***VIIKKO 25***

Voi vitsit! Voiko raskaustesti näyttää ovulaatiota? Oon ihan sekaisin ton eilisen ultra käynnin jälkeen, edellisellä sivulla pitkä tarina.

Mut jos se näyttää vaan raskauttaa, niin sitten olen plussannut :D
Aamulla sain vahvan plussan :)

Ihmetyttää vain että miksi se ultraaja ei sanonut eilen mitään vaikka kysyin.

Moi pitkästä aikaa kaikille.

Ananakselle tosi isot onnittelut. Olipa kyllä vähintäänkin mielenkiintoinen lääkäri! Toivottavasti tollasia ei ole kovin paljoa :kieh:

Ite en ole ehtinyt paljoa vauvajuttuja miettiä, kun olen ollut raksalla töissä joka päivä. Vällyjen alla on kyllä touhuttu, mut lähinnä vain siitä syystä, että mulla alkaa aina loma-aikaan tekemään hulluna mieli ja mies käyttää tilaisuutta mieluusti hyväkseen :whistle: Eli siittiöitä on hätyytelty vähintäänkin joka toinen päivä :D

Tänään on vihlonut iltapäivän jälkeen ihan järkkynä alavatsaa. Nyt sit tietty pelkään, että onnistuin kämmimään taas työmaalla. Nostettiin nimittäin tänään aika raskaita betoniverkkoja ja vaikka kuinka yritin nostaa varoen niin nyt juimii alavatsaa - voihan piip :ashamed: . Mä onnistuin silloin viime kierrossakin tempomaan samalla lailla kun horjahdin kivijalalta alas. Sillon vihlaisi ihan älyttömästi alavatsasta. En kyllä tiedä olisinko raskautunut muutenkaan, kun ei ukon mahataudin takia päästy paljo yrittelemään. No nyt ei auta ku panikoida, pelätä pahinta ja odottaa. Se vaan harmittaa et jos täti tulee ens viikolla niin en tiedä onko mitään ollutkaan vai saanko syyttää tyhmää päätäni :( Ja tympeintä on, etten voi olla poiskaan työmaalta. Hommat on kuitenkin pakko tehdä ja meidän budjetilla ei paljoa uusia työmiehiä palkata. :'(

Anteeksi vali-vali ja toivottavasti kaikki menee kuitenkin ihan hyvin. Hengissä ollaan ja yrittäminen on kivaa näin kesäaikaan, joten eiku uuteen kiertoon jos onnistuin tämän mokaamaan.

Kauniita kesäpäiviä kaikille! B)

Jossu-71........kp 19/28-30............yk3..........toiveissa 3/1.
Minni..............kp 19/29................yk4............toiveissa 2.
Pulttibois........kp 19/28-30...........yk2...........toiveissa 3.
Sh07..............kp 20/25-28...........yk3............toiveissa 1.
Ellen83...........kp 20/26................yk2............toiveissa 2.
Mussu81.........kp 20/28................yk2............toiveissa 2.
Matarena........kp 21/27-29...........yk2............toiveissa 1.
muumi82.........kp 21/29................yk 5...........toiveissa 2.
Ursulainen.......kp 21/28............... yk 3...........toiveissa 4.
Helmi1980.......kp 22/32.................yk 2..........toiveissa 2.
Inkku83..........kp 22/28-30............yk7...........toiveissa 1
Hysteerinen....kp 22/30-34............yk6...........toiveissa 1
Meri-77...........kp 22/28-30............yk22.........toiveissa 2.
poika04...........kp 23/25................yk 2...........toiveissa 2.
mäkimatti........kp 23/29................yk2............toiveissa 3.
Kellukka...........kp 24/33-34..........yk8.............toiveissa1.
Peppi1981.......kp 26/28-30...........yk23...........toiveissa 1.
Ciba................kp 30/36.................yk2.............toiveissa 1.
Veera78..........kp 35/41................yk2.............toiveissa 2

Haamuilijat:

annnas............kp 34/30-39...........yk6............toiveissa 1

Plussanneet:

Pudonneet:

Jemina-81

En ole mikään ekspertti näissä, mutta toivottavasti meni edes suunnilleen oikein

Annnas: Onneksi olkoon!! :flower:

ON:eilen kävin kaverin kanssa kaupungilla.. mulla alkoi sitten alavatsassa ja -selässä juilimaan ihan samalla tavalla kuin ennen menkkojen alkua.. sit yhtäkkiä tuli huono olo ja sellainen heikotus.. no, jälkimmäiset varmaan johtuivat vain neste vajauksesta.. nytkin tuntuu vähän samalta vatsassa ja selässä ja kokoajan tuntuu, et jotain vuotaa.. en kuitenkaan viitsi vähän väliä juosta vessassa.. voi olla, että kierto on kesän myöten taas vähän sekaisin ja täti on tänään tulossa kylään tai sitten voi olla tietty jotain vatsavaivoja, joita minulla on helposti.. pitää seurailla miten tässä nyt sit käy.. paljoa en uskalla toivoa..

plussatuulia.. ++++

onnea annas!!

Mulla on sellanen tunne et menkat alkaa huomenna.. vähän on jo tullu sellasta tuhrua.. mä en enää jaksais pettyä yhtään kertaa.. :'(
noh, aamulla tietää enemmän... harmittaa jo valmiiksi...

Super paljon onnea annnakselle :flower: :heart:

Omaan napaan kuuluu tällaista... toissa päivänä alkoi menkkamainen mahan juilinta, mutta tätin (jos on tullakseen) pitäis saapua tasan viikon päästä ja aiemmin useassa kierrossa ensimmäisenä on kipeytynyt rinnat ja sitten vasta paria päivää ennen tällainen mahan juilinta... joten sinänsä oireet hieman poikkeavat aikaisemmista.. (kunhan vaan ei ois täti jo aiemmin ovella kolkuttelemassa) *toivoo sormet ristissä*

Onnea annnas ! :flower:

Omaan napaan kuuluu kummallista. Sain siis ovisplussan sunnuntaina ja vasta nyt keskiviikkona on kaikista "limaisin" olo. Eikös limojen pitäis tyrehtyä heti munasolun irtoamisen jälkeen? Oletin, että varsinainen ovis olisi tapahtunut maanantaina. Lämmöt näyttää samaa kuin aina ennenkin, paitsi eilen oli kumman alhaalla 36.4, kun yleensä hipoo 37:ää. Voiko tästä päätellä, että ovulaatio olisi ollut vasta eilen illalla/tänään ja miksi testi näytti plussaa jo sunnuntaina? Tällaisia pohdiskelen tänään.

löysin meille häämatka kohteenkin :D B)
egyptistä ja sinne olisi matka loka-marraskuun taitteessa :whistle: eli vaikka plussaisinkin niin olisin hyvillä viikoilla matkalla+ että ei ole liian myöhäistä matkustaa :)
pääsisi mies sukeltamaan ja mä ottamaan aurinkoa+ yhdessä oloa kaksin rutkasti ;) :p

Torstai 14.6.2007

Jossu-71.........kp 20/28-30...........yk3...........toiveissa 3/1.
Minni...............kp 20/29................yk4.............toiveissa 2.
Pulttibois.........kp 20/28-30...........yk2............toiveissa 3.
Sh07...............kp 21/25-28...........yk3.............toiveissa 1.
Ellen83............kp 21/26................yk2.............toiveissa 2.
Mussu81..........kp 21/28................yk2............toiveissa 2.
Matarena.........kp 22/27-29...........yk2............toiveissa 1.
muumi82..........kp 22/29................yk 5...........toiveissa 2.
Ursulainen.......kp 22/28............... yk 3............toiveissa 4.
Helmi1980.......kp 23/32.................yk 2...........toiveissa 2.
Inkku83...........kp 23/28-30............yk7............toiveissa 1
Hysteerinen.....kp 23/30-34............yk6............toiveissa 1
Meri-77............kp 23/28-30............yk22.........toiveissa 2.
poika04...........kp 24/25.................yk 2............toiveissa 2.
mäkimatti........kp 24/29.................yk2.............toiveissa 3.
Kellukka...........kp 25/33-34...........yk8.............toiveissa1.
Ciba..................kp 31/36.................yk2.............toiveissa 1.

Haamuilijat:

Plussanneet:

annnas

Pudonneet:

Jemina-81
Veera78
Peppi1981

Onnea Annnas! :flower:

On: Ei oikein mitään oireita, joten eiköhän se täti viikon päästä tule käymään. Pari päivää sitten alamahassa menkkammaista juilintaa ja naamaan ilmaantunut finni, varmat tädin tulo merkit. Oon yrittänyt ottaa rennosti, että jos sitten tärppäis mutta kun ei niin sitten ei!! Nyt täytyy varmaan jättää tämä palstailu muutamaksi kuukaudeksi, samoin kun liiallinen yrittäminen! Jos sitä sitten kesän jälkeen rupeaisi taas uudella innolla! Meinasin kyllä, että syksyllä menisin sitten lääkärillä käymään. Jos sais jotain apua!! Mutta katsotaan viellä tämä kesä aika, jos se vauva vaikka liikoja yrittämättä tulisikin.

Aurinkoisia kesäpäiviä ja paljon plussia!! =) :heart: :heart:

Kp 1/36-41 Ihan puskista tuli menkat. Tosi iso pettymys mutta ei voi mitään muuta kuin vetäytä nuolemaan haavoja ja keräilemään voimia uuteen yritykseen. Positiivista on se että kiero on vähän lyhentynyt.

Yhteistyössä