tervetuloa hellu :wave:
omaan oloon kuuluu hyvää, oksetusta ja pientä huippausta :x , ei ollenkaan menkkaoloa vaan sellainen tosi hyvä fiilis.
en ole etsinyt mitään oireita, niitä vaan tulee. varsinkin tämä nykyään 24h (melkein) etova pahaolo
ja suunkuivuminen on ollut välillä riesana
mä taidan olla liian "hysteerinen" sillä en eilen uskaltanut juoda tippaakaan kaverin synttäreillä :ashamed: olisi ollut vaikka mitä hyvää mutta.. ajattelin mahdollista pientä ja jätin vaikka kai oisin voinut "hyvällä omallatunnolla" ottaa vähän. :ashamed:
kai mä yritän taata mahdollisimman hyvät olot pienelle jos sellainen olisi tuloillaan. en muutenkaan alkomaahoolin kanssa saisi pelleillä maksan takiani. koska pois suljettua ei ole että juuri maksaonegelmien takia (tai ainakin vahvasti osasyyllisenä ovat) sain keskenmenon viimeksi. :ashamed: :|
no, ei mulle tuota ongelmaa olla juomatta 9kk ja päällekin
jos sillä pystyn takaamaan vauvalle kaiken tärkeän :heart: :heart: :heart:
että näin tänne päin!
hysteerinen mulla kanssa ei mitään menkkoihin liittyvää ole havaittavissa, ei arista eikä pakota. huono olo vaan :$
sh07 ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, kova tsemi päälle vaan ja toivotaan että me kaikki saadaan paljon plussia- myös sinä :wave: