***VIIKKO 25***

Hei Mussu81!

Etköhän sä raskaana ole. Mäkin luulen olevani, vaikka testi sunnuntaina näytti negaa. Kp mulla myös 32/28. Teen testin keskiviikkona uudestaan. Testit eivät ole mulle antaneet aikaisemmissakaan kahdessa raskaudessa plussaa ennen kuin joskus, kun menkat ovat olleet noin viikon myöhässä.... ja taas luin testistä, että on tosi herkkä, uskoin ja menin tekemään, vaan negaa se näytti.

Tädistä ei ole tietoakaan ja tuntemukset ovat lähinnä sellaiset, että alapää on nyt visusti kiinni eikä avaudu kuin sitten vasta joskus reilun 30 viikon kuluttua - toivottavasti. ;)

Muuten, aamun ensimmäisestä pissasta pitäis testin onnistua parhaiten, joten testailemisiin ja plussatuulia kaikille muillekin!
 
Heip..

yritin päivittää listaa, mut meni ihan mönkään. Mutta täällä ei tätiä näy. Joten odotellaan vaan, en ole vielä testannut. Odotan vielä pari päivää, mahaan koskee vähän menkkamaisesti, mutta muuten ei mitään tuntemuksia. Kierrot tuntuu vaan venyvän ja venyvän :'(

Vieläkö on muita mukana? Laa Laa?
 
Heippa Hysteerinen,

Mukana ollaan ja huomen aamulla aattelin testata. Kierrot ovat olleet mulla aika säännöllisiä, mutta aina väliin jotain poikkeuksiakin mahtuu. Pahempia raskausoireita ei ole edellisissäkään raskauksissa ollut - paitsi alkuraskauden väsymys. Viime aikoina olen ollut koko ajan muutenkin väsynyt, kun töissä revitään 110 % joka päivä ja sitten kotona yrittää pysyä parin poitsun perässä (1,5v ja 4v)... Niin, että ei tästä väsymyksestä tiedä, mistä se johtuu... :whistle:

Jännäilemisiin!
 
Heippa,

Itsekseni täällä keskustelen....

Plussaahan se testi näytti aivan niin kuin ounastelinkin.

Tosin aamun eka testi näytti negaa, mutta mä en luottanut Kotitesti.fi:n liuskatestiin, vaan hain apteekista Aconin testin ja se testi näytti kahta niin selkeää viivaa kuin vain ikini olla voi. Plussaviiva tuli näkyviin jo heti ennen kuin se varmistusviiva, joka siis osoittaa, että testi on tehty oikein. Testien väliä oli noin 4 tuntia, joten apteekin antimiin kannattaa luottaa eikä se Aconin testi maksanutkaan kuin 4 euroa. Kolmas testi ja kolmas kierto se toden sanoo, jotta meille ois nyt sitten kolmas lapsi tulossa... ja urakka sillä saralla kohta ohi. :whistle:

Helmikuun lopussa olis nyt sitten la ja neuvolaankin soitin jo. Ihan uskomatonta!

Onnea kaikille plussaneille ja parempaa menestystä seuraavaan kiertoon muille! :hug:

Ps. Unohtakaa ne ovistestit ja antakaa peiton heilua koko viikon alkaen noin pari-kolme päivää ennen oletettua ovista. Se keino tepsi ainakin meillä. :saint:
 
Onnea Laa Laa :flower: :flower: :flower:

Se jotenkin valaa uskoa omaankin onnistumiseen, ku edes jollakin tärppää =) Ihanaa odotusaikaa ja ehkä mekin täältä vielä päästään joskus tuonne odottajien puolelle... :D
 
Ihanaa Laa Laa :flower: :flower: ja onnittelut myös muille plussaneille. Itse testaan ihan kohta, kaapissa odottelee aconin testi. Jännittää, kuitenkin tänään on jo aika reippaasti noita kiertopäiviä, Mahaa vihlonut jo monta päivää ja olo on todella outo kun en tiedä mitä tämä on :ashamed:

Iso :hug: tippuneille, itsekkäästi toivon etten tipu teidän joukkoonne :eek: mutta ilmoittelen kohta mikä on tulos. Odotan ensin miehen kotiin niin voidaan yhdessä jännätä :heart:
 
Kiitos mussu81 jännäilystä, mut nyt voi peukut laskea alas :'( Nega tuli ja oikein supernega :'( :'( Harmittaa taas. Mutta ei voi kun ryhdistäytyä ja tällä kertaa sitten toivoa et se täti todellakin sitten kaartaa nopeesti paikalle, että pääsee jälleen yritys puuhiin :D Onneks on kesä ja aion nauttia nyt siitä ja olla murehtimatta lapsettomuutta, eihän tässä ala kuin muistaakseni vasta yk7 vai oliko jo 8

Vielä en tiedä jaksanko liittyä mihinkään pinoon, mutta katsellaan. Iloisia kesähetkiä kaikille ja kiitos pinoiluseurasta :heart: :heart:
 
heippa! Onnittelut plussanneille... ja uutta yritystä kehiin tipahtaneille... mulla on juilinut mahaa menkkamaiseen tapaan jo kolme päivää, jotain pientä rusehtavaa limaa tullut paperiin. Eilen testasin negan prisman testillä. no joo, tylsää kun ei nyt tiedä mistä kierron pituus johtuu. kahtellaan siis...
 
Kiitokset onnitteluista!

Täytyy nyt seurata vielä viimeset jännäilijät, että kuinka käy. Aika pienihän tuo onnistuneiden joukko on toistaiseksi 4/24. Siitä syystä en enää malttanut olla osallistumatta keskusteluun, kun oli sen verran jo omat tuntemukset raskauden kannalla, että jospa voisin teille tädin yllättämille hieman toivoa antaa. Kyllä se plussa sieltä vielä tärähtää. Onnea yritykseen! ;)
 
Heippa kaikille!

Paljon onnea kaikille plussanneille :flower: ja halit kaikille tippuneille :hug: !

En ole ehtinyt kirjoittelemaan vähään aikaan, vaikka olen koneella piipahtanutkin. Siis oma napa: Odottelin tätiä tiistaiksi, jonka laskin olevan se viidestoista päivä oviksen jälkeen. Ei näy vielä. Eilen aamulla testasin ja oli nega. En silti vielä luovuta! Suussa on outo maku, janottaa ja rinnat aristaa, vaikka ei sitä yleensä tee ennen tätiä. Mulla on siis nyt ollut näitä tätioireita enemmänkin, vaikka se ei yleensä paljon ilmottele. Testaan uudelleen lauantaina. Kävin ostamassa apteekin oman testin. Toivottavasti tää ei nyt taas vaan ole ylipitkä kierto. Viimeksi oli sellanen. Ovis tulee päivälleen, mut sit loppuaika venahtaa.

No, tässä pinossa on ollut tänään hiljaista. Käyn silti kertomassa tuloksen lauantaina, jos joku vielä käy kuulumisia kurkkaamassa... :wave:
 
Minä ainakin roikun täällä edelleen. Olen tehnyt jo 3 nega testiä, mutta ei myöskään tätiä näy. Tänään siis kp40/30-34....huuh. Ei oo vielä tällästä kiertoa ollutkaan. Mutta ei kyllä todellakaan kivaa jos alkaa mennnä näin pitkiksi. Tuo 34 tuntui jo ikuisuudelta, mutta tämä se vasta typerää onkin, kun ei ole plussaa eikä tätiä. Täti sais kerrankin tulla, kun ei plussaakaan tule :kieh: :kieh:

Mites Helmi1980 saitko plussan ???? Toivon kovasti plussaa sulle :heart: :heart:
 
Moikka Hysteerinen!

Täällä on aivan sama homma. Negaa näyttää, mutta tätiä ei näy. Ylipitkä kierto varmaan siis ja se on todella raivostuttavaa! :kieh:
Haluaisi vaan aloittaa alusta, jospa kolmas kerta toden sanoisi. Jos nyt tulis täti, niin ovis olisi kesälomalla... Olisi kaikkia aika maan ja taivaan välillä tehdä pientä nyyttiä! :heart:

Toivon sinulle ihan täysillä vielä plussaa, mutta jos meitä ei nyt kumpaakaan onnista, niin ehkäpä tavataan taas pian seuraavassa pinossa. :)
 
Moikka

Sama juttu täällä, vaikka ei kyllä km:a takana. Tänä aamuna täti saapui paikalle, täysin ilmoittamatta "hanat auki kerrasta" tyyliin. Oli sänky aika kivannäköinen kun aamulla heräsin :headwall: :headwall:

En tiiä, vähän on mieli maassa, eihän tällä tyylillä ikinä meille mitään vauvaa tule. Mistä sitä ovistakaan pystyy bongaamaan ja tapahtuuko sitä edes tälläisessa megapitkässä kierrossa?Nyt oli siis kp:t 41, aika huimaa..HUHHUH. :(

:hug: ja voimia sulle Helmi1980
 
:hug: Hysteeriselle!

Kyllä me ne vauvat vielä saadaan. Ennemmin tai myöhemmin. Tuosta ovisjutusta vielä, että mä bongasin oviksen tikuttelemalla kummallakin edellisellä kierrolla (molemmat siis kp 42) samana päivänä eli kp 19. Ja täti siis tuli kummallakin kerralla kp 42 samaan kellon aikaan klo 12.30. Tuo kellon aika on jo aika freaky... Mutta uskon siis, että ovulaatio tapahtuu.
 

Yhteistyössä