Moi pitkästä aikaa kaikille.
Ananakselle tosi isot onnittelut. Olipa kyllä vähintäänkin mielenkiintoinen lääkäri! Toivottavasti tollasia ei ole kovin paljoa :kieh:
Ite en ole ehtinyt paljoa vauvajuttuja miettiä, kun olen ollut raksalla töissä joka päivä. Vällyjen alla on kyllä touhuttu, mut lähinnä vain siitä syystä, että mulla alkaa aina loma-aikaan tekemään hulluna mieli ja mies käyttää tilaisuutta mieluusti hyväkseen
Eli siittiöitä on hätyytelty vähintäänkin joka toinen päivä
Tänään on vihlonut iltapäivän jälkeen ihan järkkynä alavatsaa. Nyt sit tietty pelkään, että onnistuin kämmimään taas työmaalla. Nostettiin nimittäin tänään aika raskaita betoniverkkoja ja vaikka kuinka yritin nostaa varoen niin nyt juimii alavatsaa - voihan piip :ashamed: . Mä onnistuin silloin viime kierrossakin tempomaan samalla lailla kun horjahdin kivijalalta alas. Sillon vihlaisi ihan älyttömästi alavatsasta. En kyllä tiedä olisinko raskautunut muutenkaan, kun ei ukon mahataudin takia päästy paljo yrittelemään. No nyt ei auta ku panikoida, pelätä pahinta ja odottaa. Se vaan harmittaa et jos täti tulee ens viikolla niin en tiedä onko mitään ollutkaan vai saanko syyttää tyhmää päätäni
Ja tympeintä on, etten voi olla poiskaan työmaalta. Hommat on kuitenkin pakko tehdä ja meidän budjetilla ei paljoa uusia työmiehiä palkata. :'(
Anteeksi vali-vali ja toivottavasti kaikki menee kuitenkin ihan hyvin. Hengissä ollaan ja yrittäminen on kivaa näin kesäaikaan, joten eiku uuteen kiertoon jos onnistuin tämän mokaamaan.
Kauniita kesäpäiviä kaikille! B)