***Viikko 30***

annuli : kyllä, yöstä juuri tulin ja nukkumaan menen...vielä yksi yö ja sitten B)
lomalle ...*huokaa* miten viimeiset hukit onkaan aina raskaimpia..mies jää vapaille jo tänään, eli 2 viikkoa yhteistä aikaa tiedossa...luxusta. mietin vaan tässä onko se ovis ollu sillo kp 6 tienoilla vai onko vasta tulossa...r testi tulee postissajoko tänään tai ma jemmaan....=) kirkasta limaa tullut oikein "hulahtaen" 2-3 viimrpäivän ajan...ovistestit kumminkin tiukasti negaa ..eli ainoastaan kp 4 ja 5 sain vahvat viivat :eek:

käykäähän kertoilemassa kuulumisianne =)
 
Heippa kaikille!Minä vielä ovista odottelen,viime kierrossa oli kp 13-14.Hetkinen,senhän pitäisi olla huomenna tai ylihuomenna mikäli ei kierto veny.. :LOL: Olen nyt lomaillut viikon verran,oltiin miehen ja koiran kans mökkeilemässä ja on tullut terassillakin pyörähdettyä. :whistle: En tässä kierrossa rupea ovista tikuttelemaan,olen tosi tunteella elävä ihminen ja kun täti nyt tuli viime kierrossa niin ihan silkasta raivosta pillahdin itkuun.Yk:ksi halusin tuon 2,koska kun vuosi sitten yritettiin vauvaa alulle ja siitä oli tuloksena vain rv 6 keskenmeno,jätettiin yritys narikkaan kun tuntui että mitään muuta ei mielessä pyöri kuin tämä vauvakuume ja tuli hirveä stressi.Nyt ikäänkuin "puhtailla papereilla" taas aloitetaan kun ei ole stressistä tietoakaan,enkä aio sitä itselleni tehdäkkään,kiksautellaan silloin kun siltä tuntuu (lue:joka päivä :D ) ja toivotaan että tulosta tulee. Nyt taidan vähän siivoilla kotona ja sitten lähteä käymään kavereiden kanssa illalla muutamalla tuopilla,näyttää tulevan hyvä terassikeli! :whistle:
 
Onnea kaikille lomansa aloittaville! Ja muillekin! Toivottavasti tulee lämpimät säät. B)
Mulla on ovisaika ohi ja vähän erilaista oli kuin ennen.. limajuttuja tulossa, joten hypätkää yli jos ette jaksa lukea. :x parin viime kuukauden ajan on tullut oikein reippaasti tuota venyvää limaa, mutta lämmöt ei ole selkeästi vaihdelleet. Tässä kierrossa ei kuitenkaan tullu limaa kuin pikkusen, mutta lämmöt on muuttunu paljon. En tiedä kumpi on parempi, luulen että tämä jälkimmäinen. Jotenkin on nyt varmempi olo koko jutusta (huom. yritän psyykata itteeni).
Lämmöistä vielä sen verran, että mulla on nyt n.38 astetta, enkä ole kipeä. Mulla on muutenkin ollu koko kesän vähän korkeammalla tuo lämpö, mutta nyt siis tuli selvä piikki eilisestä lähtien.

No, tämä on nyt tämmöstä omien asioitteni vatvomista mutta halusin purkaa näitä pohdintoja jonnekin.
 
Minttu mamma
Kivanhan se on kuulla mitä muille kiertolaisille kuuluu, joten eihän se nyt ole omien asioiden vatvomista! Itse en ole lämpöjä seuraillut, mittaatko aina aamulla lämmön? Liman erityskin oli aika vähästä... mutta sain kyllä seurattua sen muuttumisen. Ois tietty kiva seurata myös noita lämpöjä! Sulla on nyt muuten aika korkea lämpö.
Mä vaan odottelen tätiä, tai tietysti toivoisi ettei tulisi.. tunne on kuitenkin se, että kylään tulee!!
 
Höpöli, jospa se täti yllättäis ja pysyis sielä missä pippuri kasvaa..
Mä oon mitannu niitä lämpöja huvikseni lähinnä oviksen jälkeen. Aamulla mittailen. Ajattelin, että lämpö pysyy korkealla jos on tärpänny ja siitä vois vähän päätellä onko tärppi käynyt. Esikoisesta kävi just niin, että lämmöt jäi ylös. No nyt mä luulin heti ekasta kierrosta tulleeni raskaaksi, kun lämmöt oli yli 37, mutta se onkin kai mun normaali lämpö.
:eek: Aikaisemmin on ollu kyllä 36,2. Omituista. :/
 
Ainakin todennäköisesti. (kp19/30) En ole sitä tikutellut, enkä lämpöjä mittaillut. Ihan kevyellä matematiikalla olen koittanut pärjätä ettei stressi iskisi liian lujasti päällä. Jostain luin, että joillakin naisilla himot suurenee oviksen tienoilla. Tässä kierrossa ainakin musta on siltä tuntunut. Aina tosin valmiina kun mies vain sopivasti lirkuttaa :) Tosin tässä kierrossa olen itse ollut huomattavasti aktiivisempi osapuoli, mutta onneksi ei mies ole vastaan laittanut, kun yhteinen unelma on kyseessä.

Loma on jo puolessa välissä :|
Ikävän märkää on koko viikon ollut siis ULKONA :LOL:

Miehellä tänään vielä iltavuoro joten lasten kanssa täs sit vaan pidetään karkkipäivää. Mitä sit tarkoittaakin =)
 
Mulla kans ovis ohi ja nyt sitte vois pari viikkoa mennä nopeasti, niin näkis tuottiko mitään tulosta :D Yritysen puutetta ei ainakaan ole jos ei tärpännyt!

Tuo lämpöjen seurailu kuulostaa mielenkiintoiselta. Itse en ole ainakaan vielä jaksanut siihen motivoitua, mutta ehkä syksyllä jos näyttää et tää yrittäminen alkaa venyä kovin pitkäksi. Ajattelin syksyllä testata noita ovistestejäkin jos ei siihen mennessä saada tulosta aikaiseksi :D

Me lähdetään viikonlopuksi pikkusiskolle kissavahdiksi, joten tältä suunnalta vähän hiljaisempaa sunnuntaihin asti. Aurinkoista viikonloppua kaikille ja ovisonnea niille joilla se vielä antaa odotuttaa itseään B)
 
Voi paaaskanmarjat! Mä tuossa aiemmin kerroin omista korkeista lämmöistäni. Sitten mä aloin itte epäilemään koko juttua, mulla kun on käytössä korvakuumemittari. Mittasin piruuttani useamman kerran ja sehän aivan täysin arpoo sen lukeman. :kieh: Lukemat vaihteli melkein pari astetta ja eri korvissa oli eri lämpö. :LOL:
Kävin hakemassa apteekista ihan vanhanaikaisen mittarin ja mun lämpö on 36,8. Se siitä mysteeristä, voi räkä!

Olen tässä lähdössä sukuloimaan, joten hiljaiseloa tulee olemaan täältä suunnalta myös. Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Ajattelin tulla tänne vähän pyöriskelemään pitkästä aikaa kun miehellä saunailta ja lapset meni nukkumaan. Ovista ei vissiin sitten ollut ollenkaan täs kierros tai en oo ihan varma, kukaan ei kommentoinut viime kirjotustani et onko kellää ollu vastaavaa tai tietäiskö joku, kun ovis testis on kaks päivää haalea viiva ja sitten kolmantena ja neljäntenä päivänä ei ollu enää mitään viivaa, et mitä se merkkaa eikö ovista sitten ollu :'( ?? Menis ny tää kierto äkkiä loppuun, et sai alottaa taas puhtaalta pöydältä.

Minttu mamma tos tuskailit sen korvamittarin kans, niin meillä on kans sellanen ja siinähän on ihan eri viitearvot kun tavallises mittaris ja tosiaan meidänkin näyttää puuta heinää kun monta kertaa mittaa peräkkäin, olisko se sitten eri asennois? Mä käytin sitä muutaman kerran kun muksut oli sairaita, mut sitten lopetin kun se ei mun mielestä tienny mitään.
 
nasu79
äkkiseltään tulin käymään. mikä ovistesti sulla nasu79 on? kun mul on sellanen digitaalinen clearblue, mut katsoin itse tikkua, niin ekana päivänä näytti vähemmän tummaa ja seuraavan tosi tummaa viivaa eli ovista ja seuraavana ei sit enää mitään. en sit tiedä noista liuskoista kun en ole käyttänyt, jotta millainen viiva pitää olla.

ainiin, noista lämmöistä.. mä en ole niitä mitannut muutakuin huvikseen joskus iltapäivällä.. mut mul on kyl oviksen jälkeen ollut lämmöt 36.8 ja 36.9 eli ovishan on silloin ollut ja mennyt. tosin aamullahan noi pitäs mitata.
 
Mulla on joku tollanen halpa testi mut ei siinä lue kun LH urine strip se on sellanen paperinen liuska. Muina kuukausina viivat on ollu kyllä tasavahvoja, mut nyt ei ollu kun toinen oli paljo haaleempi, elikkä se tarkottais vielä ohjeiden mukaan negatiivista. Tartee varmaan ostaa seuraavaan kiertoon vähän parempia.
 
Hei ja terveiset Suomesta! =) Siis kotimaata kierrettiin ja tultiin eilisiltana takaisin. Paljon oli luettavaa kertynyt tänne sillä välin. :)


Höpöli
, muistaakseni sä kysyit niistä ovistesteistä, mulla on ollut käytössä Fertestit, jotka on ihan meidän Prismasta peräisin. Oon tulosta saanut niillä vaihtelevasti, kerran bongasin oviksen aivan selkeästi, kerran en niin selkeästi.

Nyt ollut aikamoinen pähkäily noiden tikkujen kanssa. Voi tosin olla, että syypäänä on se, että aina puolittelen noita, kun vain mahdollista. Ennen reissua siis melko vahvaa viivaa, sitten jossain vaiheessa taas hiukan vaaleampaa, kesken reissua selkeät ovislimat mutta ei niin vahvaa viivaa, nyt sitten tänä aamuna tasavahvat - että tiedä sitten. Tosiaan ne selkeimmät limat oli kp 13, nyt on kp 16 ja siis tasavahvaa :/ - tosin eilisaamuna en testannut, kun oltiin viel matkalla ja tikut loppu (ei pystynyt aina puolittamaan) - eilisiltana kuitenkin vain vaalea viiva :eek: Että aivan sekaisin näiden kanssa täällä, ette varmaan tekään pysyneet sepustuksesta perillä. :LOL: Ja näiden pähkäilyjen lomassa kun yrittää hiukan hankalissakin olossa pistää romantiikkaa kukkimaan (viittaan reissuumme), niin siinäpä soppa. ;)

Nasu, ymmärtääkseni on ihan tavallista, että ovistikut ei aina toimi kaikilla samalla tavoin - mulla tuppaa olemaan niin päin, että näyttää aina vähintään vaaleaa viivaa ja joskus tummempaa jos hyvin sattuu, toisilla taas niin että yleensä ei mitään ja oviksen aikaan jotain viivan tapaista. Toivotaan, että sullakin se ovis on ollut, ei mielestäni ollenkaan mahdotonta. Mulla tais muuten Aconin 40 tehdä saman kuin sulla, eli tyhjää näytti tai sitten vaaleaa viivaa. Tosin en ole varma, oliko silloin ovista, mutta seuraavassa kierrossa Fertest osoittautui selkeämmäksi.

Ai kun jaksais sen pari viikkoa kärvistellä ennen niitä toisenlaisia testejä. :| En kyllä varmasti tuu niin pitkään jaksamaan =)

Aurinkoa päivälle! B)
Kalenteri
 
Oon minäki kans oviksen testaaja! :kieh: :headwall: Eilen muistin koko peekeleen testin vasta ku istuin jo rauhassa pissillä (sitä se hätä teettää |O ). Tänään muistin kyllä tehä sen testin, hyvä hyvä, mutta tuloksen tarkistaminen tuli mieleen vasta reilu 20 min testaamisen jälkeen. :headwall: No negaahan se näytti, uskon ettei se tulos siinä välillä muuttunu... Rasittavaa tämmönen unohtelu! Unohtelen muitaki asioita... :headwall:
 
HelmiPihlaja.............kp 13/26-27...............yk 2..........1. toiveissa
caeza......................kp 14/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bunny......................kp 14/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 15/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 15/28-35............... yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 16/28-31................yk 6..........2 toiveissa
Bayan fare...............kp 18/32-?..................yk 7..........1. toiveissa
katbe...................... kp 18/?.......................yk 1...........2. toiveissa
mussu81................. kp 19/28-32 ...............yk 3..........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 20/28-31................yk4..........3/1 toiveissa
Minttu mamma.........kp 20/30-32.............. yk3............2. toiveissa
Höpöli..................... kp 20/28................... yk?............2. toiveissa
PulttiBois.................kp 20/30.....................yk 3..........3. toiveissa
kleopatra................ kp 20/28.....................yk 3.........3.toiveissa
Pupu76................... kp 21/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 23/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka...................kp 23/33.....................yk9...........1.toiveissa Julianna...................kp 27/28-30................yk2...........1.toiveissa
 
HelmiPihlaja.............kp 14/26-27...............yk 2..........1. toiveissa
caeza......................kp 15/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bunny......................kp 15/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 16/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 16/28-35............... yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 17/28-31................yk 6..........2 toiveissa
Bayan fare...............kp 19/32-?..................yk 7..........1. toiveissa
katbe...................... kp 19/?.......................yk 1...........2. toiveissa
mussu81................. kp 20/28-32 ...............yk 3..........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 21/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Minttu mamma.........kp 21/30-32.............. yk3............2. toiveissa
Höpöli..................... kp 21/28................... yk?............2. toiveissa
PulttiBois.................kp 21/30.....................yk 3..........3. toiveissa
kleopatra................ kp 21/28.....................yk 3.........3.toiveissa
Pupu76................... kp 22/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 24/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka...................kp 24/33.....................yk9...........1.toiveissa Julianna...................kp 28/28-30................yk2...........1.toiveissa
 
Huomenet!

Juliannalla onkin mukavasti päiviä, milloin testiä? En toki yllytä :LOL:

Illalla ja aamulla oikein tummat testiviivat Fertestiin. Jos vaikka nyt lopettaisin tikuttelun. Oli se ovis nyt sittenkin normaaliaikaan, vaikka oudon tummaa näytti jo kp 7 tai 8. Ei kuitenkaan isompia oireita, limat ym. oli paljon selkeämmät monta päivää sitten. Tiedä nyt, milloin se ovis sitten oikeasti on. :/ Ja menee taas se 10 päivää ainakin, ennen kuin testaaminen kannattaa. Sehän ois siis, öö, siinä ei alkavan mutta sitä seuraavan viikon ke tai to, jos en väärin laske.

Lämmintä sunnuntaita! :)
 
:wave: Vieläkö mahtuu mukaan? Olen siis 23.v kuumeilija. km 04/06...Yritys aloitettu 12/05..Hui kamala kun siitä on aikaa :/ Tällähetkellä tilanne tämä: menossa kp 18/26-30. Ovis oli jostakin syystä tosi aikaisin tässä kierrossa,jo kp11. Kp 12 lähtien rinnat ollut arat ja kipeät. Näin ei ole ollut kun viimeksi raskaana ollessani,mutta en innostu viel,niin paljon ja monesti olen saanut pettyä. Välillä paha olo,päätä särkenyt ja mahaa nipistelee. Niin ja lämmöt ollut oviksesta lähtien 37,2. Kyllä jännittää ihan älyttömästi,en malta varmasti pitää näppejäni erossa noista testeistä mitkä kaapissa on :ashamed: keskiviikkona olis kulunut se 10 päivää oviksesta,jos silloin... :D
 
Minusta ei sitte tullu viikon 30 piinailijaa. :| Ovistesti negaa edelleen, joten... Testaan nyt muutaman päivän vielä, sitte annan olla. Odotellessa... Huomena pitää soittaa gynelle aika, pitää ultrata noi mun munasarjat. :/
 
Heipsan kaikille! Vieläkö mahtuu joukkoon jännäilemään? Olen siis 25v kuumeilija, ns.yritys aloitettu 05/06, yk 15 napsahti viime viikolla käyntiin.
Tällä hetkellä kp 14 menossa eikä ovistuntemuksia suuntaan tai toiseen. Itseasiassa en ole edes asiaa miettinyt hirveemmin... :D
Mutta sittenhän tuon näkee viikolla 30, onko mitään tapahtunut!
 
*** Sunnuntai 15.7.2007 ***
HelmiPihlaja.............kp 14/26-27...............yk 2..........1. toiveissa
Susan82.................kp 14/28......................yk 15.......1. toiveissa
caeza......................kp 15/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bunny......................kp 15/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 16/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 16/28-35............... yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 17/28-31................yk 6..........2 toiveissa
Bayan fare...............kp 19/32-?..................yk 7..........1. toiveissa
katbe...................... kp 19/?.......................yk 1...........2. toiveissa
mussu81................. kp 20/28-32 ...............yk 3..........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 21/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Minttu mamma.........kp 21/30-32.............. yk3............2. toiveissa
Höpöli..................... kp 21/28................... yk?............2. toiveissa
PulttiBois.................kp 21/30.....................yk 3..........3. toiveissa
kleopatra................ kp 21/28.....................yk 3.........3.toiveissa
Pupu76................... kp 22/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 24/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka...................kp 24/33.....................yk9...........1.toiveissa Julianna...................kp 28/28-30................yk2...........1.toiveissa
 
Huh huh, kylläpä oli juoksua koko viikonloppu. Pää kolmantena jalkana viuhdottiin paikasta toiseen. Nyt onneksi kotona. Ukko lähti kyllä vielä kalaan :kieh:

Tervetuloa mukaan bluebaby ja Susan82 kiva kun lista kasvaa. Toivottavasti plussalista on yhtä pitkä :D

Huomasin, et bluebaby ei ole vielä listassa, mut päivitän listan jo valmiiksi huomiselle ja lisään sut samalla listaan mukaan =)

Kohta pääsis sitte jännäämään. Enää vähän reilu viikko niin alkaa olla jo aika jännät paikat. Nyt jo välillä miettii ku jostain nippaa tms. et oliskohan... :kieh: :LOL: Voi taas tulla aika vainoharhanen loppukierto vaikka lupasin itselleni et nyt en usko ensimmäistäkään oiretta, jonka onnistun itelleni kehittämään. Oon huomannu olevani äärimmäisen hyvä tuossa oireitten kuvittelussa :kieh:

Meillä laitettiin torstaina yläkertaan lattialevyt ja vitsi siellä näytti jo tosi hienolta. Pojat aloittaa huomenna parin väliseinän teon ylhäällä ja isä alkaa tekeen alakerran väliseiniä. Nyt alkaa jo jännittää, ku muutaman viikon päästä alkaa hahmottaa miltä huoneet oikeesti näyttää... Onneksi tästä saa jotain muutakin miettimistä ku vaan ton kuumeilun. Olen monena iltapäivänä istun pitkän tovin raksalla miettimässä et miltä mikäkin huone tulee näyttämään ja miten ne sisustetaan :D

Ai juu sain just kuulla et mun tunnin vähenee ens vuonna, eli myös palkka pienenee. No olis aika kiva päästä muutaman kuukauden päästä ilmoittamaan, et en sit ole koko vuotta töissä vaan jään keväällä äippälomalle :kieh:
 

*** Maanantai 1.7.2007 ***
HelmiPihlaja...........kp 15/26-27................yk 2..........1. toiveissa
Susan82.................kp 15/28......................yk 15.......1. toiveissa
caeza......................kp 16/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bunny......................kp 16/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 17/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 17/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 18/28-31...............yk 6..........2 toiveissa
bluebaby..................kp 19/26-30...............yk
Bayan fare...............kp 20/32-?..................yk 7..........1. toiveissa
katbe...................... kp 20/?.........................yk 1...........2. toiveissa
mussu81................. kp 21/28-32 ...............yk 3..........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 22/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Minttu mamma.........kp 22/30-32.............. yk3............2. toiveissa
Höpöli..................... kp 22/28.................... yk?............2. toiveissa
PulttiBois.................kp 22/30......................yk 3..........3. toiveissa
kleopatra................ kp 22/28.....................yk 3.........3.toiveissa
Pupu76................... kp 23/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 25/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka..................kp 25/33.....................yk9...........1.toiveissa Julianna...................kp 29/28-30................yk2...........1.toiveissa

 
Bee
Alkuperäinen kirjoittaja mussu81:

*** Maanantai 1.7.2007 ***
HelmiPihlaja...........kp 15/26-27................yk 2..........1. toiveissa
Susan82.................kp 15/28......................yk 15.......1. toiveissa
caeza......................kp 16/32-34................yk6...........3.toiveissa
Bee.........................kp 16/28.....................yk 13........1. toiveissa
Tinkatar...................kp 17/26.....................yk0...........1.toiveissa
Annuli81..................kp 17/28-35.............. yk 4..........1.toiveissa
Kalenteri..................kp 18/28-31...............yk 6..........2 toiveissa
bluebaby..................kp 19/26-30...............yk
Bayan fare...............kp 20/32-?..................yk 7..........1. toiveissa
katbe...................... kp 20/?.........................yk 1...........2. toiveissa
mussu81................. kp 21/28-32 ...............yk 3..........2. toiveissa
Jossu-71..................kp 22/28-31..............yk4........3/1 toiveissa
Minttu mamma.........kp 22/30-32.............. yk3............2. toiveissa
Höpöli..................... kp 22/28.................... yk?............2. toiveissa
PulttiBois.................kp 22/30......................yk 3..........3. toiveissa
kleopatra................ kp 22/28.....................yk 3.........3.toiveissa
Pupu76................... kp 23/28-35................yk 4.........1. toiveissa
nasu79....................kp 25/28-30................yk 6..........3. toiveissa
Kellukka..................kp 25/33.....................yk9...........1.toiveissa Julianna...................kp 29/28-30................yk2...........1.toiveissa



Vaihdoin vaan nimimerkkini, ent.Bunny siis täällä kirjoittelee.. :wave:
 

Yhteistyössä