***VIIKKO 25***


täällä tänään maha juili niin kuin ennen menkkoja. joten saapi nähdä kumpi tulee, plussa :) vai kamala vihattu täti :kieh:
hyvällä fiiliksellä mennään eteenpäin silti, oviksen aikoihin toúhuttu joten nyt vaan odotellan B)
jussi töissä joten raitis sellainen tulossa. ja olisihan se kiva saada jussina ihana uutinen :heart:
ostin tänään jo 2 testiä, polttelee tuolla kaapissa niin että |O tekisi huomenna mieli tehdä jo yksi kun kerran kaksi niitä on :D :whistle:

niin ja oviksen olin tuntevinani kp 13 tai 14 joten testi saattaisi huomenna näyttää jo jotain.. viimeksi samalla tavalla hätäilin ja pas.kat sentään- tädin sain :x
 
Tiistai 19.6.2007

juu..................kp22/24-26............yk 2............toiveissa 2.
Jossu-71.........kp 25/28-30...........yk3...........toiveissa 3/1.
Minni...............kp 25/29................yk4.............toiveissa 2.
Pulttibois.........kp 25/28-30...........yk2............toiveissa 3.
Hellu1.............kp 26/28..................yk1.............toiveissa 3.
Sh07...............kp 26/25-28...........yk3.............toiveissa 1.
Ellen83............kp 26/26................yk2.............toiveissa 2.
Mussu81..........kp 26/28................yk2............toiveissa 2.
Matarena.........kp 27/27-29...........yk2............toiveissa 1.
muumi82..........kp 27/29................yk 5...........toiveissa 2.
Helmi1980.......kp 28/32.................yk 2...........toiveissa 2.
Inkku83...........kp 28/28-30............yk7............toiveissa 1
Hysteerinen.....kp 28/30-34............yk6............toiveissa 1
Meri-77............kp 28/28-30............yk22.........toiveissa 2.
mäkimatti........kp 29/29.................yk2.............toiveissa 3.
Kellukka...........kp 30/33-34...........yk8.............toiveissa1.
Ciba..................kp 36/36.................yk2.............toiveissa 1.


Haamuilijat: :D




Plussanneet: :heart:

annnas



Pudonneet: :hug:

Jemina-81
Veera78
Peppi1981
poika04
Ursulainen
 
Heippa!
Olen seurannut ketjua sivusta, lähes taukoamatta ja lukenut juttujanne. Oikeastaan en haluaisi virallisesti pinoutua mihinkään viikoille, koska meillä sellainen tjotailu... Mutta tällä viikolla tädin pitäisi tulla. Kp on 24/28 kolmosesta toiveillaan, eikä kakkosen jälkeen olla ehkäisyä käytetty.
Mutta olisi ihan kysymys, jotka ovat käyttäneet noita ovis tikkuja... Siis olen ihan bongannut noin reilu viikko sitten pariviivaa ja se oli kunnon saman vahvuiset, ja hiipui väri sitten parin päivän jälkeen. No nyt ihan huvikseni taas tein kun on niin kovat menkkakivut jälleen, niin taas tuli kaksi viivaa ovis testiin ja melkein samanvahvuiset?!?! SIis täh?
Onkohan kierto venymässä ja tulossa ovis vasta vai ovuloinko kahdesti, vai onkohan testi viallinen?
Jos teillä jollain olisi tietoa, niin valaiskaa mua. Kyseessä fertesti. AAmupisusta olen tehnyt ohjeiden mukaan.
Plussia teille paljon pinoon :heart:
Ja joille jo täti yllättänyt suuren suuri :hug: ja onnea ensikiertoon!
:wave:
 
Moikka taas!

Mä alan olla jo ihan hermona kun ei se täti tuu vaikka on jo monta päivää yrittäny.. Mä oon vissiin menny aivan sekasin kun toivoisin niin olevani raskaana.. Enää ei tätioireita oikeen oo, tilalle on tullu vilutus, päänsärky ja aivan mahdottomasti finnejä olkapäihin ja rintojen yläpuolelle, mulla ei oo koskaan finnejä.. Ja sit vielä eilen koko illan voin pahoin ja sit oksensin ja mä en oksenna koskaan.. Ja nytki on sellanen palan tunne kurkussa.. Näinkö mä muka taas kuvittelen.. Eilen kyllä testi näytti negaa mut eipä vaan tätiä näy.. Mulla menee hermot.. Anteeks tää purkaus.. Toivon et tää tilanne ratkeis suuntaan tai toiseen..
Plussatuulia!! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sh07:
Moikka taas!

Mä alan olla jo ihan hermona kun ei se täti tuu vaikka on jo monta päivää yrittäny.. Mä oon vissiin menny aivan sekasin kun toivoisin niin olevani raskaana.. Enää ei tätioireita oikeen oo, tilalle on tullu vilutus, päänsärky ja aivan mahdottomasti finnejä olkapäihin ja rintojen yläpuolelle, mulla ei oo koskaan finnejä.. Ja sit vielä eilen koko illan voin pahoin ja sit oksensin ja mä en oksenna koskaan.. Ja nytki on sellanen palan tunne kurkussa.. Näinkö mä muka taas kuvittelen.. Eilen kyllä testi näytti negaa mut eipä vaan tätiä näy.. Mulla menee hermot.. Anteeks tää purkaus.. Toivon et tää tilanne ratkeis suuntaan tai toiseen..
Plussatuulia!! :hug:
kuulostaa lupaavalle B)
mulla kanssa naama kukkii ja pari päivää ollut sellainen olo että vatsatauti tulee :x joten toivo on korkealla täällä plussasta. :heart:
ajattelin huomenna tehdä ekan testin kun kp 26/28 (30) menossa. olin oviksen löytävinäni "etuajassa" kp 13 joten :D
olisi huippua saada plussa *toivoo sitä kovasti* :heart: :heart: :ashamed:
 
Moi!

Viime kierrossa ei ollut mitään oireita ennen tädin tuloa, ilmestyi ilman varoituksia. Tosin hirveästi myöhässä. Kunpa tää kierto ei turhan päiten venyisi. Nyt on menkkaoireita: jomotusta ajoittain selässä ja vatsassa. Välillä tuikkaa kipeästi johonkin kohtaan alavatsassa ja lisäksi se on vieläkin aamuisin ihan sekaisin, siis vatsa... Voisiko olla raskausoire tuo vatsakekkuli...?

Piilotin testit kaapin perimmäiseen nurkkaan, etten testaa liian aikaisin. Pitäisi varmaan pyytää miestä piilottamaan ne, etten kuitenkin salaa testaa. Vasta viikon päästä!!! Nyt vessaa kuuraamaan, niin saa muuta ajateltavaa!




 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi1980:
Moi!
Nyt on menkkaoireita: jomotusta ajoittain selässä ja vatsassa. Välillä tuikkaa kipeästi johonkin kohtaan alavatsassa ja lisäksi se on vieläkin aamuisin ihan sekaisin, siis vatsa... Voisiko olla raskausoire tuo vatsakekkuli...?
mulla viime kierrossa kanssa jomotti selkää. ja nippaili mahaa. ja vatsa oli sekaisin. ja pissatti mukamas paljon, kuvotti yms.. ja täti paukkasi paikalle. nyt ei oikeastaan oksettavanolon ja huimauksen lisäksi ole mitään ja huomenna aion testaa kun kerran 2 tuliterää testiä kaapista löytyy :D
:whistle:
katsotaan miten käy, ei välttämättä näytä vielä mutta pakko tehdä kuitenkin, itsensä kiusaksi :kieh:
 
en tiedä olenko eka tämän pinon haamuilija :D
testiin tuli aluksi silmiin nähtävä haamu, alkoi plussaviiva muodostua mutta sitten vähän kuin hävisi siitä- tiedä sitten.
nyt täytyy heittää jäitä hattuun ja odotella pe/la saakka jotta saisi ehkä vahvempaa plussaa :D
koskaan en ole haamua saanut joten en tiedä oliko tuo nyt mitään vai ei.. ei auta kun oooooootella B)
 
Keskiviikko 20.6.2007

juu..................kp23/24-26............yk 2............toiveissa 2.
Jossu-71.........kp 26/28-30...........yk3...........toiveissa 3/1.
Minni...............kp 26/29................yk4.............toiveissa 2.
Hellu1.............kp 27/28..................yk1.............toiveissa 3.
Sh07...............kp 27/25-28...........yk3.............toiveissa 1.
Mussu81..........kp 27/28................yk2............toiveissa 2.
muumi82..........kp 28/29................yk 5...........toiveissa 2.
Helmi1980.......kp 29/32.................yk 2...........toiveissa 2.
Inkku83...........kp 29/28-30............yk7............toiveissa 1
Hysteerinen.....kp 29/30-34............yk6............toiveissa 1
mäkimatti........kp 30/29.................yk2.............toiveissa 3.
Kellukka...........kp 31/33-34...........yk8.............toiveissa1.


Haamuilijat: :D

Pulttibois.........kp 26/28-30...........yk2............toiveissa 3.


Plussanneet: :heart:

annnas
Ciba


Pudonneet: :hug:

Jemina-81
Veera78
Peppi1981
poika04
Ursulainen
Ellen83
Matarena
Meri-77
 
Ihanaa Pulttibois :flower:
Siirsin sut tuohon haamuilijat pinoon.

ON: ei mitään uutta. Tänään mullekin pitäisi tulla testejä postitse. Malttaisiko sitä odottaa juhannukseen :whistle:. Eiks se olisi kuitenkin parasta testailla aamupissasta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
Ihanaa Pulttibois :flower:
Siirsin sut tuohon haamuilijat pinoon.

ON: ei mitään uutta. Tänään mullekin pitäisi tulla testejä postitse. Malttaisiko sitä odottaa juhannukseen :whistle:. Eiks se olisi kuitenkin parasta testailla aamupissasta?
no sulla on päivätkin kohdillaan jo, mä taas hätäilen täällä ;) :whistle: omaan tuttuun tapaani :xmas:

 
Minut voi siirtää pudonneisiin, eli uusi yritys alkaa! Fiilikset on vähän maassa,:( kun kevät vauvasta kovasti haaveilemme, mutta onhan tässä vielä toiveita. ja loppujen lopúksi on ihan sama koska se vauva maailmaan tulee!!
 
Meikäläisen saa kanssa jo tiputtaa, meni ajoitukset ihan pieleen tässä kierrossa... no kyllä se tästä lämpenee. Nyt on tädinsaapumis-oireet päällä ja tekee vuoroin mieli raivota ja itkeä |O :headwall:
Onneksi lomat koittaa kohta! Tsemppiä muille! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matarena:
Meikäläisen saa kanssa jo tiputtaa, meni ajoitukset ihan pieleen tässä kierrossa... no kyllä se tästä lämpenee. Nyt on tädinsaapumis-oireet päällä ja tekee vuoroin mieli raivota ja itkeä |O :headwall:
Onneksi lomat koittaa kohta! Tsemppiä muille! :wave:
oikein ihanaa lomaa teille, eiköhän se plussa tule kun vähän pääsee relaamaan :wave:
:hug: :hug:

 
Hei kaikille ja :hug: pudonneille.
Itsellä ei vielä mitään tietoa... Mies on sitä mieltä, että raskaana ollaan (vihjailee mun 10 tunnin yöunilla ja päälle 2-3 tuntia päikkäreitä...), mut mä en uskalla vielä toivoa liikoja =) Kohtahan tuo selviää...

Tää kierto on menny tosi nopeesti, ku tuo talonrakennus on nyt täydessä touhussa. Jussina tulee mun paras kaveri, joka on 15 viikolla raskaana ja tietää mun vauvahaaveista. Ihana päästä juoruilemaan :D

Mä ajattelin testata perjantaiaamuna jos ei täti tuu kylään (parempi olis olla tulematta :kieh: )

Onnea kaikille tippuneille tulevaan kiertoon ja peukkuja kaikille jännääjille. Mä pyörähdän viimeistään perjantaina kertomassa miten tälle jännääjälle kävi B)

Rentoutukaa ja nauttikaa kesästä!!!
 
En sitten malttanutkaan odotella perjantaihin. Testiin tuli todella nopeasti kaksi todella tummaa viivaa :heart: Täytyy nyt kuitenkin vielä perjantaina testailla, sillä ei tää tunnu todelliselta. en oikein tiedä miten kertoisin miehelle. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:
En sitten malttanutkaan odotella perjantaihin. Testiin tuli todella nopeasti kaksi todella tummaa viivaa :heart: Täytyy nyt kuitenkin vielä perjantaina testailla, sillä ei tää tunnu todelliselta. en oikein tiedä miten kertoisin miehelle. :whistle:
onnea, onnea, onnea. sä olet plussan saanut. *tuulettaa* :D :heart: :D
 
Onnea Ciba!!
:hug: tippuneille!
PulttiBois testailehan parin päivän päästä uudelleen..
ON: Ei vieläkään mitään varmaa, testailen vasta pe tai la tai sit yritän odotella ens viikkoon ellei täti tuu ennen sitä.. Tänään töissä taas tuli pahoinvointikohtaus, piti aivan pidätellä ettei nouse ylös.. Joko oon luulosairas tai sit tää tarkottaa jotain maailman ihaninta asiaa, jonka vuoksi pientä pahoinvointia oikeen mielelläni kestän.. Pitää vaan nyt yrittää malttaa. Töitä onneks on vaikka muille jakaa niin ei ehdi näitä asioita oikeen pohtimaan..
 

Yhteistyössä