***VIIKKO 25***

Torstai 21.6.2007

juu..................kp24/24-26............yk 2............toiveissa 2.
Jossu-71.........kp 27/28-30...........yk3...........toiveissa 3/1.
Minni...............kp 27/29................yk4.............toiveissa 2.
Hellu1.............kp 28/28..................yk1.............toiveissa 3.
Sh07...............kp 28/25-28...........yk3.............toiveissa 1.
Mussu81..........kp 28/28................yk2............toiveissa 2.
Helmi1980.......kp 30/32.................yk 2...........toiveissa 2.
Inkku83...........kp 30/28-30............yk7............toiveissa 1
Hysteerinen.....kp 30/30-34............yk6............toiveissa 1
mäkimatti........kp 31/29.................yk2.............toiveissa 3.
Kellukka...........kp 32/33-34...........yk8.............toiveissa1.

Haamuilijat: :D

Pulttibois.........kp 26/28-30...........yk2............toiveissa 3.

Plussanneet: :heart:

annnas
Ciba
muumi82

Pudonneet: :hug:

Jemina-81
Veera78
Peppi1981
poika04
Ursulainen
Ellen83
Matarena
Meri-77

Tää on uskomatonta!! :)
Tein äsken testin ja plussahan sieltä tuli!! Olin ihan varma, että ei tässä kierrossa tärpännyt ja nyt tuo testi näyttää plussaa!! Täytyy nyt viellä malttaa ja ens viikolla käydä neuvolassa varmistamassa!! Ihan uskomatonta!! :heart:
Onnea oikein paljon myös muille plussanneille ja iso iso :hug: kaikille tippuneille!! Toivotaan oikein paljon lisää plussia ja hyvää juhannusta kaikille!!

kiitos!
Toivotaan kaikille kovasti tarrasukkia, että pikkuiset pysyy mukana loppuun asti!! Mulla toi la voi tosin olla maaliskuun puolella, kun kierron mukaan se olis 27.2, mutta voi olla että siirtyy hieman myöhemmälle. Taidan kuitenkin pinoutua tuonne helmikuulle, kunhan käyn ensin varmistamassa asian neuvolassa!!
Mutta on tää vaan ihan uskomatonta, ei meinaa oikein viellä koko asiaa uskoa!! =) :heart: :heart:

Onnea kaikille plussanneille!

Mut voi myöskin tiputtaa listalta.. Mä taidan nyt lopettaa tän yrittämisen kun tää menee jo liiallisuuksiin.. Toivon että joskus meilleki suodaan oma pienokainen.. Nyt tää kaikki vaan tuntuu liian raskaalta kestää..
Onnea kaikille yritykseen, joilla ei oo vielä tärpänny..
Ja hyvää kesää kaikille!! :hug:

Paljon onnea kaikille plussanneille :flower:
Ja isot :hug: tippuneille. Tuo onnistumisprosentti ei ole järin suuri kun noita listoja katselee. Alkaa vähän hirvittämään... :/

Täällä vielä jännäillään vaikka aika negatiivisesti olen asennoitunut. Oireet ei ole läheskään samanlaisia ku ykköstä odottaessa, joten luultavasti täti sieltä pyhältää paikalle jussina. No jos niin käyn niin käytän kyllä tilanteen hyödyksi ja otan vähän väkevämpiä... B)

Tää odottaminen on kyllä ihan ylikamalaa. Tekeminen on kivaa ja raskaus olis kiva, mut millä tän jännäämisen sais tästä välistä pois... Vois vaan jotenkin unohtaa koko homman ja sit huomata yllärinä, että on raskaana :D

No mutta ilmoittelen jossain vaiheessa juhannusta (luultavasti vasta sunnuntaina, kun on vieraita tulossa...) et miten kävi...

Erittäin lämmintä ja antoisaa juhannusta kaikille ja ei vaivuta epätoivoon vaikkei vielä tärppäisikään. Eiköhän se päivä paista joskus risukasaankin :kieh: Niin ja ukkojen sepalukset auki - MUTTEI VENEESSÄ!!! B)

Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
SUNNUNTAI 24.6.2007

juu..................kp27/24-26............yk 2............toiveissa 2.
Jossu-71.........kp 30/28-30...........yk3...........toiveissa 3/1.
Minni...............kp 30/29................yk4.............toiveissa 2.
Hellu1.............kp 31/28..................yk1.............toiveissa 3.
Sh07...............kp 31/25-28...........yk3.............toiveissa 1.
Mussu81..........kp 31/28................yk2............toiveissa 2.
Helmi1980.......kp 33/32.................yk 2...........toiveissa 2.
Inkku83...........kp 33/28-30............yk7............toiveissa 1
Hysteerinen.....kp 33/30-34............yk6............toiveissa 1
mäkimatti........kp 34/29.................yk2.............toiveissa 3.
Kellukka...........kp 35/33-34...........yk8.............toiveissa1.

annnas
Ciba
muumi82

Pulttibois
Jemina-81
Veera78
Peppi1981
poika04
Ursulainen
Ellen83
Matarena
Meri-77[/b]
tässä päivittelin jo huomiselle ELI SUNNUNTAILLE!!! :wave:

mä kiitän tästä pinosta kaikkia. ja toivon sylin täydeltä jo plussanneille paljon onnea :flower: :heart: vaalikaa pikkuisia mahassanne. ja tippuneille iso :hug: , pitäkää tsemi päällä vaikka ei aina jaksaisikaan olla positiivinen.
mulla täti tekee tuloaan kai, joten tää saapi olla mun viimeinen piinapino jossa olen ainakaan hetkeen. mä taidan antaa olla ja odottaa yllätystä, odottaa elokuun lomaa ja turkin matkaa lasten ja miehen kanssa :heart: ja sitten onkin syyskuu ja hääpäivä. ja sitten ansaittu honeymoon miehen kanssa egyptin auringon alle ja peiton alle varsinkin täytyy päästä :p
joten tässä on vaikka mitä tulossa- jospa pikkuinenkin tulisi kaiken kiireen keskellä salaa :ashamed:

oikein ihanaa kesää kaikille, mä jätän tän pinon nyt tähän. ellei ihmeitä tapahdu- en usko-

*halaa ja rutistaa kaikkia* :hug:

Super onnittelut plussanneille :flower:

Ja halaukset kaikille tippuneille :hug: ...Kuten myös itselleni.
Täti tuli kylään juhannus aattona, joten täällä lähtee sitten yk 8 päälle.

Harmittaa niin vietävästi... eikä jaksaisi tuttavien "millonkas teille niitä lapsia tulee, kannattaisi jo harkita" jutusteluja, kun ei se niin helppoa ole...

Mutta täysillä uuteen yritykseen, jospas se pienokainen meillekkin sitten suotaisiin... :)

SUNNUNTAI 24.6.2007

juu..................kp27/24-26............yk 2............toiveissa 2.
Jossu-71.........kp 30/28-30...........yk3...........toiveissa 3/1.
Minni...............kp 30/29................yk4.............toiveissa 2.
Hellu1.............kp 31/28..................yk1.............toiveissa 3.
Sh07...............kp 31/25-28...........yk3.............toiveissa 1.
Mussu81..........kp 31/28................yk2............toiveissa 2.
Helmi1980.......kp 33/32.................yk 2...........toiveissa 2.
Hysteerinen.....kp 33/30-34............yk6............toiveissa 1
mäkimatti........kp 34/29.................yk2.............toiveissa 3.
Kellukka...........kp 35/33-34...........yk8.............toiveissa1.

annnas
Ciba
muumi82

Pulttibois
Jemina-81
Veera78
Peppi1981
poika04
Ursulainen
Ellen83
Matarena
Meri-77
Inkku83

eilen tuli siis pikkuisen verta "limaisen" vuodon mukana. luulin tädin alkaneen kuten niin aina se alkaa.
olisikohan veri ollut vaan siitä kun miehen kanssa nautittiin toisistamme :p sillä nyt ei mitään verta tuli, "limaista" vuotoa kylläkin.
huomenna aamulla testaan vielä, sitten tietää mitä jäädä odottamaan :whistle: :wave:
olisin kyllä niin onnellinen jos plussan saisin!!!!! :D

oikein ihanaa su jatkoa kaikille :wave:

eli meinaan alkuviikosta tsekata mikä on tilanne kun ei menkkoja kuulu, tosin ei kyllä mitään oireitakaan sen puoleen, joten voipi olla vaan pitkä kierto menossa.... tsemppiä kaikille ja hyvää juhannuksen jälkeistä elämää ;)

Onnea plussanneille ja :hug: tippuneille..
Huomasin että mun nimi vieläki tuolla listassa on, vaikka oon tippunu jo.. Täti täällä vieläki vierailulla, mut onneks töitä riittää niin ei ehdi murehtia.. hyvää kesää kaikille!!!! :hug:

juu..................kp28/24-26............yk 2............toiveissa 2.
Jossu-71.........kp 31/28-30...........yk3...........toiveissa 3/1.
Minni...............kp 31/29................yk4.............toiveissa 2.
Hellu1.............kp 32/28..................yk1.............toiveissa 3.
Mussu81..........kp 32/28................yk2............toiveissa 2.
Helmi1980.......kp 34/32.................yk 2...........toiveissa 2.
Hysteerinen.....kp 34/30-34............yk6............toiveissa 1
mäkimatti........kp 35/29.................yk2.............toiveissa 3.
Kellukka...........kp 36/33-34...........yk8.............toiveissa1.

Haamuilijat:

Plussanneet:

annnas
Ciba
muumi82

Pudonneet:

Pulttibois
Jemina-81
Veera78
Peppi1981
poika04
Ursulainen
Ellen83
Matarena
Meri-77
Inkku83
Sh07

Toivottavasti meni edes sinnepäin...

Huomenta vaan kaikille!

Olen sitten visusti pitänyt itseni aisoissa ja jättänyt testit kaupan hyllylle, mutta ei ole tätiäkään näkynyt. Mahtaisiko vielä pari päivää jaksaa pihdata. Tosin tädin viipymiseen voi vaikuttaa myös stressi tekijät jne. Mutta toivota täynnä ollaan kuitenkin tosin viime kiertokin oli 31 pv.

juu
Täällä kans täti tuli juhannuksen kunniaksi, joten ei kun uudelle kiekalle, mutta positiivista tässä nyt se että kierto ollut täsmällinen kahdesti joten tärppipäivien laskeminen vois olla vähän helpompaa ja pyritään nyt ajoittamaan lisääntymispuuhat ainakin sinne ajoille:) Onnea plussanneille ja tsemppiä meille jatkoyrittäjille :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Huomenta :wave:
Pulttibois: negapahoittelut :ashamed: :hug:

Puhaltelen nyt sinnepäin plussatuulia :D
kiitos. :whistle:
ei auta kun katsoa eteenpäin ja toivoa että jos vielä tämän vuoden puolella vaikka :D
2 viikon etelän lomakin tulossa edessäpäin ja häät ja kaikkea- sellainen pieni yllätys olisi kiva.
päätin vakaasti tänään etten piinapinoihin osallistu tässä kierrossa. jospa sitä ei sitten niin ajattelisikaan.. toiveajattelua kai vaan ;)

sinulle oikein iso :hug: ja voihan hyvin :heart:

Heips,

Minä en tiedä tippuisko vai ei... :D
Täti ei ole tullut vielä ja kohdunnapukka on niin tiukasti kiinni ja takana, ettei ainakaan sen perusteella tulisikaan, mutta testi näytti eilen iltapäivällä negaa :/ Eli siis hieman ihmeissäni/peloissani tilanteesta kyllä olen. Olin jo oireiden perusteella melko varma, et raskaana ollaan, mut nyt en tiedä - tulehdusta?!?! Tai jotain muuta. Päiväunilla näin jo unta et mulla on syöpä (mun paras kaveri kouluaikoina sairasti kohtusyöpää) :kieh: Aika sekava olo alkaa olla. No pitänee soittaa lääkäriaika jos ei loppuviikkoon mennessä tilanne selviä.

Eli tällaista tänne. Päiviä nyt 32/28 pakka ihan sekaisin :kieh:

Yhteistyössä