***VIIKKO 25***

Lauantai 9.6.2007

Jossu-71........kp 15/28-30............yk3..........toiveissa 3/1.
Minni..............kp 15/29................yk4............toiveissa 2.
Pulttibois........kp 15/28-30...........yk2...........toiveissa 3.
Sh07..............kp 16/25-28...........yk3............toiveissa 1.
Ellen83...........kp 16/26................yk2............toiveissa 2.
Mussu81.........kp 16/28................yk2............toiveissa 2.
Matarena........kp 17/27-29...........yk2............toiveissa 1.
muumi82.........kp 17/29................yk 5...........toiveissa 2.
Ursulainen.......kp 17/28............... yk 3...........toiveissa 4.
Helmi1980.......kp 18/32.................yk 2..........toiveissa 2.
Inkku83..........kp 18/28-30............yk7...........toiveissa 1
Hysteerinen....kp 18/30-34............yk6...........toiveissa 1
Meri-77...........kp 18/28-30............yk22.........toiveissa 2.
poika04...........kp 19/25................yk 2...........toiveissa 2.
mäkimatti........kp 19/29................yk2............toiveissa 3.
Kellukka...........kp 21/33-34..........yk8.............toiveissa1.
Peppi1981.......kp 22/28-30...........yk23...........toiveissa 1.
Ciba................kp 26/36.................yk2.............toiveissa 1.
Jemina-81.......kp 29/23-32...........yk15...........toiveissa 1.
annnas............kp 30/30-39...........yk6............toiveissa 1
Veera78..........kp 31/41................yk2.............toiveissa 2

Tympäsevää tämä odottelu. Nyt on parina päivänä ollut hirveä väsymys ja pinna on kireällä taitaa ennemminkin mennä helteiden piikkiin. Toi lapsukainenkin kun on ollut aika känkkis näiden helteiden takia niin tuppaa itselläkin meneen hermo kun mikään ei ole hyvin. Ens viikon lopulla testailen jos ei tätiä ala ennen sitä kuulua.

Iltaa!

Kyllä on hiljasta täällä... Kirjottelen nyt vaikka ihan jonninjoutavia, että ei ihan kakkossivulle tipahdeta. Monella on vissiin ovis jo mennyt? Täällä vielä odotellaan ja hieman ihmettelen oireettomuutta. Ei oikein mitään ovisoireita. Ei kipuja alavatsassa eikä sen kummempaa liukkautta ilmene. Huomenna luulen sen kumminkin olevan. Saapas nähdä mitä testi huomenaamulla sanoo. Vai oisko sen taas pitänyt näyttää jo tänään plussaa, jos huomenna irtoo?

Välillä ajattelee, että ei jaksa koko asiaa miettiä ja sitten katsoo jotain Hollywoodin baby boom-ohjelmaa ja kauhee hinku iskee... Aivan ihania vauvamasuja telkkarissa iltapäivällä! Mut on se julkkisten touhu niiden vauvojensa ja niiden tarvikkeiden kanssa aivan älytöntä!

Olikohan tässä tarpeeks hölynpölyä tältä päivältä? Hyvää yötä!

Sunnuntai 10.6.2007

Jossu-71........kp 16/28-30............yk3..........toiveissa 3/1.
Minni..............kp 16/29................yk4............toiveissa 2.
Pulttibois........kp 16/28-30...........yk2...........toiveissa 3.
Sh07..............kp 17/25-28...........yk3............toiveissa 1.
Ellen83...........kp 17/26................yk2............toiveissa 2.
Mussu81.........kp 17/28................yk2............toiveissa 2.
Matarena........kp 18/27-29...........yk2............toiveissa 1.
muumi82.........kp 18/29................yk 5...........toiveissa 2.
Ursulainen.......kp 18/28............... yk 3...........toiveissa 4.
Helmi1980.......kp 19/32.................yk 2..........toiveissa 2.
Inkku83..........kp 19/28-30............yk7...........toiveissa 1
Hysteerinen....kp 19/30-34............yk6...........toiveissa 1
Meri-77...........kp 19/28-30............yk22.........toiveissa 2.
poika04...........kp 20/25................yk 2...........toiveissa 2.
mäkimatti........kp 20/29................yk2............toiveissa 3.
Kellukka...........kp 22/33-34..........yk8.............toiveissa1.
Peppi1981.......kp 23/28-30...........yk23...........toiveissa 1.
Ciba................kp 27/36.................yk2.............toiveissa 1.
annnas............kp 31/30-39...........yk6............toiveissa 1
Veera78..........kp 32/41................yk2.............toiveissa 2

Haamuilijat: :D

Plussanneet: :heart:

Pudonneet: :hug:

Jemina-81

Huh huh ku on jo näin aamusta kuuma.

Heräsin ennen seitsemää. kun avasin silmät niin oli ihmeellinen olo. aivan kuin olisin ollut hirveessä krapulassa; päässä pyöri ja heikotti. :( En kylläkään juonut eilen illalla ku yhden siiderin (Ilmeisesti sekin oli liikaa :whistle: ). Nyt olen juonut jo monta lasillista vettä ja söin aamupalan, niin se auttoi.

Omaan napaan ei mitään uutta. ei minkään näköisiä tuntemuksia. Epäilevästi uskon että tästä kierrosta mitään tulee....muuta kuin tädit ilmestyminen.

Hei!

Nyt sitten tuli se plussa siihen ovistestiin, ihan kuten odotinkin. Oon testaillut clearbluen digitaalisella, joten ei tarvitse arvuutella viivojen paksuutta. Tulos on juu tai ei. Eli 18-36 tunnin sisällä tapahtuu...

Että semmosta tänne ja nyt nauttimaan Suomen suvesta!

Jemina-81
Mut saa poistaa listoilta kokonaan! :/ Aamulla alkoivat menkat aivan niin kuin pelkäsinkin! Mä oon niiiiiiiiiiiiin kiukkunen!!!!!!!! Nyt saa siis palstailu jäädä loppukesäksi unholaan, yritän nauttia kesästä parhaan taitoni mukaan.

Ahdistaa kuitenkin tää tilanne :headwall:
Mukavaa on ollu teidän kanssa jutella, plussa tuulia kaikille :whistle:

kauhee mikä piina tää piina viikko....vaikka kyllähän tuo alamaha kipristeli ja rintoja kolotti niinkuin aina viikkoa ennen...ja uutena tutkimuksen aiheen olen nnostunut tutkimaan kohdunnapukkaa mutta en kyllä ymmärrä sen sielun elämästä yhtää mitään :ashamed: (Luin tuolta keksusteluista kohdunnapukka keskusteluja ja heti innostuin) Lämmöitäkään en ota selvää...illalla oli vain 36.2 ja nyt 36.6....mutta fiilis on sellanen et kyllä se sieltä tulee siis täti.

Jos joku tietää tuosta napukka asiasta jotain niin auttakkee minnuu :D

terveisin höpsähtänyt poika04

Maanantai 11.6.2007

Jossu-71........kp 17/28-30............yk3..........toiveissa 3/1.
Minni..............kp 17/29................yk4............toiveissa 2.
Pulttibois........kp 17/28-30...........yk2...........toiveissa 3.
Sh07..............kp 18/25-28...........yk3............toiveissa 1.
Ellen83...........kp 18/26................yk2............toiveissa 2.
Mussu81.........kp 18/28................yk2............toiveissa 2.
Matarena........kp 19/27-29...........yk2............toiveissa 1.
muumi82.........kp 19/29................yk 5...........toiveissa 2.
Ursulainen.......kp 19/28............... yk 3...........toiveissa 4.
Helmi1980.......kp 20/32.................yk 2..........toiveissa 2.
Inkku83..........kp 20/28-30............yk7...........toiveissa 1
Hysteerinen....kp 20/30-34............yk6...........toiveissa 1
Meri-77...........kp 20/28-30............yk22.........toiveissa 2.
poika04...........kp 21/25................yk 2...........toiveissa 2.
mäkimatti........kp 21/29................yk2............toiveissa 3.
Kellukka...........kp 23/33-34..........yk8.............toiveissa1.
Peppi1981.......kp 24/28-30...........yk23...........toiveissa 1.
Ciba................kp 28/36.................yk2.............toiveissa 1.
annnas............kp 32/30-39...........yk6............toiveissa 1
Veera78..........kp 33/41................yk2.............toiveissa 2

Jemina-81

heipä hei kaikille pitkästä aikaa..
ihanaa on ollut kun on aurinko paistanut, ollaan lasten kanssa oltu paljon ulkona ja retkillä- eilen uimassa B)
on saanut mammakin muuta mietittävää tämän vauvajutun keskelle-ja olen onnistunut olemaan stressaamatta tästä kierrosta. joten olo on tosi helpottunut ollut ja on edelleen- nyt plussan tulo on ihan jonkun muun päätettävissä :)
oviksen olin huomaavanani viime viikolla ja ahkerasti kesän hurmoksessa miehestä nautin :p ja toisinpäin :whistle: :heart:
joten edelleen rauhallisin mielin mennään eteenpäin ja odotellaan mitä juhannuksen aika tuo- tädin vai ison kasan plussia meille.. :saint:

jeminalle iso :hug: ja kova tsemi päälle vaan uudestaan!
ja kaíkille muille ihanaa alkanutta viikkoa :wave:

mie tein testin ja arvatkaas itkettääkö no negahan sieltä tuli....en malttanut olla testaamatta..No eikun tätiä odotellessa...veenuttaa ja itkettää ja kaikkee mahdollista yhtä aikaa.. :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

miten minä saisin tän vauva homman pois mielestä.

mie tein testin ja arvatkaas itkettääkö no negahan sieltä tuli....en malttanut olla testaamatta..No eikun tätiä odotellessa...veenuttaa ja itkettää ja kaikkee mahdollista yhtä aikaa.. :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja poika04:

eihän sulla ole edes päivät käsillä vielä :eek: :hug:
joten malttia vaan. ja jäitä hattuun ja plussan odotusta vielä. :wave:

Ei niin...mutta kun hätäinen on luonne...Nää vapaa päivät ei sovi minulle taida lainkaan...veenuttaa enemmän kun töissä. Taidan rueta piirtämään jotain talon pohjapiirustutsa jos vaikka vähän helpottas..Liikaa aikaa miettiä ja tutkia itseään. Ja kohta mulla on kaiken kukkuraksi varmaan jokin tulehdus alapäässä kun höyrähdin tutkimaa sitä napukkaa...ja nyt sitten tulee tutkittua joka kerta kun vessassa käy...Anteeksi kauhea mielen purkaus.

Jemina-81: :hug: Pahoittelut tädistä.

Kauhea stressi päällä. Töissä on aika vilske ja kaikenlaista painetta. Alkaispa jo pian kesäloma! Tänään aion relata vaan, kun lapsukainen on isovanhemmilla yökylässä. Ja tietysti viettelen rakkaan aviomieheni nauttimaan kuumasta kesäyöstä... :whistle: :heart:

Viikonloppuna ja eilen tuli laitettua uimareita ja tänään vähän lisää, ni jo on taas tehty kaikkemme sen osalta. Pelkään vaan, että tää stressi ei kauheesti auta asiaa. No, odotan että pääsen ihmettelemään oikeita tai kuviteltuja oireita. Repäisykivut on varma merkki, että nyt tärppäs. Kahdesta edellisestä tuttua. Nyt odotan siis vihlontaa vimmatusti! Mulla on testejä kaapissa valmiina. Mahtaako riittää tällä kertaa. Heh.

Täällä tänään päivät täynnä. Ovis olikin siis viikkoa aikasemmin kuin odotin.

Aamulla kävin ultrassa tarkistaan ettei ole mitään ihmeempiä vikana. JÄIPÄ TOSI PAHA MIELI tosta käynnistä. Siis lääkäri teki sen, joku varmaan 60 vuotias ukko. En saanu yhtään selvää mitä se puhui, sössötti ja änkytti ihan hirveesti. Se kysyi että missä vaiheessa mulla on kierto, sanoin että tänään pitäisi alkaa kuukautiset, mikäli en ole raskaana. Se ei vastannu siihen mitään. Sit se vaan katteli siitä päältä ja ronkki alakautta ihan saatanan kipeesti. Kysy että onko mulla ollu kipeä jostakin, sanoin että oikealle sattuu aika usein. Se sanoi että ei siellä mitään ole. Sit vaan lopetti sen eikä sanonut edes että lopetti. Meni vaan sinne tietokoneelle istuu ja rupes saneleen sinne koneelle. No mie sitten laitoin housut jalkaan ja yritin kuunnella mitä se sille koneelle kertoi, eihän sen puheesta saanu mitään selvää. Sit kysyin siltä että oliko siellä mitään. Meni pitkään ennen ku se vastas. On kuuleman nestettä, ilmeisesti vasemmallla puolen, en saanut oikein selvää. se sönkötti jotain että pitäis kai sitä tutkia enemmän. Sit höpötti jotain että näytti niinkuin olisi ollut munarakkula irtoamassa. Minä että häh? :eek: Miten se nyt voi kun tänään pitäisi kuukautiset alkaa. Eipä se sitten sitäkään mitenkää selittänyt. oliko kuuleman limakalvoakin liian paksusti. No sit mulla lähti järki ja sanoin että no selvä, miepä soittelen sit perjantaina sille omalle lääkärille lisää kun on tullu ne verikokeen vastauksetkin. Siis jäi tosi epäselvä tunne ja paha mieli. Miten voi olla tollanen lääkäri ettei osaa selittää ja puhua? |O :kieh:

miksihän mulla sitten on nestettä tuolla jossain. Ja tuo munarakkula juttukin jäi vaivaamaan tosi pahasti. Ja sit kun se ei voinu vastata ei eikä kyllä että olenko raskaana. Vaikka luulen että en ole, olis kai se nyt sanonu jos olisin? Surprised Pitää kai pyytää keskussairaalaan lähete tai jotain. Yksityiselle maksaa 200 euroa ultra niin ei ihan raski maksaa.

annas olipa tökerö lääkäri, suorastaan hel.vetin tyhmyri :kieh:
miten tuollaiset mokomat saa olla edes virassaan :eek: |O

tänään se tapahtui :D :heart: :snotty:
mies sanoi että mennään kirkossa pukujen kera syyskuussa vihille (maistraatissa käyty)
olen aivan täpinöissäni, saan vihdoin puvun laittaa ja olla päivän kaunein maan päällä (tosin ei kai musta sellaista saa mutta...) :saint: ja mies laittautuu komeaksi ja lapset kanssa :heart:
ui jui.. *jatkaa hääjuttuja* ;)

Tiistai 12.6.2007

Jossu-71........kp 18/28-30............yk3..........toiveissa 3/1.
Minni..............kp 18/29................yk4............toiveissa 2.
Pulttibois........kp 18/28-30...........yk2...........toiveissa 3.
Sh07..............kp 19/25-28...........yk3............toiveissa 1.
Ellen83...........kp 19/26................yk2............toiveissa 2.
Mussu81.........kp 19/28................yk2............toiveissa 2.
Matarena........kp 20/27-29...........yk2............toiveissa 1.
muumi82.........kp 20/29................yk 5...........toiveissa 2.
Ursulainen.......kp 20/28............... yk 3...........toiveissa 4.
Helmi1980.......kp 21/32.................yk 2..........toiveissa 2.
Inkku83..........kp 21/28-30............yk7...........toiveissa 1
Hysteerinen....kp 21/30-34............yk6...........toiveissa 1
Meri-77...........kp 21/28-30............yk22.........toiveissa 2.
poika04...........kp 22/25................yk 2...........toiveissa 2.
mäkimatti........kp 22/29................yk2............toiveissa 3.
Kellukka...........kp 24/33-34..........yk8.............toiveissa1.
Peppi1981.......kp 25/28-30...........yk23...........toiveissa 1.
Ciba................kp 29/36.................yk2.............toiveissa 1.
Veera78..........kp 34/41................yk2.............toiveissa 2

annnas............kp 33/30-39...........yk6............toiveissa 1

Jemina-81

Oih,ihanaa Pulttis! Onnea :flower:
Häät on niin ihanat,omat varsinkii =) ...ja se suunnittelu vaihe,ennen tressiä ;)

Omaa napaa en oo joutanu tarkastelee...hyvä nii.Täyty tulla täält tarkistaa jotta mis vaihees oma kierto on :LOL: ...en oo tarkotukselkaa pitäny siit kirjaa.Peittoi pöllyytelty vkonloppusi,mies ku reissuhommis.Saa nyt nähä kui käy.
Mukavaa päivää vaan kaikille!
Mie lähen viemää koht nuorinta neuvolaan,on kahen piikin vuoro :/

Valtavasti onnea häiden johdosta...häät on aiva ihania :heart: :heart: :heart:
Mutta on niissä aikamoinen homma järjestellä ja rahaa saa uppoamaan vaikka millä mitalla :) Mutta kerran elämässä tyyliinhän ne pitää ollakkin.

On: Eipähän tässä mitään uutta tähti taivaan alla...Oon koittanut käyttää rakasta järkeäni(että niinkun mitä) ja ajatella että vasta perjantai - sunnuntai akselilla kannattaa sitten piinata kunnolla. ja eilinen testi menee jonnekkin takavasemmalle mielestä.

Eihän raskaus ja täti oireet toisistaan välttämättä eroa mitenkään...ei mulla edes esikoista oottaessa kauheesti vasta puolenvälin jälkeen raskautta alko enemmän tulemaan valkkariakin..

ursulainen ja poika04- kiitos, mä kun pääsen vauhtiin niin taitaa tulla vaan sanomista. olen kamalan höseltäjä kun innostun jostain.. :whistle: mutta tää tekee meille hyvää, saada muuta ajateltavaa niin jospa pikkuinen salaa tulisi sitten matkaan mukaan :D
olisi niin ihana saada odotettu höppänä, jota tuo meidän esikoinen kyselee monesti. :ashamed:

kesälomakin kolkuttelee pian ovella ja 2 viikon etelän matka B)

Tervehdys kaikille.

Taitoi ovis taas päästä miehen työ kiireiden vuoksi ohi.
Meillä on myös hää valmistelut menossa...
Eilen ja tänään on ollut outoa alavatsa kipua tänään ärtynyt todella pahaksi nipistelee niin vietävästi, että välillä tekis mieli kiljua ja hyppiä tasa jalkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Jossu-71:
Tervehdys kaikille.

Taitoi ovis taas päästä miehen työ kiireiden vuoksi ohi.
Meillä on myös hää valmistelut menossa...
Eilen ja tänään on ollut outoa alavatsa kipua tänään ärtynyt todella pahaksi nipistelee niin vietävästi, että välillä tekis mieli kiljua ja hyppiä tasa jalkaa...
häitä sinne kanssa? milloin jos saan kysyä ja millaiset tulossa =)

Yhteistyössä