Ä
Äityli laiskana
Vieras
Mä tekisin mielelläni öitä, mutta meillä on vakiyököt. Nyt enää maanantaihin asti iltavuoroa ja sitten alkaa ihanat vapaat.. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:58 Bunny kirjoitti:Joo laskuri on tullut tutuksi..Lyhyemmän kierron mukaan LA olisi hauskasti 5.2, mun omat synttärit on meinaan 6.2.. B)
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 10:22 Äityli -84 harmaana kirjoitti:Vielä tosta laskurista, mä en ainakaan saa toimimaan sitä. Se herjaa joko vuosilukua tai sitten että tarkista päivämäärä. Ei vaan toimi, vaikka mitä tekisin.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 10:22 Äityli -84 harmaana kirjoitti:Vielä tosta laskurista, mä en ainakaan saa toimimaan sitä. Se herjaa joko vuosilukua tai sitten että tarkista päivämäärä. Ei vaan toimi, vaikka mitä tekisin.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 10:19 Äityli laiskana kirjoitti:Mä tekisin mielelläni öitä, mutta meillä on vakiyököt. Nyt enää maanantaihin asti iltavuoroa ja sitten alkaa ihanat vapaat.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 10:21 PulttiBois kirjoitti:*tulipas sitten pitkästä aika itku tuosta elokuusta*.. no tää on vaan elämää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 10:31 Äityli -84 kirjoitti:Pakko oli kirjautua sisään, kun tässä nyt alkoi sormet heilua![]()
Pulttis: Missä päin asut/oot töissä?
Ja sen laskurin mukaan ois laskettu sitten tammikuun vika päivä, mutta jos vanhat merkit piäis paikkansa, nii helmikuun puolelle mentäis. Nyt kyllä taidan mennä "vähän" asioiden edelle, kun ei vielä olla edes puolessa välissä kiertoa. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 10:48 ursula kirjoitti:Olis la tammikuun 30 jos kierto sama ku viimeeks,mut turha sitä viel on :headwall:
Kunha nyt eka pääsis tuonne otollisee aikaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:57 Äityli laiskana kirjoitti:Pulttis: Jep, hoitoalalla mennään.. Kaksivuorotyö vanhusten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 11:43 Bunny pikana kirjoitti:Tilanteeseen sopivaa...
http://www.youtube.com/watch?v=HaXhxBLF7fo
B)
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 13:16 Piipi79 kirjoitti:Testasin myös tota laskurilinkkiä, sen mukaan LA ois 31.1., yhen toisen laskurin mukaan 1.2., joten kuitenkin siihen kuun vaihteeseen menis. Tulis nyt siis se ovisaika ensin...![]()