~ Viikko 21 ~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äityli -84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:58 Bunny kirjoitti:
Joo laskuri on tullut tutuksi.. :whistle: Lyhyemmän kierron mukaan LA olisi hauskasti 5.2, mun omat synttärit on meinaan 6.2.. B)

mulla lyhyemmän mukaan menisi tammikuun ihan loppuun ja toisen mukaan helmikuun alkuun.
katsotaan bonganko oviksen, siitä pystyn päättelemään--
tosin meiltä puuttuu helmikuun asukas perheestä.
kuopus joulukuussa, minä tammikuussa, helmikuu vapaa, esikoinen maaliskuussa ja mies huhtikuussa.
sitten olisi peräkkäin kaikilla synttärit, yhtä juhlaa vaan 5 kuukautta :laugh: :kieh: :laugh:

olisi aika hurjaa :D

tosin mä vieläkin kaipaan niin menetettyä elokuun vauvaa että AIVAN SAMA milloin tulee, missä kuussa ja mikä päivä :ashamed: :ashamed: *tulipas sitten pitkästä aika itku tuosta elokuusta*.. no tää on vaan elämää :ashamed:

kaikille paljon plussa onnea :hug: :heart:

Vielä tosta laskurista, mä en ainakaan saa toimimaan sitä. Se herjaa joko vuosilukua tai sitten että tarkista päivämäärä. Ei vaan toimi, vaikka mitä tekisin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 10:22 Äityli -84 harmaana kirjoitti:
Vielä tosta laskurista, mä en ainakaan saa toimimaan sitä. Se herjaa joko vuosilukua tai sitten että tarkista päivämäärä. Ei vaan toimi, vaikka mitä tekisin.

annan sulle ja muille hyvän RASKAUSLASKURIN ON selkeä ja juuri se mitä tarvitaan :D
tässä:

http://www.verkkoklinikka.fi/laskurit/raskaus/index.php<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 10:22 Äityli -84 harmaana kirjoitti:

meillä hauskasti olisi molemmat muksut sitten syntyneet helmkuussa, jos tärppi tulisi tällä kierrolla. Esikko kun on syntynyt 02/02 (LA esikon kanssa oli 020202 = eniro, mutta tyttö päätti pysyä lämpimässä vielä viikon verran)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 10:19 Äityli laiskana kirjoitti:
Mä tekisin mielelläni öitä, mutta meillä on vakiyököt. Nyt enää maanantaihin asti iltavuoroa ja sitten alkaa ihanat vapaat.. =)

Mulla ekat yöt tulossa nyt v-loppuna tuolla pitkästä aikaa. raskaana kun niitä en ole tehnyt, nyt elokuulle asti sit öitä joten jos raskaudun niin teen sinne saakka sitten ja katson että jatkanko enään.. pakko ei ole meillä tehdä, vaikka ei edes odottaisikaan. =) <br><br>

Pakko oli kirjautua sisään, kun tässä nyt alkoi sormet heilua :laugh:

Pulttis: Missä päin asut/oot töissä?

Ja sen laskurin mukaan ois laskettu sitten tammikuun vika päivä, mutta jos vanhat merkit piäis paikkansa, nii helmikuun puolelle mentäis. Nyt kyllä taidan mennä "vähän" asioiden edelle, kun ei vielä olla edes puolessa välissä kiertoa. :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 10:31 Äityli -84 kirjoitti:
Pakko oli kirjautua sisään, kun tässä nyt alkoi sormet heilua :laugh:

Pulttis: Missä päin asut/oot töissä?

Ja sen laskurin mukaan ois laskettu sitten tammikuun vika päivä, mutta jos vanhat merkit piäis paikkansa, nii helmikuun puolelle mentäis. Nyt kyllä taidan mennä "vähän" asioiden edelle, kun ei vielä olla edes puolessa välissä kiertoa. :kieh:

mulla olisi kanssa tammikuun vika tai toka vika päivä jos lsken normi 28 kierron mukaan :D
tosin meillä esikoinen tullut 3,5 viikkoa etuajassa ja kuopus laskettuna eli en osaa ollenkaan sanoa miten seuraava tulisi, kai myöhässä kun 2 tullut eri aikaan :p

asun helsingissä ja töissä vantaan puolella =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 10:48 ursula kirjoitti:
Olis la tammikuun 30 jos kierto sama ku viimeeks,mut turha sitä viel on :headwall:
Kunha nyt eka pääsis tuonne otollisee aikaan ;)

sama täällä :D olisi kyllä hieno juttu saada plussa tässä kuussa monen kanssa.
tehdään joukkotestaus sitten :heart: :wave:

ps. saatiin tänään 2 asunto tarjousta, 4h+k+s rivitalo asunnosta- olisi ihana päästä ennen syksyä muuttamaan tästä kaupungin 3h+k rohjosta pois "omaan" saunalliseen rivitaloon jossa oma piha :saint:

*joten monta pekutettavaa asiaa tässä kuussa* B) <br><br>

Äityli -84, meillä (mulla) on kans tyttö 02/02.

Mullakin on ollut ongelmia noiden laskureiden kanssa. Tosin tota viimeisintä linkkiä en ole vielä kokeillut. Vanha kiekko olis tarpeen, mutta muuton jäljiltä tavarat vielä sekaisin ja kiekosta ei vilaustakaan näkynyt.

tässä teille mun perjantai jamitus musiikkia B)

joten rauhallista ja leppoisaa j munarikasta v-loppu kaikille :p :p

http://www.youtube.com/watch?v=SLY7yI1xV-M&mode=related&search=
ja
http://www.youtube.com/watch?v=h_CayCjo3XA

voikaa hyvin :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

No niin, pidetäänpä sit PulttiBoissille peukkuja, että pääsette muuttamaan!! Useinhan se käy just niin, että vauva saa alkunsa sillon kun on kaikkea muuta puuhattavaa ja mietittävää ;)

Testasin myös tota laskurilinkkiä, sen mukaan LA ois 31.1., yhen toisen laskurin mukaan 1.2., joten kuitenkin siihen kuun vaihteeseen menis. Tulis nyt siis se ovisaika ensin... ;)

moikka!

mäki testasin huvin vuoksi ton lasketun ajan, jos nyt tärppäis la olis 28.1.. ovis kuitenki ensin, eli ensi viikon alkupuolella todennäköisesti.. toivottovasti saadaan paljon plussia tähän pinoon.. hyvää viikonloppua kaikille!!

Piti se minunkin tsekata se mahdollinen LA...5.2. näytti (esikosta 10v sitten oli 11.2 :) )

Olisihan se "hauskaa" jos helmikuussa tulisi vauveliini...sit meillä olis 2 lasta helmikuussa ja 2 lasta huhtikuussa :laugh: :laugh:

Meillä nuo keskimmäinen ja kuopus on viikon välillä (1.4. ja 8.4), joten 4 päivää vois vaikka vauva mennä yli, ja syntyä 9.2.2008 :laugh: Pysyis tää sama rytmi ;) :kieh:

Nonni, täällähän on paljonkn hoitoalan väkeä. Mä stun töissä ja haluan kotiiiiiin!! On tylsää ja väsyttääkin.. Kummasti oli vatsakin kipeä tossa aiemmin, mutta meni onneksi ohi. Selkäkipukin vähän laantunut, särkylääkkeitä en uskalla tärpin toivossa ottaa, venytyksiä vaan =)

on sitten oikein hoitajien piinaviikko käsillä meillä :laugh: :D
täällä flunssan kourissa, pahenee vaan ja su pitäisi yöhön mennä \|O

saa nähdä missä kunnossa olen huomenna kun nyt jo huono olla :ashamed:

mutta mukavaa pe jatkoa kaikille silti :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 13:16 Piipi79 kirjoitti:
Testasin myös tota laskurilinkkiä, sen mukaan LA ois 31.1., yhen toisen laskurin mukaan 1.2., joten kuitenkin siihen kuun vaihteeseen menis. Tulis nyt siis se ovisaika ensin... ;)

sama täällä.
meitähän on tuhottomasti joilla samat päivät käsillä. ihanaa, saapi jännätä muiden kanssa :D :saint: :heart:

Jees, hoitsujen piinaviikko ;) Mä oon kyllä ft, mutta eiköhän tuo mene samaan kategoriaan kumminnii!

Meillä ois laskettu aika laskurin mukaan 28.1 (ihan pakko oli kattoo). Mä oon itte syntynyt 4.2, joten aika samoihin aikoihin menis... =) Ei sit pysty oleen aattelematta tätä vauvajuttua, vaikka niin vannoin vastikään. :whistle:

Huomenna pitäis lähteä kamun tupareihin. Tossa äsken mesettelin tän ko kamun kanssa ja se sanoi, että olis yllätystä hänellä meille tiedossa huomenna. Heti tietty aattelee, että nyt ne ilmottaa että vauva on tulossa! Apua, hiukan mä olen onnellinen sen puolesta jos näin on!!!

Kyllä, niin paljon samaan aikaan jännääjiä, että vois testata sitten ihan joukolla.. =) Mulla vaan niin paljon jo päiviä, verrattuna muihin ja toisaalta taas sitten pdempi kierto että saa nähä mihinkä asti jaksan odotella testausta.. tai että tarviiko testata ollenkaan, jos täti tupsahtaa puskista aikasemmin.. Toivotaan toivotaan *sormet ristissa*

bd

Yhteistyössä