merkkejä alkaneesta raskaudesta mutta raskaustestit on näyttäny negaa, tänään en oo testannu, ajattelin vähän odotella ja jos ei tätiä näy niin huomenna tai torstaina testailen jos maltan odottaa sinne asti.
 
Herkät agonin testit tulivat. Näytti viimeksikin plussan jo ennen menkkojan alkua. Vähänkö haluttas testata :headwall: :D Ohjeissa sanotaan kyllä et aamuvirtsasta pitäs. Ei en mä testaa...

Onnea kleopatra :flower: :flower: :heart:

Tähän plussa tuuleen haluan hypätä mukaan :saint:

:heart: Katbe
 
Hurjan paljon onnea Kleopatra ja tervetuloa tuonne odottajien puolelle :D

Isot :hug: kaikille tippuneille ja toivottavasti teillä tärppää ensi kierrossa :( Harmittaa ihan vietävästi teidän puolesta!

Tervetuloa joukkoo Raakel B)

Mä aloitan nyt ton listan päivityksen, älkää mestatko jos joku joutuu väärään paikkaa :D
 

HelmiPihlaja...........kp 23/26-27................yk 2..........1. toiveissa
Susan82.................kp 23/28......................yk 15.......1. toiveissa
caeza......................kp 24/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 24/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 25/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 25/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 26/28-31...............yk 6..........2 toiveissa
bluebaby..................kp 27/26-30...............yk 16........1. toiveissa
katbe...................... kp 28/?.........................yk 1.........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 30/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Pupu76................... kp 31/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 33/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka..................kp 33/33.....................yk9...........1.toiveissa
Raakel....................kp 35/32

Haamuilijat:
Minttu mamma

Plussanneet:
mussu81
kleopatra

Seuraavaan yrityskiertoon siiryneet:
Julianna
PulttiBois
Bayan fare
Höpöli
[/quote]

 
Toivottavasi meni kaikille oikein.

Tuossa tuli mieleen, et katbe tulethan sit heti kertoon tuloksen, mua jänskittää sun puolesta ja toivottelen plussatuulia :whistle:

Miten Minttu mamma joko haamu on vahvistunut? Eli saako siirtää plussanneisiin? =)
 
Raakel
yk.1 ja 6 haaveissa :D .

**
Osaisko kukaan täällä kertoo kokemuksiaan ruskeesta vuodosta? Mulla viime ti-ke. hiukan ja nyt pelottaa onko mulla tulehus.
Välillä nipistelee , mutta eipä muuta..
Kaamee kaffeen himo myös.
 

Yhteistyössä